Σελίδες

Thursday, 18 June 2020

Γερμανία: Έδιναν παιδιά σε παιδόφιλους για 30 χρόνια

Αρρωστημένο "πείραμα" , που παραπέμπτει σε πρακτικές των Ναζί
Το "Kentler Project" στο Δυτικό Βερολίνο τοποθετούσε στο ίδιο σπίτι άστεγα παιδιά με άνδρες που είχαν καταδικαστεί για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων.
Berlin authorities placed children with pedophiles for 30 years

Ξεκινώντας τη δεκαετία του 1970 ο καθηγητής ψυχολογίας Χέλμουτ Κέντλερ πραγματοποίησε το «πείραμά» του.

Τα άστεγα παιδιά στο Δυτικό Βερολίνο τοποθετήθηκαν σκόπιμα με παιδεραστές στο ίδιο σπίτι, καθώς ο Κέντλερ υποστήριζε ότι αυτοί οι άντρες θα γίνονταν ιδιαίτερα στοργικοί θετοί γονείς.
Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Χιλντεσχάιμ διαπίστωσε ότι οι αρχές στο Βερολίνο δέχτηκαν αυτήν την «πρακτική» για σχεδόν 30 χρόνια. Οι ανάδοχοι παιδεραστές μάλιστα λάμβαναν τακτικό επίδομα φροντίδας.
Σύμφωνα με το dw.com ο Χέλμουτ Κέντλερ (1928-2008) κατείχε ηγετική θέση στο Κέντρο Εκπαιδευτικών Ερευνών του Βερολίνου.
Ήταν πεπεισμένος ότι η σεξουαλική επαφή μεταξύ ενηλίκων και παιδιών ήταν ακίνδυνη.

Οι υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας του Βερολίνου και η κυβερνητική Γερουσία είτε έκαναν τα στραβά μάτια είτε ενέκριναν τις «συγκατοικήσεις».

Πριν από αρκετά χρόνια, δύο από τα θύματα αποφάσισαν να μιλήσουν δημόσια και να πουν την ιστορία τους.

Έκτοτε οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Χίλντεσχαιμ ξεκίνησαν να μελετούν έναν τεράστιο όγκο αρχείων και προχώρησαν σε συνεντεύξεις.
Ανακάλυψαν ένα «δίκτυο διαφόρων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων», το κρατικό Γραφείο Πρόνοιας για τους Νέους και τη Γερουσία του Βερολίνου, όπου η παιδεραστία έγινε αποδεκτή, υποστηρίχθηκε, υπερασπίστηκε.

news247
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Τί Παιδεία ΔΕΝ θέλουμε !

Πρώτα καταργούνται τα καλλιτεχνικά μαθήματα, μετά δαψεύδεται από τα Ελληνικά Hoaxes Και μένουμε με την απορία, τί παιδεία θα έχουμε;
Για να μη μείνετε με την απορία, έχουμε την απάντηση δια στόματος πρωθυπουργού

Ο , μιλώντας το απόγευμα της Δευτέρας στην Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ, τόνισε ότι είναι έτοιμο και ένα «πολύ σημαντικό νομοσχέδιο που θα συνδέει την εκπαίδευση με την αγορά εργασίας», σημειώνοντας ότι «καθιερώνεται ένα εθνικό σύστημα και κατάρτισης, με πρότυπα επαγγελματικά λύκεια, πειραματικά ΙΕΚ και επαγγελματικές σχολές, σε συνεννόηση με τον ιδιωτικό τομέα και με τοπικό και περιφερειακό χαρακτήρα, όπου είναι απαραίτητο.

Προανήγγειλε ότι θα αναβαθμιστούν ειδικά οι επαγγελματικές σχολές στην Κοζάνη και στην Αρκαδία και σε μία από αυτές θα ιδρυθεί τμήμα Green Job School με ειδικότητες σχετικά με τα επαγγέλματα της πράσινης οικονομίας.
Το ειδικό για την επαγγελματική εκπαίδευση
Κατά την συζήτηση που είχε στη συνέχεια με τον πρόεδρο του ΣΕΒ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ειδικό νομοσχέδιο για την που θα έρθει μέσα στους επόμενους δύο μήνες.
«Δεν ήθελα να το ενσωματώσω στο νομοσχέδιο για τα σχολεία γιατί αποδίδω εξαιρετικά μεγάλη σημασία στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αναδιατάξουμε όλη την έννοια της επαγγελματικής εκπαίδευσης στη χώρα μας», τόνισε και αναφέρθηκε στην διαρκή κατάρτιση, σημειώνοντας: “Η δυνατότητα που μας δίνει σήμερα η τεχνολογία και το απέδειξε πολύ καλά η κρίση του κορονοϊού από την καλή και από την κακή πλευρά μερικές φορές. Κι εμείς πήραμε κάποια μαθήματα για το τι σημαίνει ουσιαστική κατάρτιση σήμερα εξ αποστάσεως. Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι θα υπάρχουν σημαντικότατοι ευρωπαϊκοί πόροι διαθέσιμοι. Αλλά η κατάρτιση πρέπει να γίνει με σωστούς όρους με τη συμμετοχή της ιδιωτικής οικονομίας, με τις επιχειρήσεις να μας υποδεικνύουν πού είναι οι ανάγκες τους, με την πιστοποίηση να είναι απλή και να παρέχεται εύκολα από πιστοποιημένους με τη σειρά τους φορείς. Άρα εκεί έχουμε να κάνουμε πάρα πολλά», πρόσθεσε σύμφωνα με το Αθήνα 9.84.
Υπογράμμισε εξάλλου ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι «να απελευθερώσουμε τα δημόσια , τα οποία έχουν πολλές εστίες δημιουργικότητας, να συνεργαστούν περισσότερο με τον ιδιωτικό τομέα. “Να σας ενθαρρύνουμε να επενδύσετε και εσείς στα Πανεπιστήμια με περισσότερα προγράμματα συνεργασίας, με περισσότερες δωρεές ίσως για τη δημιουργία ειδικών εδρών σε αντικείμενα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα, τα οποία θα είναι προς όφελος όμως και του δημόσιου πανεπιστημίου και βέβαια για να καταλήξουμε και στα πιο μικρά παιδιά», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε στην θεσμοθέτηση του μαθήματος της επιχειρηματικότητας στα και τόνισε ότι «έχει γίνει καταπληκτική δουλειά από φορείς με τους οποίους- όπως είπε- συνεργαζόμαστε και εμείς, συνεργάζεστε και εσείς, για το τι σημαίνει να διδάσκουμε επιχειρηματικότητα στα παιδιά».
«Εμείς κάνουμε το δικό μας κομμάτι και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε γιατί το να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις είναι πάνω από όλα να στηρίξουμε τον κόσμο της εργασίας. Και πιστεύω ότι και η υγιής ελληνική επιχειρηματικότητα μέσα από αυτή τη ματιά θα αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση», κατέληξε ο πρωθυπουργός.

Διαβάστε περισσότερα: Μητσοτάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση - iPaidia.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Καταργούνται τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα στο Λύκειο / Η Νέα Ζηλανδία δίνει 4 εκ. δολάρια σε καλλιτεχνικά μαθήματα για να «φτιάξει» δημιουργικούς πολίτες

Έτσι είμαστε εμείς. 
Πρωτοπόροι στην βλακεία της οπισθοδρόμησης...
🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵
Καταργούνται Καλλιτεχνικά και Μουσική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Έντονες αντιδράσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα

Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα -και όχι μόνο- η πρόταση του υπουργείου Παιδείας για κατάργηση των Καλλιτεχνικών μαθημάτων στις τάξεις του Λυκείου

Μετά την κατάργηση της Κοινωνιολογίας, την υποτίμηση των μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών και τη μείωση ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας το υπουργείο τα «βάζει» με τα Καλλιτεχνικά.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που ίσχυε μέχρι τώρα, διδάσκονταν στο Λύκειο τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα: Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Ιστορία Τέχνης, ενώ στο Γυμνάσιο διδασκόταν το μάθημα των Καλλιτεχνικών σε όλες τις τάξεις. 

Στη νέα πρόταση του υπουργείου Παιδείας, αφαιρείται το μάθημα επιλογής της Α' Λυκείου της Καλλιτεχνικής παιδείας, και το μάθημα κατεύθυνσης του Ελεύθερου η Γραμμικού σχεδίου στην Γ' Λυκείου. Συνολικά δε, η καλλιτεχνική παιδεία, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περιορίζεται. 
-------------
η συνέχεια στο 
Παιδείας Απάνθισμα

-------------
Η Νέα Ζηλανδία δίνει 4 εκ. δολάρια σε καλλιτεχνικά μαθήματα για να «φτιάξει» δημιουργικούς πολίτες


Και προσλαμβάνει 300 καθηγητές για ζωγραφική, μουσική και θέατρο σε σχολεία της χώρας.

Στη Νέα Ζηλανδία η κυβέρνηση μόλις ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει επιπλέον 4 εκατομμύρια δολάρια στην προώθηση και την πιο αποτελεσματική λειτουργία των καλλιτεχνικών μαθημάτων σε όλα τα σχολεία της χώρας - μία απόφαση της πρωθυπουργού Jacinda Adern, η οποία δήλωσε ότι με αυτή την κίνηση θέλει να εξασφαλίσει μόνιμη εργασία σε 300 καλλιτέχνες.

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να φέρει σε επαφή έμπειρους, ενεργούς καλλιτέχνες με μαθητές προκειμένου να διδάξει στους τελευταίους νέους τρόπους για εκφράσουν τον εαυτό τους δημιουργικά δια μέσου της τέχνης, του χορού, του θεάτρου και της μουσικής.

Ο υπουργός Παιδείας, Chris Hipkins, σχολίασε πως «Τα νέα, δημιουργικά μαθήματα στα σχολεία έχουν σαν στόχο να ωθήσουν τους μαθητές σε έναν πιο ουσιαστικό τρόπο ζωής, στην καλύτερη μεταξύ τους επικοινωνία και την συνεργασία, στη δημιουργική σκέψη και, γιατί όχι, να τους ξυπνήσει το ενδιαφέρον προς μία καριέρα στον χώρο των τεχνών».
----------------
Υπολογίζεται ότι περίπου 2023 μαθητές θα ωφεληθούν από το νέο πρόγραμμα, πράγμα που σημαίνει πως η Νέα Ζηλανδία επενδύει έξτρα 2.000 δολάρια για την καλλιτεχνική υποδομή κάθε μαθητή ξεχωριστά
---------------
η συνέχεια εδώ
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Γιατί το κάθε παιδί πρέπει να έχει το δικό του προσωπικό χώρο;

Πολλά παιδιά μπορεί να μην έχουν τον δικό τους προσωπικό χώρο στο σπίτι και αυτό προκαλεί μεγαλύτερες εντάσεις από όσο θα έπρεπε.
Τις περισσότερες φορές τα παιδιά τσακώνονται είτε γιατί αισθάνονται ότι τα αδέλφια τους εισβάλλουν στον προσωπικό τους χώρο ή ότι αγγίζουν πράγματα που ανήκουν σε εκείνα χωρίς την άδειά τους.
Το να δημιουργήσετε ωστόσο έναν προσωπικό χώρο για κάθε παιδί, εξηγεί η ψυχολόγος Sarah Ockwell Smith στο βιβλίο της «Δεν θέλουν τιμωρία, αγάπη θέλουν», είναι ένα μόνο μέρος της όλης διαχείρισης. 
Το επόμενο βήμα είναι να διδάξετε στα παιδιά σας να σέβονται τον χώρο του άλλου. Ενθαρρύνετέ τα να χτυπούν την πόρτα και να ζητούν άδεια για να μπουν στο δωμάτιο κάποιου άλλου.
Επίσης, η ίση αντιμετώπιση παιδιών είναι πολύ σημαντική αν θέλουμε να προωθήσουμε τη συνεργασία ανάμεσά τους. 
Μπορείτε να ενισχύσετε τις δεξιότητές τους στη συνεργασία επενδύοντας σε κάποια παιχνίδια – συνήθως επιτραπέζια – όπου τα παιδιά συνεργάζονται για να νικήσουν και δεν υπάρχουν μεμονωμένοι νικητές ή ηττημένοι.

Τέλος, καλό είναι να ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να εμπλέκονται σε όσον το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες μαζί σαν ομάδα, όπως να φτιάξουν ένα κουίζ για να το απαντήσετε εσείς ή να τακτοποιήσουν το δωμάτιό τους.

govastileto.gr