Tuesday 8 May 2007

Με ποιο δικαίωμα;;

Γεννήθηκα για να χαίρομαι,
γεννήθηκα σαν άγγελος
μαντατοφόρος της ελπίδας.
Γεννιέμαι για να ζήσω, να ζήσω, ΝΑ ΖΗΣΩ

Είμαι ΕΓΩ, εδώ,
στο χτες, το τώρα και το αύριο
εδώ, πάντα ανάμεσά σας,
ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ,
σταθερός αντιπρόσωπος
της αθωότητας.
   
Με ποιο δικαίωμα
μου στήνετε δόκανα,
παγίδες αθλιότητας;
 
Με ποιο δικαίωμα
τη χαρά μου την κάνετε 
λύπη ανείπωτη;
Με ποιο δικαίωμα το γέλιο μου, 
πόνου μορφασμό;
Με ποιο δικαίωμα
το βλέμμα μου,
που αναπαύεται στα όμορφα,
το αλλοιώνουν τα δάκρυα;

Βασιλική Π. Δεδούση

3 comments:

  1. με το μη δικαιωμα τα προβληματα μας να τα φορτωνονται αλλοι

    ReplyDelete
  2. Με το δικαίωμα του απαράδεκτου γονιού. Κάποτε ένας γιατρός μπροστά μου, είπε σε κάποια ανέμελη γυναίκα: Μήπως τεκνοποίησες για να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι μπορούσες να το κάνεις;;;; Τι ίδιο ισχύει και για τους ανέμελους και ανέτοιμους άνδρες που δεν κατανούν την αξία ενός παιδιού. Πολύ δυνατό το ποιημά σου.

    ReplyDelete
  3. ti iperoxa logia..
    ti aggelikia kardia...

    tha mou epitrepsis na prosthesw kai egw enan stixo...me tin athoa tin dikia sou tin matia..
    genithika na agapw.
    ma mou fitepses to mi kako..
    kai i kardia mou esvise ton ilio p'agapw.
    tou iliou mou tin iliaxtida...

    ------------
    apo tin stigmi pou geniete to paidi ,to mono pou theli einai na deinei agapi...opos i fisi tis agapis..
    ma me to mi kako emathe i agapi to kako kai epapse apo mesa pros ta ekso na agapaei ..kai me ton ''fpvo''plewn kai tin amfivolia agapa apo ekso pros ta mesa......''ta dipla epsilon tou ellhna theou''..pou an ta antistrepsis ginonte to thita(Θ)θεασης.stin kardia pali tou idiou plewn megalou paidiou...

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki