Tuesday 29 January 2013

Ευρωκαταδίκη της Ουγγαρίας για διάκριση
σε βάρος παιδιών Ρομά

Hungarian discrimination against Roma
Για παραβίαση των διατάξεων του διεθνούς και ευρωπαϊκού δικαίου που απαγορεύουν τις διακρίσεις και για παραβίαση του δικαιώματος στην εκπαίδευση καταδίκασε την Ουγγαρία το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Το δικαστήριο εκδίκασε την προσφυγή δύο γονέων Ρομά των οποίων τα παιδιά είχαν υποχρεωθεί από τις ουγγρικές αρχές να πηγαίνουν στα ίδια σχολεία με παιδιά που υπέφεραν από νοητική υστέρηση.
Το ΕΔΑΔ, το οποίο λειτουργεί υπό την αιγίδα του Συμβουλίου της Ευρώπης, υποχρεώνει την Ουγγαρία να καταβάλει 4.500 ευρώ αποζημίωση για ηθική βλάβη στους ενάγοντες.
Υποχρεώνει επίσης την κεντροευρωπαϊκή χώρα να λάβει σοβαρά υπόψη της τα συμπεράσματα εκθέσεων ειδικών επιτροπών του Συμβουλίου της Ευρώπης, με βάση τα οποία στηλιτεύεται η συγκεκριμένη πρακτική των ουγγρικών αρχών.
Η πρακτική αυτή, υπογραμμίζει η απόφαση του δικαστηρίου, εμποδίζει τα παιδιά των Ρομά να αποκτήσουν τις γνώσεις που χρειάζονται για την ομαλή τους ένταξη στην κοινωνική ζωή.

πηγή: tvxs

ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ αναγκάζουν τους μαθητές να αγοράζουν Ιpad!

  «Αναγκάζουν όλα τα παιδιά από 4η δημοτικού και πάνω να προμηθευτούν ipad από συγκεκριμένο κατάστημα του Κολωνακίου με έκπτωση 10%. Αν δεν το πάρουν, τότε δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.»
Δυσεξήγητη πολιτική -ιδίως εν μέσω οικονομικής κρίσης- ακολουθεί η διοίκηση του Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς υποχρεώνει τους μαθητές, σύμφωνα με καταγγελίες γονέων, που επιθυμούν να παρακολουθούν τα μαθήματα, να προμηθεύονται ηλεκτρονικές ταμπλέτες τύπου Ιpad!
«Χωρίζουν τα παιδιά σε πλούσιος και φτωχούς....Φανταστείτε ένα εννιάχρονο παιδί τι κινδύνους διατρέχει, κουβαλώντας στην τσάντα του ένα μηχάνημα 700 ευρώ»
To αποτέλεσμα είναι αρκετοί από τους γονείς να βρίσκονται σε αδιέξοδο, καθώς όπως καταγγέλλουν, έχουν, πλέον, δυο επιλογές: Είτε τα παιδιά τους να παραμείνουν στο σχολείο, είτε να τα μεταφέρουν σε άλλο όπου ακολουθείται ο παραδοσιακός τρόπος παράδοσης.
...............................
Ακριβή μου εκπαίδευση
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ και καταγγελίες γονέων, στο Πειραματικό Σχολείο Αθηνών αρκετοί καθηγητές, εν μέσω οικονομικής κρίσης, αναγκάζουν τους ανήλικους μαθητές να προμηθεύονται ηλεκτρονικές ταμπλέτες (Ipad), προκειμένου να είναι σε θέση να παρακολουθούν τα μαθήματα. Από την άλλη πλευρά, τα αντικείμενα που θεωρούνταν δεδομένα -τουλάχιστον μέχρι σήμερα- για το σχολικό περιβάλλον, όπως μολύβια, ξύστρες, γόμες και στυλό έχουν εκλείψει και στον βωμό της τεχνολογικής εξέλιξης έχουν αντικατασταθεί από ακριβές ηλεκτρονικές ταμπλέτες.
Απόρροια των παραπάνω είναι αρκετοί γονείς να αδυνατούν να ανταποκριθούν στις επιταγές του σχολείου και πλέον να σκέφτονται την μετεγγραφή των παιδιών τους.

«Αναγκάζουν όλα τα παιδιά από 4η δημοτικού και πάνω να προμηθευτούν ipad από συγκεκριμένο κατάστημα του Κολωνακίου με έκπτωση 10%. Αν δεν το πάρουν, τότε δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. Στυλό, μολύβια, τετράδια και γραπτές εργασίες έχουν καταργηθεί γιατί όλα γίνονται μέσω της ταμπλέτας. Χωρίζουν τα παιδιά σε πλούσιος και φτωχούς. Πρόκειται για Παιδεία δύο ταχυτήτων. Φανταστείτε ένα εννιάχρονο παιδί τι κινδύνους διατρέχει, κουβαλώντας στην τσάντα του ένα μηχάνημα 700 ευρώ» αναφέρει χαρακτηριστικά ένας γονέας. 

