Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Η πιο εύκολη τούρτα γενεθλίων για το παιδί σας! (video) CHOCOLATE CANDY CAKE - RECIPE

Μία απλή συνταγή για να φτιάξετε μόνες σας εύκολα και γρήγορα την τούρτα γενεθλίων του παιδιού σας.

Τι θα χρειαστείτε;
* Δύο στρογγυλά κέικ ένα βανίλια και ένα σοκολάτα. 
* Ένα μεγάλο βάζο με πραλίνα φουντουκιού.
* Διάφορα ζαχαρωτά, όπως πολύχρωμα καραμελάκια, σοκολατένια μπισκότα και γκορφετάκια, ακόμη και σοκολατάκια.

Πώς θα φτιάξετε την τούρτα;
Αλείψτε το ένα κέικ με μία στρώση πραλίνας φουντουκιού και έπειτα τοποθετείστε από πάνω το άλλο κέικ και καλύψτε ολόγυρα με την πραλίνα.
Καλύψτε εξωτερικά την τούρτα με σοκολατένια γκοφρετάκια ή μπισκότα και αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία, τοποθετήστε στο κέντρο της τούρτας ένα στρογγυλό σοκολατάκι.
Με τα γκοφρετάκια χωρίστε την τούρτα σε τέσσερα κομμάτια και καλύψτε τα κενά με τα πολύχρωμα καραμελάκια της αρεσκείας των παιδιών.

Δείτε αναλυτικά τη διαδικασία στο βίντεο που ακολουθεί:

Πώς να φτιάξετε σκηνή για το παιδί σας

Ήρθε η ώρα να γίνετε κι εσείς μαζί τους και πάλι παιδιά! Το να φτιάξετε όλοι μαζί μια σκηνή στο υπνοδωμάτιο των παιδιών σας θα τα χαροποιήσει ιδιαιτέρως μιας και θα είναι κάτι πρωτόγνωρο. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι κέφι και…σεντόνια!
25
Είναι μία από εκείνες τις ημέρες που είστε κουρασμένοι και δεν μπορείτε να πάτε βόλτα έξω και τα παιδιά σας δεν έχουν τίποτα να κάνουν, με αποτέλεσμα να βαριούνται.

Δεν θέλετε να σπαταλάνε τον χρόνο μπροστά από την τηλεόραση και σπάτε το κεφάλι σας να βρείτε κάτι δημιουργικό να τα απασχολήσετε.


* Συγκεντρώστε τις προμήθειές που θα χρειαστείτε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σεντόνια και κουβέρτες για να χτίσετε τα «τείχη» της σκηνής και ένα σχοινί ή κορδόνι, αν χρειαστούν, για να στηρίξετε η σκηνή.
* Ζητήστε από τα παιδιά σας τη βοήθεια τους. Δεν έχει νόημα να τα κάνετε όλα μόνοι σας. 

* Ξεκινήστε κάνοντας χώρο στο υπνοδωμάτιο μετακινώντας κάποια έπιπλα. Ρωτήστε τα παιδιά σας να σας πουν που ακριβώς την θέλουν. Αποφύγετε μόνο να τη βάλετε στην είσοδο για να μην γκρεμιστεί μόλις μπει κάποιος στο δωμάτιο.
* Κρεμάστε ένα σεντόνι πάνω από τα έπιπλα που επιλέξατε για να σχηματίσετε την οροφή της σκηνής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα επιπλέον σεντόνι για να χωρίσετε τη σκηνή στη μέση και να τη διαιρέσετε έτσι σε «δωμάτια» για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. 

* Τα συρτάρια ή ένα κλειστό παράθυρο μπορεί να φανούν χρήσιμα για να δέσετε την άκρη του σεντονιού ώστε να είναι σταθερά εδραιωμένο. 
* Θα μπορούσατε επίσης να βάλετε μια φουρκέτα στο σεντόνι και με ένα κορδόνι να το δέσετε από τα ποδαράκια ενός τραπεζιού. Το πώς θα γίνει η σκηνή εξαρτάται πραγματικά από το ποια έπιπλα θα χρησιμοποιήσετε και το πώς θα είναι τοποθετημένα.
* Αφήστε τα παιδιά να πάρουν πρωτοβουλία και να φέρουν ότι αντικέιμενα θέλουν στην σκηνή. Αποφύγετε μόνο να την στερεώσετε σε βιβλία καθώς είναι ελαφριά και μπορεί άνετε να πέσει. 

* Χρησιμοποιείστε μαξιλάρια για καρέκλες ή επιπλέον σεντόνια.
* Εμπλουτίστε τη σκηνή σας με φακό ή φανάρια και μαζευτείτε όλοι οικογενειακώς για να εξιστορήστε ιστορίες τρόμου αν τα παιδιά σας είναι μεγάλα ή παραμύθια.
* Αφήστε τα παιδιά σας να το απολαύσουν! Το να την φτιάξετε είναι η μισή διασκέδαση, η άλλη μισή είναι να παίζουν μέσα στην σκηνή για το υπόλοιπο της ημέρας (ή ημέρες)!


Πάρτε μερικές ιδέες:

πηγή: baby.gr - Από Βιολέττα Αθανασιάδου

Τι κάνει έναν δάσκαλο καλό; Γνώμες από όλο τον κόσμο
What Makes a Good Teacher?

Η UNESCO, το 1996, εξέδωσε ένα βιβλίο με τον τίτλο
What makes a Good Teacher?


Περισσότερα από 500 παιδιά, από 50 χώρες, ηλικίας 8-12 ετών,
είπαν τη γνώμη τους. Όσα ακολουθούν είναι μερικές από
τις απαντήσεις τους.

Μετάφραση: Άννα Παππά, δασκάλα, συγγραφέας

Απαντήσεις από τους επισκέπτες μας στο web

Ο σπουδαίος δάσκαλος αλληλεπιδρά -ψυχικά και συναισθηματικά- με το παιδί.
Ο σπουδαίος δάσκαλος δίνει στοργή σους μαθητές και τους κάνει να βιώσουν τι είναι το συναίσθημα.
Ο σπουδαίος δάσκαλος χαμογελά στους μαθητές του ακόμη κι όταν εκείνοι τον εκνευρίζουν.
Ο σπουδαίος δάσκαλος δε διδάσκει μόνο ό,τι περιλαμβάνει το βιβλίο, αλλά και την αλήθεια που υπάρχει έξω. Πρακτική σε ισορροπία με τη θεωρία.
Ο σπουδαίος δάσκαλος είναι αφιερωμένος στο λειτούργημά του. Έχει αναλάβει μία δέσμευση, που πρέπει να την εκπληρώσει.
Ο σπουδαίος δάσκαλος γνωρίζει καλά ότι το παιδί δεν είναι απλά μία νότα που άλλοτε κλαίει, άλλοτε, χαμογελάει και άλλοτε γελάει. Ξέρει πολύ καλά ότι μπροστά του στέκεται το αληθινό θαύμα της ζωής.

