Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2019

Τι πρέπει να υπάρχει στο Δωμάτιο του κάθε Μαθητή;

Άλλα παιδιά το λατρεύουν και άλλα απλά... το υπομένουν. 
Το σίγουρο είναι ότι το σχολείο είναι πηγή αμέτρητων εμπειριών και παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.
 
Πώς πρέπει να είναι ένα δωμάτιο μαθητή;
Ο σωστός εξοπλισμός και η ιδιαίτερη διακόσμηση του παιδικό δωμάτιο μπορούν να εξασφαλίσουν ερεθίσματα που συμβάλουν στη μάθηση και κάνουν την ώρα του διαβάσματος ευχάριστη.

1. Διακόσμηση με γνωστικά ερεθίσματα
Ένα παιδί μαθαίνει πιο εύκολα όταν η γνώση οπτικοποιείται. Χρωματιστοί χάρτες γεωγραφίας, μία υδρόγειος σφαίρα και αφίσες με ιστορικά πρόσωπα και ήρωες μυθολογίας, σίγουρα θα κάνουν το παιδί σας να αγαπήσει την ιστορία και να μάθει βουνά, ποτάμια και τις άλλες χώρες πολύ πιο εύκολα. 
Μπορείτε επίσης να κατασκευάσετε πίνακες για να γράφει ή να κολλάει κάτι που πρέπει να μάθει. 
Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να κάνει καθημερινά επανάληψη, χωρίς να διαμαρτύρεται!

2. Δικό του γραφείο και καρέκλα χωρίς ροδάκια!
Πολλά παιδιά από μικρά μαθαίνουν να διαβάζουν στην κουζίνα ή στο σαλόνι. 
Είναι προτιμότερο το παιδί να μελετά στο ίδιο σημείο, σε ένα δικό του γραφείο στο δωμάτιό του, ώστε να καθιερωθεί από την αρχή η σωστή συνήθεια της μελέτης, ιδιαίτερα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. 
Προτιμήστε μία σταθερή καρέκλα και όχι με ροδάκια, καθώς ιδιαίτερα τα μικρά παιδιά έχουν την τάση αντί να συγκεντρώνονται στη μελέτη τους, να μετακινούνται.

3. Βιβλιοθήκη από νωρίς
Ένα από τα must έπιπλα στο παιδικό δωμάτιο είναι η βιβλιοθήκη. Καλό είναι να να υπάρχει μία βιβλιοθήκη στο δωμάτιο του παιδιού σας, πριν ακόμα αυτό ξεκινήσει το σχολείο. 
Εκεί μπορεί να τοποθετεί στην αρχή τα αγαπημένα του παραμύθια και έπειτα τα σχολικά του βιβλία. 
Μελέτες αποδεικνύουν ότι η συχνή επαφή του παιδιού από νωρίς με τα βιβλία ενισχύει τη γλωσσική έκφραση , την ομιλία, τη μνήμη και τη φαντασία.

4. Μολύβια, τετράδια και βιβλία σε άμεση πρόσβαση
Είναι πολύ σημαντικό το παιδί να έχει ανά πάσα ώρα και στιγμή ό,τι μπορεί να χρειαστεί την ώρα που διαβάζει. Έτσι δε θα χρειαστεί να διακόψει τη μελέτη του και θα παραμείνει συγκεντρωμένο.

5. Όλα σε τάξη
Ένα τακτοποιημένο δωμάτιο, όπου τα πράγματα βρίσκονται στην ίδια θέση, βοηθάει ένα μικρό μαθητή να είναι πιο οργανωμένος και να αναπτύξει πιο γρήγορα μηχανισμούς ανάκλησης μίας εικόνας, ενεργοποιώντας έτσι τη λειτουργία της μνήμης. 
Φροντίστε το παιδικό δωμάτιο να έχει αρκετά ράφια και συρτάρια και μάθετε στο παιδί σας να το τακτοποιεί από μόνο του. 
Μαθαίνοντας να έχει ένα τακτικό δωμάτιο, το πιθανότερο είναι ότι θα έχει και μια τακτική σχολική τσάντα, ενώ υπάρχουν έρευνες που επιβεβαιώνουν ότι οι μαθητές που μεγαλώνουν σε τακτικό περιβάλλον μπορεί να έχουν πιο υψηλές μαθητικές επιδόσεις.

6. Αποφύγετε τις οθόνες
Προσπαθήστε ειδικά τα πρώτα χρόνια του δημοτικού να μην υπάρχει τηλεόραση, υπολογιστής, tablet ή ηλεκτρονικά παιχνίδια στο παιδικό δωμάτιο. 
Η προσοχή του παιδιού σας θα αποσπάται πολύ εύκολα και είναι βέβαιο ότι θα προτιμήσει να παίζει ή να βλέπει τηλεόραση από το να διαβάζει. 
Έρευνες εξάλλου, επιβεβαιώνουν ότι όσο περισσότερες ώρες περνά ένα παιδί μπροστά στην οθόνη, τόσο περισσότερο αρνητικά μπορεί να επηρεαστούν οι σχολικές του επιδόσεις

Με ένα σωστά διακοσμημένο και εξοπλισμένο δωμάτιο, το παιδί σας από μικρό θα μάθει να μελετάει σωστά και σίγουρα θα αγαπήσει τη γνώση και το σχολείο.

mothersblog
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Ομοσπονδία Γονέων Αττικής: Τα Προσφυγόπουλα είναι παιδιά, όχι έπιπλα να τα μετακινείτε...

Η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής καταγγέλλει την απόφαση της κυβέρνησης να αποσπάσει από τα σχολεία που φοιτούσαν τα προσφυγόπουλα που διέμεναν στο 5ο Λύκειο Αθηνών, με άγνωστο προορισμό και χωρίς καμία προειδοποίηση τόσο των ίδιων όσο και του σχολικού τους περιβάλλοντος. 
Την ίδια στιγμή που επεκτείνει την συμφωνία για τις αμερικανοΝΑΤΟικές βάσεις στην χώρα μας, προσκαλώντας για την υπογραφή της τον ίδιο τον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, αποφασίζει να δείξει σε όλες τις κατευθύνσεις πως τα προσφυγόπουλα δεν αποτελούν γι’ αυτήν ανθρώπινα όντα, αλλά παιδιά ενός άλλου Θεού. 
Χωρίς καμία απολύτως προειδοποίηση, εισβάλλει στον χώρο του 5ου Λυκείου Αθηνών, όπου φιλοξενούνταν δεκάδες οικογένειες προσφύγων και τον αδειάζει, μεταφέροντας τις οικογένειες σε άγνωστο προορισμό και αφήνοντας πίσω μόνο φωτογραφίες απορημένων προσώπων παιδιών μέσα από τα τζάμια του πούλμαν.
Κι ενώ οι πόλεμοι είναι αυτοί που φέρνουν θάνατο και προσφυγιά,η κυβέρνηση υποδέχεται όσους κάνουν πολέμους και κυνηγάει τους πρόσφυγες.
Στιγματίζουμε με απερίφραστο τρόπο αυτή την πολιτική που από τη μια είναι συνυπεύθυνη για τον πόλεμο που προκαλεί το τεράστιο κύμα προσφύγων, από την άλλη τους εγκλωβίζει στην χώρα μας χωρίς κανένα ανθρώπινο δικαίωμα, παρατημένους και σε μεγάλο βαθμό γκετοποιημένους και χωρίς ασφαλείς συνθήκες διαβίωσης όπως αποδείχθηκε πρόσφατα στην Μόρια, ενώ στα παιδιά τους δεν παρέχεται το στοιχειώδες δικαίωμα στην μόρφωση. 

Απαιτούμε:
●Την επιστροφή των προσφυγόπουλων του 5ου Λύκειου Αθηνών στις τάξεις τους και στους συμμαθητές τους, με ανθρώπινες συνθήκες ζωής και μόρφωσης.
●Να καταργηθούν οι χώροι σαν τη Μόρια. Ανθρώπινες, αξιοπρεπείς συνθήκες για τα θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων.
●Να σταματήσει το πάρτι εκατομμυρίων με τις ΜΚΟ.

alfavita
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

«... να βρουν Καταφύγιο όλοι οι Πονεμένοι αυτού του Κόσμου ...»

Όλη η δυστυχία του κόσμου, η πίκρα της ζωής, η απόγνωση των λαών, η φρίκη στο Αφγανιστάν, στη Συρία, στη Λιβύη, στη Σομαλία, στη Νικαράγουα, στο Ιράκ, στην Υεμένη, στο Ιράν, είναι εισαγόμενη από την Δύση.
Εκατό με διακόσιους Αφγανοί εκτελούνται καθημερινά, κάθε ημέρα, από Ταλιμπάν και Κυβερνητικούς, με όπλα αμερικάνικα. 

Ο Μπιν Λάντεν από Αμερικανούς εκπαιδεύτηκε και εξοπλίστηκε. 
Οι Κόντρας από Αμερικανούς εκπαιδεύτηκαν και εξοπλίστηκαν και χρηματοδοτήθηκαν. 
Και δεν έχει τέλος αυτή η ιστορία.
Τώρα η Δύση πληρώνει το τίμημα αυτής της πρακτικής.
Και όλοι οι κατατρεγμένοι αυτής της γης σπεύδουν να βρουν καταφύγιο, εκεί από όπου προκλήθηκαν όλα, στη Δύση, άλλοι για να επιβιώσουν επειδή πεθαίνουν και άλλοι για να εκδικηθούν για τα παιδιά τους που πεθάνανε.
Και η Δύση αμύνεται, και η άμυνα γίνεται επίθεση και η επίθεση ξενοφοβία και η ξενοφοβία γίνεται μίσος.
Και τα τείχη υψώνονται, και οι φράχτες μπαίνουν και οι κατατρεγμένοι πεθαίνουν.
Φράχτες στη Γάζα, στο Μεξικό, στις χώρες του Visegrad, και οι άλλες οι ... πιο πολιτισμένες ευρωπαϊκές χώρες, διαλέγουν τους «καλούς», τους χρήσιμους και τους άλλους ... «ας πάνε να πνιγούνε».

Μήπως η Δύση είναι φασιστική;
Μήπως η Δύση είναι ρατσιστική;
Μήπως η Δύση είναι ναζιστική;

Το αυγό του φιδιού εκκολάπτεται ...

Και ευτυχώς, βρέθηκε η φτωχή Ελλαδίτσα, η χρεοκοπημένη Ελλάδα, οι πολίτες της, οι Έλληνες, οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι της χώρας μας να σώσουν την χαμένη τιμή της ανθρωπότητας. 

Να ξαναδώσουν την αξιοπρέπεια στον άνθρωπο και έσωσαν, όσους μπορούσαν. Αγκάλιασαν τους κατατρεγμένους, τους περιέθαλψαν, τους τάισαν, τους ζέσταναν.

Όμως η Ευρώπη, η Δύση κρατάει τα προσχήματα, μιλάει για ανθρωπισμό, έχει ΟΗΕ, έχει ανθρωπιστικές οργανώσεις, έχει Μ.Κ.Ο, από όλα έχει και καμαρώνει με τις πλάτες της Ελλαδίτσας μας.

Αλλά, αυτό το τελευταίο; Τι είναι αυτό;

«Στον δικό σας φαντασιακό κόσμο, όπου η Ελλάδα είναι ο φιλικός υποδοχέας του κάθε κατατρεγμένου, του κάθε πονεμένου, ένας παράδεισος στον οποίο μπορούν να βρουν καταφύγιο όλοι οι πονεμένοι αυτού του κόσμου, θα μου επιτρέψετε να τον αφήσω να παραμείνει στο δικό σας φαντασιακό κόσμο. Εμείς έχουμε τελείως άλλη πολιτική στο ζήτημα αυτό»
Και ο άλλος, ο καταχειμασμένος που βρήκε πρόσφορο έδαφος και βγήκε στην απλωσιά και χωρίς αιδώ συνιστά την (Τελική) Λύση του: «Στα ξερονήσια όλους και φράχτες και νάρκες».

Εδώ ξεπερνάμε κάθε προηγούμενο.

Εδώ η άποψη, γίνεται θέση. Επίσημη θέση. Πολιτική στάση.
Δεν μπορούν αυτά να γίνονται εθνική Δήλωση και Επιλογή.
Αυτά δεν είναι Ελλάδα. Αυτά δεν είναι Ορθοδοξία. Αυτά είναι για κάποιους άλλους, όχι για τους Έλληνες.
Είναι βέβαιο, το αυγό του φιδιού έσπασε, ο δράκος εκκολάφτηκε.
Ίσα που προλαβαίνουμε («αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν»), είναι η ώρα να τσακίσουμε το κεφάλι του δράκου που βγαίνει από το αυγό του.
Επειδή, έχουμε χρέος και ανάγκη να είμαστε οι Καλοί Σαμαρείτες: 

«Ἐπείνασα γάρ, καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καὶ συνηγάγετέ με, γυμνός, καὶ περιεβάλετέ με, ἠσθένησα, καὶ ἐπεσκέψασθέ με, ἐν φυλακῇ ἤμην, καὶ ἤλθετε πρός με.»
Κατά Ματθαίον (κε΄ 31-46)
Το Χαμομηλάκι