Saturday 14 July 2007

Είμαι ο Ιωακείμ...

Είμαι ο Ιωακείμ
Γεια σας το όνομά μου είναι Ιωακείμ Φροσύνης.

Είμαι 15 χρονών και πηγαίνω στην Γ Γυμνασίου του 1ου Γυμνασίου Θέρμης Θεσσαλονίκης. Γεννήθηκα με σύνδρομο Down και όπως καταλαβαίνετε έχω κάποιες διαφορές από τα παιδιά της ηλικίας μου, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να προοδεύσω.
Για να φτάσω ως εδώ πέρασα κάποια στάδια. Θέλετε να σας πω την ιστορία μου; Τα πράγματα ήταν λίγο δύσκολα για μένα στην αρχή, γιατί είχα σοβαρή καρδιακή πάθηση και έπρεπε πολύ γρήγορα να χειρουργηθώ για να γίνω καλά.

Έτσι οι γονείς μου με πήγαν στην Αγγλία και μετά από δύο εγχειρίσεις έγινα καλά και μπόρεσα να αναπτυχθώ. Αργότερα όταν ήμουν 4 χρονών οι γονείς μου με πήγαν στην Αμερική, όπου εκπαιδεύτηκαν για μένα και ακολούθησα το πρόγραμμα του Glenn Doman στη Φιλαδέλφεια.

Τότε άρχισε ένας δύσκολος αλλά ευχάριστος αγώνας για μένα και την οικογένειά μου. Καθημερινά έκανα ασκήσεις γυμναστικής και διάβασμα, όλα μαζί 8 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Έκανα ασκήσεις στο πάτωμα, κολύμπι, μονόζυγο, τρέξιμο, περπάτημα, διάβασμα, γράψιμο με το χέρι και στο κομπιούτερ.

Ακόμη είχα αρκετές υπευθυνότητες και βοηθούσα τη μαμά στις δουλειές του σπιτιού. Τώρα μετά από 11 χρόνια συνεχίζω με χαρά το πρόγραμμά μου και πηγαίνω στο κανονικό σχολείο. Μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματά μου, αυτοεξυπηρετούμαι, κάνω δουλειές στο σπίτι και συνεχίζω τη γυμναστική στο γήπεδο.

Η αγαπημένη μου ασχολία είναι το διάβασμα και το παιχνίδι, ααα, δεν σας το είπα μπορώ να μιλώ και να ξεχωρίζω Αγγλικά και Γερμανικά.

Γεια σας, γεια σας.

A περιμένω και τα e-mail σας στο ioakim@frossinis.gr

Όσοι θέλουν μπορώ να τους στείλω και το DVD και το βιβλίο που έχω με το πρόγραμμα που έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ωραίο θα σας αρέσει.


http://www.frossinis.gr/

4 comments:

  1. Γεια σου Ιωακείμ!

    Eίμαι η Νέλλυ Νέζη και χάρηκα πολύ -πολύ για τη γνωριμία!

    Τι να πω; Μάλλον μας έδωσες ήδη ένα γερό και καλό μάθημα, σχετικά με το τι θα πει "προσπαθώ και τα καταφέρνω" και "πιστεύω στον εαυτό μου γιατί είμαι ξεχωριστός"!
    Μπράβο αγόρι μου! Και πάλι μπράβο!
    Οι γονείς σου είναι σίγουρα πολύ περηφανοι για σένα!

    ReplyDelete
  2. Μπράβο και απο μένα Ιωακείμ, τώρα διάβαζα και την πολύ όμορφη σελίδα σου.
    Σού εύχομαι να συνεχίσει με την ίδια δύναμη, δίνοντας το παράδειγμα σε όλους μας!

    ReplyDelete
  3. Συγχαρητήρια Ιωακείμ!
    Χαίρομαι τόσο για σένα!
    Σίγουρα θα καταφέρεις πολλά πολλά πράγματα ακόμα κι εμείς θα είμαστε εδώ για να σε καμαρώνουμε!
    Κρατώ το μειλ σου, για όταν θα μένω σταθερά στο Βόλο, να πάρω και το ντι βι ντ σου!
    Να περνάς καλά!
    Χαρούμενο καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  4. Γειά σου και από μένα Ιωακείμ.

    ένα μεγάλο μπράβο ..
    τεράστιο...για την προσπάθεια σου.Τα κατάφερες και σίγουρα θα τα καταφέρνεις πάντα στη ζωή σου αφού η δύναμη σου είναι ανεξάντλητη..
    Σου εύχομαι από καρδιάς να γίνουν όλα τα όνειρά σου πραγματικότητα.
    να είσαι πάντα χαμογελαστός..))

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki