Thursday 3 November 2011

«... μη παρακαλώ σας, μη λησμονάτε τη χώρα μου!»
Odysseus Elytis: Inner Sun of Justice

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
και μυρσίνη συ δοξαστική
μη παρακαλώ σας μη
λησμονάτε τη χώρα μου!- 

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
και μυρσίνη συ δοξαστική
μη παρακαλώ σας, μη
λησμονάτε τη χώρα μου!

Αετόμορφα έχει τα ψηλά βουνά
στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
και τα σπίτια πιο λευκά
στου γλαυκού το γειτόνεμα!

Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό
τα γυρίζω πίσω απ' τον καιρό
τους παλιούς μου φίλους καλώ
με φοβέρες και μ' αίματα!
Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης
The Sun of Justice
Inner Sun of Justice, conceived by the mind
And you, οh myrtle, glory-bringing myrtle
I implore you; please do not
do not forget my country
Greek poetry by Odysseus Elytis

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki