Σελίδες

Thursday, 28 May 2009

Σε υπόγεια κάνουν μάθημα τα παιδιά στο Ασβεστοχώρι

Στους δρόμους βγήκαν γονείς και μαθητές στο Ασβεστοχώρι, απαιτώντας να κάνουν μάθημα σε άνετες και φωτεινές αίθουσες. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικών Σχολείων Ασβεστοχωρίου, Γ. Γαρυφάλλου, μιλάει στο tvxs και καταγγέλλει ότι παρά τη διαρκή και επίμονη πίεση, κανείς δεν δείχνει το παραμικρό ενδιαφέρον να δώσει λύση στο σοβαρότατο πρόβλημα της σχολικής στέγης.
Οι μαθητές του λυκείου στο Φίλυρο κάνουν μάθημα στους χώρους του παλιού κοινοτικού καταστήματος. Στο Χορτιάτη το δημοτικό σχολείο χτίστηκε πριν από έναν χρόνο, αλλά ήδη ξεπεράστηκε και ετοιμάζονται προκάτ κατασκευές στην αυλή του.

Όπως αναφέρει ο Γ. Γαρυφάλλου, το γυμνάσιο και το λύκειο Ασβεστοχωρίου στεγάζει 19 τμήματα σε μικρούς, ακόμα και υπόγειους χώρους. Επίσης, έχουν καταργηθεί χημεία, εργαστήρια και ημιυπαίθριοι χώροι για να λειτουργήσουν ως τάξεις.

Κατά τον κ. Γαρυφάλλου, υπάρχουν ορατές λύσεις, όμως οι αρμόδιοι φορείς αδιαφορούν εδώ και οκτώ χρόνια για το γεγονός αυτό. Έτσι, το Συμβούλιο Γονέων αποφάσισε σε σχετική του συνέλευση ότι δεν υπάρχει άλλη λύση πέρα από τις διαρκείς κινητοποιήσεις. 
περισσότερα: TVXS
.

Τα σκολειά χτίστε

Με τη φλόγα που ψαίνει και που πλάθει,
με της καρδιάς τη φλόγα, με του Λόγου
τη δύναμη, ξεσκέπαστα, καθάρια,
και με τα χέρια, και με τα μαχαίρια,
τον τόπο πάρτε.

Κάτου σημάδια που έμπηξε το ψέμα!
Τα ταξίματα φέρτε στης Αλήθειας
της ιερής το βωμό και τα σφαχτάρια.
Στον τόπο απάνου όχι πολέμων κάστρα·
τα σκολειά χτίστε!

Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης, πoλύβοης, αρρωστιάρας
μακριά μακριά τ' ανήλιαγα σοκάκια,
τα σκολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ Ήλιος,
διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει,
ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας
το φεγγάρι.

Γιομίζοντάς τα να τα ζωντανεύουν
μαϊστράλια και βοριάδες και μελτέμια
με τους κελαϊδισμούς και με τους μόσκους·
κι ο δάσκαλος, ποιητής και τα βιβλία
να είναι σαν κρίνα.
................................................................
Κωστής Παλαμάς

No comments:

Post a Comment