Σελίδες

Tuesday, 30 July 2013

Ανακοίνωση εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς της Ηλείας: «Ο παιδικός σταθμός είναι δικαίωμα κάθε παιδιού και κάθε λαϊκής οικογένειας»

Εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς της Ηλείας: 
Κανένα παιδί εκτός σταθμών
.
Η Διοίκηση του Συλλόγου Υπαλλήλων των Δημοτικών και Κοινοτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών Ηλείας, με ανακοίνωσή της ζητά να μην μείνει εκτός κανένα παιδί από τους σταθμούς. 
Η ανακοίνωση του συλλόγου έχει ως εξής: 
.
«Κανένα παιδί έξω από παιδικό και βρεφονηπιακό σταθμό. Ο παιδικός σταθμός είναι δικαίωμα κάθε παιδιού και κάθε λαϊκής οικογένειας. Αγώνας ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις και απολύσεις. 
.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, νέοι γονείς 
Σε τραγική κατάσταση βρίσκονται οι βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί του Ν. Ηλείας, οι ελλείψεις είναι σοβαρές σε προσωπικό, σε παιδαγωγικό υλικό και σε κτηριακές εγκαταστάσεις. Την περίοδο του Ιούνη αλλά και την περίοδο από 25/07/13 έως 2/8/13 πολλοί γονείς αναζητούν μια θέση στους 19 παιδικούς σταθμούς του Νομού για τα παιδιά τους, οι αιτήσεις θα συνεχιστούν και τον Σεπτέμβριο
........................................... 
Ζητάμε τώρα: 
• Άμεση κρατική επιχορήγηση στους Δήμους για να αντιμετωπιστεί η σημερινή εκρηκτική κατάσταση.
• Να γίνουν δεκτά όλα τα παιδιά Ελλήνων και μεταναστών στους Δημοτικούς Παιδικούς σταθμούς χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
• Άμεση αξιοποίηση κρατικών δημοτικών κτιρίων.
• Να καταργηθούν τα τροφεία και οι πληρωμές από τους γονείς.
• Να μην κλείσει κανένας σταθμός. Να μην γίνει καμία απόλυση.
Να μονιμοποιηθούν όλοι οι εργαζόμενοι χωρίς όρους και προϋποθέσεις. 
Διεκδικούμε και παλεύουμε για: 
• Αποκλειστικά κρατικούς, δημόσιους, δωρεάν, σύγχρονους και ασφαλείς παιδικούς σταθμούς με κτιριακή επάρκεια, καταλληλότητα, υποδομή, ποιότητα του φαγητού, μόνιμο, εξειδικευμένο και επαρκές προσωπικό.
• Ενιαίο φορέα προσχολικής αγωγής, ενιαίο παιδαγωγικό πρόγραμμα και χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
ολόκληρη η ανακοίνωση εδώ: thebest

Επιχείρηση-μαμούθ κατά της παιδικής πορνείας από το FBI

Ηνωμένες Πολιτείες — 
Εκατόν πέντε αγνοούμενα παιδιά, ηλικίας από 13 έως 17 ετών, εντόπισε και απελευθέρωσε το FBI στη μεγαλύτερη επιχείρηση κατά της παιδικής πορνείας που πραγματοποιήθηκε στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα.

Chicago one of 76 cities involved in FBI child prostitution arrests

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που γνωστοποιήθηκαν, τα παιδιά αυτά, τα οποία τα είχαν ξεγελάσει επιτήδειοι και που αγνοούνταν εδώ και καιρό, βρίσκονταν σε 76 αμερικανικές πόλεις.
Το FBI μπόρεσε να εξαρθρώσει το τεράστιο κύκλωμα και συνέλαβε συνολικά 150 προαγωγούς. 
 Η επιχείρηση-μαμούθ έγινε σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο για τα Αγνοούμενα Παιδιά και πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες 72 ώρες.
Όπως αποκάλυψαν οι πράκτορες του FBI, το μικρότερο παιδί που είχε πέσει στα δίχτυα αυτού του κυκλώματος ήταν μόλις 9 ετών. Τα παιδιά βρέθηκαν σε διάφορα καταλύματα, σε μοτέλ, σε καζίνο, σε ξενοδοχεία, ακόμη και σε σταθμούς ανεφοδιασμού των εθνικών οδών.
,  abclocal.go.com

Όταν το χρήμα δεν ήταν “θεός”

Γράφει ο Κλεισθένης.

Το μεροκάματο ήταν, είναι και θα είναι σκληρή υπόθεση. Όταν ο άνθρωπος γερνάει, τότε γίνεται μαρτύριο.
Σήμερα οι νέες αντιλήψεις για την εργασία και τους ηλικιωμένους είναι από σκληρές έως απάνθρωπες.
Υπάρχει η σκληρή και άκαρδη ρήση που λέει “τα άλογα όταν γεράσουν τα σκοτώνουν”.

    Μία ανεπτυγμένη οικονομικά κοινωνία δεν σημαίνει ότι είναι και πολιτισμένη. Ο τρόπος που συμπεριφέρεται στους ανήμπορους, στους αδύναμους και στα παιδιά την κατατάσσει ανάλογα στις πολιτισμένες ή στις πολιτισμικά υπανάπτυκτες.

    Πριν πολλά -πολλά χρόνια υπήρχε σε μια επαρχιακή πόλη ένας μεταφορέας, ο Δημητρός. Είχε ένα κάρο χωρίς άλογα, ζευόταν ο ίδιος το κάρο με δυο σκοινιά στους ώμους και μετέφερε στην αγορά κάθε είδους φορτία. Οι έμποροι και οι καταστηματάρχες τον πλήρωναν για τις μεταφορές και έτσι μπορούσε να συντηρεί τον εαυτό του και την φαμίλια του.
Πέρασαν τα χρόνια, γέρασε ο μεταφορέας, άλλαξε και ο τρόπος μεταφοράς, ήρθαν τα μηχανοκίνητα. Φόρτωναν, μετέφεραν και ξεφόρτωναν μεγαλύτερα φορτία πολύ πιο γρήγορα απ' τον γέρο πια μεταφορέα.

    Η κοινωνία όμως της μικρής επαρχιακής πόλης δεν άφησε τον γέρο στην τύχη του.
Ο κυρ-Πέτρος ο σιδεράς στον κάλφα του, “ρε Χρήστο, πετάξου μέχρι την πιάτσα και φώναξε μου τον Δημητρό”.
Ο κάλφας, “τι τον θέλεις αφεντικό”;
Ο κυρ-Πέτρος “να πάει αυτά τα κάγκελα στην οικοδομή, τρέχα”.
Ο κάλφας “μα τώρα έφυγε η μηχανή, γιατί δεν τα φορτώναμε”;
Ο κυρ-Πέτρος “βρε άντε γρήγορα και άσε τα λόγια”.
Σε λίγο έρχεται ο Δημητρός ζωσμένος το κάρο του. “Καλημέρα κυρ-Πέτρο”
“Βρε καλώς τον Δημητρό”, “πάρε αυτά τα κάγκελα, μόλις τα τελείωσα και τρέχα τα στην οικοδομή, ξέρεις που είναι έτσι”;
“Ναι κυρ-Πέτρο, φορτώνω και τρέχω”.
Ο κάλφας “μα μάστορα αυτά τα κάγκελα τα 'χουμε έτοιμα από χθες”
Ο κυρ-Πέτρος “μούγκα βρε, μούγκα”.

    Πολλοί έμποροι και καταστηματάρχες εξακολουθούσαν να του δίνουν φορτία μ' αυτόν τον συγκινητικό τρόπο.
Φόρτωναν πχ 50 καφάσια φρούτα και λαχανικά στο μηχανοκίνητο αλλά κρατούσαν 2-3 καφάσια για τον γέρο-μεταφορέα. Τον φώναζαν και του έλεγαν ότι δήθεν ξέχασαν να τα στείλουν και ο πελάτης τα βιαζόταν, άλλοι του 'λεγαν πως δεν τα χώραγε(;) το μηχανοκίνητο, άλλοι πως το φορτίο ήταν μικρό(;) για να πάρουν μηχανή. Έτσι φρόντιζαν και(!) να μην τον προσβάλουν.
Ο Δημητρός ο γερο-μεταφορέας ζευόταν το κάρο του και έκανε την μεταφορά έχοντας εξασφαλίσει το μεροκάματο.
Το ίδιο έκαναν στα σφαγεία, στην ψαραγορά, στα πρακτορεία.
Έτσι βοηθούσαν τους γέρους που πάσχιζαν για τον επιούσιο εκείνα τα χρόνια. Σήμερα κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο. Πρόοδος βλέπετε, τι πρόοδος, οπισθοδρόμηση λέω εγώ. 

Alain Touraine: «Να βάλουμε τέρμα
στην κυριαρχία της οικονομίας»

«Πρέπει να θέσουμε τέρμα στην κυριαρχία της οικονομίας πάνω στην κοινωνία. 
Αυτό σημαίνει να προσφύγουμε σε μια αρχή όλο και γενικότερη, ακόμα και οικουμενική, που μπορούμε να την ονομάσουμε ξανά "δικαιώματα του ανθρώπου", η οποία πρέπει να γεννήσει νέες μορφές οργάνωσης, διαπαιδαγώγησης, διακυβέρνησης, να είναι ικανή να επιφέρει μια αναδιανομή του εθνικού προϊόντος υπέρ της εργασίας που εδώ και καιρό θυσιάζεται στο βωμό του κεφαλαίου και να απαιτήσει περισσότερο πραγματικό σεβασμό της αξιοπρέπειας όλων των ανθρώπινων όντων.»

Alain Touraine

 ολόκληρη η συνέντευξη στον Τάσο Τσακίρογλου εδώ:
efsyn