Θέλουν να τα συνηθίσουν να τρώνε ζωύφια.
Η λεγόμενη καμπάνια «Taste Mission Adventurous Proteins» αναπτύχθηκε από την ομάδα Dutch Food Week και το Wageningen University & Research(WUR).
Ο δηλωμένος στόχος της εκστρατείας για την κατανάλωση ζωύφιων είναι να επιφέρει «αλλαγές συμπεριφοράς» στα παιδιά για να αγκαλιάσουν το «αειφόρο φαγητό».
Το παρακάτω βίντεο από το RTV Oost δείχνει έναν Ολλανδό πολιτικό να καταναλώνει γεύμα με «σκουλήκια αλευριού, σκουλήκια λούπινου και άλλα έντομα» και να παροτρύνει 10χρονους και 12χρονους μαθητές στο Zwolle που δείχνουν απροθυμία, να κάνουν το ίδιο.
Μετά από έναν πρώτο δισταγμό, οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Octopus στο Zwolle τα βάζουν προσεκτικά στο στόμα τους αλευροσκώληκες και καθώς οι γευστικοί κάλυκες αρχίζουν να δουλεύουν για το άγνωστο φαγητό, μερικά πρόσωπα αλλάζουν έκφραση: «έχει γεύση σαν ξηρούς καρπούς», λένε.
Η λεγόμενη καμπάνια «Taste Mission Adventurous Proteins» αναπτύχθηκε από την ομάδα Dutch Food Week και το Wageningen University & Research(WUR).
Ο δηλωμένος στόχος της εκστρατείας για την κατανάλωση ζωύφιων είναι να επιφέρει «αλλαγές συμπεριφοράς» στα παιδιά για να αγκαλιάσουν το «αειφόρο φαγητό».
Το παρακάτω βίντεο από το RTV Oost δείχνει έναν Ολλανδό πολιτικό να καταναλώνει γεύμα με «σκουλήκια αλευριού, σκουλήκια λούπινου και άλλα έντομα» και να παροτρύνει 10χρονους και 12χρονους μαθητές στο Zwolle που δείχνουν απροθυμία, να κάνουν το ίδιο.
Μετά από έναν πρώτο δισταγμό, οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Octopus στο Zwolle τα βάζουν προσεκτικά στο στόμα τους αλευροσκώληκες και καθώς οι γευστικοί κάλυκες αρχίζουν να δουλεύουν για το άγνωστο φαγητό, μερικά πρόσωπα αλλάζουν έκφραση: «έχει γεύση σαν ξηρούς καρπούς», λένε.
Τα παιδιά του σχολείου εκτέθηκαν σε μια νέα διατροφική εμπειρία που αποτελεί τμήμα ενός πακέτου διδασκαλίας σχετικά με την υγιεινή και βιώσιμη διατροφή.Ορισμένες άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη εισαγάγει έντομα στο μενού των μαθητών των σχολείων τους.
...........
περισσότερα εδώ
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι