Thursday, 16 December 2010

Μαθητές δημοτικού αποκαλύπτουν τα τέσσερα γνωρίσματα του καλού δασκάλου

14/12/2010 - 09:27

Με ποιά κριτήρια άραγε θεωρούν έναν δάσκαλο καλό οι ίδιοι οι μαθητές των δημοτικών σχολείων; 
.
Το ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς χρηματοδοτεί στις ΗΠΑ μία φιλόδοξη δημοσκοπική έρευνα η οποία έχει ως στόχο του να ξεχωρίσει την… ήρα από το στάχυ των αμερικανών εκπαιδευτικών στα περίπου 15.000 δημόσια δημοτικά της χώρας.
Οι στατιστικολόγοι που μελέτησαν τα πρώτα αποτελέσματα κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι πιο επιτυχημένοι κι αποτελεσματικοί δάσκαλο, σύμφωνα με τη γνώμη των μικρών μαθητών, έχουν τέσσερα κοινά σημεία:
1. Δεν χάνουν χρόνο.
Την ώρα του μαθήματος αναπτύσσουν μεθόδους οι οποίες κρατάνε τους μαθητές τους σε εγρήγορση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
2. Διδάσκουν τον αυτοέλεγχο.
Μετά από καθοδήγηση και υπό διακριτική εποπτεία, τα παιδιά διορθώνουν μόνα πολλά από τα λάθη τους
3. Λύνουν τις απορίες με «χίλιους» τρόπους.
Οι καλύτεροι δάσκαλοι έχουν την ικανότητα να επεξηγούν το μάθημα τους με πολλούς, και μάλιστα συχνά διασκεδαστικούς τρόπους
4. Λένε όχι στη «σκλαβιά των διαγωνισμάτων».
Καλός δάσκαλος είναι αυτός που δεν προσαρμόζει το καθημερινό μάθημα στον στόχο να γράψουν καλά οι μαθητές στα γραπτά διαγωνίσματα, απροειδοποίηστα ή τακτικά. Εξάλλου έρευνες δείχνουν ότι όσοι δάσκαλοι βασίζουν το έργο τους στα τεστ «βγάζουν» μαθητές με μέτριες επιδόσεις.
Πάνω από 3.000 δάσκαλοι δημόσιων δημοτικών σχολείων επτά μεγάλων πόλεων των ΗΠΑ μπήκαν στο μικροσκόπιο της συγκεκριμένης έρευνας.
Η διαδικασία ήταν απλή: σε μαθητές των πόλεων Σάρλοτ, Ντένβερ, Ντάλας, Τάμπα, Μέμφις, Νέας Υόρκης και Πίτσμπεργκ δόθηκε ένα εμπιστευτικό ερωτηματολόγιο σχετικά με τις επιδόσεις των εκπαιδευτικών. Οι χιλιάδες μικροί μαθητές έπρεπε, ανώνυμα, να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο αυτό, κρίνοντας το έργο των δασκάλων τους, χωρίς να φοβούνται ότι υποστούν οποιεσδήποτε συνέπειες.

Πάτρα: Υποδιευθυντής χτύπησε το κεφάλι μαθητή
στα κάγκελα

15/12/2010 - 16:08


alfavita

Ανάστατη είναι η πατρινή κοινωνία, μετά την καταγγελία ενός γονέα μαθητή Γυμνασίου ότι ο υποδιευθυντής του σχολείου χτύπησε το κεφάλι του παιδιού του στα κάγκελα.
Σύμφωνα με την καταγγελία, το περιστατικό σημειώθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όταν οι μαθητές θέλησαν να κάνουν κατάληψη.
Ο υποδιευθυντής αντέδρασε και -σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του πατέρα- έπιασε τον μαθητή και άρχισε να του χτυπά το κεφάλι στα κάγκελα.
Το περιστατικό συνέβη μπροστά στα έκπληκτα μάτια των συμμαθητών του και αμέσως ειδοποιήθηκαν οι γονείς του συγκεκριμένου μαθητή.
Ο πατέρας του παιδιού καταγγέλλει μάλιστα πως δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος μαθητής έχει χτυπηθεί από τον υποδιευθυντή του σχολείου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, χθες το μεσημέρι οι γονείς του μαθητή και ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός είχαν συνάντηση αρκετών ωρών προκειμένου να συζητήσουν το περιστατικό.
Η καταγγελία ερευνάται ήδη, μάλιστα δόθηκε εντολή ένορκης διοικητικής εξέτασης από την Περιφερειακή Διεύθυνση.

Φτιάξτε, μαζί με τα χαμομηλάκια σας, Χριστουγεννιάτικα στολίδια από ζυμάρι!!

Ένας εύκολος τρόπος για να στολίσετε το δέντρο σας με στολιδάκια φτιαγμένα απο τα χέρια του παιδιού σας!

Έχετε κουπ πατ με χριστουγεννιάτικα σχήματα;
Φτιάξτε ένα ζυμάρι με αλεύρι, λάδι και αλάτι βάζοντας 3/4 της κούπας αλάτι (αντί 1/3).
Δώστε στο παιδί σας ένα πλάστη και τα κούπ-πάτ και δείξτε με ποιόν τρόπο μπορεί να ανοίξει το ζυμάρι και να φτιάξει τα διάφορα σχήματα με τα κουπ πατ.
Τρυπήστε τα με ένα καλαμάκι απο το σημείο που θέλετε να τα κρεμάσετε και ψήστε τα στο φούρνο (150 βαθμοί για δύο ώρες).
Όταν κρυώσουν, χρωματίστε τα με τέμπερες ή νερομπογιές και κολλήστε χρυσόσκονη, περάστε κορδελίτσες απο τις τρύπες των σχημάτων - και τα Χριστουγεννιάτικά σας στολίδια είναι έτοιμα για να τα κρεμάσετε στο Χριστουγεννιάτικο σας δέντρο!

Δείτε μια άλλη συνταγή για χριστουγεννιάτικα στολίδια απο ζυμάρι, με σόδα μαγειρικής και κόρν φλάουερ (νισεστέ), εδώ

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki