Σελίδες

Thursday, 4 October 2012

Ο Έλληνας δάσκαλος, η Ελληνίδα Δασκάλα

Οφείλω να κάνω τις δουλειές τόσων πολλών ανθρώπων, αλλά είμαι πολύ περήφανος, γιατί έτσι μπορώ να ονομάζομαι ΔΑΣΚΑΛΟΣ

Επέλεξα να γίνω δασκάλα από τα 12 μου. Πρώτος μου μαθητής ο μικρότερος  αδερφός μου.
Είχα κάνει την αυλή του σπιτιού σχολείο και το καλύτερο δώρο που είχα πάρει ποτέ ήταν ένας πίνακας και κιμωλίες.
Μεγάλωσα και το «Θέλω να γίνω δασκάλα»μεγάλωνε ως θέλω κυριολεκτικά.»
«Δεν είναι εύκολο», μου έλεγε ο πατέρας μου «Δάσκαλος σημαίνει Αγάπη, υπομονή, να σαι παιδί ο ίδιος για πάντα με τα παιδιά. Και είναι μεγάλο βάρος. Έχεις να κάνεις με ψυχές....»
Και όμως εγώ το ΉΘΕΛΑ....
Ίσως αιτία είναι το ότι οι γονείς μου εργάζονταν σε Παιδόπολη  και μεγάλωσα βλέποντας  τους να τους λατρεύουν τα παιδιά για πολλούς λόγους αλλά και γιατί έβλεπα τι είχαν ανάγκη τα παιδιά αυτά και όταν μεγαλώσαμε συζητούσαμε πολλά για το  τι τους έλειπε .τι θα ήθελαν.... Δεν ξέρω.... Πιθανόν να ταν και αυτό η αιτία που ήθελα τόσο να διδάσκω….Το πάλεψα.
Ήξερα πως δεν θα χα καλές απολαβές πως θα πρέπει να γυρίσω την Ελλάδα μέχρι να διοριστώ, πως θα πρέπει συνεχώς να διαβάζω να ενημερώνομαι για να προλαβαίνω το μέλλον,να αφιερώνω ώρες στο σπίτι για προετοιμασία,να διαβάζω ό,τι μπορώ για να χω γνώσεις.
Μα το πιο σπουδαίο αγαπούσα τα παιδιά. Και έγινα δασκάλα. Πλέον δουλεύω σχεδόν 18 χρόνια Και όμως δεν το αλλάζω με τίποτα .... Μόνο μια μαύρη σκιά με πλακώνει πια.
Η αξιολόγηση και το που πάει η εκπαίδευση αλλά αυτό δεν αφορά αυτή την ανάρτηση.... Εγώ απλά θέλω να δείξω,να πω τι σημαίνει ΔΑΣΚΑΛΟΣ
-------------------------
6:30 το πρωί.. Χτυπάει το ξυπνητήρι,σηκώνεσαι κάνα τέταρτο αργότερα και φεύγεις για το σχολείο.
......................
η συνέχεια εδώ


Αλλεργίες και άσθμα στο σχολείο

Προετοιμασία για την αντιμετώπιση των αλλεργιών

Η περίοδος επιστροφής στο σχολείο είναι ένα διασκεδαστικό και ταυτόχρονα συναρπαστικό διάστημα για τους μαθητές και τους γονείς. Ωστόσο, τα παιδιά με αλλεργίες και άσθμα έχουν να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην τάξη – δυσφορία, που τα εμποδίζει να συγκεντρωθούν στα μαθήματά τους, συμπτώματα που μειώνουν την ικανότητά τους να συμμετάσχουν σε γυμναστικές εκδηλώσεις, ακόμη και απειλητικές αντιδράσεις σε τροφικές αλλεργίες ή τσιμπήματα.

Allergies and Asthma at School

Η συχνότητα των αλλεργιών και του άσθματος στα παιδιά
Σύμφωνα με διεθνείς στατιστικές, περισσότερα από 350.000 παιδιά κάτω των 18 ετών υποφέρουν από αλλεργίες και άσθμα. Αυτό σημαίνει πάνω από 500.000 χαμένες σχολικές ημέρες, χιλιάδες ευρώ σε ιατρικά έξοδα και χαμένες εργατοώρες για γονείς παιδιών με αλλεργίες. Γι’ αυτόν το λόγο είναι σημαντικό να υπάρχει ένα σχέδιο δράσης και πρόληψης των αλλεργιών και του άσθματος στα σχολεία.


Προετοιμασία για την αντιμετώπιση των αλλεργιών

Είναι πολύ σημαντικό οι μαθητές και οι οικογένειές τους να συνεργαστούν με τους δασκάλους, τους προπονητές και τις σχολικές νοσοκόμες.  
Παρακάτω αναφέρονται ορισμένες βασικές οδηγίες πρόληψης και αντιμετώπισης πιθανών αλλεργικών προβλημάτων που μπορεί να επηρεάσουν τους μαθητές.

Πριν αρχίσει το σχολείο, επιθεωρήστε τους σχολικούς χώρους για την αναγνώριση δυνητικών κινδύνων πρόκλησης αλλεργίας ή άσθματος στις τάξεις.

Οργανώστε συνάντηση με τους καθηγητές και τη σχολική νοσοκόμα για να συζητήσετε να προβλήματα αλλεργίας του παιδιού σας.

Ενθαρρύνετε το παιδί σας να παίρνει τα φάρμακά του όπως έχουν συνταγογραφηθεί.

Αν το παιδί σας είναι αλλεργικό σε ορισμένες τροφές,πληροφορήστε το προσωπικό του σχολικού κυλικείου και τους δασκάλους και προτείνετε εναλλακτικές τροφές.

Προετοιμάστε του το γεύμα από το σπίτι κάθε μέρα.

Βεβαιωθείτε ότι μία δόση ενέσιμης αδρεναλίνης είναι διαθέσιμη για το παιδί σας σε επείγουσες καταστάσεις και ότι οι καθηγητές και η νοσοκόμα γνωρίζουν πώς να τη χρησιμοποιήσουν.

Όλοι οι μαθητές με σοβαρή αλλεργία, που μπορεί να χρειαστεί να λάβουν ενέσιμη αδρεναλίνη σε συσκευή έτοιμη για χρήση, πρέπει να έχουν οδηγίες αντιμετώπισης αναφυλακτικής αντίδρασης.

Πληροφορήστε τους γυμναστές και προπονητές του σχολείου σχετικά με το άσθμα και τα προειδοποιητικά σημεία που θα μπορούσαν να προκαλέσουν άσθμα από την εξάσκηση.


Κοινά αλλεργιογόνα – Παράγοντες πρόκλησης που πρέπει να αποφευχθούν


Στην τάξη

Ακάρεα οικιακής σκόνης: Μικροσκοπικά ζωύφια που μεγαλώνουν σε χώρους με μεγάλη υγρασία και πολλή σκόνη. Τα εκκρίματα των ακάρεων είναι τα πιο συχνά αίτια χρόνιας αλλεργίας και συμπτωμάτων άσθματος. Ελέγχετε εάν το σχολείο είναι αρκετά ευάερο, ώστε να μειώνονται τα ακάρεα σκόνης.

Κιμωλία: Μια ερεθιστική ουσία που μπορεί να προκαλέσει ασθματική κρίση. Μαθητές με αλλεργία και άσθμα θα πρέπει να μένουν μακριά από τον πίνακα και τα σφουγγάρια και να... 

Η μικρή Μαρία «έφυγε» αλλά η καρδιά της χτυπάει ακόμα

Θεέ μου, δίνε δύναμη στους υπέροχους γονείς της...
.
από sarotiko
Η καρδιά της Μαρίας Ανδρεάκη, της μικρότερης δότριας οργάνων στην Ελλάδα, «χτυπάει» σήμερα στην Ιταλία. Το μικρό αγγελούδι, που κατέληξε στις 24 Σεπτεμβρίου μετά από μεγάλη μάχη ενάντια στον θάνατο, έκανε ένα τεράστιο δώρο ζωής  σε ένα άλλο κοριτσάκι, μόλις 17 μηνών. 

Η μικρή Μαρία «έφυγε» από την ζωή,
όμως η καρδιά της χτυπάει ακόμα...
Οι γονείς της, ο 33χρονος Κώστας Ανδρεάκης και η 29χρονη σύζυγος του, Νατάσα Ρέντα αποφάσισαν να πουν «ναι» στην δωρεά οργάνων της νεκρής κορούλας τους. 
Ήταν το πρώτο τους παιδί. Η Μαρία γεννήθηκε στις 11 Ιανουαρίου και το πρόβλημα της εμφανίστηκε μετά από πέντε μήνες.
«Όλα έως και το πρώτο πεντάμηνο πήγαιναν μια χαρά, το παιδί δεν εμφάνιζε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα υγείας. Μόνο βάρος δεν έβαζε, έφτασε ως και τα 7 κιλά, αλλά παραπάνω δεν έπαιρνε. Τότε ο γιατρός μας έστειλε για μια σειρά εξετάσεων, που δεν έδειξαν τίποτα. 
Στα τέλη Αυγούστου, στον έβδομο μήνα, το μωρό μας ταλαιπωρήθηκε από ίωση και γαστρεντερίτιδα. Το πήγαμε στο Παίδων Πεντέλης, όπου, συμπτωματικά... 

"Θλιβερή πρωτιά" της Ελλάδας στην παιδική φτώχεια

Το «αύριο» της χώρας μας είναι εγκλωβισμένο στις «συμπληγάδες» 
της παιδικής φτώχειας και της νεανικής ανεργίας. 
Στην πρόσφατα δημοσιευμένη Τριμηνιαία Επισκόπηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφορικά με την αγορά εργασίας και την κοινωνία, περιγράφεται με τα πιο "μελανά χρώματα" η οξύτητα της κοινωνικής κρίσης στην οποία έχει περιέλθει η Ευρώπη, με τη χώρα μας να καταλαμβάνει "θλιβερές πρωτιές".
Ένα στα τέσσερα Ελληνόπουλα
ζει με τον «εφιάλτη» ανέχειας.
Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης, τονίζοντας ότι σχεδόν ένα στα τέσσερα Ελληνόπουλα ζει με τον «εφιάλτη» ανέχειας.
Όπως επισημαίνει, στην Ελλάδα παρατηρείται  συρρίκνωση του διαθέσιμου ακαθάριστου εισοδήματος των νοικοκυρών, το οποίο φαίνεται να έχει μειωθεί κατά 15.7% κατά το διάστημα 2009 - 2011, και αφετέρου πρωτιά στα
ποσοστά παιδικής φτώχειας που ξεπερνούν πλέον το 20%.
Ο Ευρωπαϊκός Νότος βρίσκεται στο επίκεντρο μιας "δίνης" επώδυνων κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων σημειώνοντας τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας, ανεργίας των νέων και φτώχειας.

Είναι σαφές ότι η "ευρωπαϊκή οικογένεια" αποτελείται, πλέον, από κοινωνίες "πολλών ταχυτήτων" με αποκλίσεις τόσο στις ανάγκες, όσο και στα προβλήματα.

Σε αυτή την κατεύθυνση ο ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης κρούει τον "κώδωνα του κινδύνου" για μια ελληνική κοινωνία που φαίνεται να παραπαίει, φτάνοντας κυριολεκτικά "στο μη παρέκει".

Σε σχετική του δήλωσή του επισημαίνει: "Η
καταγεγραμμένη αύξηση της παιδικής φτώχειας στην Ευρώπη δεν υποδηλώνει μόνο την έκταση της ανθρωπιστικής κρίσης που διανύουμε αλλά και το γεγονός ότι η στείρα εμμονή στις πολιτικές ακραίας λιτότητας χωρίς την αντίστοιχη προστασία των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων μπορεί να οδηγήσει σε ανεπανόρθωτες κοινωνικές στρεβλώσεις.
Χιλιάδες Ελληνόπουλα αναδεικνύονται στα μεγαλύτερα θύματα αυτής της εκρηκτικής κοινωνικής κατάστασης
, καθώς εκτός από το δικαίωμα στο «παιχνίδι» και το «χαμόγελο» κινδυνεύουν να απολέσουν οριστικά και το δικαίωμα στη μόρφωση και την αξιοπρεπή διαβίωση.
Το «αύριο» της χώρας μας είναι εγκλωβισμένο στις «συμπληγάδες» της παιδικής φτώχειας και της νεανικής ανεργίας.

Η Ελληνική Κυβέρνηση έχει καθήκον και υποχρέωση να επαναδιαπραγματευθεί με όρους προόδου και ευημερίας το παρόν και το μέλλον του ελληνικού λαού, ενός λαού που σύμφωνα με όλες τις διεθνείς έρευνες – μετά του ΟΟΣΑ και της Κομισιόν- εργάζεται σκληρότερα από κάθε άλλον στην Ευρώπη".

πηγή: nooz