Tuesday 6 July 2010

Μμμμμμμ... η μανούλα έφτιαξε παγωτόοοο!!!
How To Make Easy Vanilla Ice Cream

Καλημέρα!!
Σας γράφω αυτή τη συνταγή γιατί όπου κι αν κοίταγα για συνταγές για παγωτά, οι μόνες που έβρισκα περιείχαν τις λέξεις "παγωτομηχανή", "να το ανακατεύετε συνέχεια" κλπ!!!

Αυτή τη συνταγή μου την έδωσε μία συνάδελφός μου και είναι για παγωτό βανίλια. Μου αρέσει γιατί έχει έντονη γεύση βανίλιας (να σας δώσω να καταλάβετε λατρεύω το ρυζάλευρο που έτρωγε ο γιος μου!). Φυσικά, μπορεί κανείς να βάλει κακάο ή να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό:
 
Υλικά:
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
500 γρ. κρέμα γάλακτος
2 βανίλιες

Βάζουμε για 24 ώρες το ζαχαρούχο γάλα και την κρέμα γάλακτος στο ψυγείο πριν τα χρησιμοποιήσουμε.

Μετά, τα ανακατεύουμε όλα μαζί (και τις βανίλιες) με το μίξερ μέχρι να αφρατέψουν. 
Βάζουμε το μείγμα σε μπολ και στην κατάψυξη και την επόμενη μέρα... νάτο το παγωτό!!
Φιλάκια

1 comment:

  1. Παγωτό μπανάνα !!! ( του μπαμπά )

    Υλικά:

    1 μεγάλη ώριμη μπανάνα.
    1 ποτήρι γάλα
    1 σοκολάτα υγείας


    Κόβουμε την μπανάνα σε λεπτές φέτες, και τις απλώνουμε σε έναν μεταλλικό δίσκο. Βάζουμε τον δίσκο στο ψυγείο για μερικές ώρες μέχρι να γίνουν …παγάκια! Ταυτόχρονα βάζουμε στο ψυγείο ½ - 1/3 του ποτηριού γάλα
    ( Έχω χρησιμοποιήσει ακόμα και γάλα κακάο μακράς διαρκείας..)

    Ρίχνω τα έτοιμα παγωμένα υλικά στο multi και τα χτυπώ μέχρι να γίνουν μια ομοιογενή κρέμα. Σερβίρω σε μπολάκια και διακοσμώ με τριμμένη στον τριφτή σοκολάτα υγείας.

    ( το γάλα είναι ανάλογο του μεγέθους της μπανάνας )

    Υγιεινό, θρεπτικό, γρήγορο!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki