Friday 20 April 2007

ΜΑΜΑ...ΜΠΑΜΠΑ...

 Είστε τα σημαντικότερα πρόσωπα για μένα. Σας αγαπώ πολύ. Το ξέρω ότι μ’αγαπάτε κι εσείς, αλλά έχω ανάγκη να το ακούω.
Μη μου επιτρέψετε να μονοπωλώ το χρόνοσας. Βαθιά μέσα μου καταλαβαίνω ότι αν αφιερώσετε χρόνο και σε πράγματα που σας αρέσουν και είστε ευτυχισμένοι, θα νοιώσω χαρά κι εγώ.
 Μη με παραχαϊδεύετε. Ξέρω καλά πως δε γίνεται να έχω πάντα ό,τι ζητάω.
Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά είναι ο τρόπος για να κερδίσω την προσοχή σας.
 Μην με κάνετε να νοιώθω μικρότερο απ’οτι είμαι. Ισως μπορώ να τα καταφέρω καλύτερα από ό,τι έχετε φανταστεί.
Με προσβάλλετε κάθε φορά που με μαλώνετε μπροστά σε άλλους. Μήπως μπορούμε να τα κουβεντιάσουμε μόνοι;
 Μ’αγαπάτε και προσπαθείτε να με προστατέψετε από τις συνέπειες. Έτσι όμως μερικές φορές δεν με αφήνετε να πάθω για να μάθω.
Καταλαβαίνω ότι μερικές φορές σας εκνευρίζω ή σας κουράζω. Μπορούμε να βρίσκουμε κάποιες στιγμές που θα είστε ήρεμοι για να απαντάτε στις ερωτήσεις μου;
 Κάθε φορά που συμπεριφέρομαι άσχημα μου το λέτε. Θα μου λέτε μπράβο και κάθε φορά που θα κάνω κάτι καλό; Το έχω ανάγκη και να δείτε που θα προσπαθώ περισσότερο.
Σας εκτιμώ πολύ κάθε φορά που αναγνωρίζετε τα λάθη σας και ζητάτε συγνώμη. Έτσι καταλαβαίνω ότι όλοι κάποια στιγμή κάνουμε λάθη.
 Θεωρείτε απαραίτητο να μου δίνετε υποσχέσεις; Μερικές φορές όμως δεν τις τηρείτε και αισθάνομαι άσχημα.
Σκεφτήκατε ποτέ ότι δεν θα είμαι αιώνια παιδί; Θέλετε λοιπόν να χαρούμε μαζί τα καλά της ηλικίας μου, όσο είναι καιρός;

Το παιδί σας

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki