Στα 17 του χρόνια ανέλαβε βάρη δυσανάλογα με την ηλικία του.
Αναγκάστηκε να γίνει ο «άνδρας» του σπιτιού αφού τα έξοδα έπνιγαν εκείνον, τα αδέρφια του και την μάνα του.
Η λύση ή αν θέλετε η σανίδα σωτηρίας ήρθε για τον 17χρονο από ένα πρόγραμμα του Μαζί για το Παιδί, «Είμαι μέσα» το οποίο υψώνει τείχη κατά της σχολικής διαρροής.
Τώρα ο 17χρονος Κ.Φ παρακολουθεί τα μαθήματα της Β’ Γυμνασίου και ο στόχος του είναι να κερδίσει το χαμένο (σχολικό) έδαφος.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίζεται από τον Όμιλο Μυτιληναίο.
Η ιστορία του 17χρονου
Ο 17χρονος Κ.Φ είναι ένα από τα παιδιά που παρακολουθούν το πρόγραμμα «Είμαι μέσα» του «Μαζί για το Παιδί». Είναι ένας «αγωνιστής» καθώς αναγκάστηκε από πολύ μικρή ηλικία να δουλέψει λόγω προβλημάτων υγείας στην οικογένεια και έπρεπε να αναλάβει μέρος των εξόδων του σπιτιού.
Ο καθηγητής (εθελοντής) της Ιστορίας
Το πρόγραμμα «Είμαι μέσα» σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες του πληθυσμού που εξυπηρετεί. Οι μαθητές που δεν τα πηγαίνουν καλά στο σχολείο κι έχουν την τάση να το εγκαταλείψουν έχουν συνήθως σύνθετα προβλήματα. Όταν ένα παιδί καλείται να ...
Το αποτέλεσμα ήταν να παρατήσει το σχολείο.
Όμως πως θα ελπίσει σε ένα καλύτερο αύριο αν δεν έχει λάβει τις γνώσεις ως εφόδια για το μέλλον του;
Η λύση ή αν θέλετε η σανίδα σωτηρίας ήρθε για τον 17χρονο από ένα πρόγραμμα του Μαζί για το Παιδί, «Είμαι μέσα» το οποίο υψώνει τείχη κατά της σχολικής διαρροής.
Τώρα ο 17χρονος Κ.Φ παρακολουθεί τα μαθήματα της Β’ Γυμνασίου και ο στόχος του είναι να κερδίσει το χαμένο (σχολικό) έδαφος.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίζεται από τον Όμιλο Μυτιληναίο.
Η ιστορία του 17χρονου
Ο 17χρονος Κ.Φ είναι ένα από τα παιδιά που παρακολουθούν το πρόγραμμα «Είμαι μέσα» του «Μαζί για το Παιδί». Είναι ένας «αγωνιστής» καθώς αναγκάστηκε από πολύ μικρή ηλικία να δουλέψει λόγω προβλημάτων υγείας στην οικογένεια και έπρεπε να αναλάβει μέρος των εξόδων του σπιτιού.
Ζει με την μητέρα του και τα τέσσερα μικρότερα αδέρφια του, ενώ ο πατέρας του τους έχει εγκαταλείψει. Φοιτά στην Β’ Γυμνασίου λόγω «αναγκαστικών» απουσιών που οφείλονται στο ωράριο της εργασίας του.Όπως υποστηρίζει το πρόγραμμα τον έχει βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό. Συγκεκριμένα λέει, «Ο σκοπός μου είναι να περάσω την τάξη. Είναι ο βασικός μου στόχος, το άγχος μου. Ωστόσο πλέον με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών του προγράμματος, τα μαθήματα μου φαίνονται πιο κατανοητά. Υπάρχει άλλη επαφή, πιο άμεση και πιο ιδιαίτερη. Ειδικά στα μαθηματικά που αντιμετώπιζα δυσκολίες, πιστεύω ότι είμαι σε σωστό δρόμο», λέει χαρακτηριστικά ο 17χρονος μαθητής. Ο οποίος κάθε μέρα μετά το μάθημα τρέχει στο πόστο της εργασίας του στο οποίο και θα κάτσει έως αργά το βράδυ.
Ο καθηγητής (εθελοντής) της Ιστορίας
Ψυχή του προγράμματος είναι οι εκπαιδευτικοί. Ο εκπαιδευτικός Αλέξανδρος Καραφωτιάς παραδίδει ιστορία και μας εξηγεί πως έχει «δεθεί» με τους μαθητές που παρακολουθούν το μάθημα του. Να σημειωθεί πως ο ίδιος ασκεί τις υπηρεσίες του εθελοντικά για 2η συνεχή χρονιά.
«Είναι η δεύτερη χρονιά που βρίσκομαι σε αυτό το πρόγραμμα. Πέρυσι λειτουργούσε σε πιλοτικό επίπεδο για 30 παιδιά Β’ Γυμνασίου. Με τα παιδιά έχω δεθεί -όπως πιστεύω- και αυτά μαζί μου. Φέτος παραδίδω μαθήματα ιστορίας για τα παιδιά που φοιτούν στην Γ’ Γυμνασίου.
«Είναι η δεύτερη χρονιά που βρίσκομαι σε αυτό το πρόγραμμα. Πέρυσι λειτουργούσε σε πιλοτικό επίπεδο για 30 παιδιά Β’ Γυμνασίου. Με τα παιδιά έχω δεθεί -όπως πιστεύω- και αυτά μαζί μου. Φέτος παραδίδω μαθήματα ιστορίας για τα παιδιά που φοιτούν στην Γ’ Γυμνασίου.
Το γεγονός ότι καλύπτουμε την περίοδο της νεότερης και σύγχρονης ιστορίας με βοηθά στους τρόπους διδασκαλίας και αυτό επειδή μπορεί αρχίσω το μάθημα με ένα βίντεο στο youtube ή με κάποιον ενδιαφέρον σύνδεσμο», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Καραφωτιάς για να συνεχίσει,
«Αναλογιστείτε ότι τα παιδιά που διδάσκω έρχονται από τα σχολεία που βρίσκονται πολύ μακριά για να κάνουμε μάθημα. Αυτό και μόνο με χαροποιεί, όπως και επίσης το γεγονός ότι πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα ακόμη τον Σεπτέμβριο με ρωτούσαν πότε θα αρχίσουμε. Αυτό για έναν καθηγητή είναι ηθική ικανοποίηση αλλά και κάτι ακόμη περισσότερο».Δήλωση Μαρίας Χατζηνικολάκη Δ/ντριας Προγραμμάτων και Εξεύρεσης Πόρων του «Μαζί για το Παιδί»
Το πρόγραμμα «Είμαι μέσα» σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες του πληθυσμού που εξυπηρετεί. Οι μαθητές που δεν τα πηγαίνουν καλά στο σχολείο κι έχουν την τάση να το εγκαταλείψουν έχουν συνήθως σύνθετα προβλήματα. Όταν ένα παιδί καλείται να ...