Tuesday 3 March 2015

Τα "Δακρυσμένα Μάτια" του Μίκυ στη σκεπή του κόσμου!!!
The music of Mikis Theodorakis in the Himalaya


Καληνύχτα σας με μια έξοχη ερμηνεία


Δακρυσμένα μάτια νυσταγμένοι κήποι
όνειρα κομμάτια ας ήτανε να ζω
στους μεγάλους δρόμους κάτω απ’ τις αφίσες
στα χιλιάδες χρώματα ας ήταν να βρεθώ

Να `ταν η καρδιά μου λαμπερό αστέρι
να `ταν η ματιά μου δίκοπο μαχαίρι
αστραφτερό σπαθί μες το μεσημέρι
αστραφτερό σπαθί μες το μεσημέρι
 

Οδηγός 170 σελίδων διδάσκει παιδεραστές
πώς να στοχεύσουν τα παιδιά μας!! - (Grooming Guide)

Από την Molly Grantham
Πηγή: wbtv.com
Απόδοση στα Ελληνικά: Το χαμομηλάκι

Charlotte, Βόρεια Καρολίνα (WBTV) 
Έχετε ακούσει ποτέ για τον «Οδηγό Αποπλάνησης»; Εμείς δεν είχαμε ακούσει. Ομοσπονδιακοί πράκτορες θέλουν αυτό να αλλάξει. Θέλουν να μάθουν όλοι οι γονείς, αυτές τις φρικτές οδηγίες που κυκλοφορούν για να διδάξουν στα αρπακτικά πώς να αρπάξουν τα παιδιά σας.
Υπάρχουν διάφοροι «οδηγοί αποπλάνησης» που κυκλοφορούν είτε online, είτε μεταξύ των αρπακτικών. Αξιωματούχοι λένε ότι οι περισσότεροι οδηγοί είναι ερασιτεχνικοί, αλλά λίγοι από αυτούς είναι τρομακτικά άρτιοι.
Το WBTV απέκτησε ένα από τα πιο εμπεριστατωμένα εγχειρίδια. Ένα εγχειρίδιο 170 σελίδων πλήρως απλουστευμένων μαθήματων που γράφτηκαν από έναν καταδικασμένο παιδεραστή, το οποίο σε μια προειδοποιητική σελίδα μπροστά-μπροστά, ενημερώνει για ένα βήμα-προς βήμα συγκεκριμένο οδηγό, για το «πως» ένα αρπακτικό με το όνομα "Ο Μούλος", περιγράφει τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσεις σεξουαλικές σχέσεις μακράς διάρκειας με παιδιά 2 ή 3 ή 4 ή 5 ετών.
 
"Είναι μια «αρρώστια» και μια διαφθορά υψηλού επιπέδου που δεν μπορώ να την κατανοήσω", λέει ο ειδικός πράκτορας Brock Nicholson, υπεύθυνος Μεταναστεύσεων και Τελωνείων. Το γραφείο του έχει πλήρη επίγνωση αυτών των οδηγών και παρακολουθεί αυτούς τους εγκληματίες.
"Τους αποκαλούμε θηρευτές (αρπακτικά), αλλά στην πραγματικότητα είναι βιαστές παιδιών. Ξεκάθαρα. Αυτό είναι αυτό που κάνουν. Είναι αηδιαστικό. Στον οδηγό προσπαθούν να πείσουν άλλους με την ίδια νοοτροπία, ότι αυτό που σκέφτονται δεν είναι λάθος, αλλά ότι η κοινωνία είναι που είναι λάθος. Ο οδηγός αναφέρει ότι αυτό είναι η απόλυτη έκφραση του πώς να αγαπάμε ένα παιδί."

Πού θα βρείτε έναν Οδηγό (εγχειρίδιο) σαν αυτόν; Δυστυχώς, δεν είναι δύσκολο. «Αυτός ο οδηγός όντως πωλήθηκε για λίγο στο Amazon», είπε ο Nicholson. «Αυτοί και παρόμοιοι οδηγοί δημοσιεύτηκαν σε ιστοσελίδες».
Ο συγκεκριμένος οδηγός πηγαίνει σε μεγάλη λεπτομέρεια σχετικά με το πώς να κάνουν σεξ με ένα μικρό παιδί σε διαφορά με ένα παιδί του νηπιαγωγείου.
Παραθέτει συγκεκριμένους, λέξη προς λέξη, διαλόγους που...
...............................
περισσότερα ....

Αντί να δίνεις καλές συμβουλές, δώσε το καλό παράδειγμα

  • Αντί να δίνεις καλές συμβουλές, δώσε το καλό παράδειγμα [Σαμπέο Φ.]
  • Δύσκολο να οδηγείς κάποιον στην καλοσύνη με νουθεσίες, πιο εύκολο να το κάνεις με πράξεις Σενέκας
  • Δύσκολο να οδηγείς στο καλό με νουθεσίες, εύκολο με παραδείγματα. Σενέκας
  • Έμαθα να σιωπώ απ' τον φλύαρο, να είμαι επιεικής απ' τον φανατικό, έμαθα την καλοσύνη απ' τον μοχθηρό, αλλά όσο και παράξενο να φαίνετε δε νιώθω ούτε μια στάλα ευγνωμοσύνης στους δασκάλους μου [Ντζεμπράν Ντ.]
  • Η διδασκαλία με τα παραδείγματα είναι περισσότερο επωφελής, παρά η διδασκαλία με τους κανόνες Χέρμπερτ Σπένσερ
  • Η ιστορία είναι φιλοσοφία μέσω των παραδειγμάτων Θουκυδίδης
  • Κανένας δεν διδάσκει καλύτερα από το μυρμήγκι που δεν λέει τίποτα [Φραγκλίνος]
  • Μεγάλος δάσκαλος δεν είναι αυτός που διδάσκει το καλό με ωραία λόγια, αλλά εκείνος που το διδάσκει με το παράδειγμά του Γιόχαν Χάινριχ Πεσταλότσι
  • Ο δρόμος διά των διδαγμάτων είναι φορτικός, διά των παραδειγμάτων σύντομος και αποτελεσματικός Σενέκας
  • Ο πατέρας είναι το καλύτερο παράδειγμα για τα παιδιά του Δημόκριτος
  • Όταν οι γονείς πίνουν τα παιδιά τσουγκρίζουν [Σύνθημα της γαλλικής αντιαλκοολικής λίγκας]
  • Πρέπει να είσαι πρώτα εσύ άνθρωπος, αν θέλεις να διδάξεις ανθρωπιά τους άλλους Άλκοττ Λουίζα
  • Τα καλύτερα λόγια είναι τα έργα [Μαρτί Χ.]
  • Τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για παραδείγματα παρά για κριτικές Τζόζεφ Ζουμπέρ
  • Τα παιδιά χρειάζονται παραδείγματα και όχι κριτικές Τζόναθαν Σουίφτ
  • Τι καλό έκανες για τον πατέρα σου, ώστε να περιμένεις τόσα απ' το γιο σου Σααντί Σιραζί
  • Το παράδειγμα είναι πάντοτε πιο αποτελεσματικό από το δίδαγμα Σάμιουελ Τζόνσον
  • Το παράδειγμα είναι το σχολείο της ανθρωπότητας. Με τίποτε άλλο δεν μαθαίνουν οι άνθρωποι [Μπιούρκ Ε.]

Όταν το παιδάκι σας ψευδίζει: «Σέλω να παίτσω»!!

“To παιδί μου μιλάει και ακούγεται σαν μωρό, αλλά είναι τόσο γλυκούλι που δεν θέλω να το χαλάσω”
«Καλέ, “χαϊδεύεται”, γι’ αυτό δεν τα λέει σωστά!»


…και το παιδί φτάνει να είναι ένας έφηβος/ενήλικας και να ψευδίζει.
Αυτό συμβαίνει γιατί η γλώσσα παραμορφώνει κάποιους φθόγγους της ομιλίας:
Το «ψεύδισμα» όπως το /σ/, το /ζ/ και τα παράγωγά του (που ονομάζονται συριστικά σύμφωνα). Αυτό συμβαίνει γιατί διαπερνά ο αέρας στα κενά ανάμεσα στα δόντια, με την βοήθεια της κατεύθυνσης της γλώσσας.
 
Είναι το πρόβλημα άρθρωσης το ίδιο με τη “μωρουδίστικη ομιλία”;
Το πρόβλημα άρθρωσης μερικές φορές μοιάζει με “μωρουδίστικη ομιλία”, επειδή πολλά μικρά παιδιά δεν προφέρουν σωστά φθόγγους, συλλαβές και λέξεις.
Αλλά οι λέξεις που μοιάζουν χαριτωμένες, όταν δεν προφέρονται σωστά από τα μικρά παιδιά, παρεμποδίζουν την επικοινωνία των μεγαλυτέρων παιδιών ή των ενηλίκων. Τα μεγαλύτερα παιδιά και οι ενήλικες κάνουν τόσα πολλά και σημαντικά λάθη, ώστε τα προβλήματα άρθρωσής τους είναι πολύ διαφορετικά από τη “μωρουδίστικη ομιλία”.
 
Μαθαίνουν τα παιδιά όλους τους φθόγγους αμέσως;
Οι φθόγγοι μαθαίνονται σύμφωνα με μια διαδοχική σειρά. Μερικοί φθόγγοι όπως το “π”, το “μ” και το “μπ” μαθαίνονται από την ηλικία των τριών ετών. Άλλοι φθόγγοι όπως το “σ”, το ‘ρ” και το “λ” συχνά δεν έχουν πλήρως κατακτηθεί έως τη σχολική ηλικία.
 
Σε ποια ηλικία θα πρέπει ένα παιδί να παράγει σωστά όλους τους φθόγγους;
Τα παιδιά θα πρέπει να παράγουν σχεδόν όλους τους φθόγγους σωστά πριν πάνε στην 1η δημοτικού. Πολλά παιδιά βέβαια μαθαίνουν αυτούς τους φθόγγους πολύ πιο νωρίς.
 
Πώς μπορώ να βοηθήσω ένα παιδί να προφέρει όλους τους φθόγγους σωστά;
Δίνοντας του ένα καλό παράδειγμα. Μην διακόπτετε ή διορθώνετε συνεχώς το παιδί. Μην αφήνετε κανέναν (συγγενή η φίλο) να πειράζει ή να κοροϊδεύει το παιδί. Αντίθετα να του δείχνετε έναν καλό τρόπο ομιλίας. Να χρησιμοποιείτε με έμφαση τη λέξη που δεν προφέρει καλά.
Εάν το παιδί λέει, “Σέλω να παίτσω”, εσείς μπορείτε να πείτε “Εντάξει, θέλεις να παίξεις. Πού θέλεις να παίξεις; Θέλεις να παίξεις στον κήπο;”
 
Πόσες συνεδρίες χρειάζονται;
Για την αποκατάσταση του /σ/ και των παραγώγων του -όταν δεν υπάρχει άλλο πρόβλημα- χρειάζονται περίπου 20 συνεδρίες και πολύ καλή συνεργασία παιδιού, λογοθεραπευτού και γονιών.
Διορθώνεται σε ΟΛΕΣ τις ηλικίες.
 
Χρειάζεται να διορθώσουμε ένα πρόβλημα άρθρωσης;
Εάν σκεφθείτε την πιθανή επίπτωση που μπορεί να έχει ένα πρόβλημα άρθρωσης στην κοινωνική, συναισθηματική, εκπαιδευτική και/ή επαγγελματική ζωή κάποιου, η απάντηση είναι εμφανής.
Η ομιλία μας είναι ένα σημαντικό κομμάτι του εαυτού μας. Η ποιότητα της ζωής μας επηρεάζεται από την ικανότητα της ομιλίας μας!
 
Μαρινέλλα Τσουκαλά
Παθολόγος Λόγου και Ομιλίας

eimaimama

Και ο Σχολικός Εκφοβισμός είναι θέμα Οικογένειας

Δεκάδες καταγγελίες περιστατικών κάθε είδους βίας στα σχολεία της Καλαμάτας
Οι μαθητές - θύματα εκφοβισμού αναφέρουν ότι έχουν δύσκολη επικοινωνία με τους γονείς τους σε υψηλότερο ποσοστό, συγκριτικά με τους συνομηλίκους τους και οι μαθητές - θύτες αναφέρουν σε υψηλότερο ποσοστό ότι έχουν αυστηρούς /αυταρχικούς γονείς.
Ο σχολικός εκφοβισμός το θέμα μας.
Την αφορμή μάς δίνει η ημέρα που είναι αφιερωμένη σε αυτό το παγκόσμιο φαινόμενο, η 6η Μαρτίου. Είναι σε λίγες ημέρες και γνωρίζουμε ότι και στα σχολεία της Καλαμάτας οι συζητήσεις γύρω από το συγκεκριμένο θέμα θα πάρουν φωτιά.
Τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα την τελευταία τριετία, ο εκπαιδευτικός κόσμος - και όχι μόνον αυτός - κατακλύζεται από σωρεία πληροφοριών σχετικά με ένα νέο φαινόμενο, που τείνει να πάρει τα χαρακτηριστικά «πανδημίας». Πρόκειται για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού/ενδοσχολικής βίας.


Η κατάσταση, όχι μόνο στα σχολεία της Καλαμάτας, αλλά στα περισσότερα της χώρας, έχει γίνει... άγρια. Το φωνάζουν οι καταγγελίες γονέων, οι ψίθυροι του εκπαιδευτικού κόσμου, τα στοιχεία της Αστυνομίας.
Μια ενδιαφέρουσα εξήγηση του φαινομένου διαβάσαμε στη συνέντευξη της Άννα Κοκκέβη, ψυχολόγου, ομότιμης καθηγήτριας Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά και με μεσσηνιακές ρίζες από την πλευρά του συζύγου της, Ευστάθιου Κοκκέβη.
Όπως διαβάζουμε, «οι καταγγελίες για bullying στην υπόθεση εξαφάνισης του 20χρονου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη επαναφέρουν με κρότο ένα ζήτημα που παραμένει πάντα επίκαιρο. Βία και εκφοβισμός. Θύμα και θύτης. Συχνά και τα δύο. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει το bullying;
“Ο εκφοβισμός στις ακραίες μορφές του μπορεί να προκαλέσει σοβαρούς σωματικούς τραυματισμούς ή και θάνατο. Ενώ, όμως, τα σωματικά τραύματα είναι ορατά, το αντίθετο συνήθως ισχύει για τα σοβαρά ψυχικά τραύματα που προκαλεί ο εκφοβισμός. Οι επιπτώσεις τους στην ψυχική υγεία συνοδεύουν τα άτομα και στην ενήλικη ζωή” εξηγεί η Άννα Κοκκέβη.

Τα περιστατικά
“Τον είχαν ακινητοποιήσει σε καρέκλα, τον τραμπούκιζαν, τον έφτυναν και τον χλεύαζαν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς και σχόλια”. “Είχαν κάνει τον Βαγγέλη… τζουκ μποξ! Τον είχαν κλείσει σε ντουλάπα και έριχναν… κέρματα προκειμένου εκείνος να τραγουδήσει τα άσματα που υποδείκνυαν για να τον ελευθερώσουν”. “Έκλεισαν το νερό και τον άφησαν για ώρα με τις σαπουνάδες”.
Αυτά ανέφεραν σε καταθέσεις τους συμφοιτητές του 20χρονου φοιτητή από την Κρήτη που εξαφανίστηκε από την εστία όπου διέμενε στην πόλη των σπουδών του, τα Ιωάννινα.
Λίγες ημέρες μετά ένας 15χρονος ξυλοκοπήθηκε άγρια από επτά επίσης ανήλικους σε κεντρική πλατεία στα Τρίκαλα. Το παιδί υπέστη σοκ μετά το περιστατικό. Μόλις τον προηγούμενο μήνα ακόμη μία καταγγελία. Εννιάχρονος μαθητής έπεσε θύμα bullying από συμμαθητές του. Τον κρέμασαν στην μπασκέτα του σχολείου. Δεν παρενέβη κανείς. Το παιδί τραυματίστηκε.
Τα περιστατικά αυτά είδαν το φως της δημοσιότητας αλλά είναι απλώς ενδεικτικά. “To φαινόμενο του bullying έχει αρκετά μεγάλη έκταση στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΠΙΨΥ, της πανελλήνιας έρευνας στους μαθητές εφηβικής ηλικίας (2010), έχουν υπάρξει θύματα εκφοβισμού το 16% των μαθητών. Κοντά ένας στους δέκα αναφέρουν πως...

13χρονος, εθισμένος στο διαδίκτυο, πήδηξε στο κενό
αφού καβγάδισε με τον πατέρα του

Σοβαρό πρόβλημα εθισμού αντιμετωπίζει ένας 13χρονος ο οποίος βούτηξε στο κενό από τον τρίτο όροφο του σπιτιού του στο Βύρωνα, μετά από καυγά που είχε με τον πατέρα του.


Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής, όταν ο νεαρός καυγάδισε έντονα με τον πατέρα του για τις ατελείωτες ώρες που περνά στο διαδίκτυο.
Το παιδί που πέρναγε μερόνυχτα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του, παρακολουθείτο από ψυχολόγο, ενώ κατά τη διάρκεια του καυγά με τον πατέρα του, επιτέθηκε στον πατέρα του, χτυπώντας στο κεφάλι με αιχμηρό αντικείμενο.

Αντιλαμβανόμενος την πράξη του στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο μπαλκόνι που βλέπει στην οδό Κολοκοτρώνη και πήδηξε από τον τρίτο όροφο φωνάζοντας "θέλω να πεθάνω".

Ο 13χρονος  νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, με πολλαπλά κατάγματα στο νοσοκομείο “Παίδων” στο Γουδί, ενώ τον παρακολουθεί ψυχολόγος.
Το παιδί στάθηκε τυχερό καθώς έπεσε πάνω σε καπό ενός σταθμευμένου αυτοκινήτου.

news247

Παιδεραστής συνελήφθη επ' αυτοφώρω στο Περιστέρι

Στα χέρια της αστυνομίας 40χρονος στο Περιστέρι, ο οποίος είχε φορτηγό - κινητή μονάδα βιασμού, λίγο πριν επιβιβάσει 12χρονο αγόρι με στόχο να ασελγήσει πάνω του.
Στη σύλληψη ενός 40χρονου επιχειρηματία λίγο πριν επιβιβάσει στο φορτηγάκι του ένα 12χρονο αγόρι, προχώρησαν οι αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ. στην Αττική.
sunelifthi-40xronos-ligo-prin-aselgisei-se-12xrono
Ο 40χρονος είχε επικοινωνήσει με το παιδί μέσω δωματίου επικοινωνίας μέσου κοινωνικής δικτύωσης, και είχαν δώσει ραντεβού στο Περιστέρι.
Ο επιχειρηματίας είχε μετατρέψει το φορτηγό σε κινητή γκαρσονιέρα βιασμού, αφού είχε μέσα κρεβάτι και σοκολάτες.
Οι αστυνομικοί εντόπισαν τα ίχνη του μέσα από την ηλεκτρονική συνομιλία που είχε με το παιδί. Μετά από αξιοποίηση στοιχείων που είχαν συγκεντρώσει και ενδελεχή έρευνα κατάφεραν να εντοπίσουν τον 40χρονο και όταν διαπιστώθηκε ότι είχε στόχο να ασελγήσει πάνω στον ανήλικο, στήθηκε επιχείρηση για τη σύλληψη του.
Στην κατοχή του βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας ενώ κατά μέσα από τα ηλεκτρονικά του ίχνη, η Δίωξη εντόπισε άλλους 6 παιδόφιλους που μοιράζονταν υλικό παιδικής πορνογραφίας.
Είναι από τις ελάχιστες φορές που γίνεται επ' αυτοφώρω σύλληψη παιδόφιλου.
Ανακοινώσεις για την υπόθεση αναμένονται σήμερα στο Αρχηγείο της ελληνικής αστυνομίας.

thetoc

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki