Friday 17 October 2008

Άξιον Αγάπης: hablado

Άξιον Αγάπης

Το γνωστό και εξαιρετικό συλλογικό ιστολόγιο «Χαμομηλάκι», που έχει επικεντρωθεί στην ενημέρωση μέσω του διαδικτύου για την προστασία του παιδιού (και της παιδικής αθωότητας), ξεκίνησε μια νέα συλλογή αγάπης στην ελληνόφωνη μπλογκόσφαιρα, αντίστοιχη μ’ εκείνη του «ΙδιογράφΩς».
Κατ’ εξαίρεση με άλλα μπλογκο-παίγνια, όπου πρέπει να μοιραστείς ένοχα, σοκαριστικά, ροζ κι ανούσια μυστικά σου, ο χώρος (και ο τρόπος) που κινούνται τόσο ο Α.Φ.Μ. και το Νατασσάκι, όσο και οι συμμετέχοντες στο «Χαμομηλάκι - Άξιον Αγάπης», με συγκινούν ιδιαίτερα κι έτσι αποφάσισα να δώσω κι εγώ το κατιτίς μου…

Παρότι Κυριακή σήμερα, κι ενώ είχα σκοπό να αφιερώσω την ανάρτηση σ’ ένα νέο διαδικτυακό φίλο, ανέβαλα το συγγραφικό μου οίστρο για να ψάξω φωτογραφίες για το παιχνίδι. Μόλις όμως βγήκαν οι φωτογραφίες απ’ το σεντούκι έγινε πανζουρλισμός!
Γυναικοπαρέα στο σπίτι (εγώ, η μαμά κι η νύφη μου), με καφέ, φρεσκοψημένο μπουρμά κι απλωμένες στο τραπέζι όλες τις αποτυπωμένες στο φωτογραφικό χαρτί αναμνήσεις απ’ τα παιδικά μας χρόνια, περάσαμε ένα αξέχαστο τρίωρο, γεμάτο γέλια και πειράγματα. Κι ενώ με τη Σουζάνα είχαμε καταλήξει στο πως θ’ αφήσουμε τ’ αποτυπώματα της παιδικής μας ηλικίας στο δίκτυο, υποκύψαμε στα νοσταλγικά μάτια της μαμάς, που είχαν κολλήσει σε δυο συγκεκριμένες φωτογραφίες… που ακολουθούν!
Mara Lisha, Kolias, Kassianos - τρεις διαφορετικές εκδοχές του ίδιου DNA.

[Image by mara lisha on flickr | License: CC-BY-NC-ND]

Souzana, το νέο μέλος της οικογένειας…

Image by mara lisha on flickr
Στο παιχνίδι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη πρόσκληση-κάλεσμα. Η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη!
~ από Mara Lisha στο Οκτώβριος 12, 2008.

2 comments:

  1. Καλημέρα παιδια....
    Μπορώ στην αποψινή μου εκπομπή να διαβάσω ένα προηγούμενο ποστ σας με τίτλο:
    Απλές οδηγίες για ένα πολύ σοβαρο ζήτημα
    Θα έχω το νου μου να μου απαντήσετε
    Σας ευχαριστώ πολύ
    Νανά Τσούμα ΝΕΤ 105,8

    ReplyDelete
  2. Εντάξει...σας ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki