Saturday 21 November 2009

Ένα νανούρισμα για τη Λυδία

Η Λυδία είναι πέντε ετών και πάσχει από καρκίνο. Ο πατέρας της, μέσα σε όλο αυτό που υφίσταται, βρίσκει το κουράγιο να ενημερώνει όλο τον κόσμο για ό,τι αφορά τον παιδικό καρκίνο, μέσα απ' την ιστοσελίδα του.
 

Παρακαλούμε ρίξτε μια ματιά.
http://lydia-tigria.blogspot.com/

Αυτό το βίντεο είναι φτιαγμένο με πολύ κόπο και πόνο ψυχής

Χαρά μου, μάτια μου γλυκά, βλέφαρα στολισμένα
της χρυσαυγής τα χρώματα έχεις ταξιδεμένα


Χαρά μου, στόμα μου γλυκό, με το χαμόγελό σου
να σεργιανάς τον άγγελο που έχεις στο πλευρό σου


Φεγγοβολάς βλαστάρι μου, στο όνειρο ταξιδεύεις
τους γαλαξίες τριγυρνάς και το Θεό γυρεύεις


Κοιμήσου αγγελούδι μου, βελούδινο το βράδυ
το στήθος μου προσκέφαλο και η ψυχή μου χάδι


Ο ύπνος που σε τύλιξε τώρα σε φέρνει πίσω
κι εγώ που είμαι στο πλάι σου, χαρές θα σε στολίσω

(Στίχοι: Ισιδώρα Σιδέρη)

Σχετικά:
Άξιον Αγάπης: Lydia-Tigria

3 comments:

  1. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση χαμομηλάκι!

    ReplyDelete
  2. .....σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα σε όλα τα παιδιά!

    ReplyDelete
  3. Βρε Βασιλια, μου εκοψες το αιμα, νομιζα πως κατι επαθε το παιδι!!!
    Πολυ ομορφο παντως, εισαι ψυχουλα!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki