Thursday 11 February 2010

Φάρμακα για την Αϊτή

Καλησπέρα... χαμομηλάκι..

Η κοινή μας φίλη Ελευθερία μου πρότεινε μερικούς φίλους της να τους κάνω και δικούς μου φίλους.
Διαβάζοντας το προφίλ σου με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι έχεις βάλει στα links σου θέμα για την τραγωδία στην Αϊτή και κυρίως στα παιδιά.
Συγκινήθηκα από τη μια, για την ευαισθησία ενός νέου κοριτσιού, μπρος στο μεγάλο δράμα αυτής της χώρας και χάρηκα απ' την άλλη γιατί ανάμεσα σε τόσα μέλη που έχει το φατσιμαρε, είσαι μάλλον η μοναδική (εκτός από μένα) που συμμερίστηκε τον πόνο και τη δυστυχία αυτού του λαού.
Αν πας στο δικό μου προφίλ στα άλμπουμς θα δεις φωτογραφίες από την Αϊτή από τον Μάρτιο του 2009 τραβηγμένες απο εμένα .
Έχω ιδιαίτερο δεσμό με την Λιτή αφού η αδελφή μου είναι παντρεμένη με Αϊτινό. 
Είναι γιατροί και οι δυο τους και μένουν στη Γαλλία.
Φυσικά έχουν συγγενείς πολλούς και φίλους εκεί.
Δεν θέλω να σε κουράζω με λεπτομέρειες.
Θα μπω στο θέμα το καυτό.
Με δική μου πρωτοβουλία άρχισα να μαζεύω φάρμακα από συγγενείς και φίλους ώστε αφού μαζέψω αρκετά να τα στείλω στην Γαλλία όπου η αδελφή μου έχουν μαζέψει και αυτοί πάρα πολλά (λόγω και επαγγέλματος) και το τέλος Μαρτίου θα κάνουν ένα ταξίδι στην Αϊτή και θα βοηθήσουν όπως μπορούν με τις ιατρικές τους γνώσεις και με τα φάρμακα που θα μαζευτούν μέχρι τότε.

Το συζήτησα το θέμα με την KETI και μου είπε να έκανα ένα γκρουπ ή ένα μπλόγκ και να κάνω πρόταση στα μέλη.

Δεν νομίζω όμως ότι τα μέλη θα ενδιαφερθούν και ακόμη περισσότερο αν θα το πιστέψουν. Όχι χωρίς λόγο έχουμε γίνει όλοι μας καχύποπτοι με κάτι τέτοιες κινήσεις.

Εσύ τι πιστεύεις ότι είναι καλλίτερο να γίνει;

Ανήκεις σε κάποια οργάνωση για την προστασία του παιδιού; Πως να εξηγήσω το ενδιαφέρον σου;

Σου εύχομαι ολόψυχα καλό βράδυ.
Θα περιμένω απάντηση σου.



Καλή μας Κάτια,
συγχαρητήρια για την ευαισθησία σου, την δική σου και της αδερφής σου.

Λοιπόν, η γνώμη μας είναι να κάνεις τα πάντα, ό,τι είναι δυνατόν, και group να κάνεις και blog να κάνεις και να προβάλεις την πρόθεσή σου όπου είναι δυνατόν. Έστω και ένα φάρμακο να σου φέρουν, κέρδος θα είναι, ένας άνθρωπος θα σωθεί. Αρκεί και ένας.
Στο χώρο της δουλειάς μας, βγάλαμε μερικές αφίσες και ζητήσαμε ρύζι και όσπρια για τους Γιατρούς του Κόσμου για την Αϊτή. Δεν μπορείς να φανταστείς τι μαζεύτηκε!!
Μη κάθεσαι, εμείς θα το προβάλουμε, όσο χρειάζεται.

Με εκτίμηση
Το χαμομηλάκι




01:01 12/2/2010
Xαμομηλάκι μου ,
διάβασα όλη σας, ή σχεδόν όλη την ιστοσελίδα σας και ενημερώθηκα για τις δραστηριότητες σας και τα τρέχοντα θέματα.

Φυσικά έγινα μέλος και το έστειλα σε όσους φίλους έχω με mail και το έβαλα και στο facebook όπου είμαι μέλος.

Στο προηγούμενο μήνυμα που σου έστειλα γράφω οτι μόνο εσύ και εγώ, ανάμεσα στα τόσα μέλη που έχει το fatsimare,
δείξαμε ευαισθησία στην τραγωδία αυτής της μικρής χώρας.Θέλω να διευκρινίσω ότι ήθελα να πω ότι μόνο εσύ και εγώ ανεβάσαμε video και φωτογραφίες σχετικές με το θέμα.

Γιατί χαμομηλάκι μου είμαι πολύ σίγουρη ότι σε όλους άγγιξε κάποια ευαίσθητη χορδή αυτή η ανθρώπινη καταστροφή.

Μου έδωσες θάρρος με το μήνυμα σου και μάλλον θα κάνω ένα γκρουπ και όποιος θέλει ας βοηθήσει.

Το πρόβλημα είναι που να πηγαίνουν αυτά τα φάρμακα. Εννοώ που να είναι ο τόπος συγκέντρωσης.
Αυτό μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο. Αν έχεις εσύ κάποια ιδέα με μεγάλη χαρά θα την ακούσω.

Καλό ξημέρωμα
Κάτια

,

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki