content='IE=9; IE=8; IE=7; IE=EDGE; chrome=1' content='EmFzIeHFlQgPTxbMCmI95tNM8LI' content='Greece' content='S05o6Dly-TXYLfWLefBlWVa_b99Wt1aM4ca02T2eF9g' content='ZSUyq9bWXj0oJlq-0KujG7GngYziwbRFb64X3hn5rrg' content='520d1c62cdcb55ffb3234698d4b266a1f8b7c5e8' content='BAD79DD59F45A4C95EA40996623BCD1A' content='fb7da0c65145a8e480a6bbae047e5679' content='7 days' content='dd7239129fa6a293' To χαμομηλάκι : 2016/03/17

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2016

Η δικιά μας κυρά-Σαρακοστή με μια καρδούλα στην ποδιά!

Φέτος αποφασίσαμε να την κάνουμε με ζυμαράκι.

Βάλαμε, που λέτε, σε μια λεκανίτσα 
τρία φλυτζάνια αλεύρι
ένα φλυτζάνι αλάτι
και ρίξαμε σιγά-σιγά ένα φλυτζάνι νεράκι χλιαρό 
κόλλαγε το ζυμάρι στα χέρια μας και έτσι προσθέσαμε μισό φλυτζάνι αλεύρι ακόμα.
Η ζύμη έγινε πολύ εύπλαστη
Ούτε να ξεκουραστεί την αφήσαμε ούτε τίποτα, που να περιμένει η πιτσιρίκα-βοηθός!!
Πάνω σε μια λαδόκολλα αρχίσαμε να σχηματίζουμε την κυρά-Σαρακοστή

Ένα μεγάλο σχήμα οβάλ κάναμε, το πατήσαμε με το χέρι να ισιώσει και με ένα κοφτερό μαχαιράκι κάναμε το τελικό σχήμα.
Επειδή περίσσεψε ζυμαράκι πλάσαμε κορδονάκια για την ποδίτσα, τα χέρια, τη μαντήλα, το κολιέ και το βολάν (λέμε τώρα!) της φούστας.

Kόψαμε και τα ποδαράκια, δεν τα προσθέσαμε, και ήταν έτοιμη για φούρνισμα, στους 160 βαθμούς για 45 λεπτά (σε προθερμασμένο φούρνο).
Καρφάκια γαρύφαλλα για τον σταυρό, τη μυτούλα (για να αναπνέει τουλάχιστον, αφού δεν έχει στόμα για να τρώει), και γύρω στην ποδιά και... έτοιμη!!
..................
- Να βάλουμε και μια καρδούλα στην ποδιά;
- Μα πρέπει να είναι σοβαρή η κυρά-Σαρακοστή
- Η καρδιά είναι σοβαρή
- Γιατί είναι σοβαρή η καρδιά;
- Επειδή έχει μέσα της την Αγάπη (!!)
..................
Μαζί με τη λαδόκολλα τη μεταφέραμε στο ταψί.
Αφού ξεράθηκε καλά με το φούρνισμα και κρύωσε, τη ζωγραφίσαμε με ακρυλικά χρώματα, που στεγνώνουν αμέσως. 

Έτσι λοιπόν μας προέκυψε η κυρά-Σαρακοστή, όπως την βλέπετε...

Καλή Σαρακοστή χαμομηλάκια!!

το χαμομηλάκι

Το κτήνος χτυπούσε τα παιδιά με σκουπόξυλο γιατί δεν μπορούσε να τα ακούει - Σε εντατική στην Αθήνα ο 5χρονος

Σε κυνική ομολογία προχώρησε ο 35χρονος άνδρας στην Αλεξανδρούπολη που κακοποιούσε βάναυσα δύο μικρά αδελφάκια μπροστά στα μάτια της μάνας τους, και συντρόφου του, που όχι μόνο δεν έκανε τίποτα για να τα προστατεύσει αλλά τον κάλυψε κιόλας.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 35χρονος ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι ξυλοκόπησε ανελέητα το παιδάκι γιατί τον ενοχλούσαν οι φωνές του. «Είναι παιδί που δεν καθόταν ήσυχο. Όλο φασαρία έκανε στο σπίτι. Και δεν με ενοχλούσε μόνο αυτό αλλά εγώ θα παντρευόμουν τη μητέρα του και δεν μου άρεσε καθόλου που είχε δυο παιδιά από άλλο άντρα», φέρεται να δήλωσε.

Από την πλευρά της η μητέρα αρχικά ανέφερε ότι είναι τοξικομανής και δεν ήξερε τι έκανε, ενώ στη συνέχεια κατόπιν αποκάλυψε όλες τις λεπτομέρειες του περιστατικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το Mega, η γυναίκα φέρεται να είπε στην κατάθεσή της: «Άρχισε να χτυπάει δυνατά το παιδί στο κεφάλι. Δεν ήταν η πρώτη φορά. Τις τελευταίες 20 ημέρες το έκανε συνέχεια. Μετά πήρε το σκουπόξυλο κι ενώ το παιδί είχε καθίσει στα γόνατα και προσπαθούσε να καλύψει τo κεφάλι του με τα χέρια του, εκείνος το χτυπούσε με μανία όσο πιο δυνατά μπορούσε».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε ότι: «Το παιδί έκλαιγε και ζητούσε βοήθεια, τότε τον είδα να αρπάζει το παιδί από τους ώμους, να το σηκώνει ψηλά στον αέρα και να το πετάει με δύναμη κάτω στο μωσαϊκό. Σταμάτησε να κλαίει, σταμάτησε να μιλάει και νόμιζα ότι είχε πεθάνει».
Αύριο, Πέμπτη, αναμένεται να βρεθούν ενώπιον του εισαγγελέα η μητέρα των δύο παιδιών αλλά και τα μέλη της οικογένειας του 34χρονου που επίσης κατηγορούνται για την υπόθεση.
Σε εντατική στην Αθήνα ο 5χρονος
Σε ΜΕΘ νοσοκομείου της Αθήνας αναμένεται να μεταφερθεί το 5χρονο αγόρι που ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον φίλο της μητέρας του και από χθες το απόγευμα νοσηλεύεται σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες το αγόρι είναι πιθανό να υποβληθεί σε δεύτερη χειρουργική επέμβαση.

Την ίδια ώρα ο 3 ετών αδερφός του παραμένει στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούποληςφέροντας σοβαρά εγκαύματα στο πρόσωπό του.

Και 3ο παιδί στο σπίτι του κατηγορούμενου
Στο μεταξύ σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το e-evros.gr, μετά τη νέα έρευνα των αστυνομικών στο σπίτι των γονιών του κατηγορούμενου βρέθηκε και τρίτο παιδί, ένα κοριτσάκι, το οποίο μεταφέρθηκε στο Π.Γ.Ν.Ε. της Αλεξανδρούπολης για προληπτικές εξετάσεις, χωρίς να φέρει τραύματα.
Γρίφο πάντως φαίνεται ν’ αποτελεί σε ποιον ανήκει το 3ο ανήλικο, αφού ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες του e-evros.gr, θέλουν τη μητέρα των άλλων δύο ανηλίκων να ισχυρίζεται πως είναι δικό της και του κατηγορούμενου, ενώ οι γονείς του κατηγορούμενου λένε πως είναι δικό τους.
Η σοκαριστική υπόθεση ήρθε στο φως το απόγευμα της Δευτέρας όταν ο 5χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο έχοντας βαριά χτυπήματα.

Ωστόσο, αργότερα, κατά τη διάρκεια έρευνας που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί εντόπισαν το 3χρονο αγοράκι στο σπίτι της γιαγιάς του χτυπημένο. Απευθείας ο μικρότερος αδελφός του 5χρονου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μητέρα των παιδιών κατάγεται απο την Αλεξάνδρεια της Βέροιας και ... 

η συνέχεια εδώ: newpost

Ένα παιδί μετράει... τη λάσπη... Δείτε το video

Αποστολή στην Ειδομένη: 
Ντορίτα Λουκίσσα - Σπύρος Τσακίρης
Η ουρά στο συσσίτιο ήταν και σήμερα μεγάλη. Οι μισοί κάτω από το υπόστεγο. Οι άλλοι μισοί εκτεθειμένοι στη βροχή.

Για το μικρό αγόρι το μετά ήταν πιο δύσκολο και εξαντλητικό.

Με δανεικά παπούτσια, πέντε νούμερα μεγαλύτερα, κρατούσε στην αγκαλιά του το πρωινό του -ένα λιγνό τοστ (λιγνό σαν το ίδιο) και νερό- κι είχε δυο έγνοιες...
Να μετρήσει σωστά τη λάσπη και να βρει την ασφάλεια της σκηνής. Εκεί που κάποιος τον περίμενε...

Δείτε το βίντεο:

Η «ενωμένη» Ευρώπη και οι λαοί της
(ο καθένας για την πάρτη του)

Η Ευρώπη, η «ενωμένη» Ευρώπη, 
έδειξε το αληθινό πρόσωπό της.

Δεν υπάρχει Ευρώπη των Ιδεών, δεν υπάρχει Ευρώπη της αλληλεγγύης, δεν υπάρχει Ευρώπη της κοινής ανάπτυξης.


Μια Ευρώπη υπήρξε, η Ευρώπη του Μεσαίωνα, που αν δεν πήγαιναν οι βυζαντινοί εκεί, ούτε Αναγέννηση, ούτε Διαφωτισμό θα είχαν. 

Και για ποια Αναγέννηση μιλάμε, αυτή των συχωροχαρτιών, της Ιεράς Εξέτασης, των σταυροφοριών και των πολέμων;
Τα κατάφεραν όμως, επέστρεψαν εκεί από όπου ξεκίνησαν. 
Απέδειξαν ότι δεν είναι τίποτε άλλο, παρά βάρβαροι με τη σημερινή σημασία της λέξης και όχι όπως τους έλεγαν οι αρχαίοι μας. 

Αυτά τα λέω, επειδή, δεν είναι μόνο οι αρχηγοί τους, δεν είναι οι επικεφαλής τους, που πάντα επιβουλεύονταν τους αδύνατους, αλλά είναι και οι λαοί τους. 
Οι πολίτες της ενωμένης Ευρώπης, που στην πραγματικότητα είναι πολίτες της χωρισμένης Ευρώπης. 
Ο καθένας για την πάρτη του.

Άντε, πάει στα κομμάτια οι αρχηγοί τους, αλλά και οι λαοί τους;
Που είναι οι ανθρωπιστικές οργανώσεις της Ευρώπης;
Που είναι οι φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες της Ευρώπης;
Που είναι οι απλοί άνθρωποι που θα έπρεπε να συρρέουν εδώ, εδώ στην Ειδομένη και στη Μυτιλήνη και στα νησιά, να βοηθάνε;

Δεν υπάρχουν, επειδή αυτοί οι λαοί είναι που εξέλεξαν αυτούς τους αρχηγούς της Ευρώπης.
Μα ούτε ένας, ούτε ένας από τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων, να μη βγάζει μια φωνή;
Και να πεις ότι δεν έχουν βήμα; Δόξα τω Θεό, και τηλεόραση έχουμε και εφημερίδες και διαδίκτυο. Αλλά τίποτε, νέκρα, μούγκα.
Μη μολυνθούν από τους πρόσφυγες.

Αυτά είναι εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, εγκλήματα πολέμου και κάποτε θα πρέπει να δικαστούν και να καταδικαστούν γι' αυτά.
Μα δεν το χωράει ανθρώπου νους.
Αφού προσπάθησαν να μας πείσουν να τους πνίγουμε στη θάλασσα, τώρα ύψωσαν τείχη, έφτιαξαν τη μεγαλύτερη φυλακή στον κόσμο και τους έκλεισαν μέσα.
Αφού μας κατέστρεψαν οικονομικά, τώρα μας σφράγισαν και τα σύνορα.

Οι λαοί εκλέγουν τους αρχηγούς που τους αξίζει, εκλέγουν τους όμοιους τους. Εκλέγουν αυτούς που προκάλεσαν τον πρώτο, τον δεύτερο, τον τρίτο (;) παγκόσμιο πόλεμο.

Τα παγκόσμια κοράκια, στέρεψαν τα πλούτη της γης, Τώρα ο κόσμος αλλάζει παγκόσμια. Οι βάρβαροι παίζουν το τελευταίο τους χαρτί και είναι βέβαιο ότι και πάλι θα χάσουν, όπως έχαναν πάντα.
Μπράβο Ελλαδίτσα μου, καμαρώνω για σένα. Μπράβο πατριδούλα μου, που σου τα πήραν όλα, αλλά δεν μπόρεσαν να σου πάρουν το πολυτιμότερο.
Την Ανθρωπιά !

το χαμομηλάκι

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικών "Αριστοτέλης" 2016 για μαθητές Δημοτικού Σχολείου.

Το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών, διοργανώνουν τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικών "Αριστοτέλης" 2016 
για μαθητές Δημοτικού Σχολείου.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί για το τρέχον σχολικό έτος για τους μαθητές των Ε' και ΣΤ' τάξεων σε δύο φάσεις:

Α' φάση: Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016 (10:00-11:30) στα Δημοτικά Σχολεία -που θα δηλώσουν συμμετοχή- σε όλη τη χώρα.

Β' φάση: (μόνο για τους 2 πρωτεύσαντες μαθητές κάθε τμήματος κάθε τάξης -μετά την αξιολόγηση των γραπτών τους από τους εκπαιδευτικούς τους- από κάθε σχολείο) το Σάββατο 16 Απριλίου 2016 (10:00-11:30) σε εξεταστικά κέντρα μεγάλων πόλεων της χώρας, που θα ανακοινωθούν εγκαίρως από τους διοργανωτές.

Όσον αφορά στα προς εξέταση θέματα του διαγωνισμού για την Ε' και ΣΤ' Δημοτικού και στις δύο φάσεις, αυτά αντιστοιχούν στην ύλη η οποία -κατά προσέγγιση- προβλέπεται έως την εβδομάδα του διαγωνισμού στα σχολεία της χώρας με βάση τα Προγράμματα Σπουδών και την εγκύκλιο 171850/Γ1‐22/6/2014 για την αναδιάρθρωση της διδακτέας ύλης των Φυσικών Δημοτικού.
Την οργανωτική ευθύνη για τη διεξαγωγή της α' φάσης του διαγωνισμού θα έχουν οι εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων τάξεων του κάθε σχολείου, σε συνεργασία με τους Διευθυντές και τους οικείους Σχολικούς Συμβούλους, ενώ την οργανωτική ευθύνη για τη διεξαγωγή της β' φάσης του διαγωνισμού θα έχουν οι τοπικές Επιτροπές Εξετάσεων. Την επιστημονική και εκπαιδευτική ευθύνη του διαγωνισμού θα έχουν το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (με την εποπτεία του Προέδρου του, Καθηγητή Γεωργίου Τόμπρα) και το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών (με την εποπτεία του Διευθυντή του, Καθηγητή Γεωργίου Θεοφ. Καλκάνη).
Α' φάση διαγωνισμού
Επειδή η αποστολή των θεμάτων της α' φάσης του διαγωνισμού στα σχολεία που θα δηλώσουν συμμετοχή θα γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα σχολεία αυτά πρέπει να καταχωρίσουν ηλεκτρονικά μέχρι τις 3 Μαρτίου 2016 στο διαδικτυακό τόπο http://micro-kosmos.uoa.gr (=> οι Διαγωνισμοί και οι Ολυμπιάδες Φυσικής => δηλώσεις συμμετοχής 2016) τα εξής στοιχεία:

Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει το σχολείο

Επωνυμία σχολείου
Τηλέφωνο σχολείου
Αριθμό fax σχολείου
E-mail σχολείου
Ονοματεπώνυμο Διευθυντή
Ταχυδρομική διεύθυνση σχολείου
Αριθμό τμημάτων των Ε' και ΣΤ' τάξεων
Αριθμό μαθητών κάθε τμήματος των Ε' και ΣΤ' τάξεων που θα συμμετέχουν στο διαγωνισμόΓια επιβεβαίωση της ορθής λειτουργίας των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί δοκιμαστικό μήνυμα προς τα σχολεία, μέχρι την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016.

Β' φάση διαγωνισμού 
Στη β' φάση του διαγωνισμού συμμετέχουν μόνο οι 2 πρωτεύσαντες μαθητές κάθε τμήματος των Ε' και ΣΤ' τάξεων κάθε σχολείου που συμμετείχε στην α' φάση, μετά από την αξιολόγηση των γραπτών τους από τους εκπαιδευτικούς τους.

Για τον έγκαιρο προγραμματισμό των εξεταστικών κέντρων, τα ονόματα των μαθητών που θα συμμετάσχουν στη β' φάση του διαγωνισμού θα πρέπει να έχουν καταχωρηθεί ηλεκτρονικά μέχρι τις 4 Απριλίου 2016 στο διαδικτυακό τόπο http://micro-kosmos.uoa.gr (=> οι Διαγωνισμοί και οι Ολυμπιάδες Φυσικής => δήλωση συμμετοχής 2015) με τα εξής στοιχεία:

Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει το σχολείο

Επωνυμία σχολείου
Τηλέφωνο σχολείου
Αριθμό fax σχολείου
E-mail σχολείου
Ονοματεπώνυμο Διευθυντή
Ταχυδρομική διεύθυνση σχολείου
Ονοματεπώνυμα μαθητών (2 μαθητές ανά τμήμα κάθε τάξης)
Πατρώνυμα μαθητών
Μητρώνυμα μαθητών
Τάξη/ τμήμα μαθητώνΜετά τη συγκέντρωση των παραπάνω στοιχείων, θα ανακοινωθούν στον ίδιο διαδικτυακό τόπο τα εξεταστικά κέντρα στα οποία θα διαγωνιστούν οι μαθητές.

Αμέσως μετά τη λήξη του διαγωνισμού, τα θέματα θα αναρτηθούν στο διαδικτυακό τόπο του Εργαστηρίου http://micro-kosmos.uoa.gr (σύνδεσμος: Διαγωνισμοί και Ολυμπιάδες Φυσικής).

Επισημαίνεται ότι, η συμμετοχή των μαθητών στον ανωτέρω διαγωνισμό είναι προαιρετική.

Στη συνέχεια, δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις των Ε' και ΣΤ' τάξεων από διαγωνισμούς προηγούμενων ετών και κάντε την εξάσκησή σας:

Ε' ΤΑΞΗ/ ΣΤ' ΤΑΞΗ: 2013

*************
α' φάση
Ε' ΤΑΞΗ: 2014, 2015
ΣΤ' ΤΑΞΗ: 2014, 2015

*************
β' φάση

Ε' ΤΑΞΗ: 2014, 2015
ΣΤ' ΤΑΞΗ: 2014, 2015

το βρήκαμε στα αγαπημένα μας Παιδικά Χαμόγελα