Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

Οι «βάνδαλοι με τα κοντά παντελονάκια» - 22 παιδιά, 5-13 ετών, έκαναν γυαλιά-καρφιά ένα νηπιαγωγείο

Η δημοτική αρχή μιας κοινότητας στην περιοχή του Παρισιού κατέθεσε μήνυση σήμερα μετά τον βανδαλισμό ενός νηπιαγωγείου από είκοσι δύο παιδιά ηλικίας 5 έως 13 ετών, όπως μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο επικαλούμενο μια πηγή της δημαρχίας.


Αναποδογυρισμένα ράφια, σπασμένες βιτρίνες, τοίχοι λερωμένοι με μπογιές. Οι «βάνδαλοι με τα κοντά παντελονάκια» εισέβαλαν σε ένα νηπιαγωγείο στο Μελούν, το Σάββατο και προκάλεσαν εκτεταμένες καταστροφές σε πολλές τάξεις.
Τα παιδιά – ορισμένα εξ αυτών προέρχονται από μία συνοικία που θεωρείται «ευαίσθητη» – συνελήφθησαν από την αστυνομία, την οποία κάλεσε ένας κάτοικος, την ώρα που «εξέρχονταν από το κτίριο» ή «βρίσκονταν ακόμα στο εσωτερικό του», γνωστοποίησε μία πηγή της αστυνομίας. 
«Καταρχάς καταθέσαμε μήνυση κατά αγνώστων και όταν ολοκληρωθεί η ανάκριση των παιδιών θα καταθέσουμε μήνυση κατά προσώπων» εξήγησε το περιβάλλον του δημάρχου. 
Η ανακριτική διαδικασία ξεκίνησε σήμερα, γνωστοποίησε η αστυνομία. 
Καθώς πρόκειται για ανήλικους, αντιμετωπίζουν την επιβολή αναμορφωτικών μέτρων, την φύση των οποίων δε διευκρίνισε η εισαγγελία, ενώ προσέθεσε ότι «οι γονείς είναι υπεύθυνοι σε αστικό επίπεδο για τα παιδιά τους και οφείλουν να επιδιορθώσουν τις ζημιές». Σύμφωνα με μία αστυνομική πηγή, τα παιδιά επηρεάστηκαν από την «ψυχολογία της μάζας» και προχώρησαν στη λεηλασία του σχολείου. 
msncom

Μάθετε το παιδί σας να μη χτυπάει τα άλλα παιδιά

Αρχικά, ας είμαστε ρεαλιστές! Το παιδί σας σίγουρα θα χτυπήσει κάποιο άλλο. Όλα τα παιδιά το κάνουν! Ο στόχος σας δεν πρέπει να είναι να έχετε ένα παιδί που δεν χτυπάει ποτέ, αλλά να το διδάξετε με την πάροδο του χρόνου πώς να μάθει σταδιακά να διαχειρίζεται το θυμό και την απογοήτευση του.


Τα μικρά παιδιά έχουν περιορισμένες λεκτικές δεξιότητες και χάνουν συχνά τον έλεγχο, γεγονός το οποίο είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό.  
Κατά κύριο λόγο, τα μικρά παιδιά δεν χτυπούν το ένα το άλλο για να γίνουν κακά. Χτυπούν γιατί δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν.  
Έτσι, το καλύτερο στοίχημα για εσάς είναι να απομακρύνετε ήρεμα το παιδί από την κατάσταση και να αποσπάσετε την προσοχή του με κάτι άλλο.
Με άλλα λόγια, απομακρύνετε το παιδί από το σκηνικό που του προκάλεσε απογοήτευση, αποπροσανατολίστε το και με αγάπη πείτε του: «Όχι, το να χτυπάμε τα άλλα παιδιά πονάει». 
Μην σπαταλάτε τον χρόνο σας σε μια πιο εμπεριστατωμένη εξήγηση. Το πιο πιθανό είναι το παιδί σας να μην καταλάβει. 

Διαβάστε παρακάτω τα 5 βήματα που θα σας βοηθήσουν να αποτρέψετε την επιθετική συμπεριφορά του παιδιού σας:

1) Σταματήστε τη βίαιη συμπεριφορά:  
Όπως είπαμε και παραπάνω αυτό είναι το πρώτο σημαντικό βήμα για να τα καταφέρετε. Απομακρύνετε το παιδί σας από την κατάσταση και προσπαθήστε να ακινητοποιήσετε τα χέρια του από την επαφή με το άλλο παιδί. Πείτε «Σταμάτα!» σταθερά, αλλά όχι με θυμό.
2) Διατηρήστε την ψυχραιμία σας:  
Όταν αντιδράτε με θυμό απέναντι στα παιδιά σας, υιοθετείτε στην ουσία την αρνητική συμπεριφορά που θέλετε να εξαλείψετε. Φωνάζοντας ή χτυπώντας στέλνουμε το μήνυμα στα παιδιά μας ότι αυτοί είναι αποδεκτοί τρόποι να συμπεριφερόμαστε ως απάντηση σε καταστάσεις που μας προκαλούν θυμό. Έτσι, το παιδί μπορεί να χτυπήσει για να τραβήξει την προσοχή μας και τότε είναι σαν να ανταμείβουμε τη συμπεριφορά του, διδάσκοντας ότι το χτύπημα είναι ένας ισχυρός τρόπος για να πάρει αυτό που θέλει.
3) Αντιληφθείτε πώς αισθάνεται το παιδί και εξηγήστε του γιατί σταματήσατε τη βίαιη συμπεριφορά του: 
Μερικά παιδιά χτυπούν πάνω στο παιχνίδι και άλλα όταν εκνευρίζονται ή απογοητεύονται. Ονομάστε αυτά τα συναισθήματα για το παιδί σας και εξηγήστε του ότι είναι εντάξει να αισθάνεται εκνευρισμό ή απογοήτευση, αλλά δεν είναι σωστό να χτυπάει τα άλλα παιδιά. Μπορείτε επίσης να του εξηγήσετε πώς η συμπεριφορά του επηρεάζει του άλλους, έτσι ώστε να του διδάξετε την αξία της ενσυναίσθησης.
4) Πείτε στο παιδί τι να κάνει:  
Χρησιμοποιήστε αντίστοιχα περιστατικά για να διδάξετε την κατάλληλη συμπεριφορά στο παιδί σας. Μπορεί να χρειάζεται να μάθει να αγγίζει τους ανθρώπους μαλακά ή να χρησιμοποιεί φράσεις όπως «Σε παρακαλώ» για να ζητήσει κάτι από κάποιο άλλο πρόσωπο, «Βοήθησέ με» για να αποφύγει την απογοήτευση και «Σταμάτα» για να δείξει ότι κάτι το ενοχλεί.
5) Επαινέστε τη σωστή συμπεριφορά: 
 Επιβραβεύστε το παιδί σας για την υιοθέτηση της κατάλληλης συμπεριφοράς έπειτα από τη δική σας παρέμβαση. Όταν είναι πλέον σε θέση να χρησιμοποιήσει τις παραπάνω φράσεις και να αγγίζει απαλά εσάς και τα παιδιά με τα οποία συναναστρέφεται, είναι μια καλή ευκαιρία να δείξετε τον ενθουσιασμό σας και να το επαινέσετε, χρησιμοποιώντας φράσεις όπως: «Πόσο ωραία ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησες» ή «Μπράβο που δεν τράβηξες απότομα το φίλο σου την ώρα που παίζατε».
tastv

Δεν χρειάζεσαι χέρια για να δώσεις ή να πάρεις μια αγκαλιά
You don't need arms to return a hug... or give one

H Jessica Cox, η πρώτη πιλότος χωρίς χέρια, στις 24 Ιουλίου, έδωσε μια ομιλία, στο Γουινσκόνσιν, στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην πρεμιέρα της ταινίας που ετοιμάστηκε για τη ζωή της, Right Footed. Εκεί, βρισκόταν και η τριών χρονών Ruth Evelyn Pranke, ένα μικρό κορίτσι που γεννήθηκε χωρίς χέρια, για να την ακούσει. 
Για να βρεθεί εκεί η μικρή Ruth Evelyn, η μητέρα της οδήγησε για έξι ώρες. Προηγουμένως, είχε έρθει σε επαφή με την Cox, μέσω Facebook, για να κανονίσει τη συνάντηση της με την μικρή της κορούλα.
Όταν η Jessica Cox, μία αληθινή μαχήτρια της ζωής η οποία, παρά το γεγονός ότι γεννήθηκε χωρίς χέρια, έχει άδεια πιλότου, μαύρη ζώνη στο τάε κβον ντο και παίζει πιάνο, τελείωσε την ομιλία της, η μικρή Evelyn ήταν εκεί για να της δώσει μια γλυκιά αγκαλιά, και ο φακός απαθανάτισε τη συγκινητική στιγμή.
Η φωτογραφία (που μας γέμισε με τόσα ζεστά συναισθήματα ώστε να μας "λιώσει" την καρδιά) ανέβηκε αργότερα στον λογαριασμό του ντοκυμαντέρ Right Footed και γρήγορα, έγινε viral. "Δεν χρειάζεσαι χέρια για να δώσεις μία αγκαλιά ή να δεχτείς μία", γράφει η λεζάντα.
Μετά τις αγκαλιές, η Ruth Evelyn απόλαυσε μία ξενάγηση στο αεροπλάνο της Jessica, ενώ οι δύο τους είναι ακόμα σε επαφή. "Όταν γνωρίζω ένα παιδί χωρίς χέρια, νιώθω ότι δίνω πίσω. Ότι προσφέρω σε αυτά τα παιδιά εκείνο το συναίσθημα που λέει 'Είμαι ΟΚ, μπορώ να κάνω ό,τι έκανε και αυτή η γυναίκα'", είπε η Jessica Cox. Όσο για τη μαμά της μικρής, η οποία θαύμαζε την Cox πριν ακόμα φέρει στον κόσμο στο παιδί της, είπε: 
"Πίστεψα ότι θα έδινε κίνητρο στην κόρη μου, δείχνοντάς της ότι μπορεί να ξεπεράσει κάθε δυσκολία, ανεξαρτήτως πώς έχεις γεννηθεί". Είμαστε βέβαιοι ότι αυτό έγινε. You don't need arms to return a hug... or give one. Jessica Cox with RE who was also born without arms.
This amazing moment happened at the premiere screening of the new documentary "Right Footed" about Jessica's life. Want to help Jessica Cox go to other film festivals and spread her important message about the power of opportunity? Consider making a tax deductible donation via http://bit.ly/1I9jPsn While you're on the site check out the trailer and read the blog for more information about RE and this very, very special hug...
pathfinder

Πάλι σκαλίζεις τη μυτούλα σου;

Τα παιδιά σκαλίζουν τη μύτη τους από τη βρεφική ηλικία, πιθανότατα από περιέργεια ή από ανία, για να …περάσει η ώρα. Kάποιοι παιδο-ψυχολόγοι θεωρούν το σκάλισμα της μύτης ως έναν τρόπο αντιμετώπισης του στρες, όπως το πιπίλισμα του αντίχειρα ή το δάγκωμα των νυχιών. 
Το παιδί που βάζει το δαχτυλάκι του στη μύτη δεν γνωρίζει ακόμη πως η χειρονομία αυτή σχολιάζεται αρνητικά και είναι δύσκολο για τον γονέα να κάνει το παιδί να σταματήσει τη συνήθεια.
Όμως, κάποιες φορές το παιδί σας έχει λόγο που σκαλίζει τη μυτούλα του! Είναι ο μοναδικός τρόπος που έχει το παιδάκι να καθαρίσει τη μυτούλα του, αφού δεν ξέρει ακόμα να τη φυσάει, ενώ αν την νιώθει μπουκωμένη, βάζει το δαχτυλάκι στο ρουθούνι και προσπαθεί απεγνωσμένα να την …ανοίξει για να περάσει αέρας!
Στα παιδάκια η μύτη είναι συνήθως βουλωμένη λόγω κρυολογήματος (συνάχι) αλλά δυστυχώς πολλά παιδάκια πάσχουν από αλλεργική ρινίτιδα που δεν έχει διαγνωστεί. Κάποια μικρά παιδιά, από την ενόχληση που νιώθουν από το μπούκωμα, καμιά φορά βάζουν κάποιο ξένο σώμα στη μύτη προκειμένου να …διευκολύνουν τη ρινική αναπνοή. Όμως αυτό επιδεινώνει την κατάσταση ακόμα περισσότερο και πλέον το παιδί σκαλίζει τη μύτη του για να αφαιρέσει το ξένο σώμα, κάτι που φυσικά είναι αδύνατον.
Αυτό που τρομάζει πιο συχνά τους γονείς όμως είναι όταν το παιδάκι τραυματίσει με το νυχάκι του τη μύτη και αρχίσει να τρέχει αίμα. Τότε είναι που τρέχουν στον Ωτορινολαρυγγολόγο, ο οποίος με την ευκαιρία μπορεί να βοηθήσει το παιδί με πολλούς τρόπους.
Ο πιο συχνός Μύθος
«Είναι μικρό παιδί ακόμα, σκαλίζει τη μύτη του γιατί βαριέται/δεν ξέρει ότι είναι άσχημο
Η Αλήθεια
Πράγματι, πολλές φορές, το παιδί που δεν έχει τι να …κάνει τα χέρια του, θα σκαλίσει τη μυτούλα του, μέχρι να το σταματήσει ο γονέας. Όμως, πολλές φορές υπάρχει λόγος που το παιδί πειράζει τη μύτη του και σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει ο γονιός να είναι σε επιφυλακή.
Τι να κάνετε
Ρωτήστε το παιδί σας αν είναι η μυτούλα βουλωμένη ή αν νιώθει κάτι να το γαργαλάει στη μύτη. Πλησιάστε κοντά στο παιδί και μυρίστε την αναπνοή που βγαίνει από τη μύτη του, αν μυρίζει άσχημα σχεδόν πάντοτε υπάρχει κάποιο ξένο σώμα που έχει σφηνώσει στη μύτη και έχει μολυνθεί. Αν το παιδί επιμένει στο σκάλισμα της μύτης πρέπει να επισκεφτείτε το συντομότερο έναν ειδικό Ωτορινολαρυγγολόγο να εξετάσει τη μυτούλα του παιδιού διότι μπορεί να υπάρχει παθολογική αιτία, όπως αλλεργία, ιγμορίτιδα ή κρεατάκια.
Αλλεργία, μπουκωμένη μύτη, κρυολόγημα μπορεί να κάνουν το παιδί σας να σκαλίζει τη μύτη του Αν δεν υπάρχει παθολογική αιτία σκαλίσματος της μύτης, οι γονείς δεν πρέπει να δώσουν σημασία και η στοργική καθοδήγηση μπορεί βοηθήσει το παιδί να κόψει αυτή τη συνήθεια, τουλάχιστον μπροστά σε κόσμο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η «ενασχόληση» του παιδιού με τη μύτη του σταματάει. Αν το παιδί επιμένει στο σκάλισμα της μύτης, μπορεί να θέλει περισσότερη προσοχή, συναισθηματική υποστήριξη και τόνωση της αυτοπεποίθησης. Δώστε στο παιδί να ασχοληθεί με κάτι με τα χέρια του, ζωγραφική, χειροτεχνία, κατασκευές, ή δώστε του μια μπάλα από καουτσούκ για να μπορεί να την πιέζει, ένα χνουδωτό ζωάκι για να το χαϊδεύει, μια μαριονέτα που φοριέται στα δάχτυλα κλπ. Μαθαίνοντάς το πώς να φυσάει τη μύτη του, μπορεί επίσης να βοηθήσει. Σε κάθε περίπτωση όμως, να έχετε τα νυχάκια του παιδιού πολύ κοντά ώστε να μην μπορεί να τραυματίσει τη μύτη.
Απασχολήστε τα χέρια του παιδιού σας και μάθετέ το να φυσάει τη μυτούλα του Πρέπει να αποκλείσουμε πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη μύτη και σκαλίζει το παιδί τη μύτη του
Τι να μην κάνετε
Όσο κι αν η συμπεριφορά του παιδιού σας φέρνει σε δύσκολη θέση, μην το κάνετε ζήτημα. Προσβάλλοντας ή τιμωρώντας το παιδί δεν θα βοηθήσετε, γιατί απλούστατα δεν συνειδητοποιεί αυτό που κάνει. Μην απογοητεύεστε. Όσο το παιδί σας θα μεγαλώνει και θα μαθαίνει να χρησιμοποιεί τα χέρια του για πιο σύνθετες εργασίες, (κατασκευή Lego, χρήση πλαστελίνης,ζωγραφική), θα σταματήσει να βάζει τα δάχτυλά του στη μύτη.
Τι κάνουμε εμείς
Αρχικά ελέγχουμε αν υπάρχει ξένο σώμα στη μύτη και αν υπάρχει πρόβλημα απόφραξης της αναπνοής. Αν από το ιστορικό υπάρχει πιθανότητα αλλεργίας, ελέγχουμε το παιδί για αλλεργική ρινίτιδα. Σε κάθε περίπτωση εκπαιδεύουμε και τους γονείς πώς να αποτρέψουν τη συνήθεια αυτή.
anastasakis