Saturday 31 March 2007

Δεν περνάς κυρά-Μαρία...

Στο χαμομηλάκι ...


΄΄γύρω γύρω όλοι, στην μέση ο . . . ΄΄ άσε με, θέλω να πάω να παίξω με τις φίλεςμου. Όχι μαζί σου, με περιμένουν οι φίλες μου. Όχι, η μαμά και ο μπαμπάς λείπουνστη γιαγιά . . . ΄΄. . . χέρια πόδια στην αυλή’’ Θέλω ναπάω να παίξω! Α, η μαμά σου είπε να με προσέχεις ;Αλλά να μην της το πω ; Θα είναι το παιχνίδι μας;Εντάξει, άμα σου το είπε η μαμά . . .Θέλω να φύγω όμως.Θέλω να πάω να παίξω, θέλω να πάω να παίξω. . .Θα παίξουμε μαζί ;εντάξει . Θα πάμε για μπάνιο μετά .Με την θεία . Ναι, γι’ αυτό φοράω μαγιό από μέσα .Μαγιό είναι σου λέω . . .ναι . . . Πώς είναι ; ποιο ; τομαγιό μου; ροζ. Όχι, μην το δεις. . . όχι σου λέω. Δεν είμαστε στην θάλασσα. ΄΄. . .κι όλοι κάθονται στην γη’’. . .μην το βλέπεις. . .θέλω να παίξω. Ναι, μέχρι εκεί που δείχνεις φτάνει, αλλά άσε με να πάω να παίξω, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ… Εκεί είναι το πόδι μου, δεν έχει μαγιό εκεί! Δεν ξέρεις ; δεν φοράνε μαγιόστα πόδια!! χα χα !εκεί έχει, εκεί όχι . . . Να παίξω τώρα;Τι το κάνεις το χέρι μου, άσε με. Άσε με σου λέω .Θέλω την μαμά μου. . . Όχι, μην της πεις ότι είμαι κακό κορίτσι, όχι, δεν είμαι . . .Δεν είμαι, δεν είμαι. . .΄΄Δεν περνάς κυρά-Μαρία, δεν περνάς. . .’’ Εντάξει, δενθα της πω το μυστικό μας. Ούτε στον μπαμπά .Άσε με. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Έλα Ισμήνη, έλα! Γιατί κλαίς ; χτύπησες ;Έλα, έλα να παίξουμε. . .΄΄. . .δεν περνάς, περνάς. . .’’

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki