Σελίδες

Sunday, 25 August 2013

Το πολύτιμο πετράδι

Δώσε μου κάτι που υπάρχει μέσα σου, 
δώσε μου αυτό που σε έκανε να μου χαρίσεις το πετράδι
.
Αποφάσισα να στο επιστρέψω με την ελπίδα
ότι θα μου δώσεις κάτι άλλο,
κάτι πραγματικά πολύτιμο.

Μια σοφή γυναίκα που ταξίδευε στα βουνά ανακάλυψε τυχαία σε ένα ρέμα ένα πολύτιμο πετράδι.
Κοντοστάθηκε, τον μάζεψε και συνέχισε το δύσκολο ταξίδι της.

Την επόμενη μέρα συνάντησε έναν άλλο ταξιδιώτη πεινασμένο και εξαντλημένο.

Η γυναίκα βλέποντας τον έτσι ταλαιπωρημένο, αποφάσισε να μοιραστεί μαζί του το φαγητό της.
Καθώς όμως άνοιξε το σακίδιο της, ο ταξιδιώτης είδε το πολύτιμο πετράδι και εντυπωσιάστηκε.

Παρακάλεσε λοιπόν τη γυναίκα να του το χαρίσει.

Εκείνη χωρίς δισταγμό ή δεύτερες σκέψεις πήρε το πολύτιμο πετράδι και του τον έδωσε.
Ο ταξιδιώτης έφυγε ενθουσιασμένος, μακαρίζοντας την καλή του τύχη.

Αυτό το πετράδι ήταν ανεκτίμητης αξίας και θα τον εξασφάλιζε για το υπόλοιπο της ζωής του.

Κι άρχισε να κάνει σχέδια για το μέλλον του που διαγραφόταν λαμπρό, γεμάτο ανέσεις και πολυτέλειες.
Μετά από μερικές μέρες όμως επέστρεψε αναζητώντας τη σοφή γυναίκα.

"Σκέφτηκα πολύ αυτές τις μέρες" ομολόγησε μόλις τη βρήκε.

"Ξέρω πόσο πολύτιμο είναι το πετράδι που μου χάρισες.
Θα μπορούσα με τη βοήθεια του να ζήσω μια άνετη, παραμυθένια ζωή.

Παρόλα αυτά δεν το θέλω.

Αποφάσισα να στο επιστρέψω με την ελπίδα ότι θα μου δώσεις κάτι άλλο, κάτι πραγματικά πολύτιμο.
Δώσε μου κάτι που υπάρχει μέσα σου, δώσε μου αυτό που σε έκανε να μου χαρίσεις το πετράδι"

agioritikovima

Ο κίνδυνος που βρίσκεται
πίσω από τα applications για παιδιά

Ο κίνδυνος που βρίσκεται πίσω από τα applications για παιδιάΗ ανάπτυξη των έξυπνων κινητών αυξάνεται με τη χρήση τους να γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία αφού μπορούν να βοηθήσουν σε καθημερινή βάση. Επιπλέον πολλοί γονείς διευκολύνονται με εφαρμογές που είναι εξειδικευμένες για μωρά κερδίζοντας επιπλέον ελεύθερο και ήσυχο χρόνο για τον εαυτό τους .

Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής αποθαρρύνει τη χρήση ηλεκτρονικών οθονών σε βρεφικές ηλικίες.  
Μαζί τους συμφωνεί και μια οργάνωση με την Καμπάνια Διαφήμιση-Ελεύθερη Παιδική Ηλικία, που έκανε διαμαρτυρία προς τη κυβέρνηση για τις εφαρμογές κινητών που ισχυρίζονται πως βοηθάνε τα παιδιά να μάθουν.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με το mothersblog, υπήρχαν κατηγορίες εναντίον των βίντεο της Ντίσνεϊ "Baby Einstein" (Μωρό Αϊνστάιν), οι οποίοι αναγκάστηκαν να επιστρέψουν χρήματα πίσω στους καταναλωτές.
Η Καμπάνια για τη Διαφήμιση-Ελέυθερη Παιδική Ηλικία, που ανήγγειλε τις κατηγορίες δε σταμάτησε εκεί. Επιπλέον, παρότρυνε ομοσπονδιακούς ρυθμιστές να εξετάσουν τις πρακτικές διαφήμισης που χρησιμοποιεί η Fisher-Price για την εφαρμογές της στο "Laugh & Learn" (Γελάω και Μαθαίνω) και η Open Solutions για παιχνίδια της όπως το "Baby Hear and Read" (Το μωρό ακούει και μαθαίνει) και το "Baby First Puzzle" (Το πρώτο παζλ του μωρού).
«Οτιδήποτε γνωρίζουμε για τις έρευνες του εγκεφάλου και την παιδική ανάπτυξη, μας κατευθύνει μακριά από το να χρησιμοποιούμε οθόνες για να εκπαιδεύσουμε μωρά. Το τι χρειάζονται τα μωρά για την υγιή ανάπτυξη του εγκεφάλου τους, είναι το ενεργητικό παιχνίδι, παιχνίδια με τα χέρια και πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία», είπε η Σούζαν Λιν, διευθύντρια της Καμπάνιας.
Η Λιν επίσης ανέφερε πως στόχος της οργάνωσής της έγιναν μεγάλες εταιρείες όπως η Fisher Price και η Open Solutions, που οι εφαρμογές τους είναι από τις πιο διάσημες και επειδή χρησιμοποιούν απατηλές πρακτικές διαφήμισης που αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο αριθμό δημιουργών εφαρμογών.
Η πρώτη καταγγελία που έκανε εξάλλου η οργάνωση προς την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου είναι πως οι δημιουργοί εφαρμογών προσπαθούν να εξαπατήσουν τους γονείς κάνοντας τους να θεωρούν πως οι εφαρμογές είναι πιο εκπαιδευτικές παρά ψυχαγωγικές.
Σε μια δήλωση που έκανε η Open Solutions στην Associated Press, συμφωνεί πως "Tα ηλεκτρονικά δεν είναι υποκατάστατο της για την ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλά είδαμε πως υπάρχουν πολλές θετικές αναφορές για τις εφαρμογές μας από καταναλωτές."
Επίσης, δε λέμε «πάρτε ταυτό το παιχνίδι και αφήστε το να διδάξει το παιδί σας τα πάντα.Θεωρούμε πως έχουμε εφαρμογές που μπορούν να βοηθήσουν τους γονείς με μωρά, είτε ψυχαγωγώντας τα μωρά είτε να τους βοηθήσει να δουν καινούργια πράγματα, ζώα, να ακούσουν τους ήχους τους, κτλ.».
Ωστόσο η Αμερικάνικη Ακαδημία Παιδιατρικής αποθαρρύνει καθετί έχει να κάνει με ηλεκτρονικές οθόνες για μωρά κάτω των δύο ετών. Τα μεγαλύτερα παιδιά πρέπει να ασχολούνται μια με δύο ώρες την ημέρα ενώ παραθέτει μια έρευνα που δείχνει πως τα βίντεο για βρέφη, μπορούν να καθυστερήσουν την ανάπτυξη της γλώσσας, και προειδοποιεί πως καμία έρευνα μέχρι τώρα δεν έχει δείξει κάποιο πλεονέκτημα στη χρήση οθονών σε μικρά παιδιά.

Πηγή

Η Ποδηλάτισσα

"..., γυρίζοντας από τα ψώνια του σούπερ μάρκετ μέσα στο καταμεσήμερο του Σαββάτου, φορτωμένη στο ποδήλατό της με σακούλες, αφαιρέθηκε στις σκέψεις της και ... τράκαρε με ... σταθμευμένο όχημα. Το πιο αστείο της υπόθεσης όμως δεν είναι ότι τράκαρε με σταθμευμένο όχημα αλλά ότι του προκάλεσε και ζημιά. Του έσπασε το φανάρι. Σταμάτησε και κοίταξε γύρω της να βρει κάποιον της συγκεκριμένης γειτονιάς προκειμένου να ρωτήσει σε ποιον ανήκει το αυτοκίνητο. Καταμεσήμερο όμως! Κανένας δεν κυκλοφορούσε. Προχώρησε παρακάτω και είδε ένα συνεργείο αυτοκινήτων που ήταν ακόμη ανοικτό. Ρώτησε τον μηχανικό δείχνοντάς του το «τρακαρισμένο αυτοκίνητο» αν ήξερε τον ιδιοκτήτη του και αυτός της απάντησε πως δεν ήξερε σε ποια ακριβώς οικοδομή ήταν ένοικος ωστόσο ήξερε φυσιογνωμικά την οδηγό. Η μοναδική λύση που είδε τότε η ποδηλάτισσα ήταν να ζητήσει στυλό και χαρτί προκειμένου να αφήσει στο μπαμπρίτζ του αυτοκινήτου το όνομα και το τηλέφωνό της. Ο μηχανικός αυτοκινήτων αφού της έδωσε στυλό και χαρτί της είπε να αφήσει σ' αυτόν το όνομα και το τηλέφωνό της και να το δώσει ο ίδιος στην ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου. Έτσι και έγινε. 

Και τώρα ουσιαστικά αρχίζει η ιστορία μου : Η ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου πήρε την ποδηλάτισσα τηλέφωνο και αφού ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ (!!!) της είπε πως θα αλλάξει το φανάρι στο συνεργείο που της έδωσε το τηλέφωνο και πως η ζημιά θα έβγαινε 50 ευρώ. Η ποδηλάτισσα ζήτησε συγνώμη για τη ζημιά και την ταλαιπωρία και υποσχέθηκε ότι θα περάσει να το πληρώσει. 

Την άλλη μέρα λοιπόν πέρασε να δώσει τα 50 ευρώ στον μηχανικό αυτοκινήτων που "μεσολάβησε" στην όλη υπόθεση. Ο μηχανικός αυτοκινήτων όμως της είπε πως προμηθεύτηκε το φανάρι αφού διηγήθηκε την συγκεκριμένη ιστορία στον έμπορο και ο έμπορος ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ 10 ΕΥΡΩ (!!!). Ο μηχανικός αυτοκινήτων με την σειρά του, όταν πήγε η ιδιοκτήτρια να πάρει το αυτοκίνητό της, της είπε πως ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΛΗΡΩΜΗ (!!!). Οπότε η ζημιά αυτομάτως κατέβαινε στα 30 ευρώ (!!!). Τέλος η ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου ΠΛΉΡΩΣΕ 15 ΕΥΡΩ ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ Η ΖΗΜΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ (!!!) προς ένδειξη ανθρωπιάς !!! Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν η ποδηλάτισσα να πληρώσει για την ζημιά που έκανε ΑΝΤΙ 50 ΕΥΡΩ, ΜΟΝΟΝ 15 ΕΥΡΩ !!! Το πιο υπέροχο της ιστορίας δεν το είπα ακόμη. Η ποδηλάτισσα από όλους τους εμπλεκόμενους άκουσε ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, (!!!!!!!!) ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ (!!!!!!!), που δεν έκανε τίποτε άλλο παρά το αυτονόητο βρε παιδιά! 
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ και την ξέρω «από πρώτο χέρι» ..."

Το βρήκαμε στο Φύλλο και Φτερό