Wednesday 30 May 2007

Μια αληθινή ιστορία -efi-

Επιστολή 1η

Ανακάλυψα ότι ο άντρας μου "ο καλός" παρενοχλούσε σεξουαλικά την κόρη μου 5 1/2 χρονών. Είμαι σε σοκ.
Νιώθω τύψεις που δεν ήξερα οτιδήποτε, αλλά πάλι νιώθω χαρά που το έχω ανακαλύψει τώρα. Τον έχουμε εγκαταλείψει, προχώρησα αμέσως σε καταγγελία...
Δεν έχει γυρισμό, έπρεπε να προχωρήσω και να σώσω την κατάσταση. Νιώθω πολύ άσχημα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για το κοριτσάκι μου και μόνο. Δεν ήθελα να είμαι σαν και αυτές που δεν κατάφεραν να προστατέψουν τα μωρά τους και να δεχτούν την κατάσταση. Θέλω πολύ να βοηθήσω το μωρό μου να μην νιώθει το ίδιο ότι φταίει.

From: efi.chris
...@starcom.com.cy
Date: Thu, 22 Mar 2007 02:51:59 -0700
Local: Thurs, Mar 22 2007 12:51 pm


Επιστολή 2η

Πως εξηγούμε σε ένα παιδάκι 5 1/2 ετών ότι οι γονείς χωρίζουν και ο λόγος είναι επειδή εγκαταλείψαμε τον πατέρα λόγο σεξουαλικής παρενόχλησης.
Το κοριτσάκι αγαπά τον πατέρα και σίγουρα δεν είναι σε θέση να καταλάβει τι είναι το καλό και τι είναι το κακό.
Το κοριτσάκι μου ήδη παρακολουθείται από ειδικό παιδοψυχίατρο, λογοθεραπεύτρια, και εργοθεραπεύτρια.
Έχει μείνει πίσω από μάθηση και έχει συνεχώς παλινδρόμηση.
Βγάζει θυμό, υστερίες, κλάματα, ξεσπάσματα και υπερκινητικότητα.

From: efi.chris
...@starcom.com.cy
Date: Mon, 26 Mar 2007 22:30:59 -0700
Local: Tues, Mar 27 2007 8:30 am


Επιστολή 3η

Αγαπητοί μου φίλοι, μετά από 1 1/2 μήνα που φύγαμε από τον άντρα μου και μένουμε με τους γονείς μου εγώ και οι 2 μου κόρες,
για το λόγο ότι ο άντρας μου "πιάστηκε" από την ίδια μου την μητέρα να παρενοχλεί σεξουαλικά την ανήλικη κόρη μας 5 1/2.
Η κόρη μου κατάφερε μέσω συζητήσεων και παιχνιδιών να μου αποκαλύψει το μυστικό που είχε με τον πατέρα της.
Μου είπε στην αρχή ότι έχει ένα μυστικό με κάποιον που ξέρω, ότι δεν είναι μικρός αλλά μεγάλος, ..
"τον ξέρεις μαμά, τον ξέρεις... Έλα μαμά, πες το εσύ ποιός είναι.. "
Της είπα ότι δεν ξέρω για ποιόν μιλά και για τι πράγμα.
Μου είπε ότι έχω ένα μυστικό με τον παπά, ο παπάς μου έλεγε: "είναι το μυστικό μας και δεν το λέμε σε κανέναν",
ούτε στην μαμά ....
Μετά μου είπε ότι "Ο παπάς με χάιδευε και με άγγιζε στο 'πατατάκι μου', (έτσι αποκαλεί τα γεννητικά της όργανα),
μια φορά κάθε μέρα, κάθε μέρα, δεν ξέρω μάμα...
Ο παπάς μου έλεγε είναι το παιχνίδι μας, και είναι το μυστικό μας,
Τότε την ρώτησα και τι έλεγες του παπά?,
Τίποτα, δεν ξέρω ντρεπόμουνα, έλεγα του, ντρέπομαι, και φοβόμουνα να το πω σε κανέναν,
Μάμα μην πεις το μυστικό μου κάποιου, φοβάμαι πολύ φοβάμαι μάμα μου,
Τότε εγώ την αγκάλιασα και της είπα: Μ... δεν φταις εσύ για τίποτα, μπράβο που το έχεις πει της μάμας,
είμαι πολύ περήφανη που σε έχω και σε αγαπώ πολύ.
Με παρακάλεσε να μην το πω σε κανέναν γιατί φοβάται πολύ...

Εδώ και 1 1/2 μήνα η υπόθεση προχωρά με λειτουργούς, παιδοψυχίατρους, δικαστές, αστυνομικούς,
λειτουργούς από τμήμα Βία στην οικογένεια
Η κυβέρνηση και οι νόμοι μας είναι αρκετά πίσω όμως,

Κοριτσάκι μου μακάρι να μπορούσα να κρατήσω το μυστικό σου βαθιά στην καρδιά μου,
δυστυχώς όλοι οι πιο πάνω το ξέρουν,
μια μέρα θα έχω την δύναμη να σου πω την αλήθεια,
θα κάνουμε υπομονή και ο Θεός θα μας δικαιώσει..
Σ' αγαπώ κοριτσάκι μου και ξέρω τι περνάς...

From: Efi Chris... Sent: Tuesday, April 17, 2007 8:27 AMTo: hamomili@gmail.com


Επιστολή 4η

Αγαπητοί μου φίλοι,
Είμαι πολύ απογοητευμένη, ενώ εδώ και 3 μήνες με την ιστορία που σας έγραψα ότι η μητέρα μου έπιασε τον άντρα μου να παρενοχλεί στα γενετικά της όργανα την ανήλικη κόρη μου 5 ½ ετών , ενώ η υπόθεση από τις 5/3 προχώρησε σε καταγγελία, ενώ υπάρχει γραπτή μαρτυρία ότι η κόρη μου βρήκε το θάρρος και την ωριμότητα να μου μιλήσει για το θέμα και να μου το αποκαλύψει, ανακαλύπτω ότι πολύ από πλευράς (δικαιοσύνης και αστυνομίας, λειτουργούς από το τμήμα ευημερίας,),έχουν τις αμφιβολίες τους και καθυστερούν να προχωρήσουν την υπόθεση μας για ακρόαση στο δικαστήριο.
Μαθαίνω ότι οι δικηγόροι μεταξύ τους μιλούν και κανονίζουν έτσι υποθέσεις για να τις κρύβουν και να μην δικάζονται άτομα. Να έχουν όλοι τα «μέσα», να αποσιωπούν τέτοιους ίδιους υποθέσεις. Τελικά τι γίνεται σε έτσι υποθέσεις ? Ο Γενικός Εισαγγελέας τι θέλει ? να δει από μόνος τους την παρενόχληση? Μια μεγάλη μαρτυρία δηλαδή μιας γυναίκας δεν μετράει? Μιας γυναίκας η οποία είναι σωστή, προσέχει 3 εγγόνια ? μια γυναίκα η οποία ανήκει σε ένα σωστό κοινωνικό κόσμο? Μιας γυναίκας η οποία είναι γυμνάστρια και ξέρει τι της γίνεται?, Μας τρώει το δίκαιο και η ανησυχία.
Ανακάλυψα ότι γνωστή και δημοφιλής παιδοψυχολόγος που παρακολουθούσε την ανήλικη για 1 ½ χρόνο, για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε με το μωρό , χωρίς να ξέρουμε ότι παρενοχλήθηκε, στοιχεία που θα μπορούσε κάποιος σωστός παιδοψυχολόγος να καταλάβει ότι το μωρό είχε διάφορα συμπτώματα, όπως :,
Προβλήματα στην ομιλία της , επιθετικότητα, οργή , υστερίες, προσκόλληση, παλινδρόμηση , φοβίες, ενδείξεις σε αγγίγματα συνεχώς στα γενετικά της όργανα, και να δείχνει και δίνει τρομερή προσκόλληση σε όλους τους άντρες του κύκλου μας μέχρι και ξένους, Να θέλει να ανεβαίνει πάνω τους και να κάθετε πάνω τους. Η ίδια η παιδοψυχίατρος επειδή φοβήθηκε ότι η υπόθεση πάει στο δικαστήριο και θα είναι και αυτή στη εξέταση, έβγαλε μια έκθεση η οποία ήταν εντελώς ψεύτική, αγνόησε στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι το μωρό έβγαζε τις αλήθειες με το δικό του τρόπο και τα εξαφάνισε εντελώς από την υπόθεση για να μην μπλέξει.
Που είναι η ασφάλεια του παιδιού μου? Ποίος τελικά θέλει να προστατέψει την κόρη μου? Γιατί όλοι βλέπουν μόνο την καριέρα τους και το συμφέρον τους ?
Πώς εγώ θα τους πολεμήσω?, Να βγάλουν την υπόθεση τελικά υπέρ του? , και να έχει όλα τα δικαιώματα να έχει και διανυχτερεύσεις? Και όλα τα νομικά δικαιώματα που έχουν οι χωρισμένοι πατεράδες?,
Άτομο το οποίο για αρρωστημένη σκέψη έκανε αυτή την πράξη? Άτομο το οποίο πρόσφατα έκανε μπάνιο στο κολυμβητήριο ένα ξένο κοριτσάκι γυμνό? ,άτομο το οποίο ανακάλυψα ότι έβλεπε συστηματικά κρυφά πορνό από εμένα? Τι να κάνω πέστε μου? Πως θα δικαιωθώ ? πως αλλιώς θα τις προστατέψω? Έχω ακόμα ένα κοριτσάκι 7 μηνών τι θα γίνει? Βοηθήστε με πως να τους πολεμήσω όλους αυτούς , είμαι δυνατή να τους πολεμήσω , και να το φωνάξω, βοηθήστε με .Όλοι αυτοί που λένε ότι είναι ειδικοί που είναι εδώ να μας βοηθήσουν?

Επιστολή 5η

agapito Hamomili ime H Efi (Efi mia alithini Istoria),
Exo allaxi tin diefthinsi epikinonias mou.

Tha ithela na me simvoulepsete pos antimetopizo tin katastasi me tin kori mou meta ton xorismo.O xorismos afou den itan normal alla logou tis parenoxlisis, to moro kapote pistevi oti otan o papas tis zitise siggnomi gia oti ekane mporoume na imaste mazi. Afto den ine kati pou mpori na gini afou imaste se sxitiki apomakrinsi apo ton idio, vlepi ton μpapa tis me tin parousia mou 3 fores tin ebdomada.H idia ine poli sinxismeni, antidra kai pali asxima pou ton vlepi alla taftoxrona xerete.
To kako ine oti exει meres pou den theli me tipota na ton dεi, omos εime ipoxreomeni apo ton Dikastirio tis Kyprou na mou epivalete na vlepi ta mora. H ipothesi mou den exi anixti akomi ston piniko dikastirio kai exi arketes diskolies. Kano ipomoni oti o dikastis den tha tou dosi dianixterefsi. Den εixa kamia voithia apo to Tmima Εvimerias gia prostasia ton moron mou kai genika to sistima εine poli piso. Prospathi arketa i dikigoros mou kai prospatho na vro tropous na min perasi pote dianixterefisi. Efxome o Theos na me voithisi.
H MAria ine 6 xronon kai xriazete kai apo mena mia sosti kidemonia kai simvouli. To istoriko mou iparxi se sas. To moro agapa ton μpapa tis alla taftoxronos niothi oti kati den ginontan sosta kai antidra me epithesis kai klamata. Niotho oti otan prepi na pame stis epikoinonies εine les kai tis to epivalo kai me misεi.

Ti na kano? simvoulepse me ξana

Efxaristo

7 comments:

  1. Είναι συγκλονιστικό. Είναι κτήνος ο "πα-τέρας". Έχω παιδιά και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι υπάρχουν τέτοιοι "πατεράδες" και όμως συμβαίνουν.
    Καλή δύναμη Efi.
    Και εσύ Χαμομηλάκι, συνέχισε το έργο σου

    ReplyDelete
  2. Το κοριτσάκι είναι τυχερό -μέσα στην ατυχία του- που έχει, τουλάχιστον, μια τέτοια μάνα.
    Όλοι όσοι δε φροντίζουν για την ασφάλεια του παιδιού είναι απαράδεκτοι κι εξίσου ένοχοι με το δράστη.
    Εύχομαι ολόψυχα να βρεθούν άνθρωποι που να βοηθήσουν ουσιαστικά εσένα και την κόρη σου...

    ReplyDelete
  3. Κάνε υπομονή κοπέλα μου και θα βρεθεί η άκρη. Μην αφήνεις να σε παρασύρουν οι άσχημες σκέψεις. Μιλά ακόμη ο φοβισμένος και σοκαρισμένος εαυτός σου. Δείξε δύναμη και στάσου δίπλα - καταδίπλα στο παιδί σου...

    Μου επιτρέπεται, από το χαμομηλάκι , να αναδημοσιεύσω αυτές τις επιστολές , στο κανονικό μου μπλογκ; Εκεί μπαίνουν αρκετοί...ίσως να μπει και κάποιος που πραγματικά μπορεί να σε βοηθήσει...

    Και κάτι άλλο, μια διεύθυνση που μπορεί να σου φανεί χρήσιμη, είναι www.obrela.gr (Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Πρόληψης της Σεξουαλικής Κακοποίησης )

    ReplyDelete
  4. Το διάβασα και σοκαρίστηκα .
    Δάκρυσα από θυμό και οργή .
    Τέτοιοι πατεράδες / μανάδες πρέπει να τιμωρούνται …εύχομαι να βρίσκεται ανάμεσά μας κάποιος νομικός που θα μπορέσει να βοηθήσει αυτή τη γυναίκα , να την κατατοπίσει νομικά για να συνεχίσει τον αγώνα της ενάντια σ΄αυτόν τον άντρα.
    Είσαι τυχερή μέσα στην ατυχία σου που έχεις τους γονείς σου να σε στηρίζουν.
    Μπράβο στη γιαγιά που τον τσάκωσε και έσωσε το παιδάκι από τα χέρια του κτήνους.
    Πήρες την πιο σωστή και ανθρώπινη απόφαση να απομακρυνθείς εσύ και τα παιδιά σου από αυτόν …μην αμφιβάλεις καθόλου , είναι το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις όσο δύσκολο κι αν είναι στην αρχή…σιγά σιγά όλα θα βρουν τον δρόμο τους.
    Αργότερα που το κοριτσάκι θα μεγαλώσει και θα μπορεί να καταλάβει θα σε ευγνωμονεί που φέρθηκες όπως φέρθηκες !!!!

    ReplyDelete
  5. Καλή μας nellinezi, και βέβαια να δημοσιεύσεις τις επιστολές στο blog σου.
    σε αγαπάμε για την ευαισθησία και το ενδιαφέρον σου

    ReplyDelete
  6. ελλας2007.
    ειμαι ασκητης΄΄μοναχος''
    και το εργο μου στην κηνονια ειναι να ακουω πονους..και δηστηχος η εμπηρια μου ειναι ενα δηλιτηριο πηκρο..
    παρα πολες κοπελες μου εξωμολογοθεικαν δηστιχος και τετια φενομενα ειναι παρα πολα..
    η ανομαλια τους εχει βαρεσει στα μιαλα..
    ο καθε ενας απλα πρεπει να βαλει το ληθαρακι του..
    οσω για τους υπουργους και νομους..δηστιχος δεν ενθαρινομε,,δια τον λογο οτι το ψαρη βρωμα απο το κεφαλη..

    ReplyDelete
  7. Αγαπημένη μας ¨Εφη, καλή μανούλα

    Οι πολλές υποχρεώσεις που προέκυψαν τελευταία, μας ανάγκασαν να καθυστερήσουμε την απάντησή μας.
    Σκεφτήκαμε πολύ αυτά που μας έγραψες και οι προτάσεις μας ελπίζουμε να φανούν χρήσιμες.
    Εφόσον υποχρεωτικά βλέπει τα κοριτσάκια σου, ευτυχώς παρουσία σου, καλό θα ήταν οι συναντήσεις να γίνονται σε ανοιχτούς χώρους,
    κάπου που το μεγάλο κοριτσάκι σου αγαπά να πηγαίνει. Οι παιδότοποι, όπου θα συναναστρέφεται με άλλα παιδάκια και θα παίζει,
    είναι, νομίζουμε, μια σωστή επιλογή.
    Για να ξεχνιέται η μικρή και να αισθάνεται άνετα, καλό επίσης θα ήταν να έχει μαζί της και κάτι με το οποίο να ασχολείται παραγωγικά όπως το μπλοκ ζωγραφικής της,
    τις μπογιές, μαρκαδόρους ή ό,τι άλλο την ευχαριστεί. Σε μερικές εξόδους θα μπορούσατε να πάτε σε κάποια παιδική θεατρική παράσταση, ή άλλη παρόμοια εκδήλωση.
    Πιστεύουμε ότι οι συχνές επισκέψεις στο δικό του χώρο δεν είναι οι ενδεδειγμένες. Τα απογεύματα φρόντισε να είναι απασχολήμένο το κοριτσάκι σου
    με μαθήματα χορού, κάποια ξένη γλώσσα ίσως ή μαθήματα σε ωδείο, ώστε αυτός να αναγκάζεται να ακολουθεί το δικό σας πρόγραμμα και όχι να καταστρώνει το δικό του.

    Με πολλή Αγάπη

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki