Wednesday 19 November 2008

Το φαινόμενο της παιδεραστίας μέσα από τα μάτια ενός παιδιού

Διαβάστε την επιστολή του συνεργάτη της e-Liberta, Αλέξανδρου Ανδρικόπουλου, ο οποίος, παρά το νεαρό της ηλικίας του -είναι μόλις 14 ετών- περιγράφει με τον πιο γλαφυρό τρόπο το πώς εκλαμβάνουν τα παιδιά το φαινόμενο της παιδεραστίας.
«Εδώ και λίγες ημέρες στην πλατεία οι φίλοι μου συζητούν ένα παράξενο γεγονός. Για έναν περίεργο κύριο, που πλησιάζει παιδιά και με διάφορες προθέσεις τα παρασέρνει σε ερημιές, σε ακατοίκητα σπίτια, αυτοκίνητα και τα παρενοχλεί σεξουαλικά. Αυτός ο διάλογος, κατά ένα περίεργο λόγο, διακόπτετε, όταν τα πλησιάσει κάποιος μεγάλος.
Εγώ δεν είχα καταλάβει γιατί σιωπούσαν συνωμοτικά και τους ρώτησα τί φοβούνται. Με πολύ φόβο τους άκουσα να μου λένε όλοι μαζί.

– ΦΙΛΟΙ (με ένα στόμα):
«Εάν το μάθουν οι γονείς μας ξέχνα το παιχνίδι. Είμαστε που είμαστε καταπιεσμένοι από το ωράριο των μαθημάτων. Αν μάθουν και αυτό, μας βλέπω φυλακισμένους σε ένα δωμάτιο». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Δεν συμφωνώ καθόλου», τους απάντησα έκπληκτος για την ελαφρότητα, με την οποία αντιμετώπιζαν το πρόβλημα. «Αναρωτιέστε σε τί κίνδυνο βάζετε την ζωή σας; Πρέπει να ενημερωθούν άμεσα οι γονείς σας και οι αρχές». 

ΣΠΥΡΟΣ:
«Ε όχι», μου είπε ο Σπύρος, που είναι 13 ετών και δείχνει ότι δεν φοβάται τον παράξενο κύριο, «υπερβάλεις. Εγώ προσωπικά του έχω μιλήσει και δείχνει να αγαπάει τα παιδιά. Παίζει μαζί μας, μάς κερνά παγωτό, μάς λέει ανέκδοτα, ξέρει όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Αν είναι έτσι, γιατί φοβάστε να το κουβεντιάσετε με τους γονείς σας;», ρώτησα εγώ. 

ΒΑΣΙΛΗΣ:
«Να», πετάχτηκε ο Βασίλης, που είναι 12 ετών, «εγώ δεν το ρισκάρω, γιατί δεν ξέρω πώς θα αντιδράσουν. Φοβάμαι πως θα με τιμωρήσουν». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Το πιο πιθανόν να σε συμβουλεύσουν να προσέχεις την συμπεριφορά αυτού του ανθρώπου. Να μην απομακρύνεσαι από το οπτικό πεδίο των γονιών σου. Και το κυριότερο, θα ενημερωθεί άμεσα η αστυνομία. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να σωπαίνουμε σε παραβατικές πράξεις των μεγάλων. ΤΟ ΠΑΙΔΙ πρέπει να μιλά σε κάθε ένδειξη. Οι λόγοι είναι πολλοί . Πολλές και οι απειλές που θα υποστεί εάν σκέπτεται πως μπορεί και να μην το πιστέψουν ή αν πει την αλήθεια πως θα χάσει τη γαλήνη του. Κατά κανόνα αυτά τα παιδιά είναι που πέφτουν στην παγίδα και σπανιότατα αυτά, που οι γονείς συμβουλεύουν χωρίς να τα τρομάζουν». 

ΒΑΣΙΛΗΣ:
Ο φίλος μου ζαρώνει, σκοτεινιάζει. Σαν να έχει άγχος. «Το λες γιατί δεν ξέρεις τους γονείς μου», δικαιολογήθηκε. «Οι γονείς μου από άγνοια συμπεριφοράς θα πανικοβληθούν και θα με κλειδώσουν μέσα και αντίο ξενοιασιά. Είναι σαν να τους ακούω. Εσύ φταις και θα τιμωρηθείς. Όσο για την αστυνομία, το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Πες μου εσύ, που κάνεις τον έξυπνο, πότε ήταν η τελευταία φορά που την είδες γύρω από μέρη που συχνάζουν παιδιά; Παιδότοπους - σχολεία - πλατείες – γήπεδα; Άσε, θα σου πω εγώ. Ποτέ ή μάλλον όταν ήδη έχει γίνει το έγκλημα. Θέλετε παραδείγματα; Βέροια - Έδεσσα - Εύβοια και ο χάρτης της Ελλάδας σιγά -σιγά γεμίζει από θύτες και θύματα». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Κοίτα, συμφωνώ ότι δεν έχουμε την προστασία, που οφείλει να μας παρέχει η αστυνομία, το κράτος, για να διατηρήσουμε την ξενοιασιά μας, την αθωότητά μας, που παύει να υπάρχει αν πέσουμε θύμα. Κι εγώ ώρες - ώρες αναρωτιέμαι μήπως έπρεπε να γεννιόμουν καρέτα – καρέτα, για να νιώθω πιο ασφαλής;». 

ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ:
«Τυχερή η καρέτα – καρέτα, ε; Αλήθεια Αλέξανδρε, εσένα σου έχει συμβεί να πέσεις θύμα από παρενόχληση;», με ρώτησε η Κ., που είναι 11 ετών. 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Όχι», της απάντησα και έκανα τον σταυρό μου. «Φαντάζομαι, όμως, πως το παιδί που έχει υποστεί κακοποίηση θα του τσαλάκωσαν βάναυσα την αξιοπρέπεια. Είναι σαν να σου αφαιρούν το οξυγόνο απ’ τη ζωή σου. Τρομάζω όταν σκέπτομαι τα θύματα, που είναι κάτω των 15 ετών. Σύμφωνα με έρευνες της παγκόσμιας οργάνωσης υγείας, 57.000 παιδιά έχουν υποστεί κακομεταχείριση. Επιπλέον, πολλοί θάνατοι παιδιών δεν ερευνώνται σχολαστικά και υπάρχει ομοφωνία απόψεων ότι οι θάνατοι προέρχονται από κακοποίηση σωματική. Σήμερα που μιλάμε, συνεχίζουν να πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης, πορνείας, εμπορίας, βιασμού». 

ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ:
«Εσύ από πού είσαι ενημερωμένος και μιλάς με αριθμούς;». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Στο σπίτι μου συμβαίνει κάτι λογικό. Ρωτάει αυτός που αγνοεί και καλείται να απαντήσει αυτός που ξέρει. Και οτιδήποτε λέγεται πρέπει να είναι σαφές, κατανοητό και άμεσα προλήψιμο απ’ το παιδί. Όπως είναι φυσικό, οι γονείς μου με συμβούλεψαν με ειλικρίνεια, χωρίς φλυαρίες και χωρίς κόμπλεξ, με παραδείγματα πώς μπορεί να κινδυνέψει ένα παιδί η ένας έφηβος από σεξουαλική παρενόχληση από άρρωστους μεγάλους. Σειρά μου ήταν να προσέχω, ακούω, κατανοώ, μαθαίνω και να καλλιεργώ την παρατηρητικότητα. Και σε πληροφορώ ότι θυμάμαι κάθε φορά τα λόγια τους. Και τώρα που το σκέπτομαι ταιριάζουν οι συμπεριφορές με αυτή του τύπου που αναφέρετε. Το προφίλ τους είναι ίδιο και απαράλλαχτο. Καλοί, ευγενικοί, κουβαρντάδες, έως ότου φυσικά πραγματοποιήσουν τα κακά τους ένστικτα. Λοιπόν, το καλό που σας θέλω να μιλήσετε σήμερα άμεσα με τους γονείς σας. Αυτή ξέρουν πώς θα σας προστατεύσουν από τους κινδύνους». 

ΣΠΥΡΟΣ:
Ο Σπύρος στέκεται προβληματισμένος. κάνει νευρικές κινήσεις. Ύστερα ζητάει να μιλήσει. «Οι δικοί μου γονείς», λέει με παράπονο, «είναι αδέξιοι και πάντα διαπράττουν διδακτικά ολισθήματα στα προβλήματα που μας απασχολούν. Όποτε ρωτάμε παίρνουμε σιωπή ή λάθος απάντηση. Δεν σκύβουν να μας αφουγκραστούν και υπάρχει έλλειψη δημοκρατίας. Τώρα θα σας φανερώσω κάτι», είπε στενοχωρημένα και με χείλη που έτρεμαν. «Μια μέρα είδα αυτόν τον άνδρα να χαϊδεύει την μικρή αδελφή μου στο σώμα της, αλλά όταν τον ρώτησα τι κάνει μου απάντησε: ‘Παίζουμε ένα ωραίο παιχνίδι’. Δεν κατάλαβα πως ήτανε κακό. Αλήθεια σας λέω», ψέλλισε και ξέσπασε σε ένα βουβό, ένοχο κλάμα που μας ξάφνιασε. 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Κοίτα Σπύρο», του απάντησα με τον καλύτερο τρόπο, «πολύ πιθανόν να έχουμε να κάνουμε με επιδειξία ή παιδεραστή. Χρέος μας είναι να μην επιτρέψουμε σε κανέναν το μυαλό μας και το σώμα μας, που είναι μοναδικό, να το εκμεταλλευτούν. Αν δεν δράσουμε γρήγορα και αποφασιστικά, για να ανασκάψουμε το παλιρροϊκό κύμα παιδεραστίας, πολλά παιδιά θα έχουν χάσει την παιδικότητα τους». 

ΦΙΛΟΣ:
«Ναι», μου είπε ένας άλλος φίλος μου, 13 ετών, αμήχανα, «καλά τα λες. Αλλά άλλο στα λόγια και άλλο στην πράξη. Εμένα, μόνο που το σκέφτομαι, μου κόβονται τα πόδια, με πιάνει ένας φόβος. Φαντάσου και να μου συμβεί». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Εάν σου συμβεί να βρεθείς αντιμέτωπος με τέτοιους ανθρώπους να μην διστάσεις να πεις όχι. Έστω και αν φοβάσαι, που είναι φυσικό, να μην του το δείξεις». 

ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ:
«Και εγώ έτσι ένιωσα», πετάχτηκε η αδελφή του Σπύρου. «Ένιωσα φόβο και έτρεμα σαν το ψάρι όταν με χάιδευε αυτός ο κύριος. Έχασα τη λαλιά μου, αλλά ντράπηκα να το πω στους άλλους. Τώρα, όμως, που μου εξηγήσατε, έχω θυμό και είμαι έτοιμη να του απαντήσω». Με μιας σηκώνεται όρθια και χτυπάει το δεξί της πόδι με δύναμη στο πλακόστρωτο και φωνάζει δυνατά και σταθερά. «Ε, κύριε, στοπ. Το σώμα μου μού ανήκει». Σταματά, μας κοιτάζει στα μάτια και ρωτά: «Αλλά έχω και μια απορία και θέλω να μου τη λύσετε. Πώς θα ξεχωρίζω τους καλούς από τους κακούς; Ε; Πώς;». 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:
«Αν ακολουθείς τις συμβουλές των γονιών σου και αν δεις κάτι που σε ξενίζει, θα το κουβεντιάζεις αμέσως μαζί τους, χωρίς δισταγμό και χωρίς ντροπή. Το ίδιο και εμείς τα παιδιά μεταξύ μας να ενημερώνουμε ο ένας τον άλλον χωρίς ντροπή. Άλλοι πρέπει να ντρέπονται, που δεν σέβονται τα ανθρώπινα πλάσματα. Και είναι αυτοί που δεν μας αφήνουν να μεγαλώσουμε φυσιολογικά και έτσι που εξελίσσεται η βία ενάντια στα παιδιά και η αδράνεια της πολιτείας, μας βλέπω είδος προς εξαφάνιση».
Όλοι για λίγο μείναμε σιωπηλοί. Όπως καταλαβαίνετε, το μυαλό μας έτρεχε στον παράξενο «κύριο» τώρα πιο σοβαρά. 

ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ:
Η αδελφή του φίλου μου ήταν αυτή που διέκοψε την σιωπή μας λίγο μετά. Σήκωσε το βλέμμα της, μας κοίταξε ξανά έναν - έναν και έπειτα μας ρώτησε πολύ σοβαρά: «Τελικά, αν ήμουν καρέτα – καρέτα, θα προστάτευαν τα δικαιώματα μου πιο πολύ;».

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Δ-Τ:
Κύριε υπουργέ Δημοσίας Τάξεως δεν απάντησα στην ερώτηση της φίλης μου για 3 λόγους. Ο ένας είναι για να μην την τρομάξω, διότι πρόθεση μου ήταν η ενημέρωση, πράγμα που έπρεπε να κάνουν άλλοι. Δεύτερον, επειδή δεν λέω μεγάλα ψέματα σαν εσάς. Και 3ον και πιο σημαντικό, δεν είμαι Υπουργός. Θα με βγάζατε, λοιπόν, από την δύσκολη θέση αν μπορούσατε να απαντήσετε στην ερώτηση ενός ανυπεράσπιστου παιδιού εσείς;

Αν ήμασταν καρέτα-καρέτα θα μας προστατεύατε;

Ευχαριστώ,
Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος, 14 ετών».
E-LIBERTA
Ημερομηνία: 19-07-2008 από: madata.gr

13 comments:

  1. πραγματικα τρομερο να μη μπορουν τα παιδια να εμπιστευτουν τους γονεις τους.αυτο ειναι που εκμεταλευονται κι αυτα τα τερατα.γι αυτο εμεις σαν γονεις πρεπει παντα να ενημερωνουμε τα παιδια μας για τετοια συμβαντα και παντα να τα διαβεβαιωνουμε πως θα εχουν την αγαπη μας,την πιστη μας και την βοηθεια μας αν τυχον τους πειραξει κανεις.οσο για την καρετα κι εγω πολλες φορες πιστευω πως τυγχανει περισσοτερης προσοχης και προστασιας απο οτι η προστασια του παιδιου.
    kalipatira31

    ReplyDelete
  2. Γονείς που χάσανε την ικανότητα να κατακτούν τα παιδιά την βρίσκουν οι παιδεραστές. Τρομερο;
    mhtera

    ReplyDelete
  3. Σαν μητέρα δυο παιδιών Αλέξανδρε θέλω να σε συγχαρώ για τον κατανοητό τρόπο που προβάλεις το πρόβλημα της παιδεραστίας .Επίσης ένα μεγάλο μπράβο για ένα άλλο άρθρο σου συγκλονιστικό που διάβασα στο Ιντερνετ με τίτλο Παιδί μου μη μου στερείς τη ζωή όσο ζω] και δάκρυσα. Μπράβο και να συνεχίσεις να γράφεις αληθινά.
    Με αγάπη γονείς από Πάτρα.

    ReplyDelete
  4. Δεν έχω διαβάσει τόσο επικοινωνιακό άρθρο στο Ιντερνετ που να διαβάσουν παιδιά και γονείς μαζί χωρίς να διστάζουν να εξηγούν το φαινόμενο παιδεραστίας που εξελίσσετε σε μάστιγα. Προσωπικά δεν ήξερα τον τρόπο. Σήμερα που το ανεβάσατε τόλμησα να διαβάσουμε μαζί με τις κόρες μου αυτό το άρθρο αγκαλιασμένες και είχαμε έναν λογικό διάλογο. Σας ευχαριστώ.

    Μητέρα

    ReplyDelete
  5. @ Αλέξανδρο

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ: Το φαινόμενο της παιδεραστίας μέσα από τα μάτια ενός παιδιού
    ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΣΟΤΥΛΙ ΤΟ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΝΑ ΣΚΕΤΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ Ε.Π.Π.Ι "ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ" (agiasma.info) ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΟΥΝ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΟΗΘΑΕΙ.

    paterspyridon
    http://www.sync.gr/paterspyridon/
    http://agiasmata.blogspot.com/
    http://www.agiasma.info/

    Έχει μεράκι ο πατέρας Σπυρίδωνας παιδιά.
    Να είναι καλά

    ReplyDelete
  6. Καταπληκτική η ιδέα του πατέρα Σπυριδώνα και θα θέλαμε να μάθουμε περσότερα που και πότε και εάν παραβρίσκεται εκεί ο Αλέξανδρος να του σφίξουμε το χέρι. Νομίζουμε ότι θα έχει επιτυχία.

    Μαθητές από Καβάλα

    ReplyDelete
  7. ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Α.Τ ΕΛΑΒΑ ΠΟΛΛΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΗ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ.
    ΕΚΑΝΑ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΤΥΠΩΣΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΕΝΟΚΕΦΑΛΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΩ ΜΕΣΑ (ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΟΛΟΙ) ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΆΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΣΙΓΑΡΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΆΡΡΩΣΤΟΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΈΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΑΦΗΝΩ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ. ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΧΑΣΑ ΠΑΣΑΝ ΙΔΕΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ.
    ΠΑΤΕΡΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΩ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΘΕΛΗΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.

    ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΔΡΙΚΌΠΟΥΛΟΣ
    Πεμ 2008-11-27 19:14

    ReplyDelete
  8. Χαμομηλάκι καλημέρα και συγχαρητήρια. Σαν πατέρας πιστεύω πως τέτοια παιδιά σαν τον Αλέξανδρο πρέπει να τα εμψυχώνουμε και να τα βραβεύουμε όλοι για να τους δίνουμε κίνητρα για να μείνουν στην Ελλάδα.

    Πατέρας

    ReplyDelete
  9. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑΝ.
    Αλέξανδρε η φωνή η δική σου είναι και φωνή πολλών παιδιών. Μόνο που δεν ξέρουν τον τρόπο να το φωνάξουν η φοβούνται.Το φαινόμενο παιδεραστίας είναι από τα σοβαρότερα προβλήματα ξέρεις και ξέρουμε πως οι παιδεραστές κυκλοφορούν με μάσκες εκπαιδευτικού Ιερέα ακόμα και συγγενή αλλά κανείς δεν μας παίρνει σοβαρά. ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ βοηθήστε τα παιδιά με την ενημέρωση. βοηθήστε εμάς που δεν τολμούμε να ουρλιάξουμε.

    ReplyDelete
  10. Στο χαμομηλάκι
    Όταν βάζουμε στοιχεία μας ακυρώνει πάνω από 5 φορές και στο ανώνυμο ζητά μειωμένο κείμενο και το κλείνουμε απογοητευμένοι χωρίς να σχολιάζουμε. Γονείς από Χαλκίδα
    Καταπληκτικό να παίξετε την παιδεραστία.

    ReplyDelete
  11. ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

    Αγαπητοί φίλοι μου δεν σας κρύβω ότι μ' έχει προβληματίσει η σημερινή κοινωνία. Εξάλλου αυτό εκφράζω και μέσα από τα άρθρα μου. Τι να πω, πως παντού διαφημίζεται η απαξία, τα ναρκωτικά, η διαστροφή και ένα χρώμα άρρωστης καταθλιπτικής κοινωνίας; Τα βλέπετε και εσείς; Τα ζω καθημερινά μέσα από εκατοντάδες μηνύματα που έρχονται στο e-mail με αποτέλεσμα να μπλοκάρει ο υπολογιστής μου. Γι' αυτο μην με παρεξηγείτε που δεν σας απαντώ άμεσα. Είναι και τα τόσα τρεξίματα με το σχολείο, φροντιστήρια και αθλητισμό. Ας έρθουμε όμως στο θέμα μας.

    Η παιδεραστία φίλοι μου είναι το σοβαρότερο αδίκημα. Μεγαλύτερο και από το εμπόριο ναρκωτικών.

    Για να καταλάβουν το μέγεθος του προβλήματος οι μεγάλοι πρέπει να υποθέσουν ότι αυτό συμβαίνει στο παιδί τους, στην κόρη τους, στον αδελφό τους. Πράγμα που δεν εύχομαι ποτέ να νιώσουν.

    Ο βιασμός ενός παιδιού και τα ναρκωτικά ισοδυναμούν με καταδίκη του σε μια ζωή ανάπηρη. Θεός να φιλάει γιατί αν περιμένουμε την πολιτεία χαθήκαμε.


    Γ αυτό φίλοι μου να μη ξεχνάτε πως το σώμα και το μυαλό μας ανήκει και δεν το δανείζουμε σε κανέναν.

    Τ' ακούτε φίλοι μου; Τη ζωή δεν μας την δάνεισε κανείς για να την πάρει πίσω κανείς. Τα μάτια σας ανοιχτά. Πείτε όχι σε ότι σας βλάπτει. Όχι στον έμπορο ναρκωτικών, όχι, όχι, όχι στον παιδεραστή.

    Φιλικά Αλέξανδρος

    ReplyDelete
  12. Αγαπητέ φίλε. επίτρεψε μας να σε αποκαλούμε φίλο γιατί σε νιώθουμε έτσι. Ήμαστε μια παρέα μαθητών από την Καβάλα που συχνά πυκνά μιλούμε για σένα στο Ιντερνετ και για τον τρόπο που προσεγγίζεις τα προβλήματα μας. θα θέλαμε να μας εκφράσεις την άποψη σου για τον χαμό του συνονόματος σου που χάθηκε από αστυνομικό. Μάθαμε πως ήσουν στην διαδήλωση. Eίναι αλήθεια;

    ReplyDelete
  13. αγαπητοι φιλοι μου δυστυχως συγρουστηκαμε στα βραχια της παραφροσυνης
    τιποτα δεν σταματαει αυτο το τσουναμι οργης που ερχεται απο την γεννια μας. Και λεω ερχεται γιατι ακομα δεν ηρθαν τα χειροτερα
    Ναι ημουν στην κηδεια αλλα μη με ρωτατε περισσοτερα. Το αιμα μου εχει παγωσει στις φλεβες Το βλεμμα ειναι καρφωμενο σε εκεινο το αψυχο παιδι που δεν θα ξεχασω ποτέ. Ποναει ο χαμος ενος παιδιου.Ποναει ρε γαμωτο.....

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki