Σάββατο, 16 Μαρτίου 2019

Αταλάντη, η μοναδική γυναίκα Αργοναύτης - Atalanta Greek Myth - Ελληνική Μυθολογία

Ταξίδεψε με τον Ιάσονα και τους Αργοναύτες στην αναζήτηση για το χρυσόμαλλο δέρας, αλλά είναι πιο γνωστή για τις περιπέτειες της, μετά την αναζήτηση, συμπεριλαμβανομένου του κυνηγιού του Καλυδώνιου κάπρου, του αγώνα με τον Ιππομένη, και για την απρεπή συμπεριφορά σε ένα ναό του Δία.
Η Αταλάντη, που μαζί με τον σύζυγό της Μελανίωνα καταλήγουν μεταμορφωμένοι σε λιοντάρια, πληρώνοντας την ιερόσυλη λόγω πάθους επιλογή να ικανοποιήσουν τον έρωτά τους μέσα σε ένα ιερό, συνδέεται με τον αρκαδικό κύκλο αλλά και με βοιωτικούς μύθους. 
Επομένως, το γενεαλογικό της δέντρο εμφανίζεται μπερδεμένο ανάλογα από ποια οπτική γωνία αφηγείται κανείς τον μύθο της.
Η Αταλάντη παλεύει με τον Πηλέαστους αγώνες
 «Άθλα επί Πελία».
Πατέρας της θεωρούνταν ο Ίασος (ή Ιάσιος) και παππούς της ο Λυκούργος που καταγόταν από τον Αρκάδα, τον επώνυμο ήρωα της περιοχής· ή ο Μαίναλος, ο επώνυμος ήρωας του βουνού της Αρκαδίας· ή ο Σχοινέας, γιος του Αθάμαντα και της Θεμιστώς, επώνυμος ήρωας της βοιωτικής πόλης Σχοίνος στις όχθες του Ασωπού ποταμού, ανάμεσα στην Θήβα και την Ανθηδόνα, μία από τις βοιωτικές πόλεις που πήραν μέρος στον Τρωικό πόλεμο (Ιλ. Β 497).
Ο πατέρας της, επειδή επιθυμούσε μόνο αγόρια, την εξέθεσε, δηλαδή την εγκατέλειψε στο βουνό Παρθένιο. 

Όμως μια αρκούδα πήγαινε συχνά και τη θήλαζε, μέχρις ότου τη βρήκαν κυνηγοί που την περιμάζεψαν και την ανέθρεψαν. Όταν μεγάλωσε η Αταλάντη, δεν θέλησε να παντρευτεί, διαφύλαξε την παρθενία της και περνούσε τον καιρό της κυνηγώντας στις ερημιές, πάντα οπλισμένη, όπως η προστάτριά της Άρτεμη. 
 https://www.youtube.com/watch?v=624E4Y-HKXs
 
Όταν οι Κένταυροι Ροίκος και Υλαίος επιχείρησαν να τη βιάσουν, τους χτύπησε με τα βέλη της και τους σκότωσε. Πήρε μέρος στους αγώνες που οργανώθηκαν προς τιμή του Πελία, πάλεψε με τον Πηλέα και νίκησε στο τρέξιμο ή και στην πάλη. (Εικ. 667, 668) Ακόμη, πήρε μέρος με τα πιο άριστα παλικάρια στο κυνήγι του Καλυδώνιου κάπρου, ο αριθμός των οποίων ποικίλει από δεκαπέντε μέχρι τριάντα πέντε.[9]

Όταν συγκεντρώθηκαν, ο Οινέας τους φιλοξένησε για εννιά μέρες· τη δέκατη, επειδή ο Κηφέας και ο Αγκαίος και κάποιοι άλλοι δεν καταδέχονταν να βγουν στο κυνήγι με μια γυναίκα, ο Μελέαγρος, αν και παντρεμένος με την Κλεοπάτρα, κόρη του Ίδα και της Μάρπησσας, επειδή ήθελε να αποκτήσει παιδιά και με την Αταλάντη, τους ανάγκασε να βγουν μαζί της στο κυνήγι. 

Περικύκλωσαν τον κάπρο, αλλά ο Υλαίος και ο Αγκαίος σκοτώθηκαν από το θηρίο, ενώ τον Ευρυτίωνα τον χτύπησε θανάσιμα με το ακόντιο ο Πηλέας άθελά του. 
Πρώτη η Αταλάντη τραυμάτισε με τα βέλη της το ζώο στη ράχη, δεύτερος ο Αμφιάραος στο μάτι· όμως ο Μελέαγρος το χτύπησε στους λαγόνες[10] και το σκότωσε, (Εικ. 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681) πήρε το τομάρι του ζώου και το έδωσε στην Αταλάντη. 
[Εικ. 682, 683, 684] Αλλά οι γιοι του Θέστιου, επειδή δεν ανέχονταν να πάρει το βραβείο της ανδρείας μια γυναίκα, ενώ ήταν παρόντες άνδρες, της άρπαξαν το τομάρι, λέγοντας ότι σύμφωνα με τη συγγενική τάξη τούς ανήκει, αφού ο Μελέαγρος δεν επιθυμούσε να το πάρει. 
Οργισμένος ο Μελέαγρος, σκότωσε τα παιδιά του Θέστιου και έδωσε το τομάρι στην Αταλάντη. (Εικ. 685, 686). 
Η Αλθαία, γεμάτη θλίψη για τον θάνατο των αδελφών της, άναψε πάλι τον δαυλό που είχε σβήσει όταν γεννήθηκε ο γιος της -οι Μοίρες είχαν ορίσει ότι θα πέθαινε αν καιγόταν ολόκληρος-, και ο Μελέαγρος ξαφνικά πέθανε. (Εικ. 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695)

Όταν αργότερα η Αταλάντη βρήκε τους γονείς της, επειδή ο πατέρας της προσπαθούσε να την πείσει να παντρευτεί, πήγε σε τόπο μήκους ενός σταδίου, έμπηξε στη μέση έναν πάσαλο με ύψος τρεις πήχεις· από εκείνο το σημείο όρισε να ξεκινούν οι επίδοξοι μνηστήρες και αυτή έτρεχε οπλισμένη από πίσω, τους έδινε δηλαδή έναν αέρα νίκης· αν έφτανε κάποιον, θα τον σκότωνε, αν δεν τον έπιανε, θα τον παντρευόταν. 

Και αυτό είτε γιατί ήθελε να μείνει πιστή στην Άρτεμη είτε γιατί ένας χρησμός της είχε φανερώσει πως αν παντρευόταν θα μεταμορφωνόταν σε ζώο.
Και ενώ ήδη πολλοί είχαν χαθεί από το ακόντιο της Αταλάντης, ο Ιππομένης, γιος του Μεγαρέα, ή ο Μελανίων, γιος του αδελφού του πατέρα της Αμφιδάμαντα, επομένως πρωτοξάδελφος της Αταλάντης, που την ερωτεύτηκε, ήρθε για να πάρει μέρος στον αγώνα δρόμου, φέρνοντας μαζί του χρυσά μήλα που τα είχε από την Αφροδίτη, είτε από ένα ιερό της θεάς στην Κύπρο είτε από τον κήπο των Εσπερίδων, και καθώς έτρεχε μπροστά, τα έριχνε κάτω. 
Και εκείνη έσκυβε να τα μαζέψει, είτε από περιέργεια είτε από έρωτα για τον νέο, και τελικά νικήθηκε. 
Έτσι την παντρεύτηκε ο Ιππομένης ή Μελανίωνας. (Εικ. 696, 697, 698, 699, 700, 701) Και λέγεται ότι κάποτε, ενώ κυνηγούσαν μαζί, μπήκαν στο τέμενος του Δία (ή της Κυβέλης) και την ώρα του έρωτά τους, μεταμορφώθηκαν σε λιοντάρια από τον οργισμένο Δία, καθώς πιστευόταν ότι τα λιοντάρια δεν ενώνονται μεταξύ τους αλλά με λεοπαρδάλεις. (Εικ. 702)
Στην περιοχή της Επιδαύρου μια πηγή ονομαζόταν της Αταλάντης, γιατί εκεί η Αταλάντη, διψασμένη μετά από ένα κυνήγι, χτύπησε τον βράχο και ανέβλυσε η πηγή. Από τον άνδρα της, ή από τον Άρη, ή από τον Μελέαγρο, απέκτησε ένα γιο, τον Παρθενοπαίο, που πήρε μέρος στην πρώτη εκστρατεία των Θηβών.
Η Αταλάντη, σε ένα επίπεδο μυθικό, είναι το πρότυπο της κοπέλας που διακατέχεται από δυνάμεις περισσότερο αρσενικές, είναι επομένως «αντιπρότυπο» κοινωνικό και μόνο ως εξαίρεση μπορεί να θαυμάζεται.


greek-language
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Το 83% των παιδιών μπαίνει στο διαδίκτυο χωρίς την επίβλεψη των γονιών

Πόσοι από εσάς παίζουν Fortnite; Πόσοι από εσάς ξέρουν ότι χθες εντοπίστηκαν περιπτώσεις παιδόφιλων που είχαν πρόσβαση σε αυτό; Ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια, που παίζει και ο γιος μου, εντοπίστηκε ως μία από τις πλατφόρμες με ύποπτο περιεχόμενο. Μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Μπορεί να συμβεί σε κάθε οικογένεια, σε κάθε παιδί. Οι στατιστικές δείχνουν ότι είναι πάρα πολύ πιθανόν να συμβεί σε κάθε παιδί”. Με τα λόγια αυτά απευθύνθηκε σε μαθητές σχολείων της Δυτικής Θεσσαλονίκης η ευρωβουλευτής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, πρέσβειρα για το ασφαλές Διαδίκτυο στην ΕΕ, Μαρία Σπυράκη, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου, σε συνεργασία με το Διεθνές Ινστιτούτο για την Κυβερνοασφάλεια (CSI Institute) και το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων “Δίκτυο ‘Αλφα”.
Η κ. Σπυράκη παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, στην οποία συμμετείχαν 14.000 παιδιά, ηλικίας από 10 έως 17 ετών, από 400 δημόσια σχολεία. Το 20% των παιδιών αυτών προέρχονται από τη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με την έρευνα, το 34% των παιδιών νιώθει ότι παραμελεί τις δυνατότητες και δραστηριότητές του για χάρη του Διαδικτύου, ενώ το 24% παραδέχεται ότι είτε αντιμετωπίζει πρόβλημα εθισμού είτε δεν γνωρίζει αν έχει πρόβλημα εθισμού. Το 57% των παιδιών δηλώνει ότι ασχολείται με τα διαδικτυακά παιχνίδια μέχρι δύο ώρες τη μέρα, το 9% δηλώνει ότι ασχολείται με τα διαδικτυακά παιχνίδια τρεις- τέσσερις ώρες τη μέρα, το 7% πάνω από τέσσερις ώρες και το 15% πάνω από τέσσερις ώρες τα Σαββατοκύριακα.
Σε ό,τι αφορά τα κοινωνικά δίκτυα, το 63% των παιδιών δηλώνει ότι ασχολείται με κοινωνικά δίκτυα ώς δύο ώρες τη μέρα, το 13% από τρεις έως τέσσερις ημερησίως και το 9% πάνω από τέσσερις ώρες τη μέρα. Ειδικά στο youtube καταφεύγει το 71% των παιδιών βλέποντας βίντεο για μέχρι δύο ώρες την ημέρα, ενώ ποσοστό 14% παρακολουθεί τρεις ώς τέσσερις ώρες και το 10% περισσότερες από τέσσερις ώρες τη μέρα.
Αναφορικά με την ηλικία στην οποία τα παιδιά ξεκινούν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο, η έρευνα έδειξε ότι 41% των παιδιών μπαίνουν στην ηλικία των επτά ώς οκτώ ετών, 26% στην ηλικία των εννέα ώς δέκα, 20% στην ηλικία των τεσσάρων ώς έξι ετών και 12% στην ηλικία των 11 ως 12 ετών. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά η κ. Σπυράκη είναι μειοψηφία τα παιδιά που τελειώνουν το δημοτικό και μετά έρχονται σε επαφή με το διαδίκτυο.
«Το σημαντικό στην υπόθεση αυτή είναι ότι οι γονείς “πετούν αετό”, καθώς ποσοστό 83% των παιδιών δηλώνει ότι μπαίνει στο Διαδίκτυο χωρίς την επίβλεψη των γονιών» είπε η κ. Σπυράκη. Παράλληλα ανέφερε ότι ποσοστό 58% των παιδιών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνει ότι έμαθε μόνο του να χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, ενώ 12% δηλώνει λίγο ή καθόλου ενημερωμένο γύρω από την ασφάλεια του Διαδικτύου και το υπόλοιπο 88% απλώς δεν έχει συνείδηση των κινδύνων και θεωρεί ότι βρίσκεται σε έναν κόσμο απολύτως προστατευμένο.
Μεταξύ άλλων, η ευρωβουλευτής και πρέσβειρα για το ασφαλές διαδίκτυο στην ΕΕ, επισήμανε ότι το 14% των παιδιών μοιράζεται προσωπικό υλικό στο Διαδίκτυο, το 41% των παιδιών αποδέχεται αιτήματα φιλίας από αγνώστους, 21% των παιδιών έχει συναντηθεί με κάποιον που γνώρισε στο Διαδίκτυο, το 70% ανοίγει προφίλ κάτω από τα 13 χρόνια ενώ το 61% των παιδιών -χωρίς καν να ψάξει- έχει συναντήσει ακατάλληλο περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
“Το διαδίκτυο είναι ο κατ’ εξοχήν χώρος παρενόχλησης σε όλα τα παιδιά” ανέφερε και γνωστοποίησε ότι ποσοστό 66% αποκλείει εκείνον που το παρενοχλεί, 22% ενημερώνει κάποιον που εμπιστεύεται και 22% μιλάει στο δάσκαλο ή τη δασκάλα, τον καθηγητή ή την καθηγήτρια, τους γονείς, τους ψυχολόγους, τους καλύτερους φίλους. Σε περίπτωση, εξάλλου, παρενόχλησης ποσοστό 69% ανέφερε ότι θα ζητήσει βοήθεια από γονείς, 16% από κάποιο φίλο, 12% από κανέναν και 3% από κάποιον εκπαιδευτικό.
«Η ΕΕ κάνει μια μεγάλη καμπάνια με τον τίτλο “safer internet for you”, απευθύνεται σε 30 εκατομμύρια ανθρώπους, κυρίως σε παιδιά και προσφέρει τη δυνατότητα στους δασκάλους να μπουν στην πλατφόρμα που αφορά τα παιδιά και να πάρουν πληροφορίες και εργαλεία» σημείωσε η κ. Σπυράκη. Πρότεινε, τέλος, στους γονείς να βάζουν όρια στη χρήση του διαδικτύου και να χρησιμοποιούν φίλτρα που απαγορεύουν την πρόσβαση των παιδιών σε ακραίες καταστάσεις και στους δασκάλους να διοργανώνουν ανά δεκαπενθήμερο μια ανοιχτή συζήτηση για το ποια εργαλεία μπορούν να προστατεύσουν τα παιδιά στο διαδίκτυο.

Ένα γρήγορο τεστ για να διαπιστώσει κάποιος αν είναι εθισμένος στο Διαδίκτυο
Ένα γρήγορο τεστ για να διαπιστώσει κάποιος αν είναι εθισμένος στο διαδίκτυο παρουσίασε η ψυχολόγος, Διευθύντρια του Κέντρου Πρόληψης “Δίκτυο ‘Αλφα”, Ελευθερία Σπυροπούλου. Αρχικά επισήμανε ότι το πρόβλημα αρχίζει όταν δεν υπάρχει ισορροπία στη ζωή μέσα στο διαδίκτυο και στη ζωή έξω από το διαδίκτυο. Κάλεσε στη συνέχεια τα παιδιά να απαντήσουν αν συμφωνούν με κάποια από τα παρακάτω, λέγοντας ότι αν αυτό ισχύει, μπορεί να είναι ενδεικτικό ότι είναι εθισμένα:
  • Είναι συνέχεια στο μυαλό μου το πότε θα μπω στο Διαδίκτυο
  • Χρειάζομαι όλο και περισσότερο να είμαι συνδεδεμένος
  • Έχω προσπαθήσει να διακόψω τη χρήση Διαδικτύου αλλά δεν τα έχω καταφέρει
  • Μελαγχολώ όταν προσπαθώ να μειώσω το χρόνο στο Ιντερνετ ή όταν δεν μπορώ να μπω
  • Δεν μπορώ χωρίς αυτό
  • Παραμελώ τις σχολικές υποχρεώσεις, χόμπι ή σχέσεις
  • Χάνω την αίσθηση του χρόνου όταν είμαι μέσα
  • Λέω ψέματα στους δικούς μου ανθρώπους για το πόσο χρόνο ξοδεύω ή τι ακριβώς κάνω
  • Το να είμαι μέσα με βοηθά να ξεχνάω τα προβλήματά μου
  • Νιώθω άσχημα μερικές φορές αλλά δεν μπορώ να το περιορίσω
  • Χάνω ώρες από τον ύπνο μου
  • Ξεχνώ να φάω ή τρώω υπερβολικά
  • Παραμελώ την προσωπική μου υγιεινή
  • Πονάει το κεφάλι μου, τα μάτια μου, η πλάτη μου, ο λαιμός μου, έχω επιπτώσεις και στο σώμα
  • Αρνούμαι το πρόβλημα παρότι καταλαβαίνω ότι έχει συνέπειες
Οδηγίες από το Διεθνές Ινστιτούτο για την Κυβερνοασφάλεια (CSI Institute)
Οδηγίες και συμβουλές στους μαθητές και τις μαθήτριες έδωσε από την πλευρά του Διεθνούς Ινστιτούτου για την Κυβερνοασφάλεια (CSI Institute) ο ειδικός ερευνητής, αναλυτής Ηλεκτρονικών Εγκλημάτων Μανώλης Σφακιανάκης. “Σε ένα ραντεβού στα τυφλά δεν πάμε ποτέ”, “να μιλάτε με τους γονείς σας”, “αν κάποιος προσπαθήσει να σας κάνει κακό, να το καταγγείλετε”, “αγαπήστε ακόμη περισσότερο το διαδίκτυο αλλά με ασφάλεια”, “μάθετε κώδικα” ήταν οι συμβουλές που έδωσε. Γνωστοποίησε ακόμη ότι γίνονται προσπάθειες ώστε να διδάσκεται στα σχολεία σχετικό εγχειρίδιο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Πέτρος Σούλας, ενώ ακολούθησαν παρουσιάσεις από παιδιά με τις προτάσεις τους για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Από τις παρουσιάσεις των σχολείων επιλέχθηκε το 2ο γυμνάσιο Σταυρούπολης, για να ταξιδέψει στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της καμπάνιας.

dailythess.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

Το παιδί πρότυπο, το «μαύρο πρόβατο», το παιδί στη γυάλα και άλλες «κατηγορίες» παιδιών

Το παιδί πρότυπο, το «μαύρο πρόβατο», το παιδί στη γυάλα και άλλες κατηγορίες παιδιών. Εσύ τι ήσουν και πώς σε έχει επηρεάσει στη μετέπειτα ζωή σου;
Συνήθως, όταν θα με επισκεφτεί ένας ενήλικας στο γραφείο μου, μπορώ να καταλάβω γρήγορα τον ρόλο που είχε στην οικογένεια του όσο ήταν παιδί. Η σειρά που έχουμε γεννηθεί αλλά και το πώς μας αντιμετώπιζε η οικογένεια, επηρεάζουν καθοριστικά την μετέπειτα ζωή μας.

Εσύ τι ρόλο έχεις στην οικογένειά σου και πώς επηρεάζει τη ζωή σου;

Το παιδί πρότυπο

Το ιδανικό παιδί είναι εκείνο που προσπαθεί σκληρά να μην απογοητεύει τους γονείς του και ζει με τους κανόνες του. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, τότε σε χαρακτηρίζουν υπευθυνότητα, αξιοπιστία, τελειομανία και σιγουριά. Ωστόσο, επειδή τα δικά σου συναισθήματα συχνά καταπιέζονταν προκειμένου να αποφύγεις να αντιμετωπίσεις την απογοήτευση των γονιών σου και να κερδίσεις την επιβεβαίωσή τους, ίσως περνάς περιόδους μελαγχολίας ή άγχους .
Επίσης, μπορεί να βρίσκεσαι συχνά μπροστά από διλήμματα, καθώς μπορεί να δυσκολεύεσαι να διακρίνεις τις προσωπικές σου ανάγκες, αφού έχεις μάθει να είσαι καλή στο να αντιλαμβάνεσαι τις ανάγκες των άλλων.

Το «μαύρο πρόβατο» της οικογένειας

Το παιδί που ονομάζω «μαύρο πρόβατο» της οικογένειας ίσως είναι εκείνο που επαναστατεί, διαφωνεί, συγκρούεται και δημιουργεί «προβλήματα» στην οικογένεια, καθώς αντιτίθεται στις προσδοκίες των γονιών. Αν σε χαρακτηρίζει αυτός ο οικογενειακός ρόλος, έχεις πολλές ηγετικές ικανότητες. Επίσης, ξέρεις να λες όχι και να θέτεις τα όριά σου. Το πρόβλημα είναι να μην λες «όχι» μόνο για να αντιδράσεις, αλλά γιατί το εννοείς. Αν απλά αντιδράς, αφήνεις εξωτερικούς παράγοντες να επηρεάζουν τις αποφάσεις σου, καθώς αγνοείς τις προσωπικές σου ανάγκες.

Το παιδί για «όλες τις δουλειές»

Κάποιες φορές, το ένα παιδί είναι εκείνο που οι γονείς το αντιμετωπίζουν σαν κι εκείνο που ήρθε σ’αυτό τον κόσμο με σκοπό να τους φροντίσει (αυτό που θα τους γηροκομήσει). Έτσι, αντί να σκέπτονται το πώς θα δίνουν εκείνοι σε αυτό, το έμαθαν να μην ζητάει και να σκέφτεται πώς να δώσει εκείνο στους γονείς. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, τότε έχεις πολύ ανεπτυγμένες κοινωνικές δεξιότητες, όμως μπορεί να γίνεις το «θύμα» στη σχέση καθώς δεν έχεις μάθει να βάζεις όρια.
Έτσι, μπορεί να δώσεις άθελά σου το δικαίωμα σε κάποιον να σε εκμεταλλευτεί. Ξέρεις πώς να σκέφτεσαι και να δίνεις στους άλλους, όμως κάποιες φορές μπορεί να αγνοείς τις δικές σου ικανότητες.

Το παιδί στη γυάλα

Αν είσαι ένα παιδί που μεγάλωσε σαν σε γυάλα, έχεις ή είχες υπερπροστατευτικούς γονείς, οι οποίοι δεν ήξεραν πώς να βάζουν όρια και κανόνες. Δεν ξέρουν πώς να σου λένε όχι. Έτσι, εσύ όντας μπερδεμένος για το ποια είναι στην πραγματικότητα τα δικαιώματά σου, θυμώνεις εύκολα και ενώ είσαι εξαρτημένος από εκείνους, ταυτόχρονα, νιώθεις την έντονη ανάγκη να απαλλαγείς από αυτούς. Φοβάσαι, γιατί δεν έμαθες να γνωρίζεις τις δυνάμεις σου και τις ικανότητές σου, όμως έχεις πολύ ανεπτυγμένη ικανότητα να βρίσκεις επιχειρήματα και να πείθεις τους άλλους .

Το άρρωστο παιδί

Το άρρωστο παιδί μπορεί να μην είναι απαραίτητα το παιδί με κάποια σοβαρή ασθένεια, αλλά το παιδί που καταφέρνει να κερδίζει την προσοχή της μητέρας του, λόγω αλλεργιών, φιλασθένειας σε απλές ιώσεις ή ψυχοσωματικών συμπτωμάτων. Αν είσαι το παιδί αυτό, κινδυνεύεις να εξαρτηθείς από τους γονείς, καθώς αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς μόνη/ος να τα καταφέρεις. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ισχύει, ωστόσο, έχεις μάθει να σκέφτεσαι έτσι για τον εαυτό σου.

Το μωρό της οικογένειας

Αν είσαι το «μικρούλη» της οικογένειας, είχες πάντα την ιδιαίτερη προσοχή όλων. Έτσι, αντιμετωπιζόσουν πάντα το χαριτωμένο, γλυκό πλασματάκι που σου συγχωρούνται όλα. Έτσι, σε διακρίνει αυθορμητισμός, ζωντάνια, γοητεία και κοινωνικότητα. Ωστόσο, μπορεί να αργήσεις ώστε να φτάσεις στο σημείο να αναλάβεις τις ευθύνες σου. Έτσι, υπάρχει πιθανότητα, να εξαρτηθείς οικονομικά ή συναισθηματικά από τον σύντροφό σου.
Όποιος κι αν ήταν ο οικογενειακός σου ρόλος, κράτησε από αυτόν ό,τι πραγματικά σε βοηθάει στη ζωή σου ώστε να είσαι λειτουργική και δημιουργική. Κάποιες φορές, υιοθετούμε συμπεριφορές οι οποίες δεν συνάδουν με τις ανάγκες μας. Εντόπισε ό,τι σε κρατάει πίσω και πάρε την απόφαση να κάνεις αλλαγές στη ζωή σου. Δες πέρα από τις προσδοκίες των γονιών σου και να θυμάσαι ότι ποτέ δεν είναι αργά να ανακαλύψεις τον εαυτό σου και να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.

themamagers.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι