Σε συγγνώμη υποχρεώθηκε η διάσημη εταιρεία ρούχων H&M, καθώς χρησιμοποίησε ένα μαύρο παιδί για να διαφημίσει παιδικό φούτερ με το λογότυπο: «Η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα».
Όπως ήταν αναμενόμενο, ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων, καθώς η επιλογή του αγοριού και το σλόγκαν θεωρήθηκαν άκρως ρατσιστικά, αναγκάζοντας την εταιρεία να ζητήσει πάραυτα συγγνώμη:
«Ζητάμε συγνώμη που τραβήχτηκε η φωτογραφία και μετανιώνουμε για την παρουσίαση της. Γι’ αυτό όχι μόνο αποσύραμε τη φωτογραφία, αλλά και το φούτερ παγκοσμίως» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
«Ζητάμε συγνώμη που τραβήχτηκε η φωτογραφία και μετανιώνουμε για την παρουσίαση της. Γι’ αυτό όχι μόνο αποσύραμε τη φωτογραφία, αλλά και το φούτερ παγκοσμίως» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η αντιπαράθεση προκλήθηκε σε ευαίσθητη χρονική περίοδο για την H&M.
Οι μετοχές της κατέγραψαν πτώση πάνω από 30% πέρυσι, εν μέσω απογοητευτικών στοιχείων πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα και τους αναλυτές να συμβουλεύουν τους πελάτες τους να πουλήσουν τις μετοχές τους.
No comments:
Post a Comment