Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Eddie – Superboy!: Τρυφερός Πατέρας
μεταμορφώνει το αυτιστικό παιδί του σε υπερήρωα!

Ο Eddie ήταν μόλις λίγων μηνών, όταν ο Matt και η σύζυγός του, Marge, παρατήρησαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον πρωτότοκο γιο τους. Δεν έπινε το μητρικό γάλα και είχε πεπτικά προβλήματα. Έχανε ακόμα και τα απλά αναπτυξιακά ορόσημα της ηλικίας του.


 Μετά από σχετική έρευνα που έκαναν στο διαδίκτυο αποφάσισαν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους στον παιδίατρο τους, ο οποίος όμως του είπε να μην ανησυχούν και ότι είναι φυσιολογικό το κάθε παιδί να μεγαλώνει και να αναπτύσσεται με το δικό του ρυθμό και ότι κάποια στιγμή ο γιος τους θα κάλυπτε τη διαφορά.

Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie ήταν ο Σούπερμαν;
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie ήταν ο Σούπερμαν;
 
Ο Eddie όμως συνέχισε να χάνει και άλλα ορόσημα ανάπτυξης και δεν ανέπτυξε την ομιλία καθόλου. Φαινόταν σαν να κλεινόταν ολοένα και περισσότερο σε ένα δικό του κόσμο. Τότε οι γονείς του θεώρησαν ότι ίσως έφταιγε το γεγονός ότι είχε προβλήματα ακοής και αποφάσισαν να επισκεφθούν έναν ωτορινολαρυγγολόγο.
Ο συγκεκριμένος ιατρός παρατήρησε και αυτός ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον Eddie, αλλά τους παρέπεμψε σε αξιολόγηση από αναπτυξιακό παιδίατρο.
 
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie ήταν ο Ιντιάνα Τζόουνς;
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie ήταν ο Ιντιάνα Τζόουνς;
 
Oι φόβοι τους, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν. Εκτός όμως από τον αυτισμό, ο Eddie διαγνώστηκε και με λεκτική απραξία, μια διαταραχή του νευρικού συστήματος όπου κανείς δεν μπορεί να μιλήσει ακόμη και αν καταλαβαίνει τι του λένε ή έχει την επιθυμία να επικοινωνήσει. «Ο Eddie είχε πρόβλημα στο να φέρει στο στόμα του τις λέξεις που είναι μέσα στο μυαλό του. Όταν μιλούσε, έβγαζε μόνο ήχους φωνηέντων» δηλώνει ο πατέρας Matt. Ανέπτυξε όμως ένα είδος δικής του γλώσσας, την οποία δεν την καταλάβαινε κανείς εκτός από τους γονείς του.
Ο Matt ήξερε κατά βάθος ότι ο γιος του όπως όλα τα παιδιά είχε ιδέες στο κεφάλι του αλλά του έλειπε η ικανότητα να τις εκφράσει. Άρχισε λοιπόν να αναρωτιέται: «Μήπως στο μυαλό του έπαιζε με δεινόσαυρους;».
 
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie συναντούσε έναν δράκο;
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie συναντούσε έναν δράκο;
 
Τον Οκτώβριο του 2011, ο Matt άρχισε να χρησιμοποιεί τις δεξιότητές του γύρω από τη φωτογραφία και την ψηφιακή επεξεργασία για να δημιουργήσει μια σειρά από φωτογραφίες του Eddie σε υποθετικές/φανταστικές καταστάσεις με όνομα «Φαντασία» που θέτουν το ερώτημα «τι θα συνέβαινε αν».
 
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie συναντούσε ένα δεινόσαυρο;
Τι θα συνέβαινε αν ο Eddie συναντούσε ένα δεινόσαυρο;
 
Σε κάθε φωτογραφία ο Eddie φοράει τις πυτζάμες του, γιατί ο πατέρας του ήθελε να μεταφέρει μέσα από αυτές την ονειρική δραστηριότητα κατά την κατάσταση του ύπνου.
 
Πηγή: dinfo.gr

Η σκοτεινή, βρώμικη ζωή του Michael Jackson
The Dirty Secrets of Michael Jackson


Michael Jackson spent some $34 million to buy silence from alleged abuse victims, according to a British paper. Diane Dimond has the inside story of the shocking report.
more

Σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα που είδαν το φως της δημοσιότητας, ο βασιλιάς της ποπ είχε διάφορους συναγερμούς γύρω από το δωμάτιό του σε κρυφά σημεία τα οποία δούλευαν με αισθητήρες.
Όταν ο ίδιος βρισκόταν στο δωμάτιο με κάποιο παιδί τούς ενεργοποιούσε προκειμένου να χτυπήσουν αν κάποιος κατευθυνόταν προς το μέρος τους.
Αυτά κατέθεσε κάποιο φερόμενο ως θύμα του, που υποστήριξε ότι ο Τζάκσον τού είχε εξομολογηθεί ότι είχε πέσει θύμα κακοποιήσης όταν ήταν σε μικρή ηλικία.
Ένας πρώην εργαζόμενος του ράντσου στην Καλιφόρνια δήλωσε ότι ο τραγουδιστής συνήθιζε να κρεμάει έξω από την πόρτα του "Μην ενοχλείτε", ενώ κλειδωνόταν επί μέρες στο δωμάτιο του με τα παράθυρα κλειστά!
Σύμφωνα με το FBI, όπως επικαλείται βρετανική εφημερίδα, ο Τζάκσον φέρεται να εξαγόρασε τη σιωπή των οικογενειών 24 παιδιών που έπεσαν θύματά του έναντι 35 εκατομμυρίων δολαρίων!


Πηγή: to-mati.net
sportdog

Το όνειρο του σκλάβου: Ο Χόρχε Μπουκάι μιλάει για την ελευθερία – Jorge Bucay talks about liberty

Η επίσκεψή μου στην Ελλάδα με συνδέει με πολλά πράγματα που έχω διδαχθεί. Η φιλοσοφία των Ελλήνων φιλοσόφων με συντρόφευε σε όλη μου τη ζωή, ειδικά όταν άρχισα να ενδιαφέρομαι για την ψυχολογία.
 
 
Ένα από τα πρώτα πράγματα που με δίδαξαν, ήταν μία παραβολή του Σωκράτη. Έλεγε ο Σωκράτης:

“Περπατώ στο δρόμο και συναντώ έναν σκλάβο ξαπλωμένο να κοιμάται. Από τις εκφράσεις και τα παραμιλητά του συνειδητοποιώ ότι ο σκλάβος ονειρεύεται ότι είναι ελεύθερος.Τι όφειλα να κάνω;” ρωτάει ο Σωκράτης.
“Έπρεπε να τον ξυπνήσω για να συνειδητοποιήσει ότι στην πραγματικότητα είναι σκλάβος και το όνειρο της ελευθερίας δεν είναι αληθινό ή έπρεπε να τον αφήσω να κοιμάται και στα όνειρά του να απολαμβάνει την ελευθερία που δεν έχει;”
Ο Σωκράτης απάντησε “ΔΕΝ ΞΕΡΩ”.
 
Πάντα με απασχολούσε αυτή η ιστορία. Ιδιαίτερα επειδή εγώ “προχωρώ” στον κόσμο “ξυπνώντας” τους ανθρώπους που “κοιμούνται” και ονειρεύονται ότι είναι ελεύθεροι. Και γιατί το κάνω; Νομίζω ότι το κάνω γιατί ξέρω ότι θα υπάρξει μία μέρα που εσύ, που στέκεσαι εκεί, θα συναντήσεις εμένα να κοιμάμαι δίπλα στο ποτάμι, και να ονειρεύομαι ότι είμαι ελεύθερος. Στο ζητάω σαν χάρη. Τουλάχιστον για μένα, μην έχεις ενδοιασμούς. ΞΥΠΝΑ ΜΕ!

Γιατί είμαι σίγουρος ότι προτιμώ να παλέψω για την ελευθερία μου ή να παραιτηθώ από αυτήν, παρά να ζω σ’ έναν κόσμο φανταστικό, που νομίζω ότι έχω αλλά ποτέ δεν είχα.
 

My visit to Greece connects me with many things I’ve learnt. The philosophy of the Greek philosophers has accompanied me throughout my life, especially when I became interested in psychology.
One of the first things they taught me, was a parable of Socrates’. Socrates said:
 
” I am walking down the street and meet a slave lying asleep . From the expression in his face and his sleep talk I realize that the slave is dreaming that he is Free.
“What should I have done ? ” asks Socrates . «Should I have woken him up so he could realize that he is actually a slave and his dreams of freedom are not true or should I have let him sleep and enjoy in his dreams the freedom that he has not? “
Socrates replied ” I DO NOT KNOW .”
 
This story has always bothered me . Especially so ,because I ” go ahead ” in the world ” waking ” people who ” are sleeping ” and dreaming that they are free . And why do I do it ?
 
I think I do it because I know that there will be a day that you, standing there, will meet me sleeping by the river , and dreaming that I’m free . I’m asking you as a favour. At least, about me, have no reservations . WAKE ME UP!
 
For I’m sure that I prefer to fight for my freedom or or give up on it, rather than live in an imaginary world I think I own but I actually never did.
 

Να αγαπάτε ρε... να νιώθετε!...
ο εγωισμός δεν έσωσε ποτέ κανέναν...

Liebt … fühlt! Umarmt fest die Menschen, die ihr liebt. Der Egoismus hat noch nie jemanden gerettet …ein Ich liebe dich kann den Tag eines jeden retten ... die Liebe hat noch nie jemanden erstickt ... umarmt die Menschen, bevor sie für immer gehen … ergreift die Gelegenheit! Eine Nachricht … ein Anruf … eine Umarmung … ein „Dankeschön“ …. eine Entschuldigung … hat nie geschadet … habt keine Angst zu lieben … zu sagen „ich brauche dich“ … „ich bin bei dir“ … tut es einfach! Zumindest wird irgendjemand, irgendwo, irgendwann sich daran erinnern, dass ihn irgendjemand, irgendwo, irgendwann geliebt hat … er hat ihn für das, was er wirklich ist geliebt. Habt NIE Angst zu zeigen wer ihr wirklich seid … die, die euch schätzen und bleiben werden, werden die sein, die euch mit eurer echten Maske gesehen haben … verpasst keine Gelegenheiten … was würde passieren wenn alle die du liebst morgen nicht mehr wären? Frage dich … hast du es geschafft ihnen alles zu sagen, was du sagen wolltest?

greek-for-beginners

Erich Fromm: Η καρδιά του ανθρώπου - The heart of man

 
Ή καρδιά τού ανθρώπου μπορεί να σκληρύνει. Μπορεί να γίνει απάνθρωπη αλλά ποτέ μη ανθρώπινη. Παραμένει πάντοτε καρδιά τού ανθρώπου .
Κακό είναι ή απώλεια από τον άνθρωπο τού εαυτού του στην τραγική προσπάθεια ν’ απαλλαχτεί από το βάρος της ανθρωπιάς του .
Πρέπει πραγματικά να αποκτήσουμε γνώση για να μπορέσουμε να διαλέξουμε το καλό – αλλά καμιά γνώση δε θα μας οδηγήσει αν έχουμε χάσει την ικανότητα να μας συγκινεί ή δυστυχία ενός άλλου ανθρώπινου όντος, ή φιλική ματιά ενός άλλου προσώπου, το κελάηδημα ενός πουλιού, το πράσινο χρώμα της χλόης.

enallaktikidrasi

Man's heart can harden; it can become inhuman, yet never nonhuman. It always remains man's heart. We are all determined by the fact that we have been born human, and hence by the never-ending task of having to make choices. We must choose the means together with the aims. We must not rely on anyone's saving us, but be very aware of the fact that wrong choices make us incapable of saving ourselves
Indeed, we must become aware in order to choose the good -- but no awareness will help us if we have lost the capacity to be moved by the distress of another human being, by the friendly gaze of another person, by the song of a bird, by the greenness of grass.

booksgoogle

Όσα θα ήθελαν να μας πουν οι νηπιαγωγοί...

Καθώς η σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, ήδη εμφανίζονται στα νηπιαγωγεία οι γονείς των μαθητών της επόμενης χρονιάς.
Θα θέλατε να μπείτε για λίγο στο μυαλό τους και να μάθετε τι ... σκέφτονται οι νηπιαγωγοί;
Το κάναμε εμείς για εσάς!
  
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάθε νηπιαγωγός, βλέποντάς τους γονείς των νέων τους λιλιπούτειων μαθητών, μεταξύ άλλων θα ευχόταν να γνωρίζουν τα... ακόλουθα:
-Δείξτε ενδιαφέρον για ο,τιδήποτε φέρνει μαζί του από το σχολείο (και φυσικά μην το πετάξετε ποτέ!).
Ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνετε τι ακριβώς είναι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας (!!) το παιδί σίγουρα δούλεψε σκληρά και νιώθει υπερήφανο για το δημιούργημά του.
-Μην ρωτάτε πως αποδίδουν τα υπόλοιπα παιδιά.
Αν το παιδί σας τα πηγαίνει καλά σε κάτι μην ρωτάτε αν και ο φίλος του το κάνει αυτό. Πρόκειται για απόρρητο προσωπικό δεδομένο. Επίσης μην ρωτάτε αν το παιδί σας είναι το εξυπνότερο στην τάξη. Οι νηπιαγωγοί συγκρίνουν την πρόοδο του κάθε παιδιού με τον εαυτό του και όχι με τους άλλους π.χ. ζωγραφίζει ένα πρόσωπο τόσο καλά όσο το έκανε το φθινόπωρο;
-Τα ρούχα του σχολείου να είναι ρούχα για παιχνίδι.
Στο νηπιαγωγείο τα παιδιά θέλουμε να είναι χαρούμενα και δημιουργικά, γεγονός που μερικές φορές σημαίνει και "λερωμένα"! Κανείς δεν θα σας κρίνει αν το παιδί σας δεν είναι ντυμένο για φωτογράφιση περιοδικού!
-Τα "πολυάσχολα" νήπια συχνά περιμένουν μέχρι το τελευταίο λεπτό για να πάνε στην τουαλέτα!
Ζώνες και επιπλέον κουμπιά, μπορεί να είναι ωραία, αλλά δημιουργούν δυσκολίες και "ατυχήματα"...
-Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά!
Όταν στέλνετε το παιδί στο σχολείο βρώμικο, αυτό το επηρεάζει αρνητικά για δυο λόγους καταρχήν για την υγεία του και κατά δεύτερον γιατί κανένα παιδί δεν θα θέλει να παίξει μαζί του. Αν υπάρχει κάποια πιο συγκεκριμένη αδυναμία του παιδιού σχετικά με το μπάνιο, την οποία δεν μπορείτε να διαχειριστείτε συζητήστε το με τις νηπιαγωγούς.
-Αποχαιρετισμοί: 
Ένα φιλί, μια αγκαλιά και ένα «Να περάσεις μια υπέροχη μέρα!», είναι όλα όσα χρειάζονται. Με εξαίρεση την αρχή της σχολικής χρονιάς, όπου το παιδί προσαρμόζεται, μην χρονοτριβείτε. Εάν στο παιδί σας αρέσει να γνωρίζει το πρόγραμμά του, μπορείτε να πείτε ακόμη κάτι που θα κάνετε μαζί όταν τελειώσει το σχολείο, π.χ. «Θα πάμε μαζί στο πάρκο!». Και μην πισωγυρίζετε διότι έτσι αυξάνεται δραματικά ο στρεσογόνος παράγοντας. Είναι καλύτερα να κάνετε μια καθαρή και γρήγορη αποχώρηση ακόμη κι αν το παιδί κλαίει. Σιγά σιγά θα αντιληφθεί τι συμβαίνει και θα αποκτήσει τον έλεγχο της κατάστασης.
-Ψείρες! Μπορεί να συμβεί στον καθένα.
Μην νιώθετε άσχημα. Ενημερώστε τη νηπιαγωγό ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση.
-Δείξτε κατανόηση και στα άλλα παιδιά, όπως δείχνετε και στο δικό σας.
 Γνωρίζετε πως τα παιδιά περνούν δύσκολες φάσεις και οι οικογένειες τους αντιμετωπίζουν άγχος που μερικές φορές τους οδηγεί σε σπασμωδικές κινήσεις. Αν κάποιο παιδί είναι επιθετικό, έχετε την πίστη ότι οι νηπιαγωγοί θα κρατήσουν το δικό σας ασφαλές και θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να βελτιώσουν την κατάσταση.
-Αν το δικό σας παιδί είναι επιθετικό.
Μπορεί να σας φαίνεται αδιανόητο ότι το "αγγελούδι" σας μπορεί να έχει αυτή τη συμπεριφορά, αλλά έχετε πίστη στα λόγια των νηπιαγωγών και μην αμφισβητείτε τα συμβάντα. Πολλές φορές τα παιδιά αντιδρούν διαφορετικά στο σχολείο σε σχέση με το σπίτι γιατί είναι τελείως διαφορετικές οι συνθήκες. Συνεργαστείτε!
-Αν σας πουν ότι το παιδί σας θα είχε όφελος εάν περνούσε από μια περαιτέρω αξιολόγηση σε κάποιο τομέα των αναπτυξιακών του δεξιοτήτων, αυτό είναι κάτι που δεν λέγεται επιπόλαια.
Οι νηπιαγωγοί βλέπουν το παιδί σας όχι μόνο όπως είναι τώρα, αλλά όπως θα είναι στο Δημοτικό Σχολείο. Επιθυμούν να του προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια το συντομότερο δυνατό, οπότε δείξτε εμπιστοσύνη. Δεν είναι κάτι κακό, κάτι που να σας κάνει να ντρέπεστε. Πολλά παιδιά λαμβάνουν βοήθεια από λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ. προκειμένου να βοηθηθούν.
-Αν υπάρχει κάτι που απασχολεί εσάς ή το παιδί σας, πείτε το!
Όχι όμως ενώπιον όλων των γονέων και των παιδιών την ώρα της αποχώρησης. Επιδιώξτε την κατ΄ιδίαν συνάντηση με τις νηπιαγωγούς και μιλήστε γι'αυτό που σας απασχολεί. Και οι νηπιαγωγοί επιθυμούν όπως κι εσείς, το παιδί σας να είναι χαρούμενο και είναι πρόθυμες να διορθώσουν τα λάθη τους.
-Τα τυποποιημένα κρουασάν, το σοκολατούχο γάλα και τα μπισκότα δεν είναι γεύμα, είναι ένας μικρός μπουφές επιδορπίων!
-Δώστε προσοχή στις ανακοινώσεις,
που υπάρχουν στην είσοδο του σχολείου ή σε σημειώματα μέσα στην τσάντα του παιδιού. Μπορεί να περιέχουν νέα σχετικά με διάφορες δράσεις της τάξης, όπου μπορεί να ζητείται η συμμετοχή σας, κι αν δεν δώσετε προσοχή τότε τις συνέπειες τις υπομένει άθελά του το ίδιο το παιδί.
-Συνέπεια στην ώρα.
Το παιδί χάνει ένα κομμάτι από την καθημερινή ρουτίνα του σχολείου, αν συνεχώς καθυστερεί, και έρχεται σε δύσκολη θέση απέναντι στους συμμαθητές και τη νηπιαγωγό του. Ενώ στην αποχώρηση είναι δύσκολο να διαχειριστεί τους λόγους που φεύγει πάντα τελευταίο από το σχολείο.
-Το άρρωστο παιδί πρέπει να μένει στο σπίτι του.
Στο σχολείο δεν θα μπορεί να αντεπεξέλθει, αφού δεν θα νιώθει καλά και ταυτόχρονα ενδέχεται να προκαλέσει επιδημία.
-Μην αποκρύπτετε σημαντικές πληροφορίες.
Εμπιστευτικά μιλήστε στις νηπιαγωγούς για οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή του παιδιού π.χ. διαζύγιο, νέο μωρό, αλλά και ο,τιδήποτε αφορά το ιατρικό του ιστορικό, προκειμένου να γνωρίσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις αδυναμίες του και να δουλέψουν πάνω σ΄αυτές.
-Όχι απουσίες χωρίς σοβαρό λόγο.
Περιστασιακά μια μέρα εκτός σχολείου δεν είναι και σπουδαία υπόθεση. Αν όμως αυτό γίνεται συχνά τότε το παιδί λαμβάνει ένα εσφαλμένο μήνυμα. Το σχολείο είναι σημαντικό και αυτό επιβεβαιώνεται με την παρουσία. Μια παρουσία που πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη.
-Ατυχήματα συμβαίνουν.
Οι νηπιαγωγοί κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να μην συμβεί το παραμικρό μέσα στη σχολική μέρα, αλλά υπάρχει η πιθανότητα να μην δουν κάτι κάποια στιγμή. Είναι αναπόφευκτο.
-Ενισχύστε τις γνώσεις που μεταφέρει το παιδί από το σχολείο
με επιπλέον δραστηριότητες, στις οποίες μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια. Έτσι το βοηθάτε να εμπεδώσει τις νέες γνώσεις και τελικά να ενισχύσει τη δυναμική της ομάδας στην τάξη.
-Παιχνίδια από το σπίτι.
Τα παιχνίδια αυτά δημιουργούν εντάσεις διότι τις περισσότερες φορές τα παιδιά δεν θέλουν να τα μοιραστούν με τους άλλους, αλλά από την άλλη θέλουν να τα παρουσιάσουν σε όλους! Επίσης, κατά έναν περίεργο λόγο, πάντα τα παιχνίδια αυτά καταλήγουν σπασμένα!
-Ακολουθήστε τους κανόνες που το παιδί έχει μάθει στο σχολείο, και αντικειμενικά ισχύουν, για να τους ακολουθήσει κι αυτό.
Με το να αμφισβητείτε τη σημαντικότητά τους, το σχολείο χάνει την αξιοπιστία του και το παιδί βρίσκεται μπροστά σε διλήμματα που δυσκολεύεται να διαχειριστεί.
-Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να συμπαθήσουν τη δασκάλα τους αμέσως (προφανώς ούτε και εσείς!).
Χρειάζεται χρόνος για να χτιστεί η εμπιστοσύνη και ο αμοιβαίος σεβασμός. Υποστηρίξτε τις νηπιαγωγούς και αποφύγετε τις όποιες ενστάσεις σας μπροστά στο παιδί. Γίνεται το σωστό παράδειγμα στη δημιουργία ισορροπημένων σχέσεων.
-ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.
Θα αναπτύξει όμως όλες τις κιναισθητικές, αντιληπτικές, μνημονικές, γλωσσικές και μεταγλωσσικές ικανότητες, που το καθιστούν έτοιμο να εκπαιδευτεί αβίαστα και αποτελεσματικά, χωρίς να δυσκολευτεί/πιεστεί/απογοητευτεί στην εκμάθηση της γραφής και της ανάγνωσης, ένα χρόνο αργότερα στην Α΄ Δημοτικού.
 

4χρονος τηλεφώνησε στην αστυνομία για να ζητήσει βοήθεια στα… μαθηματικά! - Ένα video που θα σας κάνει να γελάσετε πολύ!! - 4 Year Old Calls 911 For Math Help

Αγαπημένο του χόμπι είναι οι ασκήσεις μαθηματικών.
 

Αν και είναι μόλις 4 ετών, του αρέσει πολύ να εξασκεί το μυαλουδάκι του με τέτοιου είδους μαθηματικά προβλήματα.
Κάποια στιγμή όμως θέλει βοήθεια και προκειμένου να ζητήσει βοήθεια...ε πικοινώνησε με την αστυνομία!
Πολύ σωστά διαβάσατε!
Ο 4χρονος πήρε το 911, και ζήτησε πολύ ευγενικά από τον αστυνομικό να πάει κάποιος στο σπίτι για να τον βοηθήσει στα μαθηματικά!
Εκείνος από τη μεριά του πολύ ευγενικός, του ζήτησε να του τα πει από το τηλέφωνο! Έτσι λοιπόν αρχίζοντας ο μικρός να ρωτάει πόσο κάνει 5-4, τον ακούει η μητέρα του να μιλάει στο τηλέφωνο!
Τι γίνεται στην συνέχεια;
Δείτε το απολαυστικό βίντεο και είμαστε σίγουροι ότι θα σας κάνει να γελάσετε πολύ!
mothersblog

Δείτε πώς έκανε το διαβατήριο του μπαμπά του 4χρονο κινεζάκι! - Chinese Kid Draws On Dad’s Passport

Όταν ταξιδεύετε στο εξωτερικό με τα πιτσιρίκια σας, να παίρνετε μαζί σας μπλοκ ζωγραφικής και να κρύβετε καλά το διαβατήριο (και τα χάρτινα νομίσματα) :)))

   

Chinese Kid Draws On Dad’s Passport.
 

Τα παιδιά, όταν είναι μικρά, δεν καταλαβαίνουν πότε κάποιες καταστάσεις είναι σοβαρές και πότε όχι.
Έχουν μία αφέλεια και μία άγνοια που μερικές φορές μπορεί να προκαλέσει παρατράγουδα! Όπως στην περίπτωση ενός πατέρα από την Κίνα ο οποίος αποκλείστηκε στην Κορέα γιατί ο γιος του ζωγράφισε στο διαβατήριό του!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Μία οικογένεια αποφάσισε να κάνει ένα ταξίδι στη Νότια Κορέα. Μία ημέρα πριν την επιστροφή της στα πάτρια εδάφη, ο πατέρας άνοιξε το διαβατήριό του και έμεινε σύξυλος, όταν διαπίστωσε ότι ο 4χρονος γιος του είχε βάλει όλη την τέχνη του στη ζωγραφική πάνω σε αυτό.
Σύμφωνα με τα ξένα μέσα, οι αρχές δεν επέτρεψαν στον άνδρα να ταξιδέψει! Έπρεπε να περιμένει να γυρίσει η οικογένειά του πίσω και να του στείλει τα απαραίτητα έγγραφα.


mothersblog