«Να καταργηθούν οι εισαγωγικές εξετάσεις»
Πέρα όμως από την οικονομική αφαίμαξη, οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο πειραματικό σχολείο Αθηνών, εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους και όσο αφορά τις εισαγωγικές εξετάσεις που απαιτούνται προκειμένου ένας μαθητής να πάει από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.

Οι κηδεμόνες των παιδιών, υποστηρίζουν ότι οι εξετάσεις που διενεργούνται αντίκεινται στον Νόμο 3966/11, σύμφωνα με τον οποίο στα πειραματικά σχολεία «έχει θέση τυχαίο δείγμα μαθητών που επιλέγεται με συγκεκριμένη διαδικασία και σίγουρα δεν αναφέρεται ως μοναδικός σκοπός των σχολείων αυτών ότι είναι η αριστεία των μαθητών».

«Το παράδοξο είναι ότι ο ίδιος ο νόμος αναιρεί τον εαυτό του και απαιτεί τη διαδικασία εξετάσεων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Οι εξετάσεις αναπτύσσουν την ανταγωνιστικότητα μεταξύ των μαθητών, ενώ επιλέγονται οι μαθητές με τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Τα προγράμματα σπουδών, η εισαγωγή μαθητών με αυξημένες ικανότητες και η υιοθέτηση της 'ψηφιακής τάξης' με ipad λειτουργούν αντιθετικά με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης» επισήμανε ένας άλλος γονέας.

Νίκος Παναγιωτόπουλος
πηγή newpost

Παιδιά χωρίς ταυτότητα, ακόμα και στον θάνατο...

Tα παιδιά έχουν δικαίωμα στην ταυτότητα, δηλαδή σε ένα όνομα, επώνυμο και ιθαγένεια, σύμφωνα με μια από τις πρώτες διατάξεις της σύμβασης για τα δικαιώματα του παιδιού, που αποδέχονται όλες οι χώρες μέλη του ΟΗΕ. Αυτό το ελάχιστο, το όνομα  δεν το είχε καν η 11χρονη που σκοτώθηκε προχθές σε τροχαίο στη Θεσσαλονίκη...

Όταν κάποια παιδιά είναι αόρατα στη ζωή μας

Ποια δικαιώματα για ένα παιδί που δεν κατάφερε να αποκτήσει  μια ταυτότητα ούτε στο θάνατο... Ποιος να γνοιαστεί για ένα παιδί των φαναριών, που άγνωστο πως βρέθηκε στη  χώρα μας, αναζητώντας ίσως μια καλύτερη τύχη  και όπως φαίνεται βρέθηκε στα χέρια κάποιων άλλων απόκληρων επιτήδειων που τη χρησιμοποιούσαν για να μαζεύουν  μερικά ευρώ παραπάνω...Το μοναδικό πρόσωπο που την αναζήτησε,αποδείχθηκε ότι είχε ένα πλαστό - η κλεμμένο -διαβατήριο για την 11χρονη  που αντιστοιχεί σε κάποιο άλλο υπαρκτό  πρόσωπο,ενώ ζει με  άλλα 7 παιδιά  σε μια  άθλια παράγκα....
Ένα 11χρονο κοριτσάκι που αντί να  ζει  στη θαλπωρή μιας οικογένειας, αντί να πηγαίνει σχολείο, ζούσε στους δρόμους, ζητιανεύοντας για ένα ευρώ... Και δυστυχώς δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο. Ναι έχουμε χιλιάδες μετανάστες, έχουμε χιλιάδες προβλήματα, αλλά υποτίθεται ότι παραμένουμε ακόμα μια πολιτισμένη χώρα... Που δεν θα έπρεπε να επιτρέπει, τουλάχιστον  στα παιδιά, από όπου κι αν κατάγονται, να  ζουν στο δρόμο και να παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα  για λίγα ευρώ. Ναι, τα παιδιά, όπως λέει η σύμβαση του ΟΗΕ έχουν δικαίωμα να μην αποχωρίζονται τους γονείς τους, εκτός κι αν τα παραμελούν ή τα κακομεταχειρίζονται. Μόνο που κάποιος πρέπει να το διαπιστώνει, να το ελέγχει, να ασχολείται.Κι αν το κράτος δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά, τουλάχιστον για τα παιδιά, έπρεπε κάπως να το επιβάλλει η κοινωνία...

