Σελίδες

Thursday, 6 October 2011

Ημερίδα Μητρικού Θηλασμού

Κυριακή 9/10/11
Το mitrikosthilasmos.com, ο πλέον ενημερωμένος και επιστημονικά τεκμηριωμένος ελληνόφωνος διαδικτυακός τόπος σε θέματα μητρικού θηλασμού και γαλουχίας, στα πλαίσια των δράσεών του για τον εορτασμό της επερχόμενης Παγκόσμιας Εβδομάδας Μητρικού Θηλασμού, διοργανώνει την του Ημερίδα για τον μητρικό θηλασμό με θέμα: “Θηλασμός: Η ξεχασμένη μητρική τέχνη” και ελεύθερη είσοδο. 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ για όλους!
Σημ.: Στο τέλος της Ημερίδας θα δοθούν
πιστοποιητικά παρακολούθησης
Την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011 στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου “Αττικόν” (Ρίμινι 1, Χαϊδάρι Αττικής) πλήθος έγκριτων Ελλήνων επιστημόνων, διεθνώς Πιστοποιημένων Συμβούλων Γαλουχίας IBCLC και Συμβούλων Θηλασμού του Συνδέσμου Θηλασμού Ελλάδος - La Leche League Greece (LLLG), θα μιλήσουν στο ευρύτερο κοινό (νέοι γονείς & επαγγελματίας υγείας).
Αναγνωρίζοντας πως οι περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα ξεκινούν να θηλάζουν τα μωρά τους αλλά απογαλακτίζουν πολύ νωρίς, επιχειρούμε να δώσουμε στις γυναίκες (και τις οικογένειες τους), τη δύναμη και την πίστη, πως ο μητρικός θηλασμός είναι μια φυσική διαδικασία που με αγάπη, υπομονή, επιμονή και την κατάλληλη ενημέρωση και υποστήριξη μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα σε αυτές και τα μωρά τους για σήμερα αλλά και στο μέλλον!
Στόχος είναι και η προτροπή της επιστημονικής κοινότητας στο να στηρίζει τις νέες μητέρες στην τέχνη του θηλασμού και το δικαίωμα της επιλογής για τη διατροφή του παιδιού τους από την πρώτη ώρα!
Καλούμαστε και μέσα από αυτή την ημερίδα να βοηθήσουμε ώστε το αναφαίρετο δικαίωμα των βρεφών στο θηλασμό να ανακτήσει τη θέση που του αξίζει στη διατροφή τους, με την ελπίδα μια μέρα να δούμε μια πιο φιλική προς το θηλασμό Ελλάδα!
Με έντονη κοινωνική ευαισθησία το mitrikosthilasmos.com βρίσκεται σε μια συνεχή δραστηριότητα, πάντα με πίστη στους σκοπούς και τους στόχους του που δεν είναι άλλοι από την προστασία, προώθηση και υποστήριξη του μητρικού θηλασμού, την κατάδειξη της συνεχώς αυξανόμενης εμπορευματοποίησης της βρεφικής διατροφής στην Ελλάδα και της έλλειψης ενημέρωσης για το φυσιολογικό τρόπο διατροφής του παιδιού.

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών - Τα παιδιά γράφουν: Ο Ιδανικός δάσκαλος ...

5 Οκτωβρίου

«Ζωγραφίζοντας στο μυαλό και την καρδιά μου τον ιδανικό δάσκαλο, δεν ξεχωρίζω αν είναι άντρας ή γυναίκα, νέος σε ηλικία ή μεγαλύτερος, όμορφος ή λιγότερο όμορφος με την κοινή έννοια του όρου. Για μένα ο ιδανικός δάσκαλος ξεχωρίζει πρώτα από όλα από την αγάπη του στα παιδιά, τους μαθητές του. Ξέρει τι νιώθουν, προλαβαίνει τις σκέψεις τους, έχει υπομονή, καρτερία στις εκφράσεις της αγωνίας τους.
Ο ιδανικός δάσκαλος γνωρίζει πώς να κάθεται σωστά στην έδρα του, αλλά και στα θρανία δίπλα στους μαθητές του, χαμογελάει ειλικρινά και αγγίζει την πλάτη των παιδιών του, συμμετέχοντας στις χαρές και στους προβληματισμούς τους, Κλείνει τη ματιά πονηρά στις μικρές φάρσες και επαινεί ακόμη και τις πιο μικρές επιτυχίες των μαθητών του.
Η επιστημοσύνη του και η καλή γνώση του αντικειμένου του είναι ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο της εικόνας του. Ο σωστός δάσκαλος επιλέγει το ουσιαστικό και παραμερίζει τις ανούσιες λεπτομέρειες κάνοντας το μάθημα πιο ενδιαφέρον. Ξεπερνά τους εγωισμούς του, αφήνει τα προσωπικά του προβλήματα έξω από την πόρτα της τάξης του και απασχολείται με τον καθένα από τους μαθητές του χωριστά
Στη μετάδοση των γνώσεων που θέλει να μεταδώσει δε λειτουργεί ως αυθεντία. Ξέρει να εκμαιεύει τις πληροφορίες, δέχεται και κάνει ερωτήσεις, δεν ευνοεί την αποστήθιση αλλά καλλιεργεί την κριτική σκέψη των μαθητών του αποδεχόμενος τόσο τα πιθανά λάθη του όσο και τα δικά του.
Ο καλός δάσκαλος είναι μια τεράστια αγκαλιά που χωράει γενιές γενιών μαθητών χωρίς να ξεχνάει ποτέ τα μικρά τους ονόματα όσα χρόνια κι αν περάσουν. Νοιάζεται για τις επιλογές τους και παρακολουθεί την πρόοδό τους ξέροντας ότι η καλύτερη υποχρέωση είναι να τους βοηθήσει να γίνουν καλύτεροι και σπουδαιότεροι από κείνον.»
Θεοπίστη-Μαρίνα Χασιώτη (Β4)

Κατά τη γνώμη μου ένας δάσκαλος για να είναι καλός πρέπει να αγαπάει τα παιδιά και να εκδηλώνει την αγάπη του. Να είναι δηλαδή στοργικός και φιλικός απέναντί τους και να μπορεί να αφουγκράζεται τις ανησυχίες τους.
Επίσης μέσα στην τάξη θα πρέπει