----------------------

Laxman Wadgire, Yavatmal, Ινδία
Ο καλός δάσκαλος κατανοεί την παιδικότητα με τον καλύτερο τρόπο. Γνωρίζει ότι η παιδική νοοτροπία είναι παγκόσμια, ενώ των ενηλίκων δεν είναι και κατά συνέπεια είναι ευκολότερο να συνεργαστεί με κάθε παιδί, σε κάθε τόπο, σε κάθε χρονική στιγμή.
Yuventius, Τζακάρτα, Ινδονησία
Ένας καλός δάσκαλος είναι εκείνος που διδάσκει, όχι μόνο με το μυαλό, αλλά και με την καρδιά.
Syanne Helly, Ανατολική Ιάβα, Ινδονησία
Ένας δάσκαλος πρέπει να έχει τρία βασικά χαρακτηριστικά:
Απόθεμα γνώσεων
Επαγγελματικές δεξιότητες
Προσωπικά ποιοτικά χαρακτηριστικά
Υπάρχει μία παροιμία που λέει: «Δώσε μου ένα ψάρι και θα έχω φαγητό για μία ημέρα. Μάθε με να τρώω ψάρια και θα τα τρώω μια ζωή». Αυτή πρέπει να είναι η φιλοσοφία του καλού δασκάλου.
Ο δάσκαλος πρέπει να είναι υπομονετικός, ευγενικός, ευέλικτος και ευρηματικός. Να είναι ανεκτικός, ανοιχτόμυαλος και με καλή αίσθηση του χιούμορ. Να είναι ενθουσιώδης και να απολαμβάνει τη διδασκαλία. Να είναι ειλικρινής, ευφάνταστος και δημιουργικός. Να είναι αποδοτικός, ταπεινός και μετριόφρων. Κατά τη γνώμη μου, ο δάσκαλος πρέπει να είναι κάπως έτσι.
Sheeba Ramahandran, Buraida, Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας
Ο καλός δάσκαλος βοηθά τους μαθητές του από όλες τις απόψεις. Τους δίνει τη δυνατότητα να ζήσουν μία καλύτερη ζωή. Διδάσκει τους μαθητές του πώς να παίρνουν καλές αποφάσεις σε όλες τις συνθήκες. Είναι καλός τόσο απέναντι στους μαθητές του, όσο και απέναντι στην κοινωνία. Έχει ηθικό χαρακτήρα και είναι το πρότυπο των νέων για μία καλή κοινωνία.
Prafull Bhasarkar, Babupeth, Chandrapur, Ινδία
Νομίζω ότι ένας καλός δάσκαλος πρέπει να είναι μία καλή και ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Να έχει το αίσθημα της περιέργειας, να έχει πάθος και να ενδιαφέρεται για τα ενδιαφέροντα των μαθητών του, για τις επιθυμίες τους, για τα αισθήματά τους. Ένας πραγματικά καλός δάσκαλος θα πρέπει να είναι παιδί στην ψυχή, πράγμα που σημαίνει να είναι δημιουργικός, ευφάνταστος και έτοιμος για εξερευνήσεις…

Migena Mullaj, Reseda, Καλιφόρνια, ΗΠΑ

Ο καλός δάσκαλος είναι στη διάθεση όλων των μαθητών του ωστόσο γνωρίζει ποιοι μαθητές έχουν ανάγκη από περισσότερη βοήθεια.
..................

Διαβάστε περισσότερα: iPaideia

Έτσι βοηθάμε τα παιδιά μας να ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ στο σχολείο!

Κάποιες φορές, οι γονείς με τη συμπεριφορά τους άθελα αντί να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να πετύχουν και να έχουν καλές επιδόσεις στο σχολείο, τα βοηθούν ώστε να… αποτύχουν. 
Με ποιους τρόπους οι γονείς καταφέρνουν να «σαμποτάρουν» τις σχολικές επιτυχίες των παιδιών τους;

Ξεχνάμε πως αύριο το πρωί έχουν σχολείο.
Το παιδί κλαίει και δεν θέλει να κοιμηθεί και εσείς μην θέλοντας να ακούτε τα κλάματα και τις φωνές του το αφήνετε να μείνει μέχρι αργά. Παρόλα αυτά, εάν αυτό γίνεται σε καθημερινή βάση τότε θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στις σχολικές του επιδόσεις.

Δεν το ρωτάμε πως πήγε το σχολείο ή τι μαθήματα έχει να διαβάσει.
Πιθανόν να θεωρείτε πως μπορεί από μόνο του να διαβάσει και να λύσει τις ασκήσεις καθώς επίσης και να πετύχει καλύτερους βαθμούς χωρίς τη δικιά σας συμβολή.

Δεν ανησυχούμε για τους βαθμούς των διαγωνισμάτων.
 
Δεν έχετε χρόνο μιας και είστε απασχολημένοι με τη δουλειά σας και έτσι δεν δείχνετε ενδιαφέρον κατά πόσο έχει γράψει στο διαγώνισμα ή αν έχει πάρει καλό ή κακό βαθμό.

Φωνάζουμε στο παιδί μας μέχρι να τελειώσει την εργασία του.
 
Γιατί δεν προσπαθείτε να «διώξετε» όλους τους κινδύνους που μπορούν να του αποσπούν την προσοχή όπως για παράδειγμα η τηλεόραση ή το κινητό τηλέφωνο. Παρά να φωνάζετε στο παιδί σας να τελειώσει τα μαθήματά του γιατί δεν κάθεστε δίπλα του με υπομονή ώστε να το βοηθήσετε να ολοκληρώσει τις εργασίες του.

Δεν συμμετέχουμε στις συναντήσεις γονέων και δασκάλων. 
Σε αρκετές περιπτώσεις γονείς δεν έχουν χρόνο να συναντήσουν τους δασκάλους των παιδιών τους ώστε να μάθουν περισσότερα για την επίδοση των τελευταίων. Έτσι δεν μπορούν να έχουν μια καθαρή εικόνα για τις δυνατότητες ή και τις ελλείψεις των παιδιών τους.

Βάζουμε τα ραντεβού στον γιατρό ή στον οδοντίατρο τις ώρες και μέρες που έχει σχολείο. 
Δεν μιλάμε φυσικά για περιπτώσεις που θα συμβούν μια φορά στα χρονικά. Άλλα εάν δεν δίνετε στο σχολείο τη βαρύτητα που πρέπει τότε μην περιμένετε από τα παιδιά σας να το κατανοήσουν.

Δεν φροντίζουμε να φτιάξετε το κατάλληλο πρωινό για αυτό. 
Είναι σημαντικό να τρώει ένα σωστό πρωινό μιας και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στη σωματική αλλά και εγκεφαλική λειτουργία.

Δεν επαινούμε το παιδί μας όταν κάνει κάτι καλό στο σχολείο.
 
Η έγνοια σας είναι να του θυμώσετε όταν κάνει κάτι κακό. Όμως ένα παιδί χρειάζεται τον έπαινο όταν πετύχει έναν στόχο.

Δεν γινόμαστε παράδειγμα για αυτό. 
Για παράδειγμα του λέτε συνεχώς να διαβάζει λογοτεχνικά βιβλία ή να μην ασχολείται συνεχώς με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Όμως, εσείς δεν διαβάζετε λογοτεχνικά βιβλία και είστε συνεχώς μπροστά από τον υπολογιστή.

offsite.com.cy

Παχυσαρκία και Υποσιτισμός: Και όμως συνυπάρχουν!

Στις μέρες μας παρατηρούνται δύο παράδοξα φαινόμενα σε ότι αφορά τον επισιτισμό της υφηλίου.
Ο πλανήτης μας σήμερα, χαρακτηρίζεται από την αφθονία και την ποικιλία των αγαθών αλλά ταυτόχρονα απειλείται από δύο σύγχρονες μάστιγες, τον υποσιτισμό και την παχυσαρκία.

Όπως πρόεκυψε από τα αποτελέσματα της σύσκεψης «Terra Madre», ένα δίκτυο κατά της «βιομηχανικής» γεωργίας, περίπου 1,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι υπέρβαροι σε σύγκριση με 867 εκατομμύρια που υποσιτίζονται.
Τα παραπάνω αριθμητικά στοιχεία απεικονίζουν μια από τις μεγαλύτερες αντιθέσεις του κόσμου μας δηλαδή την άνιση κατανομή των τροφίμων, του εισοδήματος και των ευκαιριών. Γύρω στο ένα τρίτο από όλα τα τρόφιμα που παράγονται παγκοσμίως, χάνεται ή πετιέται κάθε χρόνο. Αυτή η ποσότητα θα επαρκούσε για να τραφούν 500 εκατομμύρια άνθρωποι, χωρίς να έχουμε επιπλέον κατασπατάληση φυσικών πόρων.
Η κατάσταση στην Ελλάδα
Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται δυστυχώς και στη Ελλάδα. Όταν μιλάμε για επισιτισμό στη χώρα μας σήμερα δεν πρέπει να εννοούμε την ποσότητα τροφίμου μόνο, αλλά και την ποιότητα. Αν δηλαδή αυτά τα οποία καταναλώνουμε διασφαλίζουν την υγεία μας η όχι.

Ενώ ο πλανήτης μαστίζεται από την πείνα, λόγω των κλιματικών αλλαγών και της οικονομικής κρίσης, ένα άλλο μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γης, αντιμετωπίζει μια σειρά προβλημάτων υγείας, όπως διαβήτη, καρδιαγγειακά νοσήματα, μεταβολικό σύνδρομο (αύξηση χοληστερίνης, ουρικού οξέως, σακχάρου, τριγλικεριδίων, αρτηριακής πίεσης). Τα προβλήματα αυτά σχετίζονται με την παχυσαρκία. Σε αυτή την κατηγορία συγκαταλέγεται και η Ελλάδα.
Εν μέρει αυτό οφείλεται στο ότι η Ελλάδα άφησε την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή και τρέφεται από έτοιμα προπαρασκευασμένα τρόφιμα των αλυσίδων σουπερμάρκετ και εστιάσεως, κάτι το οποίο είναι αλληλένδετο με το χαμηλό βιοτικό επίπεδο. Με βάση στατιστικά στοιχεία, το 44% των παιδιών στην Ελλάδα είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι το ¼ εξ αυτών θα παραμείνουν παχύσαρκοι και ως ενήλικες. Η πανευρωπαϊκή έρευνα COSI που διεξήγαγε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για την παιδική παχυσαρκία σε σχέση με το σχολικό περιβάλλον παρουσίασε τα παρακάτω ανησυχητικά αποτελέσματα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας COSI
Στην έρευνα συμμετείχαν 5.682 μαθητές από 500 περίπου σχολεία ανά την επικράτεια που αποτέλεσαν το δείγμα της έρευνας στην Ελλάδα και τα στοιχεία που προέκυψαν ήταν απογοητευτικά. Πιο συγκεκριμένα, το 48% των 7χρονων και το 54% των 9χρονων, μαθητών Β΄ και Δ΄ Δημοτικού αντιστοίχως, ζύγιζαν περισσότερο από το κανονικό.

Τα υψηλότατα αυτά ποσοστά, ανώτερα των υπόλοιπων δέκα χωρών που συμμετείχαν στη μελέτη, αποδόθηκαν στην ελλιπή άσκηση, τις πολλές ώρες τηλεόρασης, και το ακατάλληλο διατροφικό περιβάλλον των δημοτικών σχολείων. 
Αναφορικά με το τελευταίο, η έρευνα κατέδειξε πως μόλις 12% των δημοτικών στην Ελλάδα διαθέτουν στους μαθητές φρέσκα φρούτα, μόλις 5% φρέσκα λαχανικά ή γιαούρτι, και μόλις 18% γάλα. Επιπλέον, η χώρα μας κατατάσσεται τελευταία και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων διατροφής: εφαρμόζονται σε λιγότερα από τα μισά σχολεία της χώρας (42%), όταν ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος ξεπερνά το 80%.
Η αντίπερα όχθη
Η επισιτιστική ανασφάλεια στα ελληνικά σχολεία, με λιποθυμίες πεινασμένων μαθητών, εμφανίστηκε ως φαινόμενο που έπαιρνε ανησυχητικές διαστάσεις στην αρχή της κρίσης και των μνημονίων. 
Σήμερα, το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται, βαίνοντας μάλιστα διογκούμενο. Μεγαλύτερο του 55% εκτιμάται το ποσοστό των μαθητών στα σχολεία της χώρας, τους οποίους απειλεί η επισιτιστική ανασφάλεια, με σοβαρές συνέπειες στη σωματική και ψυχική τους υγεία, τη μαθησιακή διαδικασία και τη νοητική τους ανάπτυξη.
Ο εκτιμώμενος αριθμός μαθητών οι οποίοι διαβιούν κάτω από το όριο της φτώχειας ανέρχεται σε 452.000, με βάση στοιχεία του 2014. Ο αριθμός αυτών που αντιμετωπίζει ιδιαίτερα υψηλή επισιτιστική ανασφάλεια ανέρχεται σε 222.000. Ένας στους έξι μαθητές αντιμετωπίζει προβλήματα σωματικής υγείας και ένας στους τέσσερις, προβλήματα συναισθηματικής υγείας.
Τα στοιχεία, που αποτυπώνουν αυτή τη δραματική κατάσταση, παρουσιάστηκαν από το Ινστιτούτο Prolepsis, προ λίγων ημερών όπου υλοποιεί το πρόγραμμα «Διατροφή», για τη σίτιση και προώθηση της υγιεινής διατροφής σε σχολεία κοινωνικο-οικονομικά ευάλωτων περιοχών της χώρας. Στόχος του προγράμματος είναι «κανένα παιδί πεινασμένο στο σχολείο». Ενδεικτικό της κρισιμότητας της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι 2.032 σχολεία από όλη την Ελλάδα, δηλαδή περίπου 250.000 μαθητές (ποσοστό 18% των μαθητών της Ελλάδας), έχουν αιτηθεί να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Διατροφή».
Οι μειώσεις που έχουν σημειωθεί στο μέσο ....