Saturday 20 March 2010

Αλαλάξατε τω Κυρίω...

Ακούστε και απολαύσετε, χωρίς προκατάληψη.
Μεγαλειώδες!!
Η ποίηση, η ερμηνεία, το κάλλος και το μέλος


Υψηλή ελληνική τέχνη...
Η πίστη μας, η θρησκεία μας...

Ψαλμός ΞΕ΄.65

Αλαλάξατε τω Κυρίω πάσα η γη. Ψάλατε δη τω ονόματι αυτού, δότε δόξαν εν αινέσει αυτού. Είπατε τω Θεώ· Ως φοβερά τα έργα σου! εν τω πλήθει της δυνάμεως σου ψεύσονται σε οι εχθροί σου. Πάσα η γη προσκυνησάτωσαν σοι και ψαλάτωσαν σοι· ψαλάτωσαν δη τω ονόματι σου, Ύψιστε. Δεύτε και ίδετε τα έργα του Θεού, ως φοβερός εν βουλαίς, υπέρ τους υιούς των ανθρώπων. Ο μεταστρέφων την θάλασσαν εις ξηράν· εν ποταμώ διελεύσονται ποδί· εκεί ευφρανθησόμεθα επ΄αυτώ. Τω δεσπόζοντι εν τη δυναστεία αυτού του αιώνος· οι οφθαλμοί αυτού επί τα έθνη επιβλέπουσιν· οι παραπικραίνοντες μη υψούσθωσαν εν εαυτοίς. Ευλογείτε, έθνη, τον Θεόν ημών, και ακουτίσασθε την φωνήν της αινέσεως αυτού, του θεμένου την ψυχήν μου εις ζωήν, και μη δόντος εις σάλον τους πόδας μου. ΄Οτι εδοκίμασας ημάς, ο Θεός· επύρωσας ημάς ως πυρούται το αργύριον. Εισήγαγες ημάς εις την παγίδα, έθου θλίψεις επί τον νώτον ημών. Επεβίβασας ανθρώπους επί τας κεφαλάς ημών· διήλθομεν δια πυρός και ύδατος και εξήγαγες ημάς εις αναψυχήν. Εισελεύσομαι εις τον οίκον σου εν ολοκαυτώματι· αποδώσω σοι τας ευχάς μου, ας διέστειλε τα χείλη μου και ελάλησε το στόμα μου εν τη θλίψει μου. Ολοκαυτώματα μεμυελωμένα ανοίσω σοι μετά θυμιάματος  και κριών· ανοίσω σοι βόας μετά χιμάρων. Δεύτε, ακούσατε, και διηγήσομαι υμίν, πάντες οι φοβούμενοι τον Θεόν, όσα εποίησε τη ψυχή μου. Προς αυτόν τω στόματι μου εκέκραξα και ύψωσα υπό την γλώσσαν μου. Αδικίαν ει εθεώρουν εν καρδία μου, μη εισακουσάτω μου Κύριος. Δια τούτο εισήκουσε μου ο Θεός, προσέσχε τη φωνή της δεήσεως μου. Ευλογητός ο Θεός, ος ούκ απέστησε την προσευχήν μου και το έλεος αυτού απ΄εμού.

Νεκταρία Καραντζή 
κατάγεται από τη Λακωνία.  

Σπούδασε:
  • Νομικά (Παν/μιο Θεσ/κης)
  • Μεταπτυχιακό Ποινικού Δικαίου (Παν/μιο Αθηνών/ Θέμα διπλωματικής: "Ποινική Προστασία Συγγενικών Δικαιωμάτων" - Επιβλέποντες καθηγητές: Κώστας Φελουτζής - Νίκος Λίβος)
  • Υπ. διδ. Νομικής
  • Βυζαντινή Μουσική (Δίπλωμα/ Σχολή Βυζαντινής Μουσικής Ι.Μ. Πειραιώς/ Καθηγητές: Δημήτρης Βερύκιος, π. Αντώνιος Βάλβης, Διαμαντής Μαυραγάνης, Νίκος Σωτηρίου)
  • Παραδοσιακό τραγούδι με τον Χρόνη Αηδονίδη (από τον Φεβρουάριο του 2003 έως σήμερα)
  • Φωνητική (Καθηγητές: Θάνος Πετράκης, Ντίνα Γουδιώτη/ 2001-2004)
  • Πιάνο και Θεωρία Δυτικής Μουσικής (ιδιαίτερα μαθήματα επί 8 χρόνια)

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki