Wednesday 10 January 2007

Ακούυυυυυυυυυυστεεεεεεεεεεεεεε, όλοι όλοι σας, ακούυυυυυυστεεεεεεεεε παρακαλώωωωωωωω

Είμαι ένα κοριτσάκι μικρό που έγινα εφτάα και θέλω πολύ πάρα πολύ να μιλήσω σε όλους τους κόσμους να φωνάξω πολύ δυνατά να με ακούσουν όλοι και οι Επάνω και όλοι οι κάτω εδώ σε όλη τη γη και αυτοί που έφυγαν δηλαδή πέθαναν και αυτοί που είναι ζωντανοί όλοι όλοι και να τους πω πολλά πολλά αλλά πρώτα από όλα να τους πω σε όλους σας να πω ότι δεν υπάρχει ναι ναι δεν υπάρχει χειρότερο κακό που μπορεί να κάνουν οι άνθρωποι από αυτό που έκαναν σε μένα πέρσι στις 10 του Γενάρη αυτοί αυτοί που ήτανε φίλοι του μπαμπάκα μου και της μαμάκας μου και έμεναν επάνω ακριβώς από το δικό μας σπίτι και εγώ πήγαινα πολλές φορές στη χ...ίτσα και της έλεγα τα μαθήματά μου και είχα μεγάλη αγάπη για αυτή και ήταν εκεί και ο θρασύδης μεγάλος αυτός όμως πολύ μεγάλος και όχι σαν τη χ...ίτσα που είναι φοιτήτρια στο μεγάλο σχολείο και αυτός όμως όλο μου γέλαγε και χάιδευε το κεφαλάκι μου και έλεγε πόσο καλό κοριτσάκι είμαι και πόσο αγαπάει τα καλά παιδάκια και ήταν όλα όλα ψέμματα τεράστια ψέμματα όμως επειδή εκείνη τη κακιά μέρα στις 10 του Γενάρη που έκανε πάρα πολύ κρύο και γι αυτό φόρεσα και το παλτό μου και τη ζακέττα μου τη ροζ και μπλουζί από μέσα όμως για να πάω επάνω στη χ...ίτσα επειδή όλο όλο ζάλιζα τη μανούλα και μου είπε να πάω επάνω για να ησυχάσουνε και ήτανε μεσημέρι και ήτανε η χ...ίτσα με το νυχτικό της και μου είπε να ξαπλώσουμε που κάνει τόσο κρύο και να κοιμηθούμε και κοιμήθηκα ναι ναι με κούνησε όμως και ξύπνησα και τότε τότε είδα το θρασύδη να είναι γδυμένος και επάνω στη χ...ίτσα και δεν ήξερα δεν ήξερα γιατί ήτανε έτσι τρόμαξα όμως και έκλεισα τα ματάκια μου και εκείνος μου είπε να τα ανοίξω αμέσως αμέσως αλλά δεν τα άνοιγα όμως ΚΟΙΤΑ ΚΟΙΤΑ ΑΜΕΣΩΣ φώναζε όμως αυτός και λιγάκι για μια στιγμούλα τα άνοιξα και είχε πιάσει τη χ...ίτσα που ήτανε γονατισμένη αλλά ξαπλωτή όμως και έλεγε αυτός ΚΟΙΤΑ ΚΟΙΤΑ ΕΔΩ και μου είπε κακά λόγια πολλά και ήθελα να φύγω ναι ναι να πάω κάτω στη γιαγιάκα μου όμως και είδα τότε όλο τρίχες πολλές πολλές που έχει και αυτός και η χ...ίτσα και έβαλα τα χεράκια μου στα ματάκια μου για να μη τα ανοίξω ποτέ ποτέ επειδή ήταν γδυμένη και αυτή και αυτός ήθελε να βλέπω τον ποπό της και το πουλί της που ήτανε όλο παντού τρίχες και τότε μια βρωμερή μυρωδιά ήτανε σε όλο το δωμάτιο και μου έρχεται να κάνω εμετό και αυτός ο πολύ κακός έφερε ένα χάρακα που ήτανε στο γραφείο του και χτυπάει τα χεράκια μου τρεις φορές και λέει πολύ κακά λόγια που δε μπορώ να τα πω επειδή είμαι καλό κοριτσάκι αλλά αυτός όλο όλο λέει ότι είμαι κακό και θα με τιμωρήσει πάρα πάρα πολύ και ξαναχτυπάει τα χεράκια μου αλλά ούτε κλαίω ούτε ανοίγω καθόλου τα ματάκια μου και τώρα με χτυπάει άλλη μια φορά και το μικρό μου δαχτυλάκι πάει το έκανε να έχει μεγάλο και φοβερό πόνο στο δεξί μου χεράκι και εγώ φώναζα πάρα πολύ στη χ...ίτσα μου να με βοηθήσει από μέσα μου όμως επειδή δεν ήθελα να ακούσουν αυτοί να φωνάζω οι κακοί αυτοί και μετά ήρθε αυτός γονατιστός μπροστά μου και ούρλιαζε σα λύκος με τις τρίχες του και όλο όλο ούρλιαζε να ανοίξω το στόμα μου και τότε με πιάνει από τη μύτη μου και την κλείνει για να ανοίξω το στοματάκι μου και από το λαιμό με έσφιγγε και τα μαλλάκια μου τράβαγε ναι ναι και τότε ήθελα να πεθάνω και τότε έβαλε τα βρωμερά του δάχτυλα στα χειλάκια μου για να ανοίξει το στόμα μου και με ταρακούναγε όμως πολύ και ξαφνικά έβαλα βίδες μεγάλες στα γονάτακια μου μέχρι κάτω κάτω το πάτωμα και βιδώθηκα πολύ για να μη μπορεί να με κουνήσει αυτός ο λύκος και όλο όλο με βρίζει και λέει ότι είμαι το πιο κακό κορίτσι και ούτε η χ...ίτσα με βοήθαγε ούτε και κάτι της είπε και κάνανε αυτοί και ήρθε μετά από πίσω μου και ήμουνα παγωμένη και βιδωμένη και με σπρώχνει κάτω και αυτή πιάνει τα χέρια μου και κοντεύω να σκάσω και έπιασε το βρακάκι μου το άσπρο και το έκανε πέρα και έβαλε το χοντρό του δάχτυλο στον ποπό μου τότε και ο πόνος ήτανε μεγάλος πάρα πολύ όμως και πάει έφυγα

Ακούυυυυυυυυυυστεεεεεεεεεεεεεε
όλοι όλοι σας
ακούυυυυυυστεεεεεεεεεεεεεεε παρακαλώωωωωωωωωωωωωωωωωω

δεν υπάρχει χειρότερο κακό δεν υπάρχει από αυτό
να τα πείτε σε όλους αυτά να τα πείτε
να μην κάνουν κακό στα παιδάκια
σε κανένα παιδάκι ποτέ ποτέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
και εσείς οι Επάνω
ακούυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυτεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
πονάνε τα παιδάκια
πονάνε πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
ΑΝΤΕ ΒΟΗΘΆΤΕ
ΒΟΗΘΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


2 comments:

  1. Ακούστε την...Της είναι πολύ δύσκολο να μιλήσει.Πιο δύσκολο απ' ότι είναι σ' εμάς ν'ακούσουμε

    ReplyDelete
  2. Τα σχολια ειναι περιττα για αυτήν τήν κτηνωδη εποχή που βιωνουμε ως ανθρωποι ..?

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki