Sunday 31 December 2006

Στόχοι για το Νέο Έτος!

Σίγουρα θα έχετε ξανακούσει πως η αρχή ενός καινούργιου χρόνου είναι η ιδανική στιγμή να βάλουμε κάποιους στόχους. Συνήθως βάζουμε αυτούς τους στόχους για να ξεφορτωθούμε επιτέλους μια κακή συνήθεια (ή και περισσότερες) που έχουμε, ή για να αρχίσουμε να κάνουμε κάποια πράγματα που μέχρι τώρα... ξεχνούσαμε!Πιο κάτω θα βρείτε κάποιους στόχους, για παιδιά όλων των ηλικιών, που θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε και στην δική σας λίστα με τους στόχους σας για το νέο έτος.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Θα συγυρίζω τα παιχνίδια μου.
Θα καθαρίζω τα δόντια μου τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα και θα πλένω τα χέρια μου πριν το φαγητό και μετά την τουαλέτα.

Δεν θα ενοχλώ το δικό μου ή οποιοδήποτε άλλο ζώο για να μην με ενοχλεί ούτε κι αυτό.
 

ΠΑΙΔΙΑ
Θα πίνω το γάλα μου και θα μειώσω τα αναψυκτικά.
Θα βάζω αντηλιακή στο πρόσωπο μου κάθε πρωί και απόγευμα πριν βγω από το σπίτι, όταν ο ήλιος είναι δυνατός, ιδιαίτερα το καλοκαίρι.
Θα προσπαθώ να μένω στην σκιά όποτε γίνεται και θα βάζω καπέλο και γυαλιά του ήλιου ειδικά όταν παίζω.
Θα προσπαθήσω να βρω ένα άθλημα ή μια δραστηριότητα που να μου αρέσει και θα ασχολούμαι με αυτό τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα.
Θα λαμβάνω όποια προστατευτικά μέτρα είναι απαραίτητα σε επικίνδυνα παιχνίδια-αθλήματα, πχ. ποδήλατο.
Πάντοτε θα βάζω την ζώνη μου στο αυτοκίνητο...και θα το υπενθυμίζω σε αυτούς που την ξεχνούν!
Θα συμπεριφέρομαι καλά στα άλλα παιδιά. Είναι πιο εύκολο και πιο διασκεδαστικό παρά να συμπεριφέρομαι άσχημα και θα νιώθω καλύτερα.
Δεν θα δίνω πληροφορίες για τον εαυτό μου, όνομα, διεύθυνση, σχολείο, σε συζήτηση στο διαδίκτυο χωρίς την άδεια των γονιών μου.
Εάν δω κάπου κάτι επικίνδυνο, πχ. ένα μαχαίρι ή δω ένα παιδί να κρατά κάτι τέτοιο, δεν θα το πλησιάσω αλλά θα ενημερώσω κάποιον ενήλικα που ξέρω.
 

ΕΦΗΒΟΙ
Θα τρώω τουλάχιστον ένα φρούτο και ένα λαχανικό την ημέρα και θα μειώσω τα αναψυκτικά.
Θα φροντίσω το σώμα μου με γυμναστική και καλή διατροφή.
Θα επιλέγω προγράμματα στην τηλεόραση και παιχνίδια για τον υπολογιστή που δεν περιέχουν βία και θα ασχολούμαι με αυτά το πολύ 2 ώρες την ημέρα.
Θα κοιτάξω εάν έχω οποιαδήποτε παλιά ρούχα που μπορώ να δώσω σ΄αυτούς που χρειάζονται.
Θα ξεχάσω εντελώς αρνητικές φράσεις όπως: ¨Δεν θα τα καταφέρω¨ ή ¨Είμαι ανόητος¨.
Όποτε νιώθω άσχημα θα ψάχνω δημιουργικούς τρόπους για να νιώσω καλύτερα, μέσα από γυμναστική, διάβασμα ή συζήτηση με κάποιον άλλο.
Όταν βρίσκομαι σε μια δύσκολη κατάσταση θα μιλώ με κάποιον ενήλικα που εμπιστεύομαι ή ένα πολύ καλό φίλο για να επισημάνω τις επιλογές που έχω για να λύσω το πρόβλημα μου.
Θα προσέχω με ποιους κάνω παρέα.
Θα αντισταθώ στην πίεση από άλλους και δεν θα δοκιμάσω ναρκωτικά ούτε και τσιγάρα.

Βιβλιογραφία: American Academy of Pediatrics

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki