Σελίδες

Thursday, 7 November 2013

Κίνα: Οκτάχρονη καρκινοπαθής
το πιο νεαρό θύμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης

Είχε εκτεθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα σε τοξικές ουσίες


Η πόλη Γουχάν βυθισμένη στην ατμοσφαιρική ρύπανση,
μία μάστιγα της πολυπληθέστερης χώρας του πλανήτη

Ο Τζιε Φενγκντόνγκ, ο γιατρός που την εξέτασε στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο της Ναντζίνγκ, δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένα τόσο μικρό παιδί έχει προσβληθεί από μία μορφή κακοήθου όγκου που εμφανίζεται κυρίως σε άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 70 χρόνια.
Ο γιατρός δήλωσε, ότι η μικρή ασθενής, της οποίας το όνομα δεν δόθηκε στη δημοσιότητα, ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα εκτεθειμένη σε σκόνη και επιβλαβή σωματίδια, εισπνέοντας τοξικές ουσίες.
 
περισσότερα εδώ: tovima

Στη Γερμανία κακοποιούσαν διαταραγμένα παιδιά
σε ιδιωτικές κλινικές

Στο κλείσιμο μιας σειράς από ιδιωτικές κλινικές για διαταραγμένα παιδιά, προχώρησαν την Τετάρτη οι πολιτικοί στη βόρεια Γερμανία, μετά από καταγγελίες για κακοποιήσεις και εκφοβισμό από το προσωπικό.

Η κυβέρνηση της πολιτείας του Βρανδεμβούργου, ανακοίνωσε πως οι κλινικές που διευθύνονταν από την εταιρεία Haasenburg GmbH, θα κλείσουν μετά από έρευνα σχετικά με ισχυρισμούς για κακοποιήσεις παιδιών.

Η εφημερίδα Tagesspiegel γράφει πως η έκθεση της ερευνητικής επιτροπής συνέστησε οι κλινικές να διοικούνται από διαφορετική εταιρεία- πως το ίδρυμα στο Jessern που έχει κλείσει προσωρινά θα παραμείνει κλειστό, πως όλες οι μέθοδοι συγκράτησης των διαταραγμένων παιδιών θα απαγορευτούν και πως σε κάθε παιδί που έμενε σε αυτές τις κλινικές θα δοθεί ένας συναγερμός που θα ειδοποιεί απευθείας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα.

Όλα αυτά δημιουργούν ένα ισχυρό κατηγορητήριο για την εταιρεία Haasenbug, ενώ η Μαρτίνα Μουνχ, υπουργός δημόσιας Εκπαίδευσης και Νεολαίας, δήλωσε την Τετάρτη: «Δε θεωρώ ότι τα θεσμικά όργανα της Haasenburg GmbH είναι ικανά να προβούν σε διορθωτικές κινήσεις». Οι κλινικές θα κλείσουν, πρόσθεσε.
Ο εισαγγελέας στο Cottbus διερεύνησε περίπου 70 περιπτώσεις κακοποίησης τους τελευταίους μήνες, αναφέρει η Tagesspiegel.

Οι αρχές δέχθηκαν αυστηρή κριτική από την εξεταστική επιτροπή. Η Haasenburg όχι μόνο είχε την υποστήριξη του υπουργείου από το 2002, δεν ήταν όμως πιστευτό ότι οι υπάλληλοι δεν γνώριζαν τους περιορισμούς που χρησιμοποιούνταν στις κλινικές.

Η Μουνχ παραδέχθηκε ότι οι κλινικές δεν ελέγχονταν σωστά και δήλωσε πως επρόκειτο να αναδιοργανώσει το σχετικό τμήμα του υπουργείου της. Η επιτροπή ζήτησε στενότερη διερεύνηση του ρόλου του υπουργείου.

«Μπαμπά, στο σχολείο μου δεν μπορούμε να ακούσουμε
παραμύθια και τραγουδάκια»

«Δεν έχουμε λεφτά παιδί μου, το εργοστάσιο που δούλευα έκλεισε»
.
«Σας το κάνει δώρο το κατάστημα μας, κύριε»
Συγκινητικές στιγμές σε γνωστό πολυκατάστημα με πρωταγωνιστή ένα μικρό παιδί που έκανε όσους τον άκουσαν να δακρύσουν...
Όλα έγιναν σε μεγάλο πολυκατάστημα στην πόλη.

Ο μπόμπιρας είχε βγει με τον πατέρα του για ψώνια όταν σταμάτησε μπροστά από τα ράφια με τα CD.
«Μπαμπά στο σχολείο μου δεν μπορούμε να ακούσουμε παραμύθια και τραγουδάκια. Θέλω να γίνω καλός μαθητής και να πάω να σπουδάσω.»
Ήταν τα λόγια του μικρού που κοίταξε τον πατέρα του σαν να του έλεγε να το αγοράσει.
«Δεν έχουμε λεφτά παιδί μου, το εργοστάσιο που δούλευα έκλεισε» ήταν τα λόγια του πατέρα.

Ο μπόμπιρας δεν επέμεινε. Του ζήτησε όμως κάτι που έκανε τον πατέρα να "λυγίσει" από την συγκίνηση. «Θα πω του Αγιου Βασίλη να το φέρει. Δεν θέλω δώρο για μένα.»

Εκείνη την ώρα περνούσε από το κατάστημα ο Χαλκιδέος ιδιοκτήτης που άκουσε τα λόγια του μικρού μαθητή. Σύμφωνα με το evianews.com, κοντοστάθηκε και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια του. Δεν μίλησε, έστριψε 180 μοίρες και πήγε στις υπαλλήλους.
Πέρασαν τα λεπτά και η οικογένεια πήγε στο ταμείο για να πληρώσει. Ξαφνικά είδε μία πωλήτρια να πλησιάζει μπαμπά και γιο και να τους δίνει το ραδιοσιντί. 

«Σας το κάνει δώρο το κατάστημα μας, κύριε» απάντησε η πωλήτρια. Στην συνέχεια το έβαλε στο κουτί του.
Ο μπόμπιρας άρχιζε να ουρλιάζει από την χαρά του και να ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη, που έδειξε έμπρακτα την ευαισθησία του...
newsit

Γονιός: Ο «φυσικός δάσκαλος» του παιδιού

Οι περισσότεροι θα έχετε ακούσει πως το να κάνει ο γονιός μάθημα στο παιδί του είναι καταστροφικό για τη σχέση τους. Κάποιοι μάλιστα από εσάς σίγουρα θα μπορούν να το επιβεβαιώσουν από προσωπική εμπειρία.
Είναι οι γονείς που μαθαίνουν στο παιδί να κοιτάζει
και να παρατηρεί το περιβάλλον του, να ακούει
και να προσέχει, να χαμογελάει, να κατανοεί
...
Στην πραγματικότητα, ο γονιός αποτελεί το «φυσικό δάσκαλο» του παιδιού κατά τη διαδικασία ανάπτυξής του και μάλιστα με μεγάλη αποτελεσματικότητα.

Από τη βρεφική ηλικία, η μαμά και ο μπαμπάς είναι αυτοί που ακούν, νιώθουν και αντιλαμβάνονται τί συμβαίνει και τί έχει ανάγκη το μωρό και αναπτύσσουν ένα δικό τους, μοναδικό κώδικα επικοινωνίας. Είναι οι γονείς που μαθαίνουν στο παιδί να κοιτάζει και να παρατηρεί το περιβάλλον του, να ακούει και να προσέχει, να χαμογελάει, να κατανοεί και τελικά να μιλάει μία ή και περισσότερες γλώσσες.
Όταν το παιδί αρχίσει πλέον να καταλαβαίνει τους γονείς του, να κατανοεί οδηγίες και εντολές και να είναι στη διαδικασία παραγωγής λόγου (ή τουλάχιστον να περιμένουμε εμείς να μιλήσει), αρχίζουν τα δύσκολα! Μετά από 2 χρόνια, κατά μέσο όρο, γλυκιάς υπομονής με κλάματα, πάνες, παιχνίδια με μουσική και άστατα ωράρια ύπνου, το μικρό μας επιτέλους μπορεί να μας καταλάβει και τότε αρχίζουν οι απαιτήσεις. Αυτό που συνήθως ξεχνούν οι γονείς είναι πως εκείνη ακριβώς τη στιγμή που νομίζουμε πως ήρθε η «ώρα να συνεννοηθούμε», το παιδί απλώς έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει ένα δεύτερο, ολοκαίνουργιο κώδικα επικοινωνίας, με ήδη παγιωμένο βέβαια εκείνον της βρεφικής ηλικίας (το κλάμα και τη γκρίνια).

Όσο το μικρό μας αναπτύσσεται, αναπτύσσονται μαζί του όλες εκείνες οι δεξιότητες που έχει ένας άνθρωπος και όχι μόνο αυτές που θέλουμε εμείς να αναπτυχθούν. Μαζί λοιπόν με τις γνωστικές ικανότητες, αυξάνεται και η ικανότητα χειρισμού – ναι, είναι αυτή της πονηριάς, αυτή που κάνει το παιδί μας να «μη μας ακούει» και εδώ ο γονιός πρέπει να γίνει ο καλύτερος δάσκαλος για το παιδί του!
Με τη λέξη δάσκαλος, οι περισσότεροι νομίζουν ότι μιλάμε για τη σχολική μελέτη και τις υποχρεώσεις του σχολείου, αυτό όμως που έχει τεράστια σημασία είναι να καταλάβουμε πως για να φτάσουμε εκεί, υπάρχουν πρώτα άλλες δεξιότητες που θα πρέπει να διδάξουμε οι ίδιοι ως γονείς στα παιδιά μας.
Πρέπει το παιδί να μάθει να έχει υπομονή:

Το μικρό μας μεγάλωσε, μας καταλαβαίνει και (μπορεί να) έχει ξεκινήσει να μιλάει. Χαιρόμαστε όλοι στην οικογένεια γι’ αυτό και το αφήνουμε να λέει ό,τι θέλει, όποτε θέλει. Το αφήνουμε να μας διακόπτει, να μιλάει πάνω από τη δική μας φωνή και να φωνάζει όταν δεν ανταποκρινόμαστε αμέσως! Μιλάμε με δυσκολία στο τηλέφωνο γιατί δεν μας αφήνει και καθόμαστε με το ζόρι να μιλήσουμε με φίλους σε συναντήσεις γιατί πάλι θέλει το παιδί να έχει τον πρώτο λόγο. Αυτή είναι μια κατάσταση που...

Το παιδί μέσα σ' έναν κύκλο βίας
Άκρως ενδιαφέρουσα η ομιλία στη Σχολή Γονέων

Την Δευτέρα 04.11.2013 πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Νεότητας ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, στα πλαίσια της Σχολής Γονέων, η ομιλία της κ. Βιολέτας Σιγάλα, Παιδοψυχιάτρου, Διευθύντριας της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Πατρών με τίτλο «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣE ΕΝΑ ΚΥΚΛΟ ΒΙΑΣ».
Η ομιλήτρια αναφέρθηκε στον ορισμό της κακοποίησης-παραμέλησης παιδιών τονίζοντας ότι: «Η κακοποίηση ή κακομεταχείριση του παιδιού περιλαμβάνει όλες τις μορφές σωματικής ή συναισθηματικής κακής μεταχείρισης, σεξουαλικής παραβίασης, παραμέλησης ή παραμελημένης θεραπευτικής αντιμετώπισης ή εκμετάλλευσης για εμπορικούς σκοπούς, η οποία καταλήγει σε συγκεκριμένη ή εν δυνάμει βλάβη που αφορά τη ζωή και την ανάπτυξη του παιδιού, στο πλαίσιο μιας σχέσης ευθύνης, εμπιστοσύνης και δύναμης» (W.H.O.,1999).
Οι μορφές που μπορεί να πάρει η κακοποίηση είναι οι εξής:
Σωματική (χτυπήματα με το χέρι ή με τη χρήση αντικειμένων, τσιμπήματα, τράβηγμα μαλλιών, δαγκώματα, κλωτσιές, κάψιμο με αντικείμενα π.χ. τσιγάρο, ακατάλληλες μέθοδοι πειθαρχίας για την ηλικία του παιδιού).
Συναισθηματική. Περιλαμβάνει λεκτικές κυρίως συμπεριφορές που πλήττουν την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού. Τέτοιου είδους συμπεριφορές θεωρούνται οι φωνές, οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί, η έλλειψη στοργής και αγάπης, η δημιουργία ενοχών, η ταπείνωση, οι απειλές εγκατάλειψης ή βίας.
Σεξουαλική. Αναφέρεται σε οποιαδήποτε συμπεριφορά που αποβλέπει στη σεξουαλική διέγερση του ενήλικα (επαφή ή  διείσδυση με οποιοδήποτε τρόπο στα γεννητικά όργανα ή τον πρωκτό του παιδιού από ενήλικα ή το αντίστροφο, έκθεση παιδιού σε πορνογραφικό υλικό κ.α.)
Παραμέληση και έκθεση σε κίνδυνο. Αφορά τη στέρηση του παιδιού από τις βασικές και απαραίτητες για τη διαβίωση και την υγιή του ανάπτυξη ανάγκες. Τέτοιες ανάγκες είναι η σίτιση, η ένδυση, η στέγαση, το καθαρό και υγιές περιβάλλον, η ιατρική φροντίδα, η εκπαίδευση.
Εκμετάλλευση. Αναφέρεται στη χρησιμοποίηση του παιδιού προς οικονομικό κυρίως όφελος του ενήλικα. Η παιδική εργασία, επαιτεία ή πορνεία είναι μορφές εκμετάλλευσης.
Τα αίτια που μπορούν να προκαλέσουν την άσκηση βίας των γονέων προς τα παιδιά τους είναι:
• Φτωχή επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας
• Δυσλειτουργικές σχέσεις
• Διαζύγια έντονης αντιδικίας
• Δύσκολες συνθήκες επιβίωσης
• Κοινωνικο-οικονομικοί παράγοντες
• Όσον αφορά τους γονείς, αυτοί στις περισσότερες περιπτώσεις είναι άτομα που και τα ίδια έχουν βιώματα κακοποίησης ή αποστέρησης κατά την παιδική τους ηλικία. Συχνά έχουν ψυχιατρικά προβλήματα, εγκληματικό παρελθόν και  διαταραχές προσωπικότητας. Ως γονείς έχουν δυσκολία να ταυτιστούν με το ρόλο τους, έχουν υπερβολικές προσδοκίες από το παιδί τους και προβάλουν σε αυτό δικά τους συναισθήματα και σκέψεις. Επίσης είναι ελάχιστα ανεκτικοί σε ερεθίσματα που προέρχονται από το παιδί (π.χ. δεν αντέχουν το κλάμα του μωρού).
Σημαντικό ρόλο μπορεί να παίξουν και παράγοντες που αφορούν το ίδιο το παιδί, όπως για παράδειγμα το εάν ήταν ένα επιθυμητό ή όχι παιδί, το εάν έχει κάποιο χρόνιο νόσημα, νοητική υστέρηση ή κάποια άλλη διαταραχή.
Αναφερόμενη η ομιλήτρια στην εικόνα  των γονέων  που Κακοποιούν τόνισε ότι:
Τα ευρήματα τόσο στη χώρα μας, όσο και σε άλλες χώρες, δείχνουν ότι οι γονείς είναι άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες για φροντίδα και στήριξη τόσο από κοινωνικούς φορείς, όσο και από ειδικούς ψυχικής υγείας.
Μπορεί να χαρακτηρίζονται από:...

Παιδάκι πουλάει χαρτομάντιλα ενώ διαβάζει τα μαθήματά του…

Στους παλαιότερους, αυτή η φωτογραφία ανασύρει μνήμες από το παρελθόν, ενώ για τους νεότερους αποτελεί γνώριμο καρέ από κινηματογραφικές ασπρόμαυρες δραματικές ταινίες.
Το παιδάκι που πουλά, ωστόσο, χαρτομάντιλα σε κάποιο δρόμο των Αθηνών και ταυτόχρονα διαβάζει τα μαθήματά του, είναι σημερινή. Και είναι μια πραγματικότητα…
Τη φωτογραφία ανέβασε στο Twitter ο χρήστης @giopso

on-news.gr
το βρήκαμε εδώ: candianews
 
Την φωτογραφία αυτή την ανάρτησαν δεκάδες site , με ποικίλους σχολιασμούς που εξυπηρετούσαν διάφορους σκοπούς.
Η φωτογραφία όμως ούτε τωρινή είναι ούτε έχει σχέση με την Ελλάδα . Σε μας εμφανίστηκε σε κάποια site αρχή της χρονιάς και τώρα υπάρχει πάλι ένα κύμα αναδημοσιεύσεων με άλλες λεζάντες.
Δημοσίευμα αναφέρει ότι το παιδάκι είναι από την Αίγυπτο.
Στην Τυνησία το τοποθετεί  ένα γαλλικό site.
Σε άλλα δημοσιεύματα αναφέρεται η Τουρκία και το Μαρόκο.

antichainletter.wordpress.com
ellinikahoaxes.gr