Είναι σύνηθες φαινόμενο τα τελευταία χρόνια τα παιδιά προσχολικής
ηλικίας να μαθαίνουν να γράφουν πρώτα στον υπολογιστή και μετά να
γράφουν με το μολύβι.
Μόνο που αυτό είναι κάτι που ανησυχεί τόσο τους γονείς όσο και τους
επιστήμονες.
Η έλλειψη εξάσκησης στο γράψιμο μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να
έχει για την ικανότητα κινητικότητας του παιδικού χεριού και για τη
νοητική του εξέλιξη στο μέλλον.
Γιατί τα παιδιά σ’ αυτή την ηλικία ανακαλύπτουν τη δεξιοτεχνία που
υπάρχει στα δάχτυλά τους κι έτσι αναπτύσσουν και διευρύνουν τις
ικανότητές τους στα άνω άκρα. Επίσης τέτοιου είδους λειτουργίες βοηθούν
στη γενικότερη νοητική τους ανάπτυξη.
Εκτός από όλα αυτά, με τη συνεχόμενη χρήση του πληκτρολογίου
υπονομεύεται η καλλιτεχνική έκφραση και η δημιουργικότητα του παιδιού.
Το γράψιμο με το στυλό, το μολύβι ή τον μαρκαδόρο αποτελεί ένα πολύ
σημαντικό τρόπο επικοινωνίας για τον κάθε άνθρωπο και στην ουσία προάγει
τη δημιουργικότητα του ατόμου και τη σωστή νοητική του εξέλιξη.
Γι’ αυτό θα ήταν σωστό να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να γράφουν, να
ζωγραφίζουν, να δημιουργούν και να εκφράζονται.
paidorama
No comments:
Post a Comment