Σελίδες

Tuesday, 18 October 2016

Τετράχρονος νοσηλευόταν από φυσικοπαθητικό και κατέληξε στο νοσοκομείο

Οι γιατροί στο νοσοκομείο του Αγίου Βαρθολομαίου στο κέντρο του Λονδίνου, εξέδωσαν προειδοποιήσεις για τους κινδύνους που διατρέχουν τα παιδιά από διάφορες συμπληρωματικές θεραπείες, μετά την περίπτωση ενός 4χρονου αγοριού που οδηγήθηκε εσπευσμένα στα Επείγοντα περιστατικά.
Το αγόρι λάμβανε 12 διαφορετικά ολιστικά συμπληρώματα από φυσικοπαθητικό (ο εφαρμόζων τη φυσικοπαθητική, που υποστηρίζει ότι η φύση θεραπεύει τα πάντα) τα οποία υποτίθεται ότι βοηθούσαν στην αντιμετώπιση του αυτισμού του. 
Στα συμπληρώματα περιλαμβάνονταν η βιταμίνη D, το γάλα καμήλας, το ασήμι και τα άλατα μπάνιου Epsom. Το παιδί ανέπτυξε μια δυνητικά θανατηφόρα κατάσταση, αλλά ευτυχώς ανέκαμψε πλήρως τελικά.
Οι φυσικοπαθητικοί δεν είναι γιατροί αλλά ούτε και θεραπευτές – καθώς όπως υποστηρίζουν το σώμα γιατρεύεται μόνο του – χρησιμοποιούν τη βοήθεια του νερού, του ήλιου, του αέρα, της διατροφής, ενώ ορισμένες φορές προσφεύγουν στο βελονισμό, την ομοιοπαθητική, τη βοτανοθεραπεία και άλλες εναλλακτικές μεθόδους.
Οι γιατροί Catriona Boyd και Abdul Moodambail, γράφοντας στην επιθεώρησ British Medical Journal Case Reports, τόνισαν ότι χρειάστηκε να περάσουν αρκετές μέρες νοσηλείας μέχρις ότου η μητέρα του αναφέρει ότι το παιδί έπαιρνε τα ολιστικά συμπληρώματα, για αρκετούς μήνες. 
Οι γονείς ήταν «συντετριμμένοι που κάτι που είχαν δώσει στον γιο τους με καλή πρόθεση τον είχε κάνει τόσο άρρωστο».
«Η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα έντονη, επειδή το παιδί ανέπτυξε τοξικότητα βιταμίνης D, η οποία οδήγησε σε πολύ υψηλά επίπεδα ασβεστίου, κάνοντας το παιδί πολύ άρρωστο, καθώς είναι μια κατάσταση η οποία μπορεί ακόμη και να αποβεί μοιραία», είπε ο Δρ Moodambail.

Το αγόρι είχε υποφέρει από τα συμπτώματα για τρεις εβδομάδες, τα οποία περιελάμβαναν εμετό, απώλεια βάρους και υπερβολική δίψα. Είχε χάσει περίπου 3 κιλά σε τρεις εβδομάδες και ήταν πολύ αφυδατωμένο. Στο νοσοκομείο υποβλήθηκε σε υπερενυδάτωση και φαρμακευτική αγωγή για να μειωθεί το επίπεδο του ασβεστίου του και ανάρρωσε πλήρως μέσα σε δύο εβδομάδες.
Ο Δρ Moodambail είπε ότι οι γονείς ανέφεραν την εναλλακτική θεραπεία που ακολουθούσε το παιδί μόνο στο τέλος, αφού αρχικά δεν περνούσε από το μυαλό τους ότι ήταν η αιτία για τα συμπτώματα.

«Αυτό συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις και με άλλους ασθενείς. Συχνά οι γονείς πιστεύουν ότι αυτά τα συμπληρώματα είναι φυσικά, ασφαλή και δεν προκαλούν παρενέργειες, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια σε πολλές περιπτώσεις, όπως αυτή».
Ο γιατρός ανέφερε ότι έβλεπε συχνά γονείς να στρέφονται σε εναλλακτικές θεραπείες για τη θεραπεία παιδιών με μακροχρόνια παθήσεις.

«Η μέτρηση του σακχάρου ή η χορήγηση ινσουλίνης
σε κοινό χώρο ωθεί τα παιδιά στα ναρκωτικά»!

Εκπαιδευτικός: 
«η μέτρηση του σακχάρου ή η χορήγηση ινσουλίνης σε κοινό χώρο αποσπά την προσοχή των παιδιών και τα ωθεί στα ναρκωτικά»!
Ο διευθυντής του σχολείου τον/την δικαιολόγησε!!

Πόσο επικίνδυνα ηλίθιοι μπορεί να είναι;;
Ένα τραγικό περιστατικό ρατσιστικής συμπεριφοράς σε βάρος μαθήτριας σχολείου στη Βόρεια Ελλάδα κατήγγειλαν γονείς στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων–Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ).
Σύμφωνα με τους γονείς, εκπαιδευτικός λειτουργός εξανάγκασε μαθήτριά του να αποχωρήσει από τη σχολική αίθουσα προκειμένου να ελέγξει την τιμή του σακχάρου της και να λάβει την ενέσιμη ινσουλίνη.
Η δικαιολογία του εκπαιδευτικού ήταν ότι «η μέτρηση του σακχάρου ή η χορήγηση ινσουλίνης σε κοινό χώρο αποσπά την προσοχή των παιδιών και τα ωθεί στα ναρκωτικά»!

«Το σχολείο έχει την ευθύνη ως κοινωνικοποιητικός μηχανισμός να διδάσκει πρότυπα συμπεριφοράς, αξίες και κανόνες, να αίρει προκαταλήψεις και να προωθεί κοινωνικές αρετές και ευαισθησίες» σημειώνει σχετικά με το περιστατικό η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ.
Παράλληλα, αναφέρεται ότι τέτοιου τύπου συμπεριφορές που εκδηλώνονται σε σχολικό περιβάλλον υποθάλπουν και δύναται να τροφοδοτήσουν περιστατικά σχολικού εκφοβισμού, το λεγόμενο bullying.
«Θεωρούμε ότι οι συμπεριφορές που καταγγέλλονται ότι παρατηρήθηκαν στο συγκεκριμένο σχολείο δεν ήταν κοινωνικά ενδεδειγμένες και ευθυγραμμισμένες με τους σκοπούς που πρέπει να επιτελεί η σχολική μονάδα» αναφέρεται ακόμη στην καταγγελία του ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, ενώ τίθεται το ερώτημα εάν θα αντιμετωπιζόταν με αντίστοιχο τρόπο τυχόν λιποθυμικό, υπογλυκαιμικό ή υπεργλυκαιμικό, σοκ πάσχοντος μαθητή, συνέπεια της παράλειψης μέτρησης ή χορήγησης ινσουλίνης.

«Περιστατικά, όπως αυτό, θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι μεμονωμένα και δεν χαρακτηρίζουν το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Δεν παύουν όμως να είναι από κάθε άποψη απαράδεκτα και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ανάλογο τρόπο από τους υπεύθυνους» καταλήγει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων–Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη.