Tuesday 26 August 2008

Η Πατρίδα μας... «Γη του πυρός...»

Πατρίδα μας,
τα χαρακωμένα πρόσωπα
απ’ τις ανελέητες αχτίνες
στις λιόπυρες αρένες της Δήμητρας. 
Πατρίδα μας,
οι ρόζοι στα χέρια, 
π' απλώνονται
ανοιγμένα σε δέηση απόγνωσης.

Πατρίδα μας,
το κατακόκκινο πονεμένο βλέμμα
που αντιφεγγίζει τις παμφάγες φλόγες.

Πατρίδα μας, και ψυχή της,
οι στάχτες της ΜΑΝΑΣ
που καλύπτουν προστατευτικά
τα χαμομηλάκια της,
τα άνθια της ζωής της,
εκεί… εκεί …, στον ελαιώνα
του Μαρτυρίου....

Βασιλική Π. Δεδούση, (για τη μαύρη Παρασκευή του 2007)

3 comments:

  1. Άνθρωποι κάηκαν, τί φρίκη, τί εφιάλτης, τί φριχτός θάνατος... άνθρωποι καμένοι!
    Ά ν θ ρ ω π ο ι καμένοι! Δεν το χωράει ο νους! Στον 21ο αιώνα!
    Σφίγγω το δικό μου παιδάκι αγγαλιά και δεν μπορώ να κρατήσω τα δάκρυα, αχ μην μου πάθει τίποτα ποτέ, να μπορέσω να το προστατέψω πάντα, παιδάκι μου, παιδί μου!
    Μικρά παιδάκια κάηκαν, αχ... παιδάκια, παιδάκια μου μικρά!
    Αχ, μικρά μου παιδάκια... πώς; Πώς; Γιατί; Γιατί;

    ReplyDelete
  2. ponoooooooo!!!!!!!!!!!

    ftanei pia!!!!

    pote epitelous tha doume tin ellada prin tis katastrofes??

    pote epitelous tha ginoume ellhnes?

    poso ellada tha prepei akoma na kaei oste na siniditopioisoume oti alodapoi mas kivernane.

    i leksi patriotis exei apo to politevma tis xoras mas kaei
    apo tion anesthsia mas.

    ReplyDelete
  3. Όταν αρχίσουν να συζητούν περισσότερο οι άνθρωποι όμως, για να απεξαρτηθούν και από το χαζοκούτι:
    Ακυρώθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας απόφαση του YΠΕΧΩΔΕ με την οποία προεγκρίθηκε η χωροθέτηση του "έργου χρυσού", στην περιοχή Περάματος στα όρια των νομών Έβρου και Ροδόπης. Στη δίκη παρενέβη υπέρ του υπουργείου η εταιρεία "ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΑ ΘΡΑΚΗΣ", αλλά η παρέμβαση απορρίφθηκε.
    Ξέρετε ότι μια προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας δεν κοστίζει πολύ και, αν ετοιμαστεί καλά, έχει αποτελέσματα σαν κι αυτά που διαβάσατε;

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki