Σελίδες

Friday, 22 May 2009

Ο αγώνας για νερό: Αν είναι δυνατόν!!

Αγαπημένο μου χαμομηλάκι,

Είδα χθες μία διαφήμιση στην τηλεόραση που προωθούσε ένα νέο χρωματιστό μεταλλικό νερό (ναι νερό, ακόμα κι' αυτό!!!) για παιδάκια! 
Τα συμπεράσματα δικά σας γιατί εγώ ειλικρινά εξαγριώθηκα και καλύτερα να μην γράψω τις σκέψεις μου!
Λίγες σκέψεις από το χαμομηλάκι:
Αντί νߴ ασχοληθούν μߴ αυτό,

Ο αγώνας για νερό

Αν και ο Ο.Η.Ε έχει κατατάξει την πρόσβαση σε πόσιμο νερό σαν αδιάσπαστο μέρος των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κάθε 15 δευτερόλεπτα πεθαίνει ένα παιδί, εξαιτίας της έλλειψης καθαρού νερού και των απάνθρωπων συνθηκών υγιεινής. Με βάση την τελευταία αναφορά του διεθνή οργανισμού κατά της διαφθοράς, Transparency International, το άρθρο αυτό σχολιάζει τα συμπεράσματα της αναφοράς, τονίζοντας την αναγκαιότητα της υπεύθυνης διαχείρισης και κατανάλωσης των υδάτινων πόρων. 

το μόνο που τους νοιάζει είναι 
η άπατη τσέπη τους....

Τρελλά φράγκα 
και από το νεράκι του Θεού...

https://tinyurl.com/water-right 

3 comments:

  1. Εντάξει, μπορεί να δείχνει παράξενο αρχικά, μπορεί να ξενίζει σαν άκουσμα και ακόμα περισσότερο σαν εικόνα αλλά αν το δει κανείς προσεκτικότερα, μάλλον δεν είναι και τραγικό.

    Το λέω γιατί προφανώς και το χρώμα ή καλύτερα η απόχρωση στο νερό θα προκύπτει με την προσθήκη κάποιου αποδεδειγμένα ακίνδυνου συστατικού, πιθανότατα και κάποιας φυσικής χρωστικής.

    Τέτοιες, καταναλώνουμε όλοι μας και ακόμα περισσότερο τα παιδιά, μάλλον σε καθημερινή βάση και ενδεχομένως και σε μεγάλες ποσότητες, δίχως να υπάρχει κίνδυνος από αυτό.

    Όσο αφορά τους λόγους που προέκυψε μια τέτοια "ιδέα", έχουν να κάνουν στη βάση τους, με το ότι, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται σε κάποιους, αρκετά παιδιά "αρνούνται" πια να πιουν όσο νερό κανονικά χρειάζονται στην καθημερινότητα τους!
    Οι πιθανότεροι λόγοι είναι ότι τα παιδιά έχουν "εθιστεί" πια στις σχετικά έντονες γεύσεις και χρώματα των τροφών τους με την υπερκατανάλωση που τα ωθούμε καθημερινά σε αυτά και έχουν αρχίσει να αποφεύγουν τις πιο "απλές" γευστικά και χρωματικά τροφές.

    Προκειμένου λοιπόν να κινδυνεύουν με άλλου είδους ουσιαστικά προβλήματα, χρησιμοποιήθηκε το "χρώμα" στο απλό νερό, σαν επιπλέον δέλεαρ.

    ReplyDelete
  2. Η σαν μιά ακόμα διαστροφή του Μάρκετινγκ...

    ReplyDelete
  3. @ ellinida:
    Μπορείς να αιτιολογήσεις με αντικειμενικά και σωστά επιχειρήματα τον όρο "διαστροφή" για αυτό που λες;
    Ρωτώ γιατί θεωρώ ότι έχω αφήσει ήδη σαφείς λόγους δημιουργίας τέτοιων παρασκευασμάτων.
    Όχι ότι δε μεσολαβεί και το μάρκετινγ. Σαφώς και μεσολαβεί αλλά μετά την ύπαρξη της ανάγκης απο τους καταναλωτές, της τεχνολογικής δυνατότητας και τον όποιο ανταγωνισμό ακόμα και μεταγενέστερο.
    Μήπως το μάρκετινγ δε μεσολαβεί σε οτιδήποτε κι αν πουλιέται και προβάλετε με κάποιους τρόπους και κάποια οικονομικά οφέλη; Μα σε οτιδήποτε λέμε, ακόμα και είδη 1ης ανάγκης και κατοχυρωμένα στη συνείδηση του κόσμου, πολλά χρόνια τώρα;
    Πού ακριβώς βλέπεις "μεμπτό" στη συγκεκριμένη ειδικά περίπτωση;
    Πώς προκύπτει η αξιοσημείωτη "εξαίρεση";

    ReplyDelete