Ψιλά γράμματα θα πει κάποιος... Με τόσους μετανάστες, με τα φανάρια γεμάτα από μικρούς και μεγάλους απόκληρους, με ποιόν να προλάβουμε να ασχοληθούμε... Ίσως γιατί  αυτή είναι η λειτουργία μιας κοινωνίας. Να  ασχολούμαστε  και με το διπλανό μας, να μην κλείνουμε τα μάτια στη δυστυχία και να μην εξαντλούμε  τη φιλευσπλαχνία μας, τουλάχιστον για τα παιδιά, στο ευρώ που θα δώσουμε. Το 11χρόνο κοριτσάκι έσβησε, χωρίς να αποκτήσει ταυτότητα, χωρίς να μάθει τι σημαίνει να είσαι παιδί, χωρίς ίσως να ζήσει ποτέ λίγες στιγμές  χαράς, χωρίς να νοιώσει τι σημαίνει να είσαι μέλος μιας οικογένειας που σε αγαπά και σε προστατεύει... Πάει πολύ να απαιτήσουμε  να ασχοληθεί κάποιος -κράτος, κοινωνία, σύλλογοι προστασίας-  με τα άλλα 7 παιδιά που ζουν στο άθλιο παράπηγμα, που φαίνεται ότι πέρασε  τους τελευταίους μήνες της ζωής της η «άγνωστή» μας 11χρονη; Έστω ως ύστατο δείγμα  της χαμένης ευαισθησίας μας...

Συνελήφθη καθηγήτρια για παιδική πορνογραφία

...είναι «οπαδός του δόγματος ότι όλοι μπορούμε να τα κάνουμε όλα». Ακόμη, ανέφερε «ότι και το παιδάκι εφόσον το θέλει μπορεί να το κάνει...»
(Τι μπορεί να θέλει το παιδάκι βρε βρωμιάρα ανώμαλη;;)
Στην κατοχή της βρέθηκε και τετράδιο με σημειώσεις
σχετικά με παιδοφιλικό κίνημα στην Αθήνα.
Καθηγήτρια ξένων γλωσσών, ηλικίας 52 χρόνων, η οποία έκανε ιδιαίτερα μαθήματα, συνελήφθη από την Οικονομική Αστυνομία, με την κατηγορία της πορνογραφίας ανηλίκων. Στην κατοχή της βρέθηκαν περιοδικά παιδοφιλικού περιεχομένου, εγχειρίδιο για επαφές μεταξύ ενηλίκων και παιδιών και τετράδιο με σημειώσεις σχετικά με παιδοφιλικό κίνημα στην Αθήνα. Η συλληφθείσα είχε γεννηθεί στη Γαλλία και τα τελευταία χρόνια διέμενε στην πρωτεύουσα. Παλαιότερα φέρεται να δίδασκε σε φροντιστήρια.

Η συλληφθείσα άφησε μάλιστα άφωνους τους αστυνομικούς που την συνέλαβαν, όταν τη ρώτησαν πως ήταν δυνατόν να ασχολείται με παιδική πορνογραφία.
Μάλιστα υποστήριξε ότι της άρεσε αυτό που έκανε και πως είναι «οπαδός του δόγματος ότι όλοι μπορούμε να τα κάνουμε όλα». Ακόμη, ανέφερε «ότι και το παιδάκι εφόσον το θέλει μπορεί να το κάνει...».
Η καθηγήτρια φέρεται μάλιστα μέλος διαφόρων δικτύων παιδόφιλων του εξωτερικού και αναγνώστης περιοδικών με σχετικό περιεχόμενο...
Η σύλληψή της έγινε στο κέντρο της Αθήνας. Είχε προηγηθεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καταγγελία από δημοσιογράφο τηλεοπτικής εκπομπής της Ολλανδίας, ότι συνάδελφοι της, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής έρευνας για γνωστό παιδόφιλο στην Ολλανδία, ήρθαν σε επαφή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μεταξύ άλλων και με την 52χρονη, κάτοικο Αθήνας, η οποία εμφανίζεται ως ενεργό μέλος σε πολλές οργανώσεις παιδόφιλων, ανά τον κόσμο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης, η δημοσιογράφος επισκέφτηκε την Ελλάδα και υποδυόμενη την παιδόφιλο συνάντησε την κατηγορουμένη, η οποία την προέτρεψε να έχει σεξουαλικές επαφές με ανήλικους.
Οι αστυνομικοί, διερευνώντας την υπόθεση, κατάφερε να εντοπίσει το σπίτι της καθηγήτριας, όπου χθες πραγματοποιήθηκε νομότυπη έρευνα, παρουσία εισαγγελικού λειτουργού.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
  • Ένας (1) σκληρός δίσκος Η/Υ, ο οποίος θα αποσταλεί στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για περαιτέρω εργαστηριακή εξέταση,
  • Τριάντα τέσσερα (34) περιοδικά παιδοφιλικού περιεχομένου,
  • Ένα (1) εγχειρίδιο για σεξουαλικές επαφές μεταξύ ενηλίκων και παιδιών,
  • Ένα (1) τετράδιο με χειρόγραφες σημειώσεις σχετικά με παιδοφιλικό κίνημα στην Αθήνα, καθώς και με ονόματα που συμμετείχαν σε συνεδριάσεις του.
Η 52χρονη, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της οδηγείται σήμερα (29-01-2013) στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, ενώ ερευνάται η περαιτέρω συμμετοχή της σε δραστηριότητες παιδοφιλικού χαρακτήρα, εντός και εκτός της χώρας μας.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη γυναίκα που συλλαμβάνεται στην χώρα μας για τέτοια αδικήματα.
Σπύρος Κουντούρης

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki