Monday, 17 October 2022

Σε 100 σχολεία στην Ολλανδία σερβίρουν στα παιδιά σκουλήκια και έντομα. 😵

Θέλουν να τα συνηθίσουν να τρώνε ζωύφια.
    Η λεγόμενη καμπάνια «Taste Mission Adventurous Proteins» αναπτύχθηκε από την ομάδα Dutch Food Week και το Wageningen University & Research(WUR).
    Ο δηλωμένος στόχος της εκστρατείας για την κατανάλωση ζωύφιων είναι να επιφέρει «αλλαγές συμπεριφοράς» στα παιδιά για να αγκαλιάσουν το «αειφόρο φαγητό».
    Το παρακάτω βίντεο από το RTV Oost δείχνει έναν Ολλανδό πολιτικό να καταναλώνει γεύμα με «σκουλήκια αλευριού, σκουλήκια λούπινου και άλλα έντομα» και να παροτρύνει 10χρονους και 12χρονους μαθητές στο Zwolle που δείχνουν απροθυμία, να κάνουν το ίδιο.
    Μετά από έναν πρώτο δισταγμό, οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Octopus στο Zwolle τα βάζουν προσεκτικά στο στόμα τους αλευροσκώληκες και καθώς οι γευστικοί κάλυκες αρχίζουν να δουλεύουν για το άγνωστο φαγητό, μερικά πρόσωπα αλλάζουν έκφραση: «έχει γεύση σαν ξηρούς καρπούς», λένε.
Τα παιδιά του σχολείου εκτέθηκαν σε μια νέα διατροφική εμπειρία που αποτελεί τμήμα ενός πακέτου διδασκαλίας σχετικά με την υγιεινή και βιώσιμη διατροφή.
Ορισμένες άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη εισαγάγει έντομα στο μενού των μαθητών των σχολείων τους.
...........
περισσότερα εδώ
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Όχι! Δεν μπορεί να γράψει καλύτερα, έχει δυσλεξία!

Μία φωτογραφία έγινε viral πριν λίγες μέρες, με το σχόλιο μίας δασκάλας για τα γράμματα του μαθητή της, να πληγώνουν το παιδί, αφού το παιδί έχει δυσλεξία
Παιδαγωγός απαντά στην δασκάλα με ένα μήνυμα που σπάει κόκαλα:
«Όχι κυρία δασκάλα. Δεν μπορεί. Πολύ σωστά σου απάντησε. Γιατί ακόμα και το να καθίσει να συγκεντρωθεί να κάνει την Αντιγραφή για αυτό το παιδί είναι μια μάχη.
Μάχη με τη δυσλεξία που έχει, με την έλλειψη συγκέντρωσης και γιατί δυστυχώς, όταν έπρεπε κανείς δεν το βοήθησε να μάθει να κρατάει σωστά το μολύβι και να μην κουράζεται και πονάει. Και σήμερα μου πήρε μισή ώρα να τον πείσω να κάνει αντιγραφή γιατί ματαίωσες την χθεσινή προσπάθεια του.»

    Η δυσλεξία είναι ένα κοινό μαθησιακό πρόβλημα που βασανίζει γενιές και γενιές. Οι παλιότερες γενιές εκπαιδευτικών όμως, εξαιτίας της έλλειψης ενημέρωσης, δεν γνώριζαν για το ΔΕΠΥ, την δυσλεξία και άλλες μαθησιακές δυσκολίες.
    Αυτό σημαίνει ότι συχνά τιμωρούσαν και πίεζαν τα παιδιά που δεν ήταν ήσυχα ή που έκαναν "άσχημα γράμματα", αφού λανθασμένα πίστευαν ότι το παιδί αν θέλει μπορεί. 
    Στην πραγματικότητα όμως το κάθε παιδί έχει τις δικές του δυνατότητες κι εμείς πρέπει πάντα να σεβόμαστε και να εκμεταλλευόμαστε προς όφελός του τις δυνατότητες αυτές.
..........
η συνέχεια εδώ
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki