Σελίδες

Thursday, 30 May 2013

Για να μην τρελαθούμε τελείως.... Άλλος ο Κεμάλ Ατατούρκ και άλλος ο «Κεμάλ» του Χατζηδάκι!!

Κατηγόρησαν δασκάλα για ισλαμική προπαγάνδα γιατί δίδαξε 
τον «Κεμάλ» του Μάνου Χατζηδάκι!

Μια ημέρα μετά την επιστολή του ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη, στον Αντώνη Σαμαρά με την οποία του ζητεί να ορθώσει το ανάστημά απέναντι στα φαινόμενα βίας και ρατσισμού και τους νεοναζί, έρχεται ένα περιστατικό να δείξει ότι κάποιοι χρησιμοποιώντας την εξουσία που τους δίνει ο νόμος ασκούν λογοκρισία.
 
(Διαβάστε την ανάρτηση της δασκάλας στο Newsit
Η είδηση κυκλοφορεί από το πρωί στο διαδίκτυο. Μόνο σκοταδιστικά είναι όλα όσα κατήγγειλε ότι συνέβησαν δασκάλα της Ε' Δημοτικού.
Όπως καταγγέλλει σε ανάρτησή της στο facebook, κάποιος γονιός διαμαρτυρήθηκε ότι έκανε ισλαμική προπαγάνδα, γιατί στο μάθημα της μουσικής αποφάσισε να μάθει στα παιδιά τον Κεμάλ.
Σύμφωνα πάντα με την δασκάλα, η διευθύντρια του σχολείου, μπήκε στην αίθουσα μάζεψε όλες τις φωτοτυπίες που είχε μοιράσει στα παιδιά και επέπληξε την δασκάλα για την δουλειά της. 

Η δασκάλα δημοσιεύει και το email της, το οποίο για ευνόητους λόγους δεν δημοσιεύουμε.

tlife

Unicef: «Σχεδόν αόρατα» τα παιδιά με ειδικές ανάγκες

Σύμφωνα με την έκθεση της Unicef, τα κορίτσια με αναπηρίες έχουν λιγότερες πιθανότητες από τα αγόρια να έχουν τροφή και φροντίδα. 
.
Από τις πιο ευάλωτες κατηγορίες πληθυσμού είναι τα παιδιά με αναπηρία, τα οποία πέφτουν πολύ εύκολα θύματα κοινωνικού αποκλεισμού, διακρίσεων και βίας, εκτιμά η Unicef σε έκθεσή της. 
.
UNICEF’s State of the World’s Children Report 2013 focused on children with disabilities 
.
«Τα παιδιά αυτά δε δηλώνονται κατά τη γέννησή τους»
Σύμφωνα με την έκθεση αυτή που τιτλοφορείται: «Η Κατάσταση των Παιδιών στον Κόσμο 2013» και η οποία φέτος είναι αφιερωμένη στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα παιδιά με αναπηρίες αντιμετωπίζουν τρεις με τέσσερις φορές μεγαλύτερο κίνδυνο από τα υπόλοιπα να πέσουν θύματα σωματικής και σεξουαλικής βίας, έχουν λιγότερες πιθανότητες πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας ή στην εκπαίδευση και είναι περισσότερο εκτεθειμένα στη φτώχεια. Μάλιστα σε πολλές χώρες τα εγκαταλείπουν ή τα κλείνουν σε ιδρύματα, υπογραμμίζεται στην έκθεση.
«Καμία κατηγορία παιδιών δεν είναι τόσο παραμελημένη, σχεδόν αόρατη στους άλλους, απ' ό,τι τα παιδιά με αναπηρίες», δήλωσε στο Ανόι ο γενικός διευθυντής της Unicef Αντονι Λέικ πριν από τη δημοσιοποίηση της έκθεσης.
Καθώς τα παιδιά αυτά δεν έχουν καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και δεν ενημερώνονται για τους κινδύνους όσον αφορά το AIDS, αντιμετωπίζουν μεγάλο κίνδυνο να υποστούν σεξουαλική κακοποίηση και να προσβληθούν από το θανατηφόρο αυτόν ιό, επισημαίνει η έκθεση.
«Τα παιδιά αυτά δε δηλώνονται κατά τη γέννησή τους. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δεν είναι η αναπηρία τους, αλλά οι διακρίσεις σε βάρος τους. Και καμιά φορά, όπως στην περίπτωση των αλμπίνων της Τανζανίας, τα σκοτώνουν στο όνομα των δεισιδαιμονιών που συνδέονται με τη μαύρη μαγεία» τόνισε ο Λέικ.
Άνθρωποι με αλμπινισμό, μια γενετική ασθένεια με χαρακτηριστικό το λευκό χρώμα στο δέρμα και τις τρίχες των μαλλιών και ολόκληρου του σώματος, είναι θύματα διακρίσεων σε πολλές περιοχές της Αφρικής όπου πιστεύουν ότι τα γεννητικά τους όργανα έχουν υπερφυσικές ικανότητες.
Σύμφωνα με την έκθεση της Unicef, τα κορίτσια με αναπηρίες έχουν λιγότερες πιθανότητες από τα αγόρια να έχουν τροφή και φροντίδα.
Κανένα αξιόπιστο στοιχείο δεν είναι σήμερα διαθέσιμο όσον αφορά τον αριθμό των παιδιών με αναπηρία στον κόσμο. 

Μια εκτίμηση για 93 εκατομμύρια-δηλαδή τουλάχιστον ένα στα 20 παιδιά 14 ετών-απέχει πολύ από την πραγματικότητα, εκτιμά η Unicef.
tvxs

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ένα αυτιστικό παιδί
στον παιδικό σταθμό; - Προτάσεις-ιδέες για την τάξη

O Κώστας είναι ένα παιδί 4 ετών. Την πρώτη μέρα που πήγε στον παιδικό σταθμό, κουλουριάστηκε σε μια γωνιά του διαδρόμου και άρχισε να κλαίει δυνατά. Ήταν αδύνατο να αποχωριστεί τη μητέρα του, μέχρι που την τρίτη μέρα ακολούθησε την παιδαγωγό στην τάξη. Κρατούσε το αρκουδάκι του στο ένα χέρι, κουνούσε επαναλαμβανόμενα τα δάχτυλα του άλλου και έκλαιγε. 
Αρχικά, έμεινε κοντά της και έπαιζε με τα κορδόνια που κρέμονταν από τα ρούχα της. Μετά, κινήθηκε στο χώρο της τάξης, βρήκε ένα κουτί με τουβλάκια και κάθισε να παίξει με αυτά. Δεν ανταποκρινόταν στο όνομά του, ούτε στις οδηγίες της παιδαγωγού και δε συμμετείχε σε ομαδικά παιχνίδια. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να βάλει τα τουβλάκια σε σειρά. Όταν κάποιο παιδί τον πλησίαζε, αυτός το έσπρωχνε να φύγει. Μόνο την ώρα των ομαδικών τραγουδιών σήκωνε το βλέμμα του από το παιχνίδι, κουνιόταν ρυθμικά και μουρμούριζε κάτι ακαταλαβίστικα λόγια. 
.
Πώς εξηγείται αυτή η περίεργη συμπεριφορά του Κώστα; Θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον; Με ποιο τρόπο θα ενταχθεί στην ομάδα των συνομηλίκων του;
.
Αυτισμός: αίνιγμα με απάντηση 
Οι δυσκολίες που παρουσιάζει ο Κώστας αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτισμού. Πρόκειται για μια διαταραχή οργανικής αιτιολογίας, η οποία, σύμφωνα με νεότερες μελέτες, εμφανίζεται με συχνότητα 12,7 ανά 10.000 άτομα και συνδέεται με δυσκολίες στους βασικότερους τομείς της ανάπτυξης. 
.
Πιο συγκεκριμένα, τα αυτιστικά παιδιά:

  • παρουσιάζουν σε μεγάλο ποσοστό νοητική υστέρηση, μεγάλες διακυμάνσεις στην επίδοση μεταξύ πρακτικών και λεκτικών έργων (με τις πρακτικές να υπερτερούν), ασταθή μάθηση και μαθησιακή παλινδρόμηση.
  • σε ποσοστό περίπου 50% δεν αναπτύσσουν λόγο. Τα υπόλοιπα εμφανίζουν λόγο που παρουσιάζει ιδιομορφίες και δεν είναι πάντα λειτουργικός, όπως ηχολαλία (επανάληψη λέξεων ή φράσεων που ειπώθηκαν από άλλους), ασυνάρτητο και επαναληπτικό λόγο, καθώς και ακατάληπτη άρθρωση και ακατάλληλη προσωδία.
  • συνήθως δεν αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για σωματική και κοινωνική επαφή, δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τους κανόνες που διέπουν την κοινωνική συναλλαγή, π.χ. διατήρηση κατάλληλης απόστασης από συνομιλητή, δυσκολεύονται να μπουν στη θέση άλλων και να αποκωδικοποιήσουν τα συναισθήματα των γύρω τους.
  • συχνά χρησιμοποιούν με ιδιόρρυθμο τρόπο τα παιχνίδια, π.χ. μπορεί να παίζουν μόνο με τις ρόδες του αυτοκινήτου και απέχουν από το συμβολικό και από το ομαδικό παιχνίδι.
  • συνήθως δείχνουν υπερευαισθησία ή αδιαφορία στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, π.χ. μπορεί να ενοχλούνται από τον ήχο της καφετιέρας και όχι από το δυνατό κορνάρισμα των αυτοκινήτων. Είναι πιθανό να δείχνουν προτίμηση σε κάποια φαγητά λόγω της γεύσης τους ή σε συγκεκριμένα αντικείμενα λόγω του υλικού κατασκευής τους, π.χ. χνουδωτό κουκλάκι, λαστιχένια μπάλα κλπ.
  • συχνά εστιάζουν σε μεμονωμένα χαρακτηριστικά των ερεθισμάτων του περιβάλλοντος, π.χ. προσέχουν το φόρεμα της δασκάλας και όχι το περιεχόμενο των λόγων της.
  • μπορεί να εκδηλώνουν συχνότερα κρίσεις θυμού, επιθετικότητας, ανυπακοής και να έχουν επεισόδια αυτοτραυματισμών.
  • ασχολούνται επίμονα με επαναλαμβανόμενες και μη λειτουργικές δραστηριότητες, όπως οι ξαφνικές και γρήγορες κινήσεις των δαχτύλων μπροστά στα μάτια, η τοποθέτηση αντικειμένων σε ευθεία γραμμή και η παραγωγή ασυνάρτητων ήχων και φράσεων.
Συνεργασία σε πολλά επίπεδα με κοινό στόχο
Η πολιτεία προβλέπει τη φοίτηση των αυτιστικών παιδιών σε νηπιαγωγεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και τμήματα πρώιμης παρέμβασης εντός των νηπιαγωγείων μέχρι το 7οέτος της ηλικίας τους. Κάποιες φορές, όμως, αυτό δε συμβαίνει και τα αυτιστικά παιδιά φοιτούν σε κανονικά νηπιαγωγεία. Εκεί, ο παιδαγωγός καλείται, χωρίς να έχει πάντα την...

Αυτός είναι ο κατά συρροήν παιδοβιαστής!

Με εισαγγελική εντολή δόθηκαν τα στοιχεία του στην δημοσιότητα

Φέρεται να δηλώνει στους αστυνομικούς:
Είναι τόσες πολλές οι επιθέσεις σε ανήλικες, που δεν τις θυμάμαι
«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr
«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr
«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr
Στυλιανός Γεωργιάδης του Βασιλείου και της Δωροθέας,
που γεννήθηκε το 1973 στη Νέα Ιωνία Αττικής
και κατοικεί στα Πετράλωνα.

Προσποιούνταν τον αστυνομικό και αποπλανούσε ανήλικα κοριτσάκια

«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Πηγή: www.lifo.gr

Παιδάκια δεν είχαν λεφτά για τον καραγκιόζη
και τον είδαν από τρύπες!

Δεν τα λυπήθηκαν, παρά τα παρακαλετά τους, 
και δεν τα άφησαν να μπουν μέσα!!! 
Σα δεν ντρέπονται.....
τα παιδάκια, προσπάθησαν να δουν την παράσταση
από τρύπες...
Έγιναν τρεις παραστάσεις του καραγκιόζη στη Θεσπρωτία. Παρευρισκόμενοι γονείς μας μετέφεραν ένα εξαιρετικά θλιβερό θέαμα. 

Παιδάκια, δεν είχαν χρήματα για να αγοράσουν εισιτήριο. Και μαζεύτηκαν στην είσοδο. Παρακαλούσαν να μπουν μέσα, μέχρι το τέλος των παραστάσεων. Δεν τα άφησαν, όμως, λόγω έλλειψης εισιτηρίου. 
Και τα καημένα τα παιδάκια, προσπάθησαν να δουν την παράσταση από τρύπες... 

Αναρωτιόμαστε: Μα, δεν τα λυπήθηκαν; Δεν συγκινήθηκαν; Δεν λύγισαν μπροστά στα παρακαλετά τους; Πώς μπόρεσαν;
 

πηγή: eleutherifoni
από katoci.com

Έχει τιμή η αγάπη; Καλημέρα σας :)


Τιμή δεν έχει η αγάπη,
τιμή δεν έχει κι η ζωή.
Ποιος την πουλά, ποιος αγοράζει,
ποιος τήνε βγάζει στο σφυρί;

Τιμή δεν έχει η αγάπη,
τιμή δεν έχει κι η ζωή.
Όποιος την έχει τήνε δίνει
με μια ματιά, μ’ ένα φιλί.

Αν έχεις λίγη αγάπη, δώσ’ μου
να μου γλυκάνεις τη ζωή.
Τιμή δεν έχει η αγάπη,
τιμή δεν έχει κι η τιμή.
 


Στίχοι:  
Τώνια Μαρκετάκη
Μουσική:  
Ελένη Καραΐνδρου