Thursday 30 September 2010

ειμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Photobucket ε ναι λοιπον ανθρωποι ειμαστε και εμεις εφηβοι-παιδια!
εγω ας πουμε εχω ΚΑΙ χορο ΚΑΙ αγγλικα σημερα! :/

θελουν να μας ξεκανουν??
μας φορτωνουν που μας φορτωνουν ενα τονο μαθηματα στο σχολειο...μετα εχουμε και τα φροντιστηρια!

οκευ για τον χορο δεν εχω προβλημα διασκεδαζω!
αλλα οχι ρε φιλε 4 η ωρα το μεσημερι μαθημα!
εφοσον σχολαω απο το σχολειο στις 2!
και μετα καπακι αγγλικα αλλες 2 ωρες!

ειμαι μονο 12 χρονων ρε φιλε και κοιτα τι σκατα προγραμμα εχω!
δηλαδη τι να πουνε τα 15χρονα? :/
ειμαστε ανθρωποι και ΟΧΙ robots! -.-"
 
Αναρτήθηκε από Elcaki_kai_etci

1 comment:

  1. Εχει γυριστεί ένα Ολλανδικό ντοκυμαντερ με θέμα το φόρτο εργασίας των παιδιών. Το πιο σημαντικό κομμάτι του ήταν η ύπαρξη ειδικών που μάθαιναν στο παιδί τη διαχείριση χρόνου, ώστε να του μένει παντα χρόνος για παιχνίδι.
    Μην ξεχνάμε και την μοντεσσοριανή εκπαίδευση, που πιο ευχάριστα μαθαίνει στο παιδί οτιδήποτε και ακονίζει περισσότερο το μυαλό και την κρίση του προσαρμοζόμενη πανω στο ίδιο το παιδί και στις ανάγκες του.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki