Σελίδες

Monday, 11 March 2013

Χουριέτ: «Ο Έλληνας Ήρωας»

Έλληνας στην Γερμανία έπεσε στις φλόγες και
έβγαλε σώους μια Τουρκάλα γιαγιά και τα δυο εγγόνια της

έσωσε τρεις ψυχές με κίνδυνο της ζωής του.
- Η εφημερίδα Χουριέτ τον αποκαλεί "Ο Έλληνας Ήρωας" -Είδε πρώτος την φωτιά και δεν δίστασε με κίνδυνο της ζωής του να σώσει συνανθρώπους του - Πρόκειται για τον Χρήστο Κύρογλου μετανάστη στην Γερμανία
.
Γερμανία — Μια μεγάλη πυρκαγιά σημάδεψε τους κατοίκους της συνοικίας Μπάκναγκ στην Στουτγάρδη. Σε αυτή την φωτιά, 8 άτομα έχασαν την ζωή τους αλλά έγινε και κάτι που θα συζητιέται για πολύ καιρό τόσο στην Γερμανία, όσο και στην Ελλάδα και την Τουρκία.
.
Σύμφωνα με την Τουρκική εφημερίδα, Χουριέτ, ένας Έλληνας μετανάστης έπεσε στις φλόγες και έσωσε τρεις Τούρκους, επίσης μετανάστες στις 10 Μαρτίου.
.
Η Χουριέτ στην ηλεκτρονική της έκδοση έδωσε τον τίτλο "Ο Ελληνας ήρωας". Ο πρωταγωνιστής είναι ο Χρήστος Κύρογλου, ο οποίος έσωσε μια γιαγιά και τα δυο της εγγονάκια 10 και 14 χρόνων.
.
Η πυρκαγιά είχε θύματα κυρίως παιδιά. Ο θρήνος δεν θα κοπάσε για πολύ καιρό ακόμα. Από αυτήν κάηκε ο δεύτερος όροφος πολυκατοικίας στην συνοικία Μπάκνανγκ στη Στουτγάρδη.
Μεταξύ των 8 ανθρώπων που κάηκαν ζωντανοί, οι 7 ήταν παιδια!
.
Ο Χρήστος Κύρογλου εργάζεται σε ένα νυχτερινό κέντρο ακριβώς πίσω από την μοιραία πολυκατοικία.
.
Αφού ειδοποίησε την Πυροσβεστική έτρεξε, μπήκε στο φλεγόμενο κτίριο και φτάνοντας έξω από το διαμέρισμα, έσπασε την πόρτα και έσωσε τρεις ψυχές με κίνδυνο της ζωής του.
Έσπασε την πόρτα και βγήκε έξω η μητέρα των παιδιών, η γιαγιά και δυο από τα παιδιά. Η μητέρα όμως γύρισε πίσω για να σώσει το μικρό της που ήταν μόλις 6 μηνών. Και εκείνη και το παιδί της άφησαν την τελευταία τους πνοή από ασφυξία.
.
NewsIt.gr

Η ιστορία της μοναδικής μαθήτριας του Σχολείου Γαύδου

ΑΝΑΖΗΤΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Συγκινεί η ιστορία της μοναδικής μαθήτριας 
του Δημοτικού Σχολείου Γαύδου
.
Συγκινεί η ιστορία της μοναδικής μαθήτριας του Δημοτικού Σχολείου Γαύδου
Η Ιωάννα έμαθε τι σημαίνει τάξη, τι σημαίνει σηκώνω το χέρι
για να συμμετάσχω στο μάθημα και το σημαντικότερο,
απόκτησε φίλους και συμμαθητές.
Η 7χρονη Ιωάννα απολαμβάνει ένα σπάνιο προνόμιο – μειονέκτημα: είναι η μοναδική μαθήτρια του Δημοτικού Σχολείου Γαύδου γεγονός που σημαίνει ότι έχει ένα σχολείο και μια δασκάλα αποκλειστικά για την ίδια. Όλα μοιάζουν ιδανικά, εκτός από ένα: το διάλειμμα.
Καθώς είναι η μοναδική μαθήτρια δεν έχει συμμαθητές για να παίξει μαζί τους ούτε και για να μοιραστεί μαζί τους όλα αυτά που μαθαίνει στο σχολείο – φροντιστήριο.

Έτσι, η δασκάλα της θέλοντας να της δείξει πως λειτουργεί ένα… κανονικό σχολείο, αποφάσισε να επικοινωνήσει διαδικτυακά με ένα σχολείο της Κύπρου. Μάλιστα, όπως αναφέρει το cretalive.gr, η κα Κυριακή Τριανταφυλλίδου, σε επιστολή της στη σχολική σύμβουλο της 4ης ΠΕ Χανίων, κάνει έκκληση σε όποιο σχολείο διαθέτει διαδραστικό πίνακα να επικοινωνήσει μαζί της, ώστε η Ιωάννα να αποκτήσει περισσότερους συμμαθητές και να μεγαλώσει έτσι η τάξη…

Η επιστολή - έκκληση της δασκάλας:
«Η εμπειρία που ζούμε, η μία και μοναδική μαθήτρια του Δημοτικού Σχολείου της Γαύδου κι εγώ, η δασκάλα της, τις τελευταίες εβδομάδες, είναι μοναδική. Σε συνεργασία με έναν Κύπριο εκπαιδευτικό καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στο Δημοτικό Σχολείου της Γαύδου και ένα σχολείο της Κύπρου.

Συμφωνήσαμε να γνωριστούν οι μαθητές μας μεταξύ τους και να κάνουμε από κοινού το... μάθημα της « Μελέτης Περιβάλλοντος» («Επιστήμη» το ονομάζουν στη Κύπρο). Με τη χρήση λοιπόν των τεχνολογιών και του διαδικτύου, η Ιωάννα κι εγώ γνωρίσαμε τα παιδιά της Α' Δημοτικού του Κυπριακού σχολείου και μιλήσαμε μαζί για την ανακύκλωση. Σε μια δεύτερη επικοινωνία - μάθημα ασχοληθήκαμε με την ενέργεια. Αυτό το κεφάλαιο θα το κάνουμε, εξ ολοκλήρου, από κοινού με το Δημοτικό Σχολείο. Το σχολείο αυτό διαθέτει έναν διαδραστικό πίνακα που μας βοηθάει στο να μπορούμε να μοιραζόμαστε πληροφορίες στον ίδιο χρόνο, ενώ σε λίγες μέρες με ένα νέο λογισμικό που αποκτούμε θα μπορούμε κι εμείς να γράφουμε στον πίνακά τους.
Η εμπειρία αυτή είναι πολύ σημαντική, τουλάχιστον για εμάς, διότι η μοναδική μαθήτριά μου έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει συνομήλικους της, παιδιά, που στο νησί δεν υπάρχουν. Έχει τη δυνατότητα να συζητάει μαζί τους για τα ενδιαφέροντα τους, να παρακολουθεί πως γίνεται μάθημα σε μία τάξη με πολλούς μαθητές και μαθήτριες , αλλά και να συμμετέχει μαζί με αυτούς.

Η Ιωάννα έμαθε τι σημαίνει τάξη, τι σημαίνει σηκώνω το χέρι για να συμμετάσχω στο μάθημα και το σημαντικότερο, απόκτησε φίλους και συμμαθητές. Μας ενδιαφέρει πολύ όποιο σχολείο του Νομού μας έχει διαδραστικό πίνακα, εάν θέλει, να επικοινωνήσουμε και μαζί τους να γνωρίσουμε και άλλους συμμαθητές και συμμαθήτριες».

Πηγή

Θεσσαλονίκη: Εγκαταλείπει το σχολείο 1 στους 4 μαθητές

Βασική αιτία είναι η οικονομική κρίση 
και η ανεργία των γονιών

η σχολική διαρροή, κυρίως στα λύκεια και γυμνάσια, φτάνει το 25%

Τα προβλήματα που, όπως τόνισαν, αντιμετωπίζουν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές από τις περικοπές χρηματοδοτήσεων των σχολικών επιτροπών, αλλά και από την εφαρμογή των νόμων για την αξιολόγηση των καθηγητών και το πειθαρχικό δίκαιο, παρουσίασαν εκπαιδευτικοί και δάσκαλοι - εκπρόσωποι των πέντε ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης και των δέκα Συλλόγων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενόψει του αυριανού πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου της κεντρικής Μακεδονίας που διοργανώνουν, στις 11.30, στο άγαλμα Βενιζέλου.
Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν, σήμερα, οι εκπαιδευτικοί επανέλαβαν την αντίθεσή τους στο προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση, επειδή, όπως τονίζουν, δεν σχετίζεται με τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και τις συνθήκες υποδομών των σχολείων, αλλά με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των καθηγητών.
Παρομοίως, αντιτάχθηκαν και ζήτησαν την απόσυρση του νόμου για το πειθαρχικό δίκαιο, επειδή «καταστρατηγεί το τεκμήριο της αθωότητας» και μπορεί να θέσει σε αργία εκπαιδευτικούς, χωρίς να αποδεικνύεται η εμπλοκή τους σε κάποιο πειθαρχικό αδίκημα.
Καθηγητές και δάσκαλοι έκαναν λόγο για σημαντικές ελλείψεις στα σχολεία και περιέγραψαν καταστάσεις υποσιτισμού μαθητών και αιθουσών χωρίς θέρμανση, όπως επίσης προβλήματα στις μετακινήσεις μαθητών (σε σχολεία των Σερρών, της Καστοριάς και της Κοζάνης). Όπως ανέφεραν, πανελλαδικά, υπάρχουν περίπου 2000 κενά σε εκπαιδευτικούς, κυρίως των ειδικοτήτων σε δημοτικά, στις ΕΠΑΣ, και σε γυμνάσια.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασαν, για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, η σχολική διαρροή, κυρίως στα λύκεια και γυμνάσια, φτάνει το 25%, από το 12% το 2009. Βασική αιτία είναι η οικονομική κρίση και η ανεργία των γονιών που στρέφει αρκετούς μαθητές στην αναζήτηση εργασίας.

Συνέχεια εδώ

Σουτζουκάκι και κεμπάμπ με κρέας αλόγου
στην ελληνική αγορά

Κάτι μου λέει ότι, όσο βαθαίνουν την «κρίση»
θα μας ταΐζουν με ό,τι μπορεί να βάλει ο νους μας ...
.
Στην ανάκληση προϊόντων από την ελληνική αγορά, στα οποία ανιχνεύτηκε DNA αλόγου, προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ). 
.
που να 'ξερε ο Ντορής ...
Ειδικότερα, σε συνέχεια των εργαστηριακών αποτελεσμάτων και ύστερα από σχετικούς ελέγχους της Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ανιχνεύθηκε DNA αλόγου στα παρακάτω προϊόντα:
* «Κεμπάπ τύπου Αρμένικο» με ημερομηνία λήξης 7/8/2013,
* «Σουτζουκάκι 80 γρ.» με ημερομηνία λήξης 24/1/2014,
* «Μπιφτέκι 130 γρ.» με ημερομηνία λήξης 27/11/2013 και
* «Μπιφτέκι 130 γρ.» με ημερομηνία λήξης 12/02/2014
που παράγονται από την εταιρεία «T&T Foods ΑΕ» (630 80 Λάκωμα, Χαλκιδικής) και διατίθενται από την επιχείρηση «Χούτος Catering AE».
* «Κεμπάπ κατεψυγμένο «ΑΡΙΣΤΟΝ» με ημερομηνία παρασκευής 31.12.2012 Lot 036512 και ημερομηνία ανάλωσης 31.12.2013, το οποίο παρασκευάζεται από την εταιρεία «ΛΑΔΑΣ & ΣΙΑ ΑΒΕΕ» (Ορτανσίας 19, Αχαρναί Αττικής).
Προμηθευτής της πρώτης ύλης κρέατος ήταν η επιχείρηση «Ζηκούδη Β. ΕΠΕ"
* Ενδιάμεσο προϊόν Σουτζούκι της επιχείρησης «Αφοί Μπατανιάν», ΒΙ.ΠΕ. Κορωπίου, μετά από έλεγχο της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, που επιβεβαίωσε σχετικό έλεγχο που ήδη ανακοινώθηκε με δελτίο τύπου του ΕΦΕΤ της 28ης Φεβρουαρίου 2013.
Επιπλέον, ο ΕΦΕΤ ενημερώθηκε, μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές (RASFF), από τις Γερμανικές Αρχές για τη διακίνηση κονσέρβας, στην οποία ανιχνεύτηκε DNA αλόγου. 
.
Με συγχωρείτε... ποιος αγόραζε αυτή την αηδία;
Πρόκειται για κονσέρβα τσιγαρισμένου μοσχαρίσιου κρέατος με φαγόπυρο, με την εμπορική επωνυμία «ГОВЯДИНа» σε συσκευασία των 325 g, προέλευσης Λετονίας. 
Το προϊόν, διακινείται στην Ελλάδα από τις επιχειρήσεις «ΧΑΡΑΤΣΙΔΟΥ Ε. – ΤΣΙΚΙΡΙΔΟΥ Α. Ο.Ε.» (Πέτρου Ράλλη 8, Ρουφ) και «ΚΑΚΑΦΙΚΑΣ Σ. & ΣΙΑ Ε.Π.Ε.» (Ελ. Βενιζέλου 219, Καλλιθέα).
.
kathimerini

Σχολείο στην Αργυρούπολη στα μαύρα του τα χάλια!

Λεφτά για δημόσιες σχέσεις υπάρχουν.
Για τα σχολεία....;

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη κατάσταση η οποία επικρατεί στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης, οι γονείς σήμερα, κράτησαν τα παιδιά τους στο σπίτι.
Και δεν έχουν άδικο. 

καλώδια υψηλής τάσης πρόχειρα καλυμμένα
Οι εικόνες που αντικρίζουν οι μικροί μαθητές καθημερινά, παραπέμπουν σε τριτοκοσμική χώρα, αφού πέρα από την αισθητική πλευρά του πράγματος τα θέματα υγείας και ασφάλειας είναι πάρα πολύ σοβαρά.  
Σημάδια μούχλας στους τοίχους, σοβάδες που καταρρέουν στα κεφάλια των μαθητών, καλώδια υψηλής τάσης πρόχειρα καλυμμένα και βρωμιά παντού, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν το σκηνικό μέσα στο οποίο οι μικροί μαθητές καλούνται να κάνουν μάθημα.  
.
πολλά περισσότερα και φωτογραφίες εδώ

Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας (ΕΟΠΥΥ)

Αποτελεί Ειδικό Κέντρο, παλαιότερα του ΙΚΑ, που λειτουργεί από το 1966 ως μία από τις πρώτες οργανωμένες υπηρεσίες στο χώρο της Παιδοψυχιατρικής στην Ελλάδα. 
Στοχεύει στην ανάπτυξη της ψυχικής υγείας του παιδιού, του εφήβου και της οικογένειας, στη θεραπευτική αντιμετώπιση των παιδοψυχιατρικών παθήσεων στην πρόληψη των ψυχικών παθήσεων.

Υπηρεσίες
  • Θεραπεία Οικογένειας: Σκοπεύει στην ενεργοποίηση των δυνάμεων της οικογένειας δίνο­ντας κίνητρο στους γονείς να αξιολογήσουν την ποιότητα της σχέσης του ζευγα­ριού και το συναισθηματικό κλίμα της οικογένειας, εντός του οποίου αναπτύσσεται το παιδί.
  • Τμήμα Ιατροπαιδαγωγικό: Αναλαμβάνει διαγνωστικό και θεραπευτικό έργο για παιδιά 0-18 ετών. Στοχεύει στη διάγνωση και θεραπεία διαταραχών και δυσλειτουργιών στο παιδί, τον έφηβο και την οικογένειά του. Συνεργάζεται με άλλους φορείς (π.χ. παιδικούς σταθμούς, σχολεία, ιατροπαιδαγωγικά κοινοτικά κένρα, εκκλησία, δικαστικές αρχές, νοσοκομεία παί­δων). Παρέχει ψυχολογική ενίσχυση παιδιών με μετατραυματικό στρες (π.χ. σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, ατυχήματα κ.ά.). 
  • Οι θεραπευτικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν:
    • Ατομική ψυχοθεραπεία και ομαδική ψυ­χοθεραπεία παιδιών – εφήβων – γονέων.
    • Οικογενειακή ψυχοθεραπεία και συμ­βουλευτική γονέων.
    • Λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική μάθηση.
    • Επαγγελματικός προσανατολισμός.
    • Παιγνιοθεραπεία.
    .
  • Τμήμα Έρευνας και Εκπαίδευσης: Σκοπεύει στην ανάπτυξη της επιστημονικής γνώσης με έμ­φαση στη συνεχή εκπαίδευση, τη διάδοση της γνώσης και την προσωπική ανάπτυξη των ει­δικών του Κέντρου. 
  • Οργανώνει:
    • Διαρκές Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο για τους ειδικούς επιστήμονες του Κέντρου.
    • Επιμορφωτικά Σεμινάρια στο ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό του ΙΚΑ.
    • Επιμορφωτικά Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, συνεργασία με Πανεπιστημιακές Σχολές για την παροχή προπτυχιακής και κλινικής άσκησης σε φοιτητές.
    .
  • Θεραπευτικό Τμήμα Εφήβων: Λειτουργεί με όρους ανοικτής θεραπευτικής κοινότητας για τον έφηβο και την οικογένειά του με επίκεντρο τη θεραπεία των δυσλειτουργιών σχέσεων. Σκοπεύει στην ανάπτυξη, ωρίμανση και λειτουργική ένταξη του εφήβου, αντιμετωπίζοντας:
    • Συναισθηματικές διαταραχές – Κατάθλιψη.
    • Μεταιχμιακή διαταραχή – Ψύχωση.
    • Διαταραχές διατροφής.
    • Μεικτές διαταραχές συναισθήματος και διαγωγής.
Στελεχώνεται από Παιδοψυχίατρο, Ψυχολόγο, Κοινωνικό Λειτουργό, Λογοθερα­πευτή, Ειδικό Παιδα­γωγό, Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Εργοθεραπευτή, Παιγνιοθε­ραπευτή, Επισκέπτη Υγείας.
.
Επικοινωνία
Ηπείρου 17
104 33 ΑΘΗΝΑ

Τηλ.: 2108801300, 2108801400
Fax: 2103601903

E-mail: childika@otenet.gr
.
πηγές:
noesi.gr