Wednesday 19 March 2008

Σ΄ αγαπώ, μη φοβάσαι μικρό μου

Μη φοβάσαι, μικρό μου.
Η μανούλα ποτέ
δε θ΄ αφήσει κανέναν
να πειράξει το σπλάχνο της.

Μη φοβάσαι, μικρό μου.
Το δικό μου το χέρι

ποτέ δε θ΄ απλώσω
με βία επάνω σου άκαρδη,
τη μικρή σου καρδιά

να πληγώσω.
Berthe Morisot, Le berceau (The Cradle), 1872
Μη φοβάσαι, μικρό μου.
Παραμύθια με τέρατα,

με δράκους και μάγισσες
που τρων τα παιδάκια,
ποτέ μα ποτέ

το γλυκό σου τον ύπνο,
τα γαλάζια σου όνειρα,

δε θα ταράξουν.

Μη φοβάσαι, μικρό μου.
Εδώ είμαι για σένα,
το Καλό να σου μάθω.

Μη φοβάσαι, μικρό μου.
Για σένα,
πανοπλία Αγάπης

υφαίνουν τα χέρια μου
το κακό και το άδικο
ποτέ, μα ποτέ

μη σ΄ αγγίξουν,

Σ΄ Αγαπώ, μη φοβάσαι, μικρό μου.

Ασπίδα η Αγάπη,
πύργος ουράνιος,

απόρθητος,
ήλιος μεσούρανος,
σκορπίζει, διαλύει
του μαύρου του φόβου

τα σύννεφα,
και δύναμη δίνει

σταθερά να μαθαίνεις.

Σ΄ Αγαπώ, μη φοβάσαι μικρό μου.

Κάποια χρόνια, αργότερα,
γελαστό και γενναίο,
μαχητής – νικητής,
της ζωής την ευθεία,

τη στράτα του Καλού
και του Όμορφου,
με χαρά θα διαβαίνεις.


Βασιλική Π. Δεδούση

3 comments:

  1. i glikitita tou logou tis mitrikis agapis...

    logia louloudia stou likou tin kardia....

    logia tis manas pou me tin kardia tis mikris vasilias mila...
    glikia mou agapi se efxaristo pou iparxis...

    kita ton gio sou ston ourano....
    einai o ilios tis agapis sou...
    stin aionia anatoli tou iliou sou...
    to aetopoulo sou na krataei.



    to spathi tou i pena sou...

    glikitati manna...

    agapa.

    ReplyDelete
  2. παιδιά είναι πραγματικά συγκινητικό όλο αυτό...μπράβο!!!!

    ReplyDelete
  3. Δεν υπάρχει τίποτα πιο συγκινητικό και υπέροχο απο την μητρική αγάπη!!!ευχαριστώ τον Θεο που με ευλόγησε να νιώσω αυτό το μοναδικό συναισθημα.!!!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki