Σελίδες

Monday, 10 February 2020

Οι γονείς της Πεντέλης άνοιξαν μια μεγάλη αγκαλιά για τα ασυνόδευτα προσφυγάκια

Ο κόσμος αλλάζει όταν, αυτά που πιστεύουμε, αλλάζουν.
Και για να γίνει αυτό πρέπει "εμείς να γίνουμε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο
Μια μεγάλη αγκαλιά για τα ασυνόδευτα προσφυγάκια άνοιξαν οι Σύλλογοι Γονέων 
του Κρυσταλλείου Δημοτικού Πεντέλης, 
του 1ου Δημοτικού Μελισσίων, 
του Παιδικού Σταθμού Νέας Πεντέλης, 
του Γυμνασίου Πεντέλης, 
του 2ου Δημοτικού Πεντέλης 
και Γονείς από το 2ο Νηπιαγωγείο Πεντέλης. 
«Φέτος δεν την κόψαμε την πίτα. Την ενώσαμε! Δεν χώρισε ο καθένας το κομμάτι του! Αρκετά χωρίσαμε» 
είπαν και έκαναν πράξη την αλληλεγγύη, πραγματώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ουσία της ιδιότητας του γονιού.

Στη δομή φιλοξενίας στο πρώην ΑΤ Πεντέλης, «ενώσαμε μια μεγάλη αγκαλιά και καλωσορίσαμε τα ασυνόδευτα προσφυγάκια που φιλοξενούνται στη γειτονιά μας! Τους χαρίσαμε συμβολικά από ένα τετράδιο και μολύβι, επιτραπέζια παιχνίδια, μπάλες και προσπαθήσαμε να τους προσφέρουμε έστω ελάχιστα από αυτά που τόσο στερήθηκαν. 
Γονείς εθελοντές προσφέρθηκαν να τους κάνουν μαθήματα γλωσσών, υπολογιστών, κατασκευών. Τα προσκαλέσαμε να παρακολουθήσουν τα απογεύματα και τα Σάββατα, τις εξωσχολικές μας δραστηριότητες όπως σκάκι, κρουστά, ρομποτική - θα αρχίσουμε και κρίκετ!
»Τα είχαμε καλέσει άλλωστε το περασμένο Σάββατο, μαζί με τους δασκάλους τους και διασκεδάσαμε παίζοντας όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι, τι άλλο? ποδόσφαιρο μετά μουσικής, στο γηπεδάκι απέναντι από το Κρυστάλλειο. 
Αξιοποιήσαμε μάλιστα τον εξοπλισμό (τέρματα, μπάλες κλπ) που μας χάρισαν το Ίδρυμα της Barcelona, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και η Praksis από το περσινό πρόγραμμα FutbolNet που είχαμε την τιμή σαν Σύλλογος Γονέων να φιλοξενήσουμε (Για την ιστορία το ματς έληξε 5-1 με 2 γκολ - μάλλον οφσάιντ - του 5χρονου Αχιλλέα!)

»Τα παιδιά κι οι συνοδοί τους μας κέρασαν πορτοκαλάδες και μπισκότα και όλοι μαζί "ενώσαμε" και ...εξαφανίσαμε μια πίτα 2 κιλών! Μάλλον χρειαζόταν μεγαλύτερη...

»Υποσχεθήκαμε στους εαυτούς μας να βάλουμε το λιθαράκι που μας αναλογεί στο να κάνουμε το σχολειό, την πόλη, τον κόσμο μας πιο φιλόξενο για αυτά τα παιδιά. Χωρίς φωνές, χωρίς εντάσεις...

»Άλλωστε, ο κόσμος δεν αλλάζει όταν φωνάζουμε αυτά που πιστεύουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε.

Ο κόσμος αλλάζει όταν, αυτά που πιστεύουμε, αλλάζουν.
Και για να γίνει αυτό πρέπει "εμείς να γίνουμε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο”».

tvxs
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Πώς θα κάνετε το παιδί σας πιο συνεργάσιμο

Για ένα παιδί που τώρα μαθαίνει να ελέγχει τα συναισθήματα και τις ορμές του, είναι πολύ δύσκολο τόσο να αντιληφθεί την έννοια της συνεργασίας, όσο και να την εφαρμόσει στην πράξη.
H πειθαρχεία αρχίζει να θυμίζει λέξη που προέρχεται από ταινία επιστημονικής φαντασίας, αφού και οι δύο (εσύ και το παιδάκι σου) ξέρετε ότι δε θα τα βρείτε. Το πιο πιθανό είναι να υπάρχει ένταση και κλάμα.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να γίνει πιο συνεργάσιμο το παιδί σας:
– Αρχικά, πρέπει να δεχτείς ότι πάντα το παιδί θα έχει την τάση να μην ακούει. Οπότε, τι καλύτερο από το να προσαρμόσεις τις απαιτήσεις σου σε ρεαλιστικά επίπεδα και αν, για παράδειγμα, θες να συνεργαστείτε σε πέντε θέματα, να ξεκινήσεις λέγοντας του μόνο τα δύο; Αν δεχτεί αυτά, άφησε λίγο τις ώρες να περάσουν και επανέφερε και τα υπόλοιπα στη συζήτηση.
– Μην υποχωρήσεις εύκολα. Ένας λόγος που επαναστατεί είναι γιατί βαθιά μέσα του γνωρίζει ότι η μητρική αγάπη θα σε κάνει να υποχωρήσεις και να αναθεωρήσεις τις απαιτήσεις σου. Όσο δύσκολο και αν είναι (γιατί είναι το παιδάκι σου και αυτό δεν αλλάζει), μείνε πιστή σε αυτά που ζητάς και στο τέλος μόνο χαμένη δε θα βγεις.
– Πες του ότι είναι επείγον (και ας μην είναι). Ξέρω του λες ένα μικρό ψέμα και αυτό δεν είναι καθόλου σωστό, όμως έτσι θα το παρακινήσεις να αναλάβει δράση πολύ ευκολότερα. Θα αισθανθεί ότι πρέπει να αποφασίσει σύντομα και, κατά πάσα πιθανότητα, θα συμφωνήσει.
– Δώσε του επιλογές και όχι εντολές. Παίξε με τον τόνο και το χρώμα της φωνής σου. Παιδάκι είναι και όπως κάθε άνθρωπος στην ηλικία του έτσι και εκείνο δε θέλει να αισθάνεται ότι του κουνάς το δάχτυλο (χωρίς να έχει κάνει κάτι). Για παράδειγμα, αντί του «Μπες στο αυτοκίνητο τώρα» μπορείς να πεις «Αγάπη μου, μήπως να μπεις στο αυτοκίνητο, για να κάνουμε τη βόλτα μας;».
– Παίξτε ή ακόμα καλύτερα πέρασε το μήνυμα που θες μέσα από το παιχνίδι. Σε αυτό το tip υπάρχουν δύο τρόποι εφαρμογής. Από τη μία, όταν παίζετε μαζί, δείξε του ότι, παρά το γεγονός ότι είστε «αντίπαλοι», σε κάποια σημεία πρέπει να συνεργαστείτε (αν είστε πολλά άτομα, απλά μπείτε στην ίδια ομάδα). Από την άλλη, ζήτησε του αυτό που θες με έναν πιο παιχνιδιάρικο τρόπο. Αποκλείεται να αρνηθεί.
– Ώθησε το σε ομαδικές δραστηριότητες. Εκεί η συνεργασία δεν είναι επιλογή, αλλά υποχρέωση για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Και φυσικά, μόλις μάθει τα καλά της συνεργασίας, δε θα περιορίσει την αρετή αυτή μόνο στις εξωσχολικές του δραστηριότητες.
– Μην είσαι υπερβολική στην τιμωρία. Σίγουρα, η αρχή θα είναι δύσκολη. Άλλωστε, κάθε αρχή δεν είναι; Δε χρειάζεται, όμως, να το τιμωρήσεις κλείνοντας το στο δωμάτιο του. Να είσαι σίγουρη ότι το αποτέλεσμα θα είναι το αντίθετο από αυτό που θες.

Πηγή: govastileto.grmother.gr

«Φύγε μικρόβιο, εξαφανίσου»

Κατεχόμενα: Μητέρες “επιτέθηκαν” σε παιδί κινεζικής καταγωγής
«Φύγε μικρόβιο, εξαφανίσου»
«Φύγε μικρόβιο, εξαφανίσου», φέρονται να είπαν τέσσερις γυναίκες, μητέρες, μπροστά από δημοτικό σχολείο στην Κερύνεια, σε παιδί – μαθητή του σχολείου, κινεζικής καταγωγής, την ημέρα που πήγαν να πάρουν τους ελέγχους.  
Η ιστορία βγήκε στο φως της δημοσιότητας μέσω καταγγελίας ενός Τ/κ εκπαιδευτικού σε μουσικό σχολείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και αναπαράχθηκε από τα τ/κ ηλεκτρονικά κυρίως ΜΜΕ, αλλά και στα ίδια τα ΜΚΔ. 
Σύμφωνα με την ανάρτηση του Τουργκάι Χιλμί, πρόκειται για παιδί 8 χρονών κινεζικής καταγωγής που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κερύνεια. Οι τέσσερις μητέρες βρισκόταν εκεί για να πάρουν τα δελτία επίδοσης των δικών τους παιδιών, που είναι μαθητές στο εν λόγω σχολείο.
  Ο Χιλμί έγραψε πως ο μικρός στεναχωρήθηκε τόσο πολύ που δεν πήγε καν να πάρει τον έλεγχό του. Διερωτήθηκε δε, καταδικάζοντας τη συμπεριφορά των τεσσάρων γυναικών, εάν η διεύθυνση εκείνου του σχολείου θα κάνει κάτι για τις ρατσίστριες μητέρες – όπως αναφέρει – ή το «τμήμα κοινωνικής ευημερίας» θα κάνει κάποιο βήμα.  
Δεν αναφέρεται το όνομα του σχολείου, ούτε και το όνομα του παιδιού. Να σημειωθεί ότι τα δημοτικά σχολεία στην τ/κ κοινότητα παίρνουν ελέγχους τέλος Ιανουαρίου και κάνουν διακοπές για 15 περίπου μέρες (mid term).

ΚΥΠΕ
offsite.com.cy
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι