Σελίδες

Wednesday, 11 September 2013

Έχετε παιδάκια; Έχετε ρούχα που δεν τους κάνουν πια;
Μην τα πετάξετε!

Κάνοντας μια έρευνα διαδίκτυο και ρωτώντας άλλες μαμάδες, μάζεψα κάποιες πληροφορίες για το που μπορείτε να δώσετε χρησιμοποιημένα παιδικά ρούχα.
 
Υπάρχουν πολλά φιλανθρωπικές οργανώσεις που έχουν ανάγκη
από παιδικό και βρεφικό ρουχισμό.

Συγκεκριμένα:
  • Ίδρυμα Αστέγων Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 35 τηλ. 210 5239465)
  • Τα Παιδια του Δρόμου (Αρίστωνος 6-8 Μεταξουργείο τηλ.210 5239402)
  • Παιδικά Χωριά SOS  (Ερμού 6 Αθήνα τηλ.210 3313661-3)
  • Θεόφιλος (Παπαφλέσσα 9 Γαλάτσι, τηλ. 210-8819397)
  • Στέκι Μεταναστών (Τσαμάδου 13-15 Εξάρχεια)
  • Γιατροί του Κόσμου (Σαπφούς 12 Αθήνα, τηλ.210-3213150)
  • Δεσμός (τηλ.210-8119365)
  • Κάριτας Αθήνας  (Καποδιστρίου 52, τηλ: 210-5247879)
  • Ανάγκη για ρουχισμό, τρόφιμα, σχολικά... έχουν και οι "ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ" (Π.Ε.ΦΙ.Π.) www.pefip.gr
Άλλες οργανώσεις και δίκτυα που έχουν ιδρυθεί από μαμάδες και  που εξυπηρετούν το συγκεκριμένο σκοπό είναι:
Να βεβαιωθείτε ότι τα ρούχα που θα χαρίσετε είναι σε ΚΑΛΗ κατάσταση!

πηγή: babyglitter

«Ξεφόρτωμα» παιδιών στις ΗΠΑ μέσω Διαδικτύου

Μέσω facebook και yahoo!
Επίδοξοι γονείς προσφέρουν ή ζητούν παιδιά από τρίτες χώρες,
χωρίς κανέναν έλεγχο των αρμόδιων Αρχών.
Underground adoption network
lets new parents 're-home' children online
* «Έχω ένα 16χρονο κορίτσι που ήρθε από την Αϊτή… Πρέπει να βρόυμε κάποιον διαθέσιμο να την πάρει… Κανένας μας δεν την θέλει πίσω.»
* «Γεννημένο τον Οκτώβριο του 2000 – αυτό το όμορφο αγόρι, ο Rick, ήρθε από την Ινδία το προηγούμενο έτος και είναι υπάκουο και πρόθυμο να σας ευχαριστήσει.»
* «Υιοθετήσαμε ένα οκτάχρονο κορίτσι από την Κίνα… Δυστυχώς δυσκολευόμαστε να τα βγάλουμε πέρα μετά από πέντε μέρες στο σπίτι.»
* «Ντρέπομαι πολύ που το λέω, αλλά πραγματικά το σιχαινόμαστε αυτό το παιδί!»
Πρόκειται για ορισμένες μόνο από τις αγγελίες «απελπισμένων γονέων» από τις ΗΠΑ, οι οποίοι αφού αποφάσισαν να υιοθετήσουν παιδιά από τρίτες χώρες, στην συνέχεια θέλησαν να τα απομακρύνουν, ψάχνοντας αναδόχους μέσω διαδικτύου.

Μετά από έρευνα, το
Reuters αποκαλύπτει σήμερα την λειτουργία 8 τουλάχιστον ιστοσελίδων (groups σε Facebook και Yahoo), όπου γονείς και τρίτα πρόσωπα από τις ΗΠΑ, αναρτούν διαφημίσεις για τη διάθεση αζήτητων παιδιών, με ελάχιστο ή ανύπαρκτο κρατικό έλεγχο, και πολύ συχνά εντελώς παράνομα.
Μετά από ανάλυση αναρτήσεων μιας πενταετίας σε ένα μόνο από τα γκρουπς στη Yahoo, το Reuters κάνει λόγο για διάθεση, κατά μέσο όρο, ενός παιδιού την εβδομάδα μόνο μέσω της συγκεκριμένης σελίδας, με τις ηλικίες των παιδιών να κυμαίνονται από τα 6 έως τα 14 έτη (το νεότερο ήταν μόλις 10 μηνών). Συνήθεις χώρες προέλευσης είναι η Ρωσία, η Κίνα, η Αιθιοπία και η Ουκρανία.
Μπορεί οι νόμιμες υιοθεσίες στις ΗΠΑ να γίνονται μέσω δικαστηρίων και έπειτα από αυστηρό έλεγχο των μελλοντικών γονέων, η διαδικασία παραχώρησης της κηδεμονίας ενός παιδιού σε τρίτο πρόσωπο, όμως, είναι εκπληκτικά εύκολη, καθώς απαιτεί ένα απλό πληρεξούσιο έγγραφο του προηγούμενου κηδεμόνα, ενώ συχνά πραγματοποιείται κρυφά, χωρίς να ενημερώνονται οι αρμόδιες Αρχές.
thepressproject

Τι τύπος μαθητή είναι το παιδί σας;
Καλέστε το να συμπληρώσει τις παρακάτω ερωτήσεις

Μάθετε μέσα από ένα έξυπνο τεστ πως θα πάει η χρονιά του παιδιού σας, από το τι τύπος μαθητή είναι.
Καλέστε το να συμπληρώσει τις παρακάτω ερωτήσεις. Είναι πολύ απλές!


1. Πού βρίσκεσαι όταν χτυπάει το κουδούνι;
Α. Στο θρανίο σου, με το τετράδιο ανοιχτό και το μολύβι κολοξυσμένο.
Β. Στην τάξη, μιλώντας με τους συμμαθητές σου.
Γ. Στην αυλή, χαιρετώντας τα αυτοκίνητα που περνούν.


2. Όταν κοιτάς το εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα, βλέπεις…
Α. ημερομηνίες διαγωνισμάτων.
Β. μουτζούρες και σχεδιάκια.
Γ. Τι να το κάνω το πρόγραμμα όταν μπορώ να πάρω τους φίλους μου τηλέφωνο;


3. Πριν το εβδομαδιαίο τεστ στο λεξιλόγιο, εσύ…
Α. κάνεις επανάληψη κάθε βράδυ.
Β. διαβάζεις το ίδιο πρωί, καθώς τρως πρωινό.
Γ. ζητάς να πας στο ιατρείο του σχολείου μόλις σας μοιράσουν τα τεστ.


4. Ενώ μελετάτε πετρώματα στην τάξη, εσύ
Α. κρατάς σημειώσεις για όλες τις πέτρες.
Β. χρησιμοποιείς το μεγεθυντικό φακό για να δεις αν έχεις ψαλίδα.
Γ. ονειρεύεσαι ότι ζεις στην εποχή των δεινοσαύρων.


5. Πλησιάζουν οι εκλογές στη τάξη. Εσύ
Α. βάζεις υποψηφιότητα για πρόεδρος!
Β. ψηφίζεις το κορίτσι που κάνει πάρτι το επόμενο σαββατοκύριακο.
Γ. ζωγραφίζεις μουστάκια στις αφίσες των υποψηφίων.


6. Ο δάσκαλος πετάει ένα υπονοούμενο πως την Παρασκευή θα γράψετε απροειδοποίητο διαγώνισμα. Εσύ
Α. το σημειώνεις στο τετράδιό σου.
Β. το σημειώνεις στο μυαλό σου.
Γ. αναστενάζεις και το ξεχνάς την επόμενη στιγμή.


7. Κάνετε μάθημα, αλλά εσύ έχεις πολλά νέα να πεις στον κολλητό σου. Τι κάνεις;
Α. Του τα λες στο διάλειμμα.
Β. Προσπαθείς ταυτόχρονα να ακούσεις τη δασκάλα και να του γράψεις ένα μικρό σημείωμα.
Γ. Αγνοείς τη δασκάλα και του γράφεις ένα ατελείωτο γράμμα.


8. Όταν ο δάσκαλος κάνει μία ερώτηση, εσύ συνήθως
Α. σηκώνεις το χέρι σου.
Β περιμένεις να ρωτήσει εσένα, παρόλο που πιστεύεις πως ξέρεις την απάντηση.
Γ. κρύβεσαι πίσω από το βιβλίο σου.


9. Όταν πάει η τάξη σου στη βιβλιοθήκη, εσύ
Α. βρίσκεις βιβλία για την επόμενη εργασία σου.
Β. ψιθυρίζεις, γελάς και σου κάνει παρατηρήσεις η βιβλιοθηκάριος.
Γ. κουλουριάζεσαι σε μια καρέκλα με ένα Gameboy.


10. Μια φίλη σε καλεί σπίτι της μετά το σχολείο, αλλά εσύ πρέπει να διαβάσεις ένα βιβλίο για το μάθημα της επόμενης ημέρας. Τι κάνεις;
Α. Της λες ότι θα πας άλλη μέρα.
Β. Πηγαίνεις για λίγο και ξενυχτάς μετά για να τελειώσεις το βιβλίο.
Γ. Πηγαίνεις, περνάς τέλεια και μετά βάζεις τη μεγάλη σου αδερφή να σου διηγηθεί το βιβλίο.


Περισσότερα Α
Παίρνεις Α!
Διοχετεύεις όλη σου την ενέργεια στο σχολείο.

Κι αυτό γιατί καταλαβαίνεις πως όσο πιο πολλά δώσεις, τόσο πιο πολλά θα κερδίσεις.

Περισσότερα Β
Περνάς.
Άλλες φορές προσπαθείς ενώ άλλες ίσα που ασχολείσαι.

Μάλλον δίνεις στο σχολείο μόνο τη μισή προσπάθεια και μάλλον παίρνεις μόνο τα μισά πίσω.

Περισσότερα Γ
Είσαι αλλού.
Το σώμα σου μπορεί να βρίσκεται στο σχολείο, αλλά το μυαλό σου απέχει.

Αν κάνεις μια προσπάθεια και δώσεις λίγη από την ενέργειά σου, θα δεις ότι θα σου αρέσει να είσαι μέρος της τάξης.

gia-mamades

Γιατί τα μωρά μυρίζουν τόσο όμορφα;

Από: Ελένη Χαδιαράκου

Η μυρωδιά των μωρών είναι σίγουρα μια από τις πιο γλυκές και μεθυστικές του κόσμου.
Που οφείλεται όμως αυτή η τόσο γλυκιά, αθώα και ελκυστική ευωδιά;
 
 
Την απάντηση θέλησε να δώσει η κυτταρική βιολόγος
και επιστημονική συντάκτρια του περιοδικού «New Scientist» Linda Geddes στο βιβλίο της Bumpology: The myth-busting pregnancy book for curious parents-to-be, το οποίο έγραψε όταν έμεινε έγκυος στο πρώτο της παιδί και στόχο είχε να λύσει πολλές από τις απορίες των νέων μαμάδων.

Η ίδια αναφέρει στο βιβλίο της χαρακτηριστικά:
«Η μυρωδιά των μωρών έχει κάτι... εθιστικό και πολλές μαμάδες παραδέχονται ότι περνούν ώρες μυρίζοντας το μωρό τους. Και δικαίως συμβαίνει αυτό, μια που πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι μέσα σε μία-δύο μέρες από τον τοκετό, οι γυναίκες μπορούν να αναγνωρίσουν το μωρό τους με κλειστά μάτια μόνο και μόνο από την μυρωδιά του.

Αν και δεν είναι επακριβώς γνωστόν πού οφείλεται η χαρακτηριστική, υπέροχη μυρωδιά του κεφαλιού των βρεφών, οι επιστήμονες πιστεύουν ότι παίζουν ρόλο οι σμηγματογόνοι αδένες, οι οποίοι είναι ιδιαιτέρως ενεργοί στα νεογέννητα μωρά, ιδίως στο κεφάλι και στο προσωπάκι τους».