Tuesday 2 June 2015

Πού θα πάει; Έρχεται το καλοκαιράκι! — Πόσα παγωτά είναι αρκετά για τα παιδιά; — Η ιστορία του παγωτού

Το παγωτό αποτελεί το μεγαλύτερο διατροφικό «πειρασμό» του καλοκαιριού. Παράλληλα, είναι και το πλέον παρεξηγημένο σνακ. Στην πραγματικότητα, διατροφικά είναι πολύ καλύτερο απ’ ό,τι νομίζουμε. Γι’ αυτό απολαύστε το, αλλά στο πλαίσιο μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής. 
Η ιστορία του παγωτού

Της διατροφολόγου Ορσαλίας Ψαρίδη
Τα παγωτά, ή ακριβέστερα τα παγωμένα γλυκίσματα, δρόσιζαν ουρανίσκους ήδη στην Κίνα του 17ου π.χ, στην αρχαία Αίγυπτο και την Περσία καθώς και στην Αυτοκρατορική Ρώμη.

The History of Ice Cream
Η ιστορία τους, η εξέλιξη και η εξάπλωσή τους, είναι στενά συνδεδεμένες με την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας, της μεταφοράς, της διατήρησης του πάγου και της ψύξης των τροφών.
Η προέλευση τους είναι ασαφής καθώς τα θολά ιστορικά στοιχεία φλερτάρουν με τον μύθο.
Μία ιστορία που οι ραβίνοι αγαπούσαν να εξιστορούν (χωρίς να αναφέρεται στην Βίβλο), ήταν αυτή που ο Ισαάκ προσέφερε στον Αβραάμ γάλα κατσίκας ανακατεμένο με χιόνι λέγοντάς του «Ο ήλιος καίει, δροσίσου».

............................
περισσότερα στο πράσινο χαμομηλάκι


Ποια είναι η διατροφική αξία του παγωτού;   
Είναι λανθασμένη η εντύπωση ότι το παγωτό δεν έχει καμιά διατροφική αξία. Κάθε άλλο μάλιστα, μια που αποτελείται από υλικά που ο παιδικός οργανισμός έχει ανάγκη, όπως γάλα, βούτυρο, κακάο, φρούτα. Το γάλα αποτελεί το κύριο συστατικό των παγωτών, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα θρεπτικό.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα παιδιά πρέπει να πίνουν περίπου 750ml – 1000ml  γάλακτος για να καλύψουν τις ημερήσιες ανάγκες τους σε ασβέστιο.
Με δεδομένο λοιπόν το γεγονός ότι η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου στα παιδιά είναι ιδιαιτέρως αυξημένη, καθίσταται απαραίτητη η κατανάλωση τριών μερίδων γαλακτοκομικών καθημερινά. Παρ’ όλα αυτά, είτε γιατί πολλά παιδιά δεν είναι εξοικειωμένα με την κατανάλωση γάλακτος είτε για μεγαλύτερη ποικιλία και για να τους κάνουμε το χατίρι, μπορούμε να εμπλουτίσουμε τη
διατροφή τους εντάσσοντας και εναλλακτικές πηγές γάλακτος και ασβεστίου. Συνεπώς, το παγωτό είναι η ιδανική λύση και ιδιαίτερα εκείνο που περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα σε γάλα και είναι εμπλουτισμένο με ασβέστιο.
Τα ωφέλιμα συστατικά 
Tο παγωτό περιέχει ποικίλα
ωφέλιμα συστατικά, όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Επίσης, αποτελεί καλή πηγή φωσφόρου, που είναι απαραίτητο στο μεταβολισμό και στην απορρόφηση του ασβεστίου. Τέλος, περιέχει ψευδάργυρο, κάλιο και σίδηρο.
Ασβέστιο
Το πιο σημαντικό μέταλλο που βρίσκεται στο παγωτό είναι το ασβέστιο. Το ασβέστιο είναι ένα μέταλλο ζωτικής σημασίας για τα παιδιά, καθώς θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για το σχηματισμό γερών οστών και
δοντιών, ενώ αποτελεί και ασπίδα προστασίας απέναντι στην οστεοπόρωση. Είναι βασικό, λοιπόν, από πολύ μικρό το παιδί να καταναλώνει τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, για να εξασφαλίσει καλή υγεία και σωστή σκελετική ανάπτυξη. Αρκεί να σημειώσουμε πως 100γρ. παγωτού βανίλια - σοκολάτα περιέχουν περίπου 120mg ασβεστίου, ποσότητα που καλύπτει το 10% των ημερήσιων αναγκών του παιδιού. Μάλιστα, ένα μπολ (περίπου 200ml) παγωτό βανίλια δίνει τόσο ασβέστιο όσο ένα ποτήρι γάλα.
Πρωτεΐνες
Το παγωτό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες γάλακτος, οι οποίες είναι υψηλής βιολογικής αξίας, μιας και περιέχουν απαραίτητα αμινοξέα. Τα αμινοξέα αυτά δεν μπορεί να τα συνθέσει ο ανθρώπινος οργανισμός και πρέπει να ληφθούν από την τροφή.
Υδατάνθρακες
Οι υδατάνθρακες είναι χρήσιμοι στον οργανισμό γιατί αποτελούν άμεση πηγή ενέργειας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ομαλή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος, για την προστασία των πρωτεϊνών των ιστών κ.λ.π. Ιδιαίτερα η βιταμίνη D και η
λακτόζη έχει διαπιστωθεί ότι βοηθάει στην απορρόφηση του ασβεστίου. Οι υδατάνθρακες του παγωτού προέρχονται κυρίως από τις γλυκαντικές ύλες, τη ζάχαρη και τη λακτόζη του γάλακτος.
Βιταμίνες
Το παγωτό περιέχει
βιταμίνες A, D, E, C, B1, B2, B6, B12, που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και την ομαλή λειτουργία του παιδικού οργανισμού, αλλά και του μεταβολισμού.
Λιπαρά
Τα λιπαρά του παγωτού προέρχονται κυρίως από τα λιπαρά του γάλακτος αλλά και από τα υπόλοιπα συστατικά του, όπως από το βούτυρο και την κρέμα γάλακτος. Το λίπος του γάλακτος προσφέρει ενέργεια,
λιπαρά οξέα και λιποδιαλυτές βιταμίνες (A, D, E και Κ). Επίσης περιέχει και το λινολεϊκό οξύ, που δρα προστατευτικά στην εμφάνιση χρόνιων νοσημάτων και καρκίνου του μαστού.
Ενέργεια
Υπολογίστε ότι ένα παγωτό 100γρ. έχει 75 έως 240 θερμίδες, ανάλογα με τον τύπο. Ένα παγωτό ξυλάκι βανίλια έχει σαφώς λιγότερες θερμίδες από ένα ξυλάκι με επικάλυψη σοκολάτας ή από ένα χωνάκι. Από την άλλη, τα
παγωτά γρανίτα, τα σορμπέ ή το παγωμένο γιαούρτι με φρούτα  περιέχουν ελάχιστα ή καθόλου λιπαρά και έχουν τις λιγότερες θερμίδες.
Τι πρέπει να προσέξω;
-  Το πρώτο που πρέπει να προσέξετε κυρίως στην πρώτη γνωριμία του παιδιού με το παγωτό είναι η ποιότητα: Για ένα παιδάκι δώδεκα μηνών το παγωτό είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Γι’ αυτό, καλό είναι να μην απέχει σε γεύση από τα τρόφιμα που βρίσκονται στην καθημερινή του διατροφή, όπως το
γάλα και το γιαούρτι. Παγωτά που περιέχουν κρέμα γάλακτος, ανθόγαλα, γιαούρτι και κρέμα ή αυγά θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή προτίμησης.
-  Καλό είναι  να αποφεύγετε παράξενες γεύσεις ή παγωτά που περιέχουν κομματάκια σοκολάτας, ξηρούς καρπούς ή γλασαρισμένα φρούτα. Επίσης, κατάλληλα για την πρώτη γνωριμία είναι και όλα τα παγωτά φρούτου.
Πότε και πόσο;
Η καλύτερη στιγμή για να δώστε στο παιδί ένα παγωτό είναι κατά την πρωινή ή απογευματινή του βόλτα. Εννοείται πως μπορεί να φάει μόνον ένα. Ιδανική ποσότητα είναι γύρω στα 60-80ml, όσο, για παράδειγμα, ένας μικρός πύραυλος, ένα ξυλάκι ή ένα μικρό κυπελάκι. Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις το παγωτό, μπορεί ακόμη και να αντικαταστήσει ένα γεύμα. Είναι μια καλή επιλογή εάν το πρωινό ήταν πολύ πλούσιο και προβλέπεται ότι το παιδί θα φάει για βράδυ νωρίτερα από το συνηθισμένο. Τότε, καλό είναι το παγωτό να συνοδεύεται από πολλά φρούτα, που θα ενισχύσουν τη γεύση του. Για παράδειγμα, δώστε του ένα παγωτό βανίλια ή και σοκολάτα με πολλές φράουλες ή με κομματάκια οποιουδήποτε φρούτου.
Κανόνες σωστής υγιεινής
-  Ποτέ μην αγοράζετε στο παιδί σας παγωτό το οποίο έχει λιώσει και έχει επαναψυχθεί. Αυτό θα το καταλάβετε όταν το σχήμα του παγωτού μέσα στη συσκευασία δεν είναι αυτό που γνωρίζατε, αλλά φαίνεται παραμορφωμένο.
-   Μην καταναλώνετε παγωτά που εμφανίζουν κρυστάλλους, αφού υποδηλώνουν ότι έχουν επαναψυχθεί.
-  Διατηρείτε το παγωτό πάντα στην κατάψυξη.
-  Αγοράζετε πάντα παγωτά γνωστών εταιρειών. Σας προσφέρουν τη σιγουριά ενός μεγάλου ονόματος, την εμπειρία χρόνων και την εγγύηση της τελευταίας τεχνολογίας τους.

imommy

Κατερίνα Κωστούδα: Μια μάνα με 17 παιδιά «της καρδιάς»

Γνωρίστε τη γυναίκα που δεν έγινε βιολογική μάνα αλλά έδωσε άπλετη αγάπη στα Παιδικά Χωριά SOS
Μια μητέρα με 17 παιδιά «της καρδιάς»
Η Κατερίνα Κωστούδα εργαζόταν για 16 συναπτά χρόνια στα Παιδικά Χωριά SOS και έχει αποκτήσει 17 παιδιά, αυτά που αποκαλεί παιδιά της «καρδιάς».

Θυμάται ακόμα την πρώτη κουβέντα που της είπε ένα τρίχρονο παιδάκι, όταν πρωτοπήγε στο Παιδικό Χωριό SOS της Βάρης, το 1986. «"Μην φύγεις, σε χρειάζομαι" μου είπε ένα κοριτσάκι και από τότε έμεινα εκεί» λέει συγκινημένη στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, με αφορμή και την πρόσφατη βράβευσή της από τον Οργανισμό των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Θεσσαλονίκης για την προσφορά και το έργο της.
Μία μικρή αγγελία από τα Παιδικά Χωριά που ζητούσαν μητέρες είχε τραβήξει την προσοχή της κ. Κωστούδα, στα μέσα της δεκαετίας του '80 και δεν δίστασε να απαντήσει, χωρίς ποτέ της όμως να το δει ως επάγγελμα, εργαζόμενη επί χρόνια στο Παιδικό Χωριό της Βάρης και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη.

«Πρέπει να έχεις ευαισθησία για να ασχοληθείς με παιδιά, τα οποία, μάλιστα, καταλαβαίνουν πάρα πολλά πράγματα» τονίζει και θυμάται με συγκίνηση καταστάσεις δύσκολες που έπρεπε να παρηγορήσει τα παιδιά που ζούσαν μαζί της.

«Είχαν πίκρα μέσα τους, όχι μόνο για τους γονείς τους που τα εγκατέλειψαν αλλά και για τους συγγενείς τους. Έφηβος, όταν πήγε να δει τη μητέρα του, τον έδιωξε για να μην τον δουν οι γειτόνισσες, επειδή ήταν εξώγαμο, ενώ άλλο παιδί που ήρθε στο Χωριό 5 χρονών, δεν μιλούσε γιατί μεγάλωνε σε ένα περιβάλλον που ούτε καν του μιλούσαν» θυμάται η κ. Κωστούδα.

Αν και η ίδια δεν απέκτησε βιολογικά παιδιά, αποκαλεί τα παιδιά που μεγάλωσε, «κόρες και γιους» και γελάει αναφερόμενη στον μικρότερο... γιο της, ο οποίος είναι 25 χρονών και κάθε μέρα τον έχει σπίτι της.
«Όταν δε, πήγα να δω την πρώτη μου κόρη, η οποία είχε παντρευτεί, εμένα με αποκαλούσε "μαμά" και την πεθερά της με το όνομά της» σημειώνει χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι με όλα τα παιδιά της έχει σχέση.
«Με εμπιστεύονται και ζητούν τις συμβουλές μου» λέει η κ. Κωστούδα, η οποία επέλεγε να μην φεύγει από το Χωριό τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, γιατί «είναι οικογενειακές γιορτές και τα παιδιά είχαν ανάγκη να είμαστε όλοι μαζί».
.........................
περισσότερα εδώ: newsbeast

Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό για παιδάκια με αυτισμό

Δε πρέπει να ξεχνάμε πως, για την επιτυχημένη διαδικασία μάθησης σε παιδιά με ειδικές ικανότητες, ένα μεγάλο ρόλο παίζει το προσαρμοσμένο υλικό αλλά και η ειδικευμένη διδασκαλία, δηλαδή ο τρόπος μάθησης.
Οι θεραπευτές σας είναι καταρτισμένοι να αναγνωρίζουν τον πιο κατάλληλο τρόπο διδασκαλίας για το κάθε παιδί και να σας δίνουν οδηγίες για το πώς να εφαρμόσετε και εσείς αυτό τον τρόπο εκμάθησης.
Από την άλλη πλευρά, οποιαδήποτε δραστηριότητα κάνετε μαζί με το παιδί σας είναι πιο πιθανό να το ωφελήσει παρά να το βλάψει. Φτάνει όμως να είστε σίγουροι πως το παιδί είναι χαρούμενο να εμπλακεί στην δραστηριότητα.
Πρέπει να πάρετε σοβαρά υπόψη πως ο χρόνος που θα περάσετε μαζί με το παιδί σας πρέπει να είναι ευχάριστος και η διαδικασία δεν θα ακυρώσει εσάς και το παιδί.
Πολλοί γονείς παρακινούμενοι από το άγχος της προόδου πιέζουν το παιδί τους να ασχοληθεί με δύσκολες ή χρονοβόρες για αυτό δραστηριότητες. Με αποτέλεσμα, το παιδί να προβαίνει σε ανεπιθύμητες συμπεριφορές και άρνηση προς την διαδικασία της μάθησης και οι γονείς να κουράζονται πολύ νωρίς.
Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα ιστοσελίδων με δωρεάν ΥΛΙΚΟ για την ΔΑΦ:
1. Στην σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου θα βρείτε: γενικό εκπαιδευτικό υλικό, λογισμικά και υλικό για παιδία με προβλήματα όρασης και ακοής καθώς και σχολικά εγχειρίδια.
2. Στην σελίδα e-yliko.gr θα βρείτε ηλεκτρονικά παιχνίδια για υπολογιστή σε σχέση με τους αριθμούς, ποσότητες, χρώματα-σχήματα, χρήματα και κυκλοφοριακή αγωγή.
3. Μια συλλογή λογισμικού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών θα βρείτε και στη Συλλογή ΑΘΗΝΑ.
4. Στην σελίδα ΕΠΙΝΟΗΣΗ θα βρείτε το παιχνίδι περιπέτειας ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ.
5. Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ανέπτυξε δύο πολύ χρήσιμα λογισμικά το ΕΥ-ΔΟΜΗ και ΥΠΕΡ-ΔΟΜΗ
6. Eva-edu: Εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, π.χ κοινωνικές ιστορίες, προγράμματα αυτορρύθμισης κ.α
7. Emathima: Περιέχει εκπαιδευτικό υλικό για όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου καθώς και υλικό ειδικής εκπαίδευσης.
8. e-selides : 8100 αρχεία με υλικό Α/θμιας εκπαίδευσης, χειροτεχνίες, γιορτές, μουσική κ.α
9. Θρανία: σχολικά βοηθήματα, φύλλα εργασίας, δραστηριότητες, κατασκευές και συμπληρωματικό υλικό για μαθητές του δημοτικού.
10. Ο Ξεχωριστός κόσμος της ειδικής αγωγής: Μια πολύ οργανωμένη σελίδα με πλούσιο και ΔΩΡΕΑΝ υλικό
11. www.kidmedia.gr: Δωρεάν τα λογισμικά της Kidmedia τουλάχιστον μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2015.
Υπάρχουν και ξενόγλωσσα sites που μπορούν να σας φάνουν χρήσιμα
1. www.thewatsoninstitute.org εδώ θα βρείτε πολλές Ιστορίες Κοινωνικής Συμπεριφοράς.
2. www.do2learn.com ακαδημαϊκές ασκήσεις, κάρτες, συμπεριφορά και κοινωνικές δεξιότητες
3. Το www.educateautism.com ακόμα ένα site με έντυπο υλικό χρώματα, σχήματα, μέρες, σωματογνωσία και πολλά άλλα.
4. Eslpages κάρτες με αντίθετα, μέρη του σώματος και πολλά άλλα.
5. Kidspark εκτυπώσιμα πάζλ κ.α

enallaktikidrasi

Το παιδί μου δεν μιλάει καθαρά.
Πότε ν' αρχίσω να ανησυχώ;

Γράφει: Φατούρου Ευσταθία, Λογοθεραπευτρια  του Ψυχοπαιδαγωγικού Κέντρου «ΠΝΟΗ» Υμηττού  του Κοινωνικού φορέα Κ.Σ.Δ.Ε.Ο «ΕΔΡΑ» σε συνεργασία με το Δήμο Δάφνης-Υμηττού.
Κατά τον πρώτο χρόνο της ζωής ενός παιδιού γίνονται αντιληπτά τα φωνήματα ή αλλιώς ήχοι της ελληνικής γλώσσας. Η σωστή άρθρωση των ήχων- φωνημάτων της ομιλίας απαιτεί την κατάλληλη θέση , την κίνηση και τον συντονισμό των χειλιών, των δοντιών, των φατνίων, της γλώσσας και της σταφυλής (αυτοί ονομάζονται αρθρωτές).
    
Συγκεκριμένα:
  • Τα φωνήματα μ, π, τ, κ, μπ, γκ θα πρέπει να έχουν κατακτηθεί μέχρι την ηλικία των 3. 
  • Τα ν, β, γ, χ, ντ θα πρέπει να έχουν κατακτηθεί μέχρι την ηλικία των 3,6.
  • Τα φ, σ, ζ, λ καθώς και τα συμπλέγματα σπ, πλ, κλ, βλ, κν, πν, πχ, νγ θα πρέπει να έχουν κατακτηθεί μέχρι την ηλικία των 4.
  • Τα θ, δ και τα συμπλέγματα φλ, στ, σκ, ψ, ξ, χτ, τρ, κρ, δγ, ζμ, μν θα πρέπει να έχουν κατακτηθεί μέχρι την ηλικία των 4,6.
  • Ενώ μέχρι τα 5 θα πρέπει να έχουν κατακτηθεί τα συμπλέγματα σφ, βρ, ντρ, χν, ζγ, φτ, τσ, ντζ.
  • Μέχρι την ηλικία των 5,6 θα πρέπει να έχουν κατακτηθεί τα συμπλέγματα γλ, γρ, στρ.
  • Τέλος, μέχρι την ηλικία των 6 το παιδί θα πρέπει να έχει κατακτήσει το φώνημα ρ και τα συμπλέγματα δρ, θρ, χτρ.

Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζουμε ότι αυτή η αναπτυξιακή νόρμα δεν αφορά όλα τα παιδιά. Κάθε παιδί έχει τα δικά του χρονολογικά ορόσημα κατάκτησης των φωνημάτων και συμπλεγμάτων, τα οποία ορόσημα μπορεί να αποκλίνουν από τα παραπάνω.
Καθοριστική ηλικία θεωρείται η ηλικία μεταξύ 5-5.5 καθώς το παιδί θα πρέπει να παράγει σωστά τόσο τα φωνήματα όσο και τα συμπλέγματα τους για να μην μεταφέρει φωνολογικά ή αρθρωτικά λάθη στο γραπτό λόγο. Μέλημα του λογοθεραπευτή είναι η έγκυρη διάγνωση και
αποκατάσταση δυσκολιών στο λόγο έτσι ώστε να μην επηρεαστεί η σχολική πορεία του παιδιού.

Μήπως η πρώτη λέξη του μωρού σας είναι «tablet»; -Almost 10% of babies say TABLET as their first word

Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας από πολύ μικρή ηλικία. σύμφωνα με βρετανική δημοσκόπηση. Πολλά μωρά ξεκινούν την ομιλία τους με την λέξη tablet!


Mια εταιρία δικτύου στην Ινδία ετοίμασε αστείο animation για να διαφημίσει το γρήγορο δίκτυό της στο οποίο βλέπουμε ένα μωρό το οποίο μετά τη γέννα του, το πρώτο που κάνει είναι να αρπάξει το tablet της μητέρας του.
Το εξαιρετικά καυστικό βίντεο θέτει το ερώτημα από ποια στιγμή της ζωής μας ξεκινάει η εξάρτηση από την τεχνολογία. Καταπώς φαίνεται από επιστημονική έρευνα που έγινε στη Βρετανία, ξεκινάει από τη στιγμή που γεννιόμαστε!

Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας  από πολύ μικρή ηλικία. Σύμφωνα με βρετανική δημοσκόπηση της εταιρείας Τech21, στην οποία συμμετείχαν γονείς, περισσότεροι από ένας στους οκτώ υποστήριξε ότι η πρώτη λέξη που είπε το παιδί τους δεν ήταν ούτε «μαμά», ούτε «μπαμπά», αλλά «tablet».
Το 12% των γονέων, εξάλλου, παραδέχτηκαν ότι αφήνουν τα νήπια, ηλικίας κάτω των 2 ετών, να παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια στα τάμπλετ τους, ενώ οι οκτώ στους δέκα γονείς είπαν ότι το παιδί τους το χάλασε τουλάχιστον μία φορά - συνήθως λόγω πτώσης ή εμέτου πάνω του.
Ο πιο επικίνδυνος χώρος για καταστροφή των ψηφιακών συσκευών είπαν ότι είναι το αυτοκίνητο, κατά την έξοδο από το οποίο συμβαίνει το 45% των πτώσεων.
Και οι ίδιοι οι γονείς πάντως είναι επιρρεπείς στα ατυχήματα, καθώς ο ένας τους τέσσερις παραδέχτηκε πως έχει σπάσει τουλάχιστον μία φορά την οθόνη του tablet.

Η τεχνολογία γίνεται παιχνίδι
Η δημοσκόπηση, που διεξήχθη στις αρχές Ιουλίου 2014 σε 3.614 ενήλικες Βρετανούς, έδειξε ακόμα πως τέσσερις στους 10 γονείς αφήνουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας να παίζουν τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ενώ το 7% τα αφήνουν τα παίζουν επί τρεις και τέσσερις ώρες την ημέρα.
Επίσης πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 2000 Βρετανούς ενήλικες κατέδειξε ότι οι γονείς ξοδεύουν 2.25 δισεκατομμύρια στερλίνες το χρόνο σε τεχνολογικά gadgets, για τα παιδιά τους. Οι έφηβοι και τα παιδιά ηλικίας κάτω από 5 ετών, είναι αυτά που «κακομαθαίνουν» περισσότερο οι γονείς με τις αγορές.
Οι έφηβοι ηλικίας 15 έως 17 είναι πολύ ενημερωμένοι για τα νέα gadget και κατέχουν κατά μέσο όρο 7 ηλεκτρονικές συσκευές όπως tablet, laptop και smartphone.

thetoc

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki