Tuesday 30 December 2008

Περί λόγου και Λόγου

Ως άνθρωπος γεννώ Ιδέες

Ως άνθρωπος εκφέρω λόγο. 
Λόγο ουσίας, άποψη, θέση, στάση.

Η ιδέα μου, που γίνεται λόγος, είναι δικιά μου, κτήμα μου, προϊόν μου αλλά και ουσία του είναι μου. 
Ο λόγος μου ορίζει εμένα, με χαρακτηρίζει, με διατυπώνει, με εκφράζει, με αντιπροσωπεύει, με ταυτοποιεί. 
Ο λόγος που εκφέρω δεν είναι μεταγενέστερος, υπάρχει μέσα μου, εντός μου και γεννάται από την ανάγκη. 
Ο λόγος μου, είμαι εγώ ο ίδιος, διατυπωμένος, εκφρασμένος.

Ο Υιός, ο Λόγος, δεν είναι φυσικός γιος του Θεού, 
αλλά η έκφραση του ίδιου του Πατρός, 
γι’ αυτό δεν έπεται, αλλά υφίσταται, συνυπάρχει.

2 comments:

  1. Και βρίσκεις πράγματι λόγο για την ύπαρξη του Λόγου;

    Τις καλημέρες μου!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα Πάνο,
    η επόμενη ανάρτηση, έχει αναδημοσίευση του άρθρου της Liberation: «Είμαστε όλοι Έλληνες». Θα το έχεις διαβάσει, κυκλοφορεί παντού.

    Αυτά που περιγράφει η Liberation, που τα λέμε όλοι μας δηλαδή, κι αυτοί που μπορούν αλλά κι αυτοί που δεν μπορούν αλλά τα σκέφτονται, γι αυτά που γίνονται, πριν τον θάνατο του Αλέξη και μετά τον θάνατο του Αλέξη και όλα όσα ακολουθούν, Γάζα, σφαγές, πείνα ... ξέρεις Πάνο, όλα όσα λέμε ή σκεφτόμαστε όλοι μας ...

    Επειδή σ' αυτό που ρωτάς, καμμιά απάντηση δεν είναι η ενδεδειγμένη, γιατί ο καθένας, ο καθένας μας πρέπει να απαντήσει μόνος του, θέλω να σου ανταποδώσω το ερώτημα:

    Για όλα τα δεινά, όλα όσα λέει η Liberation και όλοι εμείς που τα υφιστάμεθα,
    βρίσκεις άλλη λύση, άλλη πρόταση απ' αυτήν του μηνύματος του Λόγου;

    Με αγάπη
    Το χαμομηλάκι

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki