Saturday 28 June 2008

Μαμά, θέλω να σου πω κάτι!!!

* Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου. Αυτό θα με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.

* Μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολύ καλά πως δε χρειάζεται να μου δίνεις ο,τιδήποτε σου ζητώ. Σε δοκιμάζω για να δω.

* Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερο απ' ό,τι είμαι. Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά το σπουδαίο.

* Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά σε κόσμο, αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πεις, αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δύο μας.

* Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.

* Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεων μου. Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω, για να μάθω.

* Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.

* Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις, γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατεύσω τον εαυτό μου κάνοντας το κουφό.

* Μη μου υπόσχεσαι ποτέ. Νιώθω περιφρονημένο όταν δεν κρατάς τις υποσχέσεις σου.

* Μην υπερτιμάς την τιμιότητά μου. Συχνά οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά.

* Μην πέφτεις σε αντιφάσεις. Με μπερδεύεις αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σ' εσένα.

* Μη με αγνοείς, όταν σου κάνω ερωτήσεις, γιατί θα ανακαλύψεις ότι θ' αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

* Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πώς είσαι τέλεια ή αλάνθαστη. Είναι μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα, όταν ανακαλύπτω ότι δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο.

* Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως θα πέσει η υπόληψή σου αν μου ζητήσεις συγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση του λάθους σου, μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντί σου.

* Μην ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ.

* Μην ξεχνάς πως δεν μπορώ ν' αναπτυχθώ, χωρίς πολλή κατανόηση και αγάπη. Αυτό, όμως δεν χρειάζεται να το πω, έτσι δεν είναι;

* Μη μου λες ποτέ ψέματα.
Αναρτήθηκε από XRYSOULA  

2 comments:

  1. Καλημέρα σας
    Πολύ καλό!
    Θα το εκτυπώσω και θα το "αναρτήσω" με μαγνητάκια στο ψυγείο μου...

    ReplyDelete
  2. πάρα πολύ καλό για όλους τους γονείς!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki