Σελίδες

Wednesday, 25 May 2016

Joshua Marbury και Alicia Quinney: Άφησαν το μωρό τους με baby sitter κι όταν γύρισαν...

... το αντίκρισαν έτσι!
Parents seek justice, turn to social media in child abuse case

Δύο μήνες έχουν περάσει από τότε που οι Joshua Marbury και Alicia Quinney, γονείς του Jacob, κατήγγειλαν στην αστυνομία τη baby sitter που είχε αναλάβει τη φροντίδα του παιδιού. Ακόμα ωστόσο, όπως λένε, δεν έχει γίνει κάποια δίωξη κατά της γυναίκας που θεωρούν υπεύθυνη για την κατάσταση στην οποία βρήκαν το γιο τους, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.

Το ζευγάρι είχε αφήσει το ενός έτους αγοράκι με τη γυναίκα σε μια βραδινή έξοδο το Μάρτιο. Επιστρέφοντας σπίτι βρήκαν το αγόρι να κλαίει σπαρακτικά και τη γυναίκα να κοιμάται βαριά.
Το επόμενο πρωί, όπως περιγράφουν, το αγόρι ήταν γεμάτο μελανιές- με μία στο πλάι του κεφαλιού του να θυμίζει αποτύπωμα χεριού- κι αμέσως κατήγγειλαν το περιστατικό στην αστυνομία.
Οργισμένος ο πατέρας κατέφυγε την Παρασκευή στο Facebook όπου περιέγραψε τι είχε συμβεί με το παιδί, ανεβάζοντας τις φωτογραφίες του και υποστηρίζοντας πως κάποια δικαστική απόφαση εμπόδιζε τη δίωξη του ανθρώπου που είχε προκαλέσει τόσο πόνο στο αγοράκι.
Αναφερόταν σε απόφαση του Εφετείου του Oregon από το 2012 που δυσκολεύει την απαγγελία κατηγοριών σε πιθανούς δράστες σε περίπτωση που τα θύματά τους δεν μπορούν να μιλήσουν. Για να υπάρξει καταδίκη θα πρέπει να αποδειχθεί πως το θύμα υπέστη φυσικό τραύμα και σημαντικό πόνο, σύμφωνα με την απόφαση, κάτι δύσκολο όταν τα θύματα δεν μπορούν να περιγράψουν τι τους συνέβη.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, όταν τα τραύματα και οι μώλωπες δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρά, ο πιθανός δράστης ουσιαστικά να τη γλιτώνει.
Η μητέρα του Jacob περιέγραψε πως όταν τον είδε αρχικά, εκείνη τη νύχτα του Μαρτίου, είδε το μαυρισμένο μάτι του και νόμιζε πως το είχε μουτζουρώσει με μαρκαδόρο. «Μετά είδα πως όλη η δεξιά πλευρά του ήταν μαύρη και μπλε» και στη συνέχεια βρήκε σημάδια στο αυτί, το χέρι και την πλάτη του.

Σύμφωνα με την ίδια, το περιστατικό αυτό δεν προκάλεσε σοβαρά σωματικά τραύματα στο γιο της αλλά τον επηρέασε ψυχολογικά καθώς έκτοτε δεν θέλει να μένει μόνος του με κανέναν άλλον εκτός από τη μαμά του.

madata

Ο παιδεραστής του Κορυδαλλού: Ντούτσιας Σπυρίδων του Ελευθερίου και της Ελένης

Δόθηκαν στη δημοσιότητα, μετά από εισαγγελική παραγγελία τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες 39χρονου, που συνελήφθη στις 12-5-2016 στον Κορυδαλλό, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, κατηγορούμενος για ασέλγεια με ανήλικο έναντι αμοιβής κατ’ εξακολούθηση, κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας και παράβαση της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Πρόκειται για τον Ντούτσια Σπυρίδωνα του Ελευθερίου και της Ελένης, γεννηθέντα στις 7-10-1977 στον Κορυδαλλό.
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, χρονικής διάρκειας τριών (3) μηνών, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.

madata

Την Αλήθεια μόνο με τα μάτια της Ψυχής μπορούμε να την δούμε - Μαθήματα ζωής για μας και τα παιδιά μας

Eyes Of The Soul by Lydia Falletti
Τα μάτια της ψυχής

Του Κωνσταντίνου Σμιξιώτη

Αχ, αυτά τα φυσικά σώματα, αχ αυτές οι μορφές που μας πλανεύουν με τον υλικό τους μανδύα. Απομακρύνουν τους ανθρώπους, όταν θεωρούνται άσχημες και τους ξελογιάζουν όταν το κάλλος τους θαμπώνει τα μάτια, όταν η θωριά τους μεθάει και θολώνει το μυαλό. Όταν βρίσκονται δίπλα μας, όλα γύρω λούζονται στο φως του ανοιξιάτικου ήλιου κι όταν τις χάνουμε βυθιζόμαστε στο σκοτάδι και τη θλίψη. Αγαπάμε τις μορφές ή τις ψυχές που προσωρινά κατοικούν μέσα τους

Δε χωρίζουν όμως οι ψυχές που αγαπήθηκαν, χωρίζουν όταν ζούνε μέσα στα σώματα κι όχι όταν απορρίψουν το εξωτερικό τους κέλυφος. Όταν οι μορφές γίνονται σημείο συνάντησης των αισθήσεων τότε οι ψυχές απομονώνονται, μπαίνουν στο περιθώριο. Τότε είναι που γίνονται αόρατες κι απρόσιτες.
Αχ, αυτή η όραση που δε μπορεί να διακρίνει εκείνο το φόντο που αιωρείται απαρατήρητο πίσω από τα φαινομενικά σχήματα. Αχ αυτά τα φυσικά μάτια που δε μπορούν να δουν τα άμορφα σώματα που λικνίζονται στο αόρατο και λέγονται ψυχές. Αχ, πότε θα ανασηκώσει το πέπλο, τούτο το λάγνο βλέμμα της ύλης; Πότε θα μπορέσει να δει το πραγματικό πίσω από το ψεύτικο, το αιώνιο πίσω από το εφήμερο, το άφθαρτο πίσω από το φθαρτό; Το αληθινό κάλλος, πίσω από το κίβδηλο ωραίο;

Αχ, κι αυτές οι φυσικές αισθήσεις, που μετρηθήκαν και μείνανε μονάχα πέντε, κι έτσι κάθε τι που δεν αγγίζουμε, δεν υπάρχει, κάθε τι που δεν βλέπουμε, είναι στα αλήθεια αόρατο, ότι δε γευόμαστε, είναι ανούσιο, ότι δεν ακούμε, παραμένει ερμητικά κλεισμένο μυστικό. 

Πώς ξεχάστηκαν έτσι οι άλλες αισθήσεις; Με ποιο όργανο νιώθουμε την αγάπη; Από πού πηγάζει κάθε μας δάκρυ; Ποια αόρατη λιμνοθάλασσα ξεχύνεται από τα μάτια μας; Τι είναι αυτό που μας συγκινεί, μόνο με μια σκέψη; Ποια όργανα ορατά συλλαμβάνουν τις ιδέες; Πώς ερωτεύονται άραγε οι τυφλοί;
Αχ κι αυτή η προσκόλληση στην ύλη, που δε γνωρίζει τι σημαίνει έχω, παρά μόνο κατέχω, που δεν έμαθε να διαχειρίζεται αλλά θέλει μόνο να χειρίζεται.

Αχ κι αυτή η εκπαίδευση που έγινε στείρα κι άγονη και δε μπορεί να θρέψει των ανθρώπων τις ψυχές, που κλειδώνει τα μυαλά και σφραγίζει τα μάτια.

Αχ κι αυτοί οι γονείς που ξέχασαν ότι υπήρξαν παιδιά και μεγαλώνουν ομοιώματα μιας καθεστηκυίας τάξης, που κάποτε της σηκώνανε παντιέρα. Αποκαμωμένοι επαναστάτες, τώρα πια, αναπλάθουν το ανήμπορο είδωλο τους, πάνω στις μορφές αθώων παιδιών.
Αχ κι αυτή η άγνοια που κρατά τον άνθρωπο φυλακισμένο, αλλά σε ένα κελί που μόνος του έχτισε κι ενώ κρατά το κλειδί, ούτε αυτό το γνωρίζει.
Μα τα μάτια της ψυχής δεν εμποδίζονται από σύνορα, ούτε από σχήματα και μορφές. Κλείστε τα μάτια και θα δείτε όλα εκείνα που δεν φαίνονται, αφήστε τις αισθήσεις να διευρυνθούν και θα νιώσετε όλα εκείνα τα ανέγγιχτα, θα ακούσετε ήχους ανείπωτους και θα γευτείτε ενέργειες αθάνατες.
Αποταυτιστείτε από την ύλη για να μπορέσετε να απολαύσετε την ουσία της κι όχι το εξωτερικό της περίβλημα, για να μπορέσετε να γίνετε Ηνίοχοι κι όχι όντα άλογα που καβαλικεύονται κι άγονται και φέρονται από τυφλές γήινες κι εφήμερες επιθυμίες. Η αλήθεια λυτρώνει, αλλά μόνο με τα μάτια της ψυχής μπορεί να γίνει ορατή.

enallaktikidrasi

Elijah Wood: Τα κυκλώματα παιδεραστίας στο Hollywood
Speaks Out on Child Abuse in Hollywood

Σοκ προκαλεί ο πρωταγωνιστής του «Άρχοντα των δαχτυλιδιών» καταγγέλλοντας την αμερικανική βιομηχανία κινηματογράφου για οργανωμένη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών
"An Open Secret", documentary about Hollywood pedophile 

Μιλώντας στους Times του Λονδίνου, ο Elijah Wood, που άρχισε την καριέρα του στο Χόλιγουντ όταν ήταν μόλις 8 ετών αναφέρει ότι και στο Χόλιγουντ υπάρχουν φαινόμενα κακοποίησης όπως αυτά που συγκλονίζουν ακόμη το BBC μετά τις αποκαλύψεις για την δράση του παρουσιαστή παιδικών προγραμμάτων Τζιμι Σάβιλ. 

«Όλοι μεγαλώσατε με τον Σάβιλ. Είναι προφανές ότι στο Χόλιγουντ συνέβαινε κάτι σε μεγαλύτερη κλίμακα. Τα πάντα ήταν οργανωμένα. Υπάρχουν πολλά φίδια σε αυτή τη βιομηχανία. Ανθρωποι που έχουν στο μυαλό τους τα δικά τους... ενδιαφέροντα» είπε ο ηθοποιός και πρόσθεσε ότι ο ίδιος, ως παιδί, ήταν προστατευμένος από την μητέρα του, η οποία δεν τον άφηνε να πηγαίνει σε πάρτι.

Ο Wood τόνισε ότι τα εγκλήματα των παιδεραστών συνεχίζονται, χωρίς να υπάρχει τιμωρία γιατί οι φωνές των παιδιών καλύπτονται από την εξουσία. 

Το «κοινό μυστικό»

Ο 35χρονος πρωταγωνιστής δεν είναι ο πρώτος που μιλά δημόσια για το κύκλωμα παιδεραστίας του Χόλιγουντ. Το 2011 o Corey Feldman είχε πει στην εκπομπή του ABC "Nightline" πως είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από παράγοντες του Χόλιγουντ.

Πριν από ένα χρόνο, το ντοκιμαντέρ "An Open Secret" ερεύνησε τις υποθέσεις παιδεραστίες στο Χόλιγουντ. Ένα μεγάλο μέρος της ταινίας μιλά για τους καταδικασμένους για σεξουαλικά εγκλήματα πρώην κατόχους της εταιρίας Digital Entertainment Network. Το ντοκιμαντέρ είχε σκηνοθετηθεί από την Αmy Berg αλλά δεν προβλήθηκε σχεδόν πουθενά κι αυτό ενδεχομένως να είναι ενδεικτικό για το πόσο μακριά είναι τα πλοκάμια του κυκλώματος.
O Wood, ο οποίος παρακολούθησε το ντοκιμαντέρ, ανέφερε πως "το An Open Secret δεν έχει καν ξύσει την επιφάνεια του τί πραγματικά γίνεται".