Σελίδες

Wednesday, 10 January 2018

H&M: Συγγνώμη για το παιδί και τη "μαϊμού"
Apologizes for “Coolest monkey in the jungle.”



Σε συγγνώμη υποχρεώθηκε η διάσημη εταιρεία ρούχων H&M, καθώς χρησιμοποίησε ένα μαύρο παιδί για να διαφημίσει παιδικό φούτερ με το λογότυπο: «Η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα».

Όπως ήταν αναμενόμενο, ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων, καθώς η επιλογή του αγοριού και το σλόγκαν θεωρήθηκαν άκρως ρατσιστικά, αναγκάζοντας την εταιρεία να ζητήσει πάραυτα συγγνώμη: 
«Ζητάμε συγνώμη που τραβήχτηκε η φωτογραφία και μετανιώνουμε για την παρουσίαση της. Γι’ αυτό όχι μόνο αποσύραμε τη φωτογραφία, αλλά και το φούτερ παγκοσμίως» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η αντιπαράθεση προκλήθηκε σε ευαίσθητη χρονική περίοδο για την H&M. 
Οι μετοχές της κατέγραψαν πτώση πάνω από 30% πέρυσι, εν μέσω απογοητευτικών στοιχείων πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα και τους αναλυτές να συμβουλεύουν τους πελάτες τους να πουλήσουν τις μετοχές τους.

No comments:

Post a Comment