Σελίδες

Friday, 31 May 2013

Επικρατεί Ηλεκτρονικός Αναλφαβητισμός
Προσοχή στο facebook

Για ηλεκτρονικό αναλφαβητισμό που οδηγεί σε φαινόμενα και περιστατικά όπως αυτό της 13χρονης από τα Σπάτα, έκανε λόγο ο προϊστάμενος του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης και προειδοποίησε για τους κινδύνους στο Facebook όσον αφορά τους ανηλίκους.

Facebook Dangers for kids and how to protect against them

«Σε όλο τον κόσμο υπάρχει θέμα με το Facebook.»
 «Είναι καρμπόν περίπτωση με την 14χρονη αδελφή γνωστού μπασκετμπολίστα που είχε κακοποιηθεί και σεξουαλικά» σημείωσε σε δηλώσεις του στον Alpha 989 για την υπόθεση της 13χρονης που βρέθηκε τελικά στο Παγγαίο.
«Δεν βάζεις ποτέ τη φωτογραφία σου στο Facebook, δεν κάνεις φίλους στο Facebook που δεν ξέρεις, πρέπει να συμπεριφέρεσαι στο Facebook όπως συμπεριφέρεσαι στην κανονική σου ζωή» τόνισε μεταξύ άλλων για τη χρήση του κοινωνικού δικτύου από τους ανηλίκους, ενώ όπως επεσήμανε, ακόμα και μεγάλοι άνθρωποι έχουν ξεμυαλιστεί από το Facebook και εγκαταλείπουν την οικογένειά τους.
Ο κ. Σφακιανάκης αναφέρθηκε και σε αυτοκτονία κοπέλας στην Ιταλία εξαιτίας βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook, το οποίο, όπως είπε,  η εταιρεία δεν το κατέβασε παρά τα reports φίλων της κοπέλας. Όπως έκανε μάλιστα γνωστό, με αφορμή το περιστατικό, ξεκινάει δικαστικός αγώνας κατά του Facebook. 

«Σε όλο τον κόσμο υπάρχει θέμα με το Facebook. Η εταιρεία "ακούει" ελάχιστα. Kάθε μέρα κάνουμε αιτήματα στο Facebook, αλλά από τα δέκα  αιτήματα που στέλνουμε το ένα υλοποιείται» παρατήρησε ο κ. Σφακιανάκης.
tvxs

Η Ευτυχία είναι Επιλογή. Απλώς... διαλέξτε την!

Μερικές φορές οι άνθρωποι νομίζουν πως η ευτυχία είναι αποτέλεσμα μια ευνοϊκής σύμπραξης πραγμάτων και καταστάσεων: Κάτι σαν τύχη, όλα να δουλεύουν ρολόι στη ζωή τους και όλα να γίνονται όπως πρέπει.
Θεωρητικά θα μπορούσε να ήταν έτσι, αλλά ρεαλιστικά... 
αν περιμένουμε να είμαστε ευτυχισμένοι, όταν οι οιωνοί είναι με το μέρος μας, σωθήκαμε…
Γιατί δυστυχώς στη ζωή οι πραγματικά ευχάριστες μέρες είναι λιγότερες από το σύνολο των δυσάρεστων και των μέτριων. Και ειδικά στο σύνολο αυτό, έχει μεγαλύτερη αξία η επιλογή της ευτυχίας.
Αυτές τις συγκεκριμένες μέρες που όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο, η γκρίνια και η μιζέρια είναι η πιο εύκολη επιλογή συμπεριφοράς.
Αυτό όμως κάνει τα πράγματα χειρότερα. Σαν μια μεταδοτική ασθένεια, φράσεις του τύπου «όλα σε μένα θα συμβαίνουν» κάνουν ό,τι μπορούν για να επιβεβαιώσουν τα λεγόμενα και η κακοτυχία επεκτείνεται από μια κατάσταση σχεδόν σε όλες.

Είναι δύσκολο να παραμείνει κάποιος χαρούμενος όταν όλα φαίνονται να πηγαίνουν στραβά. Όμως είναι η μόνη λύση στο πρόβλημα. Αν αφεθεί στο χείμαρρο της μιζέριας, θα επιβραδύνει τον ερχομό της αλλαγής.

Γιατί η αλλαγή θα έρθει και αυτό ισχύει και στις χειρότερες των καταστάσεων: δεν θα είναι πάντα έτσι. Για την ακρίβεια θα είναι πολύ καλύτερα. Έχοντας αυτό κατά νου και με ψυχραιμία, τα δύσκολα μπορούν να γίνουν πολύ πιο ανεκτά για τον ίδιο/α και τους γύρω του.
Ούτως ή άλλως με το να είστε στεναχωρημένοι δεν λύνετε και κάποιο πρόβλημα. Απλώς αφήνετε το πέπλο της απαισιοδοξίας να καλύψει και την τελευταία είσοδο φωτός στη ζωή σας. Και όλα αυτά για κάτι που θα αλλάξει. Δηλαδή τσάμπα η στεναχώρια.
Επιλέξτε την ευτυχία, ακόμα και αν τα πράγματα είναι ζόρικα.
Ή μάλλον ειδικά τότε.

Δύσκολο στην αρχή, αλλά με τον καιρό θα σας γίνει τρόπος αντίδρασης. Και θα δείτε πως οι καταστάσεις θα αλλάζουν πιο εύκολα και το βασικότερο πιο γρήγορα.
Δεχθείτε μια άσχημη κατάσταση με την προϋπόθεση πως απλά δεν θα διαρκέσει για πάντα. Και η ευτυχία ακόμα και καθημερινά, μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Η δική σας πραγματικότητα.

Πηγή

H ευτυχία είναι απλή, σαν του παιδιού τη σκέψη.

Και παιδική πορνογραφία πίσω από «βρώμικο» χρήμα
σε κυπριακές τράπεζες

Η παιδική πορνογραφία αποτελεί τη δεύτερη πιο προσοδοφόρα εγκληματική δραστηριότητα μετά το εμπόριο ναρκωτικών. Εκτιμάται από έρευνες ότι το κέρδος που αποφέρει στους εγκληματίες ξεπερνά συνολικά τα 3 δις εκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

περισσότερα στην πηγή: nb.org/blog

Υπό κατηγορία ενώπιον των αμερικανικών δικαστικών αρχών σε υπόθεση ξεπλύματος βρώμικου χρήματος που προέρχεται από υποκλοπή πιστωτικών καρτών, διαδικτυακές «πυραμιδωτές» επενδύσεις, παιδική πορνογραφία και άλλα εγκλήματα βρίσκονται τέσσερις κυπριακές τράπεζες, στις οποίες διατηρούσε λογαριασμούς η εταιρεα Liberty Reserve.

Οι τέσσερις τράπεζες που φέρονται ως εμπλεκόμενες στην υπόθεση είναι
η Ελληνική Τράπεζα, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας Κύπρου,
η EuroBank και η Κυπριακή Τράπεζα Αναπτύξεως.

Σκάνδαλο ξεπλύματος χρημάτων από κέρδη παιδικής πορνογραφίας και εγκλήματος στην Κύπρο και άλλες 6 χώρες!

Follow the Money: Liberty Reserve’s Cypriot Connection

Στην υπόθεση αναφέρεται άρθρο του Τσαρλς Φόρελ στην εφημερίδα «Wall Street Journal» με τίτλο: «Στα ίχνη των χρημάτων, η κυπριακή διασύνδεση της Liberty Reserve («Follow the Money: Liberty Reserve's Cypriot Connection»).
Το κατηγορητήριο στο αμερικανικό δικαστήριο απήγγειλε την Τρίτη κατηγορίες σε μια ομάδα ανθρώπων για ξέπλυμα χρήματος μέσω της εταιρείας μεταφοράς χρημάτων, Liberty Reserve.

Το κατηγορητήριο προβλέπει τη δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων της Liberty Reserve και των εμπλεκομένων ατόμων, ενώ αναφέρονται 45 τραπεζικοί λογαριασμοί που φαίνεται ότι διασυνδέονται με την παράνομη δραστηριότητά της.

Οπως σημειώνεται, οι 22 από τους εν λόγω λογαριασμούς βρίσκονται σε τέσσερις κυπριακές τράπεζες υπό την οναμασία διαφόρων εταιρειών. Οι τέσσερις τράπεζες που φέρονται ως εμπλεκόμενες στην υπόθεση είναι η Ελληνική Τράπεζα, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας Κύπρου, η EuroBank και η Κυπριακή Τράπεζα Αναπτύξεως. Αναφέρεται πως εκπρόσωποι των τραπεζών απέφυγαν να απαντήσουν στα ερωτήματα του δημοσιογράφου.

περισσότερα στην πηγή

Δράμα: Σύλληψη 44χρονου για παιδική πορνογραφία
Ο δράστης φέρεται να είναι εκπαιδευτικός

Λύσσαξαν οι διεστραμμένοι
.
Συγκλονίζει η νέα υπόθεση κατοχής υλικού παιδικής πορνογραφίας, που αποκαλύπτεται αυτή τη φορά στην περιοχή της Δράμας. Πληροφορίες δε, που επικαλείται το agelioforos.gr, ότι ο δράστης φέρεται να είναι ένας εκπαιδευτικός, έχει προκαλέσει μεγάλο σοκ σε γονείς και μαθητές της πόλης, που ζητούν από τις αρμόδιες αρχές να διαλευκάνουν πλήρως και άμεσα την υπόθεση.

Συνελήφθη Γυμναστής σε σχολείο της Δράμας για παιδική πορνογραφία

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, που μεταδίδουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η αστυνομία συνέλαβε έναν 44χρονο εκπαιδευτικό, ο οποίος φέρεται να κατείχε ψηφιακό υλικό πορνογραφίας, στο οποίο "πρωταγωνιστούν" ανήλικα παιδιά.  
Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι του 44χρονου από τους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Δράμας, χθες το μεσημέρι, εντοπίστηκαν ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, τέσσερις συσκευές αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (USB), ένας ψηφιακός δίσκος, δύο κινητά τηλέφωνα και συσκευές οι οποίες περιείχαν ψηφιακό υλικό πορνογραφίας ανηλίκων.
Η προανάκριση συνεχίζεται, ώστε να διαπιστωθεί εάν εμπλέκονται κι άλλα άτομα στην υπόθεση, ενώ ο 44χρονος αναμένεται να οδηγηθεί στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών Δράμας. 

πηγή: pelop

Τα παιδιά του δυτικού κόσμου: Η Γενιά του Εγώ

Όταν ήταν παιδιά τους έλεγαν ότι είναι οι καλύτεροι. Σήμερα παίρνουν αντικαταθλιπτικά γιατί αισθάνονται ότι δεν ανταποκρίνονται στην εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους. Ποιoς φταίει;
«Generation Me»
Εδώ και μερικές δεκαετίες τα παιδιά του δυτικού κόσμου μεγαλώνουν με κανακέματα και επαίνους και διαρκείς τονωτικές ενέσεις του Εγώ τους σε μια καλών προθέσεων προσπάθεια ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής τους. Πού οδήγησε αυτό; 
Στην εμφάνιση μιας γενιάς που αν και επισήμως ονομάζεται Γενιά Υ (ως διάδοχος της Γενιάς Χ), τώρα διεκδικεί τον καθόλου κολακευτικό τίτλο της «Γενιάς του Εγώ». Οι εκπρόσωποί της εμφανίζονται εγωκεντρικοί και νάρκισσοι, έχουν υπερτιμημένη άποψη για τον εαυτό τους και διακατέχονται από υπερβολικά υψηλές και έξω από τις δυνατότητές τους προσδοκίες, με αποτέλεσμα να «λυγίζουν» ευκολότερα κάτω από τις δυσκολίες της πραγματικής ζωής και να ρέπουν περισσότερο προς την κατάθλιψη. Το να σπεύσουμε να τους κατηγορήσουμε είναι εύκολο. Είναι όμως πολύ πιο εποικοδομητικό να κάνουμε μια γερή κριτική και να αναθεωρήσουμε τον τρόπο που έχουμε υιοθετήσει ως «καλύτερο» για την ανατροφή των παιδιών μας. 
Οι ειδικοί έχουν ήδη μπει στη διαδικασία και οι προτάσεις τους είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες.
«Τους νέους σήμερα συνεχίζουν να τους παραχαϊδεύουν για πολύ καιρό, ενώ θα έπρεπε πολύ νωρίτερα να έχουν αρχίσει να μαθαίνουν ότι δεν είναι τέλειοι». Αυτό ήταν το συμπέρασμα του HS, ενός μπλόγκερ που σχολίαζε ένα άρθρο των «New York Times» το οποίο οίκτιρε την κατάσταση της σημερινής νεολαίας. Το πρόβλημα με τα παιδιά, συνέχιζε, είναι ότι έχουν μια «παραφουσκωμένη» άποψη για τον εαυτό τους επειδή έχουν μεγαλώσει έτσι ώστε να πιστεύουν πως καθετί που κάνουν είναι αξιόλογο και σημαντικό. Δεν επρόκειτο για κάποιον γερογκρινιάρη αλλά για έναν νεαρό που έγραφε για την ίδια του τη γενιά, εκείνους που γεννήθηκαν ανάμεσα στο 1980 και στο 2000 και έχουν ονομαστεί Γενιά Υ ή Γενιά του Εγώ.
Οπως καταλαβαίνει κανείς από το όνομά της, η Γενιά του Εγώ έχει προσελκύσει ήδη τα πυρά. Οι εκπρόσωποί της κατηγορούνται ότι είναι κακομαθημένοι, αλαζονικοί και νάρκισσοι, ότι έχουν μια αδικαιολόγητη αίσθηση πως δικαιωματικά όλα τους ανήκουν. 
Οι καθηγητές παραπονούνται ότι οι σημερινοί φοιτητές απαιτούν μόνιμη προσοχή. Οι εργοδότες δυσκολεύονται να καταπιούν τα υπερδιογκωμένα εγώ των νεαρών υπαλλήλων τους, ενώ οι ψυχοθεραπευτές λένε ότι βλέπουν μια νέα γενιά ασθενών οι οποίοι έχουν κατάθλιψη επειδή δεν μπορούν να φθάσουν στο ύψος των υπερβολικών προσδοκιών τους. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι το φταίξιμο βρίσκεται στους γονείς, στους δασκάλους και στους άλλους ενηλίκους οι οποίοι υπερέβαλαν στο να μεγεθύνουν την άποψη που έχουν τα παιδιά για τον εαυτό τους από τα πρώτα τους χρόνια.
Οι κατηγορίες αυτές δεν βαρύνουν μόνο τη Γενιά Υ αλλά και μια ολόκληρη φιλοσοφία για την ανατροφή των παιδιών, η οποία ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980 και εξακολουθεί να ισχύει ακόμη. Αν είναι βάσιμες, θα πρέπει να αναθεωρήσουμε την άποψη ότι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσουμε το ότι θα εκμεταλλευθούν στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Τι λένε λοιπόν τα στοιχεία; Είναι η σημερινή νεολαία πραγματικά πιο εγωιστική από τις παλαιότερες γενιές; Αν είναι έτσι, αποτελεί αυτό πρόβλημα; Και αν η σύγχρονη δυτική κουλτούρα της οικοδόμησης αυτοεκτίμησης είναι ένοχη, τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτό;
περισσότερα στην πηγή: antikleidi

Βρέθηκε η 13χρονη στην Καβάλα
και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Γονείς, τα μάτια σας δεκατέσσερα 
όταν σερφάρουν τα παιδιά σας

Στην ίδια περιοχή που βρέθηκε χθες στις 10.15 το βράδυ, η 13χρονη Χριστίνα, συνελήφθη στις 14:00 σήμερα το μεσημέρι, ο 23χρονος που την αποπλάνησε μέσω Facebook

Μετά από ώρες αγωνίας της οικογένειας της 13χρονης Χριστίνας ήρθε το θαύμα και έγινε γνωστό πως το μικρό κορίτσι τελικά βρέθηκε στην Καβάλα, με τις αστυνομικές δυνάμεις να έχουν χτενίσει ολόκληρη την περιοχή.

Μαζί της δεν βρέθηκε ο 23χρονος αλβανός, ο οποίος φαίνεται πως είχε σχεδιάσει εδώ και ημέρες την αρπαγή του μικρού κοριτσιού. 

Το προφίλ του Αλβανού στο Facebook με το οποίο αποπλάνησε τη 13χρονη! Φωτογραφίες

tlife

Thursday, 30 May 2013

Για να μην τρελαθούμε τελείως.... Άλλος ο Κεμάλ Ατατούρκ και άλλος ο «Κεμάλ» του Χατζηδάκι!!

Κατηγόρησαν δασκάλα για ισλαμική προπαγάνδα γιατί δίδαξε 
τον «Κεμάλ» του Μάνου Χατζηδάκι!

Μια ημέρα μετά την επιστολή του ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη, στον Αντώνη Σαμαρά με την οποία του ζητεί να ορθώσει το ανάστημά απέναντι στα φαινόμενα βίας και ρατσισμού και τους νεοναζί, έρχεται ένα περιστατικό να δείξει ότι κάποιοι χρησιμοποιώντας την εξουσία που τους δίνει ο νόμος ασκούν λογοκρισία.
 
(Διαβάστε την ανάρτηση της δασκάλας στο Newsit
Η είδηση κυκλοφορεί από το πρωί στο διαδίκτυο. Μόνο σκοταδιστικά είναι όλα όσα κατήγγειλε ότι συνέβησαν δασκάλα της Ε' Δημοτικού.
Όπως καταγγέλλει σε ανάρτησή της στο facebook, κάποιος γονιός διαμαρτυρήθηκε ότι έκανε ισλαμική προπαγάνδα, γιατί στο μάθημα της μουσικής αποφάσισε να μάθει στα παιδιά τον Κεμάλ.
Σύμφωνα πάντα με την δασκάλα, η διευθύντρια του σχολείου, μπήκε στην αίθουσα μάζεψε όλες τις φωτοτυπίες που είχε μοιράσει στα παιδιά και επέπληξε την δασκάλα για την δουλειά της. 

Η δασκάλα δημοσιεύει και το email της, το οποίο για ευνόητους λόγους δεν δημοσιεύουμε.

tlife

Unicef: «Σχεδόν αόρατα» τα παιδιά με ειδικές ανάγκες

Σύμφωνα με την έκθεση της Unicef, τα κορίτσια με αναπηρίες έχουν λιγότερες πιθανότητες από τα αγόρια να έχουν τροφή και φροντίδα. 
.
Από τις πιο ευάλωτες κατηγορίες πληθυσμού είναι τα παιδιά με αναπηρία, τα οποία πέφτουν πολύ εύκολα θύματα κοινωνικού αποκλεισμού, διακρίσεων και βίας, εκτιμά η Unicef σε έκθεσή της. 
.
UNICEF’s State of the World’s Children Report 2013 focused on children with disabilities 
.
«Τα παιδιά αυτά δε δηλώνονται κατά τη γέννησή τους»
Σύμφωνα με την έκθεση αυτή που τιτλοφορείται: «Η Κατάσταση των Παιδιών στον Κόσμο 2013» και η οποία φέτος είναι αφιερωμένη στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα παιδιά με αναπηρίες αντιμετωπίζουν τρεις με τέσσερις φορές μεγαλύτερο κίνδυνο από τα υπόλοιπα να πέσουν θύματα σωματικής και σεξουαλικής βίας, έχουν λιγότερες πιθανότητες πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας ή στην εκπαίδευση και είναι περισσότερο εκτεθειμένα στη φτώχεια. Μάλιστα σε πολλές χώρες τα εγκαταλείπουν ή τα κλείνουν σε ιδρύματα, υπογραμμίζεται στην έκθεση.
«Καμία κατηγορία παιδιών δεν είναι τόσο παραμελημένη, σχεδόν αόρατη στους άλλους, απ' ό,τι τα παιδιά με αναπηρίες», δήλωσε στο Ανόι ο γενικός διευθυντής της Unicef Αντονι Λέικ πριν από τη δημοσιοποίηση της έκθεσης.
Καθώς τα παιδιά αυτά δεν έχουν καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και δεν ενημερώνονται για τους κινδύνους όσον αφορά το AIDS, αντιμετωπίζουν μεγάλο κίνδυνο να υποστούν σεξουαλική κακοποίηση και να προσβληθούν από το θανατηφόρο αυτόν ιό, επισημαίνει η έκθεση.
«Τα παιδιά αυτά δε δηλώνονται κατά τη γέννησή τους. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δεν είναι η αναπηρία τους, αλλά οι διακρίσεις σε βάρος τους. Και καμιά φορά, όπως στην περίπτωση των αλμπίνων της Τανζανίας, τα σκοτώνουν στο όνομα των δεισιδαιμονιών που συνδέονται με τη μαύρη μαγεία» τόνισε ο Λέικ.
Άνθρωποι με αλμπινισμό, μια γενετική ασθένεια με χαρακτηριστικό το λευκό χρώμα στο δέρμα και τις τρίχες των μαλλιών και ολόκληρου του σώματος, είναι θύματα διακρίσεων σε πολλές περιοχές της Αφρικής όπου πιστεύουν ότι τα γεννητικά τους όργανα έχουν υπερφυσικές ικανότητες.
Σύμφωνα με την έκθεση της Unicef, τα κορίτσια με αναπηρίες έχουν λιγότερες πιθανότητες από τα αγόρια να έχουν τροφή και φροντίδα.
Κανένα αξιόπιστο στοιχείο δεν είναι σήμερα διαθέσιμο όσον αφορά τον αριθμό των παιδιών με αναπηρία στον κόσμο. 

Μια εκτίμηση για 93 εκατομμύρια-δηλαδή τουλάχιστον ένα στα 20 παιδιά 14 ετών-απέχει πολύ από την πραγματικότητα, εκτιμά η Unicef.
tvxs

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ένα αυτιστικό παιδί
στον παιδικό σταθμό; - Προτάσεις-ιδέες για την τάξη

O Κώστας είναι ένα παιδί 4 ετών. Την πρώτη μέρα που πήγε στον παιδικό σταθμό, κουλουριάστηκε σε μια γωνιά του διαδρόμου και άρχισε να κλαίει δυνατά. Ήταν αδύνατο να αποχωριστεί τη μητέρα του, μέχρι που την τρίτη μέρα ακολούθησε την παιδαγωγό στην τάξη. Κρατούσε το αρκουδάκι του στο ένα χέρι, κουνούσε επαναλαμβανόμενα τα δάχτυλα του άλλου και έκλαιγε. 
Αρχικά, έμεινε κοντά της και έπαιζε με τα κορδόνια που κρέμονταν από τα ρούχα της. Μετά, κινήθηκε στο χώρο της τάξης, βρήκε ένα κουτί με τουβλάκια και κάθισε να παίξει με αυτά. Δεν ανταποκρινόταν στο όνομά του, ούτε στις οδηγίες της παιδαγωγού και δε συμμετείχε σε ομαδικά παιχνίδια. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να βάλει τα τουβλάκια σε σειρά. Όταν κάποιο παιδί τον πλησίαζε, αυτός το έσπρωχνε να φύγει. Μόνο την ώρα των ομαδικών τραγουδιών σήκωνε το βλέμμα του από το παιχνίδι, κουνιόταν ρυθμικά και μουρμούριζε κάτι ακαταλαβίστικα λόγια. 
.
Πώς εξηγείται αυτή η περίεργη συμπεριφορά του Κώστα; Θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον; Με ποιο τρόπο θα ενταχθεί στην ομάδα των συνομηλίκων του;
.
Αυτισμός: αίνιγμα με απάντηση 
Οι δυσκολίες που παρουσιάζει ο Κώστας αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτισμού. Πρόκειται για μια διαταραχή οργανικής αιτιολογίας, η οποία, σύμφωνα με νεότερες μελέτες, εμφανίζεται με συχνότητα 12,7 ανά 10.000 άτομα και συνδέεται με δυσκολίες στους βασικότερους τομείς της ανάπτυξης. 
.
Πιο συγκεκριμένα, τα αυτιστικά παιδιά:

  • παρουσιάζουν σε μεγάλο ποσοστό νοητική υστέρηση, μεγάλες διακυμάνσεις στην επίδοση μεταξύ πρακτικών και λεκτικών έργων (με τις πρακτικές να υπερτερούν), ασταθή μάθηση και μαθησιακή παλινδρόμηση.
  • σε ποσοστό περίπου 50% δεν αναπτύσσουν λόγο. Τα υπόλοιπα εμφανίζουν λόγο που παρουσιάζει ιδιομορφίες και δεν είναι πάντα λειτουργικός, όπως ηχολαλία (επανάληψη λέξεων ή φράσεων που ειπώθηκαν από άλλους), ασυνάρτητο και επαναληπτικό λόγο, καθώς και ακατάληπτη άρθρωση και ακατάλληλη προσωδία.
  • συνήθως δεν αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για σωματική και κοινωνική επαφή, δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τους κανόνες που διέπουν την κοινωνική συναλλαγή, π.χ. διατήρηση κατάλληλης απόστασης από συνομιλητή, δυσκολεύονται να μπουν στη θέση άλλων και να αποκωδικοποιήσουν τα συναισθήματα των γύρω τους.
  • συχνά χρησιμοποιούν με ιδιόρρυθμο τρόπο τα παιχνίδια, π.χ. μπορεί να παίζουν μόνο με τις ρόδες του αυτοκινήτου και απέχουν από το συμβολικό και από το ομαδικό παιχνίδι.
  • συνήθως δείχνουν υπερευαισθησία ή αδιαφορία στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, π.χ. μπορεί να ενοχλούνται από τον ήχο της καφετιέρας και όχι από το δυνατό κορνάρισμα των αυτοκινήτων. Είναι πιθανό να δείχνουν προτίμηση σε κάποια φαγητά λόγω της γεύσης τους ή σε συγκεκριμένα αντικείμενα λόγω του υλικού κατασκευής τους, π.χ. χνουδωτό κουκλάκι, λαστιχένια μπάλα κλπ.
  • συχνά εστιάζουν σε μεμονωμένα χαρακτηριστικά των ερεθισμάτων του περιβάλλοντος, π.χ. προσέχουν το φόρεμα της δασκάλας και όχι το περιεχόμενο των λόγων της.
  • μπορεί να εκδηλώνουν συχνότερα κρίσεις θυμού, επιθετικότητας, ανυπακοής και να έχουν επεισόδια αυτοτραυματισμών.
  • ασχολούνται επίμονα με επαναλαμβανόμενες και μη λειτουργικές δραστηριότητες, όπως οι ξαφνικές και γρήγορες κινήσεις των δαχτύλων μπροστά στα μάτια, η τοποθέτηση αντικειμένων σε ευθεία γραμμή και η παραγωγή ασυνάρτητων ήχων και φράσεων.
Συνεργασία σε πολλά επίπεδα με κοινό στόχο
Η πολιτεία προβλέπει τη φοίτηση των αυτιστικών παιδιών σε νηπιαγωγεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και τμήματα πρώιμης παρέμβασης εντός των νηπιαγωγείων μέχρι το 7οέτος της ηλικίας τους. Κάποιες φορές, όμως, αυτό δε συμβαίνει και τα αυτιστικά παιδιά φοιτούν σε κανονικά νηπιαγωγεία. Εκεί, ο παιδαγωγός καλείται, χωρίς να έχει πάντα την...

Αυτός είναι ο κατά συρροήν παιδοβιαστής!

Με εισαγγελική εντολή δόθηκαν τα στοιχεία του στην δημοσιότητα

Φέρεται να δηλώνει στους αστυνομικούς:
Είναι τόσες πολλές οι επιθέσεις σε ανήλικες, που δεν τις θυμάμαι
«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr
«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr
«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr
Στυλιανός Γεωργιάδης του Βασιλείου και της Δωροθέας,
που γεννήθηκε το 1973 στη Νέα Ιωνία Αττικής
και κατοικεί στα Πετράλωνα.

Προσποιούνταν τον αστυνομικό και αποπλανούσε ανήλικα κοριτσάκια

«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr

Παιδάκια δεν είχαν λεφτά για τον καραγκιόζη
και τον είδαν από τρύπες!

Δεν τα λυπήθηκαν, παρά τα παρακαλετά τους, 
και δεν τα άφησαν να μπουν μέσα!!! 
Σα δεν ντρέπονται.....
τα παιδάκια, προσπάθησαν να δουν την παράσταση
από τρύπες...
Έγιναν τρεις παραστάσεις του καραγκιόζη στη Θεσπρωτία. Παρευρισκόμενοι γονείς μας μετέφεραν ένα εξαιρετικά θλιβερό θέαμα. 

Παιδάκια, δεν είχαν χρήματα για να αγοράσουν εισιτήριο. Και μαζεύτηκαν στην είσοδο. Παρακαλούσαν να μπουν μέσα, μέχρι το τέλος των παραστάσεων. Δεν τα άφησαν, όμως, λόγω έλλειψης εισιτηρίου. 
Και τα καημένα τα παιδάκια, προσπάθησαν να δουν την παράσταση από τρύπες... 

Αναρωτιόμαστε: Μα, δεν τα λυπήθηκαν; Δεν συγκινήθηκαν; Δεν λύγισαν μπροστά στα παρακαλετά τους; Πώς μπόρεσαν;
 

πηγή: eleutherifoni
από katoci.com

Έχει τιμή η αγάπη; Καλημέρα σας :)


Τιμή δεν έχει η αγάπη,
τιμή δεν έχει κι η ζωή.
Ποιος την πουλά, ποιος αγοράζει,
ποιος τήνε βγάζει στο σφυρί;

Τιμή δεν έχει η αγάπη,
τιμή δεν έχει κι η ζωή.
Όποιος την έχει τήνε δίνει
με μια ματιά, μ’ ένα φιλί.

Αν έχεις λίγη αγάπη, δώσ’ μου
να μου γλυκάνεις τη ζωή.
Τιμή δεν έχει η αγάπη,
τιμή δεν έχει κι η τιμή.
 


Στίχοι:  
Τώνια Μαρκετάκη
Μουσική:  
Ελένη Καραΐνδρου

Wednesday, 29 May 2013

Ένας πολίτης χάρισε στα παιδάκια το χαμόγελο

Ένας απλός πολίτης χάρισε στα παιδάκια το χαμόγελο που... δεν μπορούσε να προσφέρει η Πολιτεία  

Το καλοκαίρι ζεσταίνονταν και τον χειμώνα κρύωναν οι 25 παιδικές ψυχούλες, στο νηπιαγωγείο Αυλωναρίου.

Εύβοια — Εδώ και χρόνια χρειάζονταν ένα κλιματιστικό αλλά στην εποχή της κρίσης, αυτό το θεωρούσαν "πολυτέλεια" οι αρμόδιοι και ποτέ δεν τους έκαναν το χατίρι.
Όπως διαβάζουμε στο evianews.com ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα μιας και το άκουσε ένα ζευγάρι Αθηναίων την κατάλληλη στιγμή.

Βρίσκονταν μαζί με τον δικηγόρο Νίκο Δαμίγο που διατηρεί εξοχικό στην περιοχή, όταν άκουσαν από τα χείλη μίας μητέρας το πρόβλημα που υπήρχε στο σχολείο.
Δεν μίλησαν καθόλου αλλά την επομένη έφτασε έξω από το σχολείο ένα αυτοκίνητο και δύο τεχνικοί. Χτύπησαν το κουδούνι, μπήκαν μέσα και όταν εξήγησαν τον σκοπό της επίσκεψης τους, τα παιδάκια άρχισαν να χαμογελούν και μαζί με αυτά οι δασκάλες τους.

Ένα ολοκαίνουργιο κλιματιστικό ψύξης-θέρμανσης ήταν έτοιμο για ...εγκατάσταση!
Μέσα σε μία ώρα όλα ήταν έτοιμα. "Το να βλέπεις ένα παιδικό πρόσωπο να χαμογελά, αυτό είναι η καλύτερη ανταμοιβή" μας είπε ο Νίκος Δαμίγος.
Εκτός από τις χαρούμενες φατσούλες τα παιδιά προσέφεραν στους ανθρώπους του συνεργείου και μία ζωγραφιά.
«Σας ευχαριστούμε πολύ κύριοι» είπε ένας μαθητής όταν είδε τους τεχνικούς να φεύγουν και γυρνώντας την πλάτη του, συνέχισε το παιχνίδι μαζί με τους συμμαθητές του.

NewsIt.gr

Μπορεί μια απλή παιδική τιμωρία να γίνει ψυχικό τραύμα;

Δεν είναι λογικό να υποστηρίξω ότι η τιμωρία είναι μόνο αρνητική και ανώφελη πράξη. Δικαιολογείται από την αδυναμία να εξηγήσουμε με λόγια σε ένα μικρό παιδί τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει.
Γράφει ο Lucio Della Seta, ψυχαναλυτής, μέλος του “International Association for Analytical Psychology”.

Μια ιστορία…
Το πρόβλημα είναι ότι οι τιμωρίες, εν γένει, προκαλούν σοβαρά τραύματα στην παιδική ψυχή, διότι συχνότατα είναι ξεσπάσματα θυμού των γονέων ή τυφλή και ανούσια επιθετικότητα, χωρίς καμιά παιδαγωγική βάση. Ο τρόμος που παράγεται εγγράφεται πάνω στα ενοχικά συναισθήματα ή δημιουργούνται και τα δύο μαζί. Θέλω να αναφέρω μια περίπτωση που δεν εγγράφτηκε στο ενοχικό συναίσθημα, αλλά προκάλεσε μόνο πανικό, την οποία όμως θεωρώ ενδιαφέρουσα, διότι περιέχει και ορισμένες σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το παιδικό μυαλό στη διάρκεια μιας τιμωρίας.


Ένα κοριτσάκι πέντε ετών ζούσε με τους γονείς του σε μια μονοκατοικία. Ήταν μοναχοκόρη κι επειδή, όπως συμβαίνει με τα μικρά παιδιά, συχνά βαριόταν, είχε εφεύρει ένα παιχνίδι για να ξεχνιέται. Πήγαινε στον κήπο και ακουμπούσε στα σύρματα του αυλόγυρου που έβλεπε στο δρόμο. Εκεί, με αγγελικό χαμόγελο, ζητούσε από τους περαστικούς να βάλουν το δάχτυλό τους μέσα στα σύρματα και τότε έδινε μια γερή δαγκωματιά. Σημειώνω ότι ήταν ένα πολύ έξυπνο κοριτσάκι και εάν μερικές φορές συμπεριφερόταν έτσι ήταν επειδή είχε γονείς τόσο καλούς και στοργικούς που την έκαναν να νιώθει ασφαλής και προστατευμένη σε βαθμό που να μπορεί να προκαλεί τον κόσμο, τουλάχιστον μέσα από το σπίτι της. Αυτή όμως ήταν μια συνήθεια που έπρεπε να κοπεί με κάθε τρόπο.

Μια μέρα την πήρε ο πατέρας, την οδήγησε στο σαλόνι και της έδωσε μερικές ξυλιές. Η μητέρα ήταν παρούσα, έραβε καθισμένη στην πολυθρόνα κι όσο ο πατέρας τιμωρούσε την κόρη, εκείνη εξακολούθησε ατάραχη τη δουλειά της, χωρίς να σηκώσει ούτε τα μάτια. Οι ξυλιές δεν ήταν τίποτε σοβαρό για τη μικρή, αλλά το γεγονός ότι η μητέρα καθόταν εκεί αμέτοχη και δεν έσπευσε να τη βοηθήσει την τάραξε και την τρόμαξε.

Το ψυχολογικό επίπεδο της ηλικίας της δεν της επέτρεψε να καταλάβει το θέμα και να συλλάβει το συνολικό πλαίσιο. Καταλάβαινε ότι το ξύλο που έτρωγε ήταν επειδή δάγκωνε τους περαστικούς. Ήξερε ότι αυτός που την τιμωρούσε ήταν ο πατέρας της. Αλλά η εικόνα της μητέρας που δεν έτρεξε να τη βοηθήσει, ενώ εκείνη πονούσε, της ήταν εντελώς ακατανόητη, αναίτια, πηγή τρόμου, συμπαντικής μοναξιάς, αίσθηση θανάτου.

Εκείνο το κοριτσάκι σήμερα είναι μια εξηντάχρονη γυναίκα που αντιμετώπισε τις αντιξοότητες της ζωής της με θάρρος. Ήταν πάντοτε καλά ψυχολογικά. Πριν από δυο χρόνια όμως, μετά από μια χειρουργική επέμβαση του συζύγου της η οποία μάλιστα πήγε εξαιρετικά καλά, έπεσε σε βαριά κατάθλιψη.

Η σκέψη ότι ο άντρα της μπορούσε να πεθάνει -ήταν η πρώτη φορά στη ζωή της που βρισκόταν μπροστά στον πραγματικό κίνδυνο να μείνει μόνη- ξύπνησε το τραύμα της πρωτογενούς μοναξιάς των πέντε της χρόνων. Η ενεργοποίηση ενός παιδικού τραύματος στον ενήλικα προκαλεί μερική παλινδρόμηση. Τα αισθήματα που συνδέονται με το τραύμα βγαίνουν στην επιφάνεια με την αρχική ένταση του παιδικού βιώματος, δε φιλτράρονται από την ώριμη σκέψη ούτε από τη φιλοσοφία της ζωής που αποκτούμε μεγαλώνοντας.

Δίχως το παλιό κείνο τραύμα, το πιο πιθανό είναι ότι αυτή η γυναίκα θα ένιωθε ό,τι νιώθουν όλοι σε παρόμοιες καταστάσεις: μεγάλο φόβο που περνάει μαζί με τον κίνδυνο. Για να αποτρέψει αυτό το τραύμα η μητέρα της όφειλε να βρει τρόπο να είναι πιο συμμετοχική. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να σχολιάσει, «τώρα θα τις φας από τον μπαμπά, για να μάθεις να μη δαγκώνεις τον κόσμο», παίζοντας ενδεχομένως το ρόλο της κακής και πάντως δηλώνοντας, με κάποιο τρόπο, την καθησυχαστική της παρουσία.

Δυστυχώς, το μυαλό των μεγάλων αδυνατεί να συλλάβει τι διαδραματίζεται μέσα στην παιδική ψυχή. Γι’ αυτό μπορεί να μας φαίνεται παράλογο που η εφιαλτική μοναξιά την οποία βίωσε εκείνο το κοριτσάκι για λίγα δευτερόλεπτα σημάδεψε την παιδική ψυχή και ξαναβγήκε στην επιφάνεια με την πρώτη ευκαιρία. Κι όμως, αυτό ακριβώς συνέβη. Το τραύμα εκείνης της μικρής ήταν τόσο ισχυρό που προκάλεσε μια οδυνηρή κατάθλιψη μετά από πενήντα πέντε χρόνια.

Πότε πρέπει να τιμωρούμε τα παιδιά;
Εάν στόχος μας είναι να αποτρέπουμε το παιδί από εκδηλώσεις λανθασμένης συμπεριφοράς τότε, για να μην τραυματίζουμε την αυτοεκτίμησή του, η τιμωρία πρέπει να είναι ακαριαία και να εφαρμόζεται τη στιγμή που γίνεται η αταξία. Όταν αφήνουμε να περνάει χρόνος ανάμεσα στην αταξία και την τιμωρία, δε βοηθούμε το παιδί να αποκτήσει συνείδηση, διότι οι συνειρμοί στον παιδικό μυαλό είναι εύθραυστοι και απλώς του δημιουργούμε ενοχές.

Γιατί η μαμά δεν πρέπει να αναθέτει στον μπαμπά την τιμωρία;
Η αργοπορημένη τιμωρία κάνει πάντα κακό. Μια μητέρα που δεν μπορεί να αναλάβει τις ευθύνες της και παραπέμπει την τιμωρία «στον μπαμπά που θα γυρίσει το βράδυ και θα γίνει θηρίο, όταν μάθει τι έκανες», δεν μπορεί να επιδράσει θετικά στην ψυχική δομή του παιδιού. Αντιθέτως θα του προκαλέσει εντάσεις που ενδέχεται να εξελιχθούν σε χρόνιο άγχος, θα τον κάνει να μισήσει τον πατέρα αλλά και τη μητέρα, διότι είναι προδότρια, κι αυτό το μίσος θα το κάνει να νιώθει μοναξιά και ενοχή.

Όταν τιμωρούμε ένα παιδί, πρέπει να το κάνουμε να καταλαβαίνει ότι η πράξη του είναι λάθος και όχι το ίδιο.
Κατανοώ πως αυτό έχει δυσκολίες, αλλά, εάν το αποφασίσουμε, πραγματικά θα το πετύχουμε. Είναι πολύ σημαντικό να του δώσουμε να καταλάβει ότι το τιμωρούμε για να θυμάται τι δεν έκανε σωστά και να μην το ξανακάνει. Επίσης, μια τιμωρία για να μη δημιουργεί ενοχές, δεν πρέπει να είναι προσβλητική. Δεν πρέπει να συνοδεύεται από απαξιωτικές λέξεις και να κοινοποιείται στους άλλους. Ένα παιδί καταλαβαίνει με ανακούφιση ότι δεν ταπεινώνεται. Αυτό όχι μόνο δε μειώνει το αποτέλεσμα της τιμωρίας, αλλά ενισχύει και τη συνειδητοποίηση.

Η σημασία της μη λεκτικής τιμωρίας
Είναι καλό λοιπόν να χρησιμοποιούμε τη μη λεκτική επικοινωνία –εξάλλου, όταν απευθυνόμαστε σε ένα παιδί, βασιζόμαστε περισσότερο στις εκφράσεις, στον τόνο της φωνής και στις χειρονομίες. Η τιμωρία είναι επικοινωνία τέτοιου τύπου. Φυσικά, δεν πρόκειται ούτε για αντίποινα ούτε για εκδίκηση, αλλά για μια συμπεριφορά που ο ρόλος της είναι αποκλειστικά και μόνο να αφήνει στη μνήμη του παιδιού ένα μικρό ίχνος, όσο χρειάζεται ώστε από μόνο του να αποφεύγει την αρνητική συμπεριφορά.

Πηγή

Tuesday, 28 May 2013

Οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ. προς γονείς και παιδιά για τους παιδόφιλους

Στην ανακοίνωσή της η ΕΛ.ΑΣ. τονίζει μεταξύ άλλων ότι οι παιδόφιλοι είναι συνήθως άντρες, «άνω των 30 ετών, με λίγους φίλους της ηλικίας του και συχνάζει σε χώρους με παιδιά όπως παιδικές χαρές, Ίντερνετ καφέ, αθλητικά κέντρα κ.α. Συχνά μάλιστα εργάζεται με παιδιά, ενώ δεν αποκλείεται να είναι άτομο «υπεράνω πάσης υποψίας».

Τι είναι η σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκου;
Σεξουαλική κακοποίηση είναι οποιουδήποτε τύπου επαφή ενός ενήλικου (παιδόφιλος) με ένα παιδί με στόχο τη σεξουαλική ικανοποίηση του ενηλίκου, ο οποίος έχει πάντα την αποκλειστική ευθύνη μιας τέτοιας πράξης.
Ο παιδόφιλος, στα γενικά του χαρακτηριστικά,
είναι συνήθως άντρας, άνω των 30 ετών, με λίγους φίλους της ηλικίας του και συχνάζει σε χώρους με παιδιά όπως παιδικές χαρές, Ίντερνετ καφέ, αθλητικά κέντρα κ.α. Συχνά μάλιστα εργάζεται με παιδιά, ενώ δεν αποκλείεται να είναι άτομο «υπεράνω πάσης υποψίας».
Σε πολλές περιπτώσεις είναι γνωστό μέλος της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας και συνήθως ανήκει στο περιβάλλον του παιδιού ή και της οικογένειας. Όπως έχει αποδειχθεί σε αρκετές περιπτώσεις στην πράξη, χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση σε παιδιά, ενώ ενδέχεται να προσποιείται τον έφηβο για να συζητά και να παίζει παιχνίδια μαζί τους στο Διαδίκτυο.
Στοχεύει σε συγκεκριμένες ηλικίες και φύλο, συνήθως παιδιά προεφηβικής ηλικίας, και δρα μεθοδικά και με υπομονή για να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Μπορεί επίσης να προβεί σε πράξεις συναισθηματικού εκβιασμού ή να απειλήσει το παιδί, προκειμένου να μην αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στους γονείς του.
.
Οδηγίες προς τους γονείς:

1. Παρατηρήστε το άτομο που υποψιάζεστε για σεξουαλικά κακοποιητική συμπεριφορά σε παιδιά:
α) Παρατηρήστε τη συμπεριφορά του:
Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά απ' ότι για τους ενήλικες;
Προσφέρεται να κρατήσει τα παιδιά σας για να κάνετε τις δουλειές σας ή για να βγείτε έξω;
Εργάζεται με παιδιά;
Είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικός με τα παιδιά;
Εμπλέκεται σε δραστηριότητες με παιδιά, όταν δεν είναι παρόντες οι γονείς;
β) Παρατηρήστε τις προσωπικές του σχέσεις:
Είναι ελεύθερος, δεν ενδιαφέρεται να έχει ένα σύντροφο της ηλικίας του ή έναν οποιονδήποτε σύντροφο;
Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά της συντρόφου του απ' ότι για την ίδια; (σε μονογονεϊκές οικογένειες)
Είναι παντρεμένος, αλλά πιο εκδηλωτικός με τα παιδιά του απ' ότι με τη σύζυγό του;
γ) Παρατηρήστε τις κοινωνικές του σχέσεις:
Ταυτίζεται περισσότερο με τα παιδιά απ' ότι με άτομα της ηλικίας του; Έχει περισσότερες φιλικές σχέσεις με παιδιά απ' ότι με ενήλικες;
Οι φίλοι του (που είναι παιδιά) είναι συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας ή/και φύλου;

2. Προσέξτε τα παιδιά σας:
Παρατηρείτε κάποια απότομη αλλαγή στη συμπεριφορά του παιδιού σας; Μήπως εμφανίζει ξαφνικά προβλήματα στον ύπνο ή βλέπει πιο συχνά εφιάλτες; Ζωγραφίζει θέματα με σεξουαλικό περιεχόμενο;
Έχει σεξουαλική συμπεριφορά που δεν ταιριάζει με την ηλικία του ή επιδεικνύει σεξουαλική συμπεριφορά προς άλλα παιδιά;
Έχει παλινδρομήσει σε προηγούμενες συμπεριφορές, όπως ενούρηση και εγκόπρηση, ενώ είχε μάθει να ελέγχει τις συμπεριφορές αυτές;
Φοβάται πρόσωπα ή μέρη που δεν φοβόταν παλιότερα;

Μιλάει τον τελευταίο καιρό συνέχεια για κάποιον ενήλικο για τον οποίο δε μιλούσε στο παρελθόν; Προσπαθεί να σας πει κάτι, αλλά σταματά όταν εμφανίζεται κάποιος άλλος ενήλικος; Έρχεται σπίτι με σκισμένα ρούχα ή λερωμένα εσώρουχα; Εμφανίζει δυσκολία να περπατήσει ή να καθίσει;
Όλα τα παραπάνω αποτελούν σημάδια που θα πρέπει να υποψιάσουν τους γονείς, προκειμένου να δώσουν περισσότερη προσοχή στο παιδί τους και να δουν τι συμβαίνει. Μην πανικοβάλλεστε, αλλά... 

«Δεν μπορείτε να κλείνετε σχολεία...»

Ο Αζέαν Τζόνσον είναι μόλις 9 ετών και ξεσήκωσε το Σικάγο, μιλώντας σε δημόσια διαμαρτυρία για την απόφαση του δημάρχου να προχωρήσει στο κλείσιμο 53 σχολείων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το δικό του. Ο κόσμος τον χειροκρότησε θερμά και μέσα σε παραλήρημα έλεγε ότι θα τον ψηφίσει για δήμαρχο το 2025 ή ακόμη και για πρόεδρο.

  Ο μαχητικός 9χρονος Αζεαν Τζόνσον
Ο μαχητικός 9χρονος Αζεαν Τζόνσον  

«Καλησπέρα ή καλημέρα σας. Το όνομά μου είναι Αζέαν Τζόνσον και πηγαίνω στο Δημοτικό Μάρκους Γκάρβεϊ κι αν κλείσει πρέπει να πάω στο Μάουντ Βέρμον. Ερχομαι λοιπόν ενώπιόν σας σήμερα για να σας μιλήσω για το κλείσιμο του σχολείου μας. Τα παιδιά χρειάζονται ασφάλεια. Ο Ραμ Εμάνιουελ (δήμαρχος του Σικάγου) δεν ενδιαφέρεται για τα σχολεία μας. Δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλειά μας. Κανονικά, έπρεπε να επενδύει σε αυτά τα σχολεία και όχι να τα κλείνει. Επρεπε να υποστηρίζει αυτά τα σχολεία και όχι να τα κλείνει... Μαζευτήκαμε, λοιπόν, εδώ σήμερα για να του πούμε ότι δεν είμαστε παιχνίδια και δεν τα παρατάμε. Οχι χωρίς να δώσουμε τη μάχη μας. Λέει ότι δεν υπάρχει κάτι επιπλέον να εξετάσει. Κι όμως. Αυτή είναι μια ρατσιστική συμπεριφορά. Είμαστε μαύροι και είμαστε υπερήφανοι. Είμαστε λευκοί και είμαστε υπερήφανοι. Χωρίς να έχει σημασία το χρώμα ή τι γλώσσα μιλάμε... Δεν μπορεί να κλείνει τα σχολεία μας χωρίς να έλθει ο ίδιος σ' αυτά και να δει από κοντά τι πραγματικά συμβαίνει. Η εκπαίδευσή μας είναι δικαίωμά μας», είπε ο Τζόνσον. 
.
Δείτε κι ακούστε την ομιλία του Αζέαν Τζόνσον:
   

Τους παίρνουν τα παιδιά λόγω ανεργίας!

ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ από πολύτεκνη οικογένεια που χρειάζεται τη ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ στο Ηράκλειο Κρήτης!!  
.
«Έχουν λεφτά να μεγαλώσουν τα παιδιά μου στα ιδρύματα και δεν έχουν να με βοηθήσουν να στηριχτώ ξανά στα πόδια μου ώστε τα παιδιά να μεγαλώσουν μαζί με τη μαμά και τον μπαμπά τους και να μη χωριστούν; Γιατί δε μας βοηθάει το κράτος;» 
Όποιος θέλει να βοηθήσει την οικογένεια, 
παρακαλώ να τηλεφωνήσει στο 6948 647577
Αυτό που ζητάει το νεαρό ζευγάρι είναι απλό.
Λίγη βοήθεια να μείνει ενωμένη και να μη σκορπιστεί.
Να κρατήσει μαζί τα παιδιά, τα αδελφάκια δηλαδή,
και να μην αναγκαστούν να χωριστούν το ένα από το άλλο.
Ζητούν μια δουλειά και ένα σπίτι.
Με την απειλή και το φόβο ότι θα στερηθούν τα έξι ανήλικα παιδιά τους και θα τα μεταφέρουν σε ιδρύματα ζουν δυο νέοι άνθρωποι, η 32χρονη Πόπη Μουντράκη και ο 31χρονος Μιχάλης Νηστικάκης στο Ηράκλειο.
Η κρίση και η ανεργία τους έχουν γονατίσει, ενώ απειλούν να τους καταστρέψουν τη ζωή. Σε ένα ετοιμόρροπο παράπηγμα στην περιοχή των Καμινίων, που περισσότερο μοιάζει με στάβλο παρά με σπίτι και στο οποίο αναγκάζονται να φιλοξενούνται, η ζωή τους έχει μετατραπεί το τελευταίο διάστημα σε εφιάλτη.
Το μόνο που τους παρηγορεί είναι η παρουσία και το χαμόγελο των έξι παιδιών τους, που παρά τα προβλήματα, τις κακουχίες και τις στερήσεις, μένουν στο πλάι τους και η ελπίδα ότι κάποιος κάποια στιγμή, σε αυτόν το μάταιο κόσμο, θα βρεθεί να τους βοηθήσει.
Αν και ζουν και μεγαλώνουν τα παιδιά τους με τις δυνάμεις που διαθέτουν μια ανάσα από το κέντρο του Ηρακλείου, το βέβαιο είναι ότι η οικονομική κρίση θα μπορούσε να αποτυπωθεί μέσα από τη σημερινή εικόνα που παρουσιάζει το σπίτι όπου μένουν.
.
περισσότερα στην πηγή

Κίνα: Δραματική διάσωση νεογέννητου βρέφους
που πέταξαν σε σωλήνα αποχέτευσης [video]

Πυροσβέστες στην ανατολική Κίνα κατάφεραν να διασώσουν ένα εγκαταλελειμμένο νεογέννητο αγοράκι, το οποίο βρέθηκε... σφηνωμένο μέσα σε έναν σωλήνα αποχέτευσης, ακριβώς κάτω από ένα ντουλάπι τουαλέτας.
.
ήταν ακόμα με τον πλακούντα του....
Το βρέφος βρέθηκε μέσα στον σωλήνα, σε διαμέρισμα ενός κτιρίου κατοικιών στην πόλη Τζίνχουα το απόγευμα του Σαββάτου, μετά από καταγγελίες των υπόλοιπων κατοίκων για ένα μωρό, το οποίο ακουγόταν να κλαίει συνεχώς.

Οι αρχικές προσπάθειες των ανδρών της πυροσβεστικής να τραβήξουν το βρέφος έξω από το σωλήνα απέτυχαν, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να κόψουν με πριόνι ένα τμήμα τεσσάρων ιντσών. 
Στη συνέχεια, μετέφεραν το μωρό σε ένα τοπικό νοσοκομείο, όπου τόσο οι πυροσβέστες όσο και οι γιατροί πέρασαν σχεδόν μία ώρα να κόβουν προσεκτικά τον σωλήνα κομμάτι - κομμάτι με μία πένσα και πριόνια μέχρι που, τελικά, κατάφεραν να απεγκλωβίσουν το νεογέννητο, το οποίο ήταν ακόμα με τον πλακούντα του.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γιατρών, το βρέφος βρισκόταν σφηνωμένο μέσα στον σωλήνα τουλάχιστον δύο ώρες μέχρι τη στιγμή της διάσωσής του, ενώ έφερε εκδορές στο πρόσωπο και στα άκρα του και ο καρδιακός ρυθμός του ήταν χαμηλός. Μετά την απίστευτη περιπέτειά του, το νεογέννητο τοποθετήθηκε σε θερμοκοιτίδα, όπου και εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση.

Δείτε τη συγκλονιστική στιγμή της διάσωσης του βρέφους:
από directnews

Abandoned Chinese baby rescued from toilet